Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric
  • 1.7dti_edition2000

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2006

  • Mesaj Privat
In legatura cu mutatul calc-nu prea merita efortul.
Se strica de la vibratii in special,nu de la supratemperatura;ar trebui pus undeva pe sasiu dar cu fir mai lung,sa nu se reteze de la miscarile motorului
Skip ads

  • roadrunner79

  • Mesaje scrise: 226
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Cam cat m-ar costa o verificare preventiva a calc de injectie?
  • 1.7dti_edition2000

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2006

  • Mesaj Privat
asta include deplasari,curatat,verificat,remediat,lipit si montat la loc
aveti mesaj pe personala
  • toma_marius

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 y17dt isuzu
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2006

  • Mesaj Privat
mirceamihalciuc a scris:Intradevar, cel din dreapta este exact ce-mi trebuie (pe el scrie un 205, dar poate am citit eu gresit 208 pe al meu, in rest totul e exact); ti-am dat adresa in PM, cu multumiri cu tot.

Ma bucur sa constat ca oamenii pe forumul asta se ajuta intre ei si sunt mai buni ca masinile (au, ca iar am zis-o, sorry Rolling Eyes )


Mircea tiam trimis azi condesatoarele ar trebui miine sa le primesti si apropo trimitemi si un numar de tel ne auzim mai repede.

Iar pentru restu condesatoare cu tantal gasiti numai pe HDD-uri posibil sa foloseasca in schema de alimentare a motorului de la platane cel putin asa am tras eu concluzia

marius
Skip ads

  • mihtud

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 2002 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Am un opel astra g din 2000, 1.7DTI (Y16dt), am fost la teste pana cand am schimbat debitmetru (300ron) nou, dar a spus sa nu-l montez ca a setat nu stiu ce la calc, eu lam pus dar nu a mers si am fost nevoit sa merg la el. de abia a intrat cu testeru pe calc, nu a vrut sa stearga erorile la inceput, ia dat ca masina ar fi Y17DIT, ma rog, cica la rezolvat pana la urma, masina a mers apoi super(turbo merge bine fara carait). am oprit motoru, lam pornit , si apare becul galben(motoru caraie putin dar nu tare ca atunci cand era stricat debitmetru), oricum mia zis ca s-ar putea sa apara eroarea acum p0335 si chiar asta e, cica de la variatiile de tensiune ca pe tester nu arata ca se incarca nici in turatie - chiar scadea-crestea. in final a zis ca e de la alternator si din cauza variatiilor eroarea asta rpm crankshaft p0335 apare, fiindca senzoru funct (si turometrul). aveti ceva idei despre asta? Mersi mult.=====la electrician incarca bine nu sunt variatii sau altceva====e cumva calc ECU cu lipiturile acelea de care spuneti, sau e senzoru rpm (dupa 3mii si ceva se aprinde becu si incepe motoru sa caraie). Mersi mult.====dupa ce am mai citit despre calc inj si ecu , poate fi la mine acesta? deci peste aprox3800 se aprinde becu , masina merge bine, trage (schimbat debitmetru) dar caraie, se aude un zgomot ca de diesel dar mai tare, zicea cineva ca de aro=====va rog sa va spuneti parerea (o fi senzoru crankshaft- da eroarea p0335?)
  • BAZGANM

  • Mesaje scrise: 630
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2006

  • Mesaj Privat
doamne nu am inteles nimc........
  • murzick

  • Mesaje scrise: 1,007
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2006

  • Mesaj Privat
BAZGANM, exact asta am vrut sa zic si eu, dar am crezut ca sint eu obosit. Smile
  • toma_marius

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 y17dt isuzu
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2006

  • Mesaj Privat
suuuuper tare frate , eu zic sal iertam Very Happy ca e incepator
Skip ads

  • mihtud

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 2002 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Mersi ca ma iertati dar s-o ia ... de masina ca nu mai stiu ce sa-i fac si unde sa ma duc. la noi nu e nimeni in stare, priceput sa spuna ce are, ce trebuie sa schimb. POate totusi intelegeti ceva si va dati cu parerea. Masina trage, dar cand ajunge pe la turatii mai mari de 3000 caraie ca aro dar tot trage, prinde viteza.....Mersi mult!
  • lupu_sandu

  • Mesaje scrise: 622
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2007

  • Mesaj Privat
@OFF:
mihtud a scris:Am un opel astra g din 2000, ......

Genial...

@ON:
Mii de multumiri domnilor forumisti. Astazi am reusit resurcitarea unui
calculator de injectie la Y17DT (aparnt decedar) - 3 lipituri si a pornit la sfert,
asta in prealabil dupa ce mecanicul a descarcat 2 baterii sa incerce sa-l porneasca.
Inca o data MULTUMIRI CLUB OPEL
  • ANSWERS

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Dec 2004

  • Mesaj Privat
pt Mirceamihalciuc ........ man .. condensatori se gasesc NOI .... fara probleme ..... partea importanta este : LASA PIESA IN PACE CA NU ARE NIMIC ....... aia e o pata de vopsea ..... plus de asta ai sanse mari sa strici ceva ..... aer cald ? nici vorba . ...... deci ATENTIE ! >... poate acel ECU mai are sanse inainte de schimbat condensatori .... Laughing
  • ion vidu

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Meriva 2004 y17cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2007

  • Mesaj Privat
am avut si eu de curind problema cu calculatorul de la pompa de injectie,mi-a zis cineva de acest forum,am intrat si in felul asta am rezolvat problema Smile si inca rezonabil.care mai aveti aceasta problema contactati-l pe 1.7dti_edition2000 va rezolva pe loc.multumesc
Skip ads

  • mihtud

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 2002 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Salut, dupa ce am schimbat senzorii: debitmetru si crankshaft, a mers 3 zile bine, apoi s-a aprins becu si a dat eroarea p0216, care, am inteles, este din cauza calc. inj. sau ECU =lipituri reci= aasta citit si de pe forum . cand este rece motoru caraie tare, pe urma nu, merge perfect si am dedus ca sunt aceste lipituri reci. cel cu testeru a zis sa verific ambele calc. Sunt din Dr. Tr. Severin si nu stiu cine m-ar putea ajuta. Aveti Vreo idee sau daca este asa cum a spus cel cu testeru?MULTUMESC MULT.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Da, poate fi de la calculator injectie.
Fara sa creada cineva ca e reclama si ca sa nu se mai apuce cineva sa intrebe din nou sau sa faca o timpenie care de obicei costa, iti fac eu lista :

dancuciureanu = Iasi tel 0745640077
1.7dti_edition2000 = Bucuresti tel 0744319270
ROBERTby2000 = Focsani tel 0745212027
numerele de tel erau pe site asa ca nu am facut indiscretie

Toti rezolvam astea plus alte calculatoare de pe masina.
Sfatul meu si al colegilor (ca electronisti gindim la fel deci nu-i mai intreb) este sa nu va apucati voi daca nu stapiniti foarte bine domeniul sau cumva sa mergeti la unul care daca are un letcon crede ca se pricepe. Sunt anumite secrete care oricum nu se spun, cel putin eu... si electronica se invata, nu asa ca ma joc cu ceva fludor...nici macar 0,5% din absolventii de facultate nu stiu ce se intimpla pe acolo Evil or Very Mad ...platim taxe ca sa scoata universitatile niste timpiti cu diploma.
  • mihtud

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 2002 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2007

  • Mesaj Privat
mersi mult dar vreau sa stiu daca sa desfac si ECU calc cu 2 mufe mzari opuse de pe motor
  • toma_marius

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 y17dt isuzu
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2006

  • Mesaj Privat
parerea mea este ca nu ,daca nu le ai ,plus ca iti trebuie scule profesionale, nu merge cu pistolu de lipit si nici macar cu o statie de aer banala, plus ca am vazut calculatoare stricate de cei mai buni in domeniu asa ca dal pe mina la cineva care se pricepe si care a mai facut calculatoare de masina, gindestete ca e placa de ceramica in loc de textolit, aliaju de lipit nu e cositor normal sau e posibil sa fie argint asa cum sa si vehiculat deci de doua ori ne gindim si o data lipim Wink
  • jery

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Salut sunt un posesor de corsa 1.7dti care sa oprit in timpul mersului am descoperit cauza calculatorul pompei de injectie defect .am fost la service si am facut proba cu alt calculator masina a pornit imediat .Problema este ca pe firele care intra in calculator vine motorina si aceasta este cauza care a stricat calculatorul asta explicatie am primit-o de crezut ii cred ca am vazut cum a pornit rog pe cei care au cunostinte despre cum se poate remedia problema cu motorina pe fire sa-mi dea un mail la drf_flashyahoo.com.Multumesc anticipat
  • azzizz

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001 1.7 DTi
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jul 2007

  • Mesaj Privat
buna.imi cer scuze ca nu am timp sa citesc tot dar nu mai sunt bun d nimic. am astra 1.7 dti si mecanicul mi a zis ca pompa de injectie e pe ultima suta, masina in ultima vreme nu mai are sprint, nu se tureaza cum trebuie si de cateva ori nu a pornit la prima chie, va rog sa ma ajuati, am inteles ca poate fi doar calculatorul, sau niste lipituri, am 19 ani si pt mine 1000 d euro pt o pompa second este mult prea de tot. sunt din baia mare


Ultima modificare facuta de azzizz la Sam 24 Nov, 2007 10:53 pm
  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Spune si tu de unde esti, poate se gaseste cineva cu suflet sa te ajute cu o diagnoza si sa-ti spuna exact ce are masina ta. Posibil calculatorul de la pompa + debitmetru.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
azzizz trebuie facuta o diagnoza, in Cluj se poate face una. Calculatorul il dai jos si mi-l trimiti colet.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR