Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • dorum76

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor .... stie cineva cum se scoate DIN Rezervor sorbul de motorina de la o Astra Caravan g?
Skip ads

  • tamino

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Timis
  • Masina: Frontera 2002 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Ai incercat sa vezi prin portbagaj? La model mai vechi asa se desface.
  • dorum76

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2009

  • Mesaj Privat
stiu asta..este sub bancheta din spate...am desfacut tot dar sorbul mai este prins cu ceva in rezervor si nu pot sa-mi dau seama cum....asta intreb?...este vreo clema ceva care il tine?...care este jmecheria?
  • CapellaCt

  • Mesaje scrise: 1,624
  • Locatie: Deutschland
  • Masina: Vectra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2007

  • Mesaj Privat
@cristi10000 releul nu stiu unde este la Astra,dar poti proba pompa separat daca functioneaza.
@vio_giagi asteapta raspunsul unde ai deschis discutia.
@mirceakis verifica modulul de la inchiderea centralizata,la usa respectiva.Mecanic se deschid toate usile?
@luchyan_vectra_a cauta la sectiunile bazar/vand/cumpar/publicitate.
Skip ads

  • Drops

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Vectra 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2007

  • Mesaj Privat
am o vectra a din 92 motor c16nz....problema e in felul urmator....am, o troncaneala ciudata....se aude numai pe drumuri cu piatra cubica sau pe drumuri de tara...cu piatra sau pe drumuri betonate....undeva in partea dreapta se aude...i-am schimbat recent capetele de planetara bieletele antiruliu pivoti si busca la brat/.,...problema persista....mecanicul zice ca nu am joc la nimic...ciudatenie...astept raspuns!
  • dorum76

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2009

  • Mesaj Privat
salut Drops....incearca sa verifici flansele la amortizoare (trage capota si fa-i balans, daca sunt uzate rau ai sa vezi ca flansele se misca pe oala amortizorului) si amortizoarele...trocanit ciudat se mai aude si din caseta de directie.....spune-i mecanicului sa verifice atent caseta de directie (sa-i faca jocul mai atent)....bafta
  • MAXX33

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2009

  • Mesaj Privat
am opel corsa z13dt / cutie easytronic / din 2005
am cateva probleme :
1. cand reduc viteza si apas frana , acul de la turometru scade pana la 900 si urca imediat iar pana la 1500-1700 pentru 2-3 secunde , timp in care se simte ca si cum motorul ar vrea iar sa traga din nou... dupa care revine la 900. in tot acest timp tin frana apasata usor. ceva nu e in ordine fiindca se simte ca si cum te-ar impinge cineva desi tu ai piciorul pe frana .
2. cand pun cheie contact la motor, inainte de a porni motorul se aude un zgomot de bulbuci de aer care ar merge prin vre-un furtun... care-i buba ? asa e normal sau am aer pe vre-o instalatie... si trebuie scos... cum se scoate?

am pus masina pe tester dar nu-mi arata nici o eroare.

mersi fain
  • george_pericol

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 x18xe1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2010

  • Mesaj Privat
am si eu o problema cu mashinutza mea.
este un astra bertone din 2000, 18 benzina.
si de ceva timp imi face cam asa...mi se aprind in mers ambele becuri de la ABS si ESP! fie ca am mers tare sau incet, ca franez brusc sau incet. are momente si momente. daca opresc motorul(iau contactul) se sting peburile si stau stinse pana innebuneste iar si se aprind. chestia asta mi s-a intamplat si de 3-4 ori pe zi, eu le resetam si dupa 3-5 min iar se aprindeau, dar am mers si 2 saptamani fara sa se aprinda si nici nu mai fuctioneaza abs si esp
DE LA CE POATE FII ?
Skip ads

  • tamino

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Timis
  • Masina: Frontera 2002 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2010

  • Mesaj Privat
zgomotul de "bulbuci" e normal la diesel. Sunetul provine din zona vaccum-urilor care de regula sunt foarte aproape de bord pozitionate. Degeaba ai facut test la motor daca nu ai facut si la cutie. Cutia automata are calculatorul ei propriu si in mod normal, daca ai o eroare electronica ar trebui sa se aprinda in bord un bec rosu care arata ca o roata dintata.
  • puiucristi_24

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Mures
  • Masina: Corsa 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2010

  • Mesaj Privat
buna am un opel corsa b motor 1,2 benzina an fabricatie 1994.am o problema:cand pornesc farurile lumina din bord scade foarte tare abia se mai vede si in bordul ceasurile di in cel cu termometru.se poate regla de undeva luminozitatea.?va rog sa ma ajutati
  • CapellaCt

  • Mesaje scrise: 1,624
  • Locatie: Deutschland
  • Masina: Vectra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2007

  • Mesaj Privat
MAXX33 a scris:
1. cand reduc viteza si apas frana , acul de la turometru scade pana la 900 si urca imediat iar pana la 1500-1700 pentru 2-3 secunde , timp in care se simte ca si cum motorul ar vrea iar sa traga din nou... dupa care revine la 900. in tot acest timp tin frana apasata usor. ceva nu e in ordine fiindca se simte ca si cum te-ar impinge cineva desi tu ai piciorul pe frana .


Verifica pompa de servo frana,mai exact membrana mare de la ea.
  • dodoGTP

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2008

  • Mesaj Privat
ajutor ... am vectra b2 2001 y20dth si montez MID, pe mufa TID cu 26 de pini am avut 14 fire si pun MID cu 32 de pini care are 26 de fire.
1 Ce ati facut cu firul galben-rosu de la pozitia 17 a mufei TID, dar si cu firul negru-alb de la pozitia 20 al mufei TID? ce corespondent au la MID?
2 Firul albastru-rosu de la pozitia 13 a mufei TID ramine in aer izolat? ca firul 13 de la mufa MID l-am dus la masa(neutru)
3 Ati avut fir pe mufa TID la pozitia 23? ca eu nu am si are corespondent pe MID la pozitia 21 a mufei.
4 Firul de la pozitia 21 a mufei MID o duc la masa (neutru)?

am postat si aici https://www.clubopel.com/vie...mp;start=180& , dar chiar sunt disperat ca vreau sa montez pe masina bordul si sa-l vad ca functioneaza
Skip ads

  • alexandrucozma

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Apr 2010

  • Mesaj Privat
am si eu un opel astra 1.6 break caravan. si cand pun contactul ABS-ul se aprinde normal dupa pornire se stinge... daca merg ... nu are probleme.. in schimb in momentul in care intru in (R) [mansalier]. se aprinde, si ramane asa chiar daca trec in treapta 1... trebuie sa opresc motorul ca sa se stiunga ...si apoi sa repornesc sa ..lucreze normal... CE POATE AVEA?
  • sandyb3ll3

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Dambovita
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2010

  • Mesaj Privat
buna..am si yo o mica problema..sper ca ma puteti ajuta..
am un opel astra g din 2001 pe care am montat de curand proiectoare..
prblm e k in locu in care ar trebui sa fie pus releul, lipseste suportul acestuia (pozitia 5)..am releu de rezerva..nu am suport..locul este liber..
aveti vreo solutie?!
exista posibilitatea k firele sa nu fie trase pana la panou?!
multumesc
  • sorincamera

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Salut!
Am un Opel astar Caravan din 2001 si am o problema,am tot citit pe forum dar nu am gasit solutia asa ca m-am gindit sa va cer ajutorul
-motor y17dt 145000 km
-nu imi baga ulei in antigel,-
la peste 3000 rotatii/min se incalzeste adica se duce temperatura spre 100 grade,calura cind se incinge antigelul nu mai baga ci doar rece
Multumesc pentru ajutor!
  • Edwin

  • Mesaje scrise: 6,068
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Zafira 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2008

  • Mesaj Privat
@sorincamera, cred ca este garnitura de chiuloasa. Verifca cu motorul pornit daca nu ai "bule de aer " in vasul de expansiune ( nu stiu cat este de vizibil asta la masina ta ) Eu cred ca ai. Numai bine.
  • subzero

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 1992 CI4NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Buna seara,
Sunt posesor a 2 masini opel astra,una mai veche si una mai new.
Problema mea se afla la cea veche si anume la cea din 92,masina o am pe GPL si as dori sa stiu ce bujii imi recomandati si ce distanta ar trebui sa aibe bujiile.Am inteles ca atunci cand ai masina este pe gaz masurile ar trebui modificate.Toto-data cand masina este pornita si sta la cc 1000 turatii,aceasta vibreaza foarte tare,de la ce sa fie?

Si a 2-a problema consta in faptul ca imi bate foarte tare pe fata cand dau prin gropi sau merg pe drumuri cu piatra,aceste batai le simt foarte tare in volan,am schimbat pivoti,capete de bara,bielete dar aceste batai au persistat si dupa aceste schimbari...sfaturi?

Am zis ca am numai o problema dar mi-am adus aminte si de restul Very Happy

O seara placuta si sper ca nu am postat gresit !

Va multumesc !
  • dstefan

  • Mesaje scrise: 412
  • Locatie: Satu Mare
  • Masina: Zafira 2007 z16xe1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2009

  • Mesaj Privat
puiucristi_24 a scris:buna am un opel corsa b motor 1,2 benzina an fabricatie 1994.am o problema:cand pornesc farurile lumina din bord scade foarte tare abia se mai vede si in bordul ceasurile di in cel cu termometru.se poate regla de undeva luminozitatea.?va rog sa ma ajutati


In "zona" blocului de lumini ai un buton (ca o rotita) cu semnul unui ceas. Incearca sa invarti de el in sus sau in jos.
  • aurelio1

  • Mesaje scrise: 344
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1996 X1,8XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Salut! Am si eu o problema. Astazi am schimbat usa soferului cu una de stanga de la o masina de Anglia. Neavand comenzi oglinzi si incuietoare am le-am pus tot pe cele de la a mea. Problema a aparut cand am testat macaraua geamului. Cred ca motorasul a fortat putin mai tare pentru a ridica geamul si drept urmare s-a ars o siguranta care a facut sa nu mai mearga clima si casetofonul, insa motorasul geamului merge. Siguranta am schimbat-o dar acum sta aprins becul de airbag si nu vad ce legatura are. Mentionez ca masina mea nu are airbag-uri in usi. Acum, cand scot cheia din contact nu se mai stinge casetofonul ci trebuie sa-l opresc din buton. Oare ce s-a intamplat si ce ar fi de facut?
  • george_amandina

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2010

  • Mesaj Privat
gata! s-a rezolvat! era releul de incarcare! 180 ron si 120 ron manopera la baietii de pe baicului! eu ii recomand la toata lumea! mi-au dat si garantie la piesa si manopera si se misca foarte repede! Very Happy Very Happy Very Happy
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR