Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
verifica si egr-ul
poate nu inchide corect si de asta apare eroarea.
Skip ads

  • Alyn93

  • Mesaje scrise: 564
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Ah...dar daca avea ceva probleme egr-ul nu era parca o eraore specifica pentru el...? o sa-l verific si pe el..multumesc de sfaturi numai bine
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Egr are si eroare specifica insa in anumite cazuri poate sa dea eroare in alra parte.
Oricum o verificare nu strica.
Daca nu ma insel la motorizarea ta nu e complicat de demontat.
  • Alyn93

  • Mesaje scrise: 564
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Am dat jos EGR-ul l-am curatat l-am verificat pe baterie din ce cunosc merge corect acea valva iese intra..mai multe nu stiu ce sa verific...Sad Multumesc pentru sfat...
Skip ads

  • whiteberto

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Check Engine mi s-a aprins si mie. Nu am simtit insa nicio problema la modul de functionare. Din experienta stiam ca EGR-ul este o mare problema la Z16XE (in 8 ani l-am schimbat de 2 ori). Am schimbat EGR-ul a 3a oara. Dupa aprox 100 de km eroarea s-a stins. Am mai parcusrs cateva sute de km fara probleme pana cand Check Engine s-a aprins iar.

De data asta totul merge bine cat timp motorul este relativ rece. Dupa ce apa aunge la ap 90 de grade si radioatorul pleaca, daca sunt in trafic la semafor, motorul incepe sa se gatuie si pana la urma sta. Acul care indica temperatura apei cade si isi revine, turatia cade pentru cateva momente si motorul sta.

Erori pe tester au aparut la bujia 1 si la EGR (care e totusi relativ nou, mai putin de 2 luni).

Banuiala mea este o problema la instalatia electirca. Sa fie bujia de vina?
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Pai daca la tester zice ca bujia are probleme, ori e bujia cu probleme ori e bobina cu probleme...
  • Victor Ciulea

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Am nevoie de ajutor. S-a descarcat bateria la masina (am uitat radioul pornit pe parcurs de mai multe zile si s-a descarcat bateria). A venit un prieten cu cabluri si am facut jumpstart, si a pornit. Dar si dupa 15 minute de incarcare becul martor portocaliu nu se stinge. E prima data cand se intampla asta. Please help!
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Diagnoza, coduri de eroare.
Nu putem ghici care e problema reala.
Skip ads

  • Victor Ciulea

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Victor Ciulea a scris:Am nevoie de ajutor. S-a descarcat bateria la masina (am uitat radioul pornit pe parcurs de mai multe zile si s-a descarcat bateria). A venit un prieten cu cabluri si am facut jumpstart, si a pornit. Dar si dupa 15 minute de incarcare becul martor portocaliu nu se stinge. E prima data cand se intampla asta. Please help!



Am fost la o diagnoza, au aparut multe coduri de eroare care indica fie bateria, fie alternatorul. Am incarcat un pic bateria, si la masurare, cu toate electricele pornite si cu turatie la 2500rpm, indica 13,5V. 2 posibilitati:
1. Bateria trebuie incarcata complet (sticluta de pe baterie e neagra, nu verde)
2. ceva din alternator e puscat.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
la relanti cat ai incarcarea?
  • Victor Ciulea

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2015

  • Mesaj Privat
13.50V cu toate electricele pornite
  • Victor Ciulea

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Si asta, cu bateria aproape goala.
Skip ads

  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Nu conteaza cat de goala este bateria trebuia sa ai minim 13.8V - 14V.
Verifica bornele bateriei ( cabluri + papuci ) si ale alternatorului ( cabluri + papuci ). Daca nu creste tensiunea la 13.8-14V verifica releul de tensiune si puntea de diode din alternator.
  • Victor Ciulea

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Altfel zis, sa desfac alternatorul?
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
O iei de la coada?
Sau de la cap?
  • Victor Ciulea

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2015

  • Mesaj Privat
iau worst case scenario. Care ar fi Best case scenario?
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Sa ai un contact imperfect la bornele bateriei sau altenatorului....
  • Victor Ciulea

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2015

  • Mesaj Privat
ok. o sa zic sa verifice.
  • Victor Ciulea

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Am luat masina inapoi dupa ce a stat toata noaptea la atelier la incarcat. La AC, Faruri si radio pornit, inregistra 14,5V.
Toata noaptea fara sa stie cineva, a stat radioul pornit. Stiti cumva cum sa dezactivez pornirea radioului cand descui prin telecomanda masina?
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
pai depinde ce radio ai...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR