Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • eddy andrei

  • Mesaje scrise: 455
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Tot raul spre bine, poate ai si noroc...insa sa iti spuna care a fost cauza e f.important. Sa ne spui si noua, pompa sau semeringul sau ambele au fost cauza? E clar ca nu ai mai avut presiune.
Pot fi oare opririle in mers un simptom al lipsei presiunii la ulei? Bafta, sa fie paguba cat mai mica.
Skip ads

  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
@nete, daca acel motor in garantie are de schimbat numai cuzinetii si mai e si gratis, nu sta pe ganduri. Dar si acolo e important de ce a avut probleme cu cuzinetii, pentru ca banuiesc ca tot din cauza ungerii. Ar trebui sa ii intrebi.
Totodata, trebuie sa vezi si ce are motorul tau, apoi te decizi cum e mai bine si mai ieftin.
  • nete_20

  • Mesaje scrise: 574
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Am intrebat mecanicul daca are treaba oprirea motorului cu presiunea uleiului, mi a zis ca nu au nici o legatura una cu alta, am adus problema uleiului GM, mi a spus ca nu a avut niciodata probleme din cauza lui , ca sunt persoane care fac schimbul la 20k ca daca ar fi avut probleme ar fi facut reclamație el pana acum, vazusem eticheta la ulei, avea niste inițiale ca nume pe langa "GM", oare cel din România o fi de la mama GM dau adus de prin Turcia?
  • nete_20

  • Mesaje scrise: 574
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2009

  • Mesaj Privat
clau70 a scris:@nete, daca acel motor in garantie are de schimbat numai cuzinetii si mai e si gratis, nu sta pe ganduri. Dar si acolo e important de ce a avut probleme cu cuzinetii, pentru ca banuiesc ca tot din cauza ungerii. Ar trebui sa ii intrebi.
Totodata, trebuie sa vezi si ce are motorul tau, apoi te decizi cum e mai bine si mai ieftin.
asta e sigur, mi a recomandat si mecanicul, dar decizia o vom lua dupa ce desface motorul, iar legat de defectul la pompa de ulei ,a zis ca nu prea a auzit de problemele astea insa a zis ca se informeazã , tipul se implica e foarte de treaba, si comparativ cu ceilalți pare sincer si priceput, i am spus ca daca torul merge bine sa mi tragã si acea sonda ce indica presiunea la ulei , va verifica si pompa si acel oring, vorbele sunt liniștitoare , vedem cum ramane la fapte...sper sa rezolv problema si sa va aduc pe parcurs informații utile pentru a evita situația mea.....(nu stiu de ce sunt asa de relaxat, mereu m am intrebat...desi stiu ca vor zbura din cont cateva mii ,dupa "peripeție ") inca o noutata, mi a povestit ca are un client cu o Insignia de 2014, prima apreciere "DEZASTRU"..cica tot timpul vine cu ea ca are cate ceva...scârțâie bordul mai rau ca astea mai "in varsta", motorul e si mai zgomotos...am ramas masca, cica Combinația buna era modelul de 2009 si motorul de 2011, restul e praf in ochi...ce naiba sa mai zicem am reusit sa i fac o poza "pe sub mâneca" la motor
Skip ads

  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Cum naiba sa nu aibe legaturã ?
  • nete_20

  • Mesaje scrise: 574
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Asa a spus...,chiar se uita ciudat cand m'a auzit...aia cand pica pica...si acolo te lasa motorul, ca se operate uneori la cateva saptamâni nu are cum din cauza pompei
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
...off-topic cu scuzele de rigoare: @nete_20, referitor la combinatia Insignia 2009 + motor 2011, inseamna ca pot sa ma declar norocos ca sunt in aceasta situatie Smile! Insa, tind sa cred ca Insignia 2011-2013 este cel mai echilibrat Smile
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
nete_20 a scris:Asa a spus...,chiar se uita ciudat cand m'a auzit...aia cand pica pica...si acolo te lasa motorul, ca se operate uneori la cateva saptamâni nu are cum din cauza pompei


Sunt mai mult decat curios sa vad care e verdictul.........
Skip ads

  • eddy andrei

  • Mesaje scrise: 455
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Zic si eu ca un nepriceput, daca gresesc ma corectati voi: daca in mers pompa se dezamorseaza 1-2 secunde sau mai putin, se poate opri motorul? Dupa care sa isi revina la repornire si motorul sa mearga in continuare cu avarii mai mici sau mai mari? Dupa care sa se repete figura o data, de doua, pana cand pica pompa definitiv si/sau se duce dracu presiunea de tot, cu motor cu tot din alta cauza(ex. oring-ul acela)?
Sau pompa pica 1-2 secunde si motorul merge in continuare ca nu are cum sa se opreasca daca pompa isi revine imediat? Sau se opreste de tot si pentru totdeauna acel motor, daca se dezamorseaza pompa 1-2 secunde? Cum vedeti voi problema asta?
Parca totusi nu as exclude legatura dintre opririle in mers si pompa de ulei...
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Nu se opreste in mers nici daca pompa nu mai face deloc presiune. Apare avertizarea de oil presure too low(ori mesaj ori bec aprins) si asta la orice masina. La cele mai destepte avertizarea este insotita si de mesajul ''stop the engine''. Daca nu-l opresti este pa motorul. La Passat au existat niste loturi cu probleme la pompa(parca era vorba despre pionionul de la pompa). La fel aparea mesajul Stop the engine. Daca nu faceai asta in cateva minute motorul era compromis(acolo era mai grava problema decat la Insignia unde exista ceva presiune dar nu suficienta din cate am citit). Se poate ca mesajul de presiune scazuta sa apara si cu toate astea ungerea sa se faca, dar nu in parametri. Motorul poate suferi daca se insista cu folosirea lui in aceste conditii. Uzura poate fi mai mica sau mai mare in functie de cata presiune mai furnizeaza pompa.

Ca exista posibilitatea sa nu existe presiune suficienta si sa nu apara nici un fel de mesaj din cauza softului, a senzorilor aia este alta discutie.
  • JakeGD

  • Mesaje scrise: 599
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Grandland X 2020
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Ce nu inteleg eu este ca daca problema asta cu presiunea a aparut la atat de multe masini pe cat se spune, de ce producatorul nu isi asuma problema si recheama masinile in service ?! Ori aceasta problema nu este asa des intalnita cum se spune ori cei de la Opel sunt niste neprofesionisti. Si daca a doua varianta este adevarata, o sa ma gandesc ft. bine data viitoare cand imi cumpar o masina noua.
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Problema aparent poate fi si de la soft (simptomele astea le-a avut si nete20) http://www.autobild.de/artikel/opel-insignia-rueckruf-4299269.html, deci se pare ca update-ul pe care l-am facut anul trecut nu e prost, dimpotriva, a rezolvat unele probleme!
Skip ads

  • JakeGD

  • Mesaje scrise: 599
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Grandland X 2020
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Ce versiune de update ai fãcut anul trecut ? Când a apãrut acel update ?
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Nu stiu ce versiune de soft mi-au pus! Pur si simplu am sunat la ei pentru un schimb ulei cutie automata si cand le-am dat VIN-ul, mi-au spus ca masina beneficiaza de un recall pentru updated de soft si nu stiu ce opritor la haion. Mai multe detalii nu m-a interesat la momentul respectiv. Dar citind articolul, el fiind din iulie 2013, am facut legatura ca e vorba de update-ul respectiv. Update-ul l-am facut la inceputul lui 2014.
  • eddy andrei

  • Mesaje scrise: 455
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2014

  • Mesaj Privat
borsy a scris:Problema aparent poate fi si de la soft (simptomele astea le-a avut si nete20) http://www.autobild.de/artikel/opel-insignia-rueckruf-4299269.html, deci se pare ca update-ul pe care l-am facut anul trecut nu e prost, dimpotriva, a rezolvat unele probleme!


Cum poate duce eroarea de soft la pierderea presiunii la ulei? Pompa e actionata de arborele cotit, deci e actionata mecanic, din ce am citit aici. Sincer, mi-e greu sa inteleg cum de la o eroare de soft motorul ramane fara presiune la ulei, deci fara ungere.
Poate o eroare de soft ce are legatura cu regenerarea DPF-ului, de exemplu, care e calculata si determinata electronic, duce la acumularea de motorina in baie si implicit la lubrifiere necorespunzatoare, deci la distrugere motor. Sau orice altceva este masurat si influentat de computer. Ma gandesc ca presiunea la ulei este doar masurata electronic nu este insa si determinata sau generata de computer, nu?
Cum poate o eroare de soft sa duca la pierderea presiunii la ulei? Sincer, chiar nu imi dau seama. Luminati-ma voi.
  • eddy andrei

  • Mesaje scrise: 455
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2014

  • Mesaj Privat
JakeGD a scris:Ce versiune de update ai fãcut anul trecut ? Când a apãrut acel update ?


Si eu am facut up-date de soft asta vara, caci avea rechemare pentru asta. Insa sincer, acum nu stiu cat de inspirat am fost...A avut mai multe influente asupra functionarii masinii, dar nu stiu daca sunt in bine toate.
De ex.motorul are o acceleratie mult mai liniara (dtj 131 hp), inainte avea la 1800 rotatii o explozie de cuplu f.placuta.
Alta influenta ar fi ca la ralanti e pe la 800 rot in loc de 1000, dar consumul mi se pare ca a crescut cu cel putin 1l/100km in Bucuresti (desi atunci am contrazis colegii de pe forum care sustineau asta acum le dau dreptate). Iarna trecuta nu mi-a atins 11 % medie pe cel putin 500 km in Bucuresti niciodata, acum sub 11,8% nu scade, merg numai intre orele 9-18, deci perioade cu trafic mare. Nu ies seara sau noaptea in oras cu masina niciodata (nu da bine la alcooltest Wink ).
Ca plus, pot spune ca motorul e mai silentios(reducerea de turatie probabil) altceva nu stiu.
Up-date-ul l-am facut din pricina unei erori cu Pressure oil low, care a avut rechemare pentru recalibrare senzor presiune ulei banuiesc, dar se pare ca l-au recalibrat de nu te mai anunta nici cand nu mai ai presiune la ulei deloc. Asa ca mai bine imi dadea o eroare falsa la 5-6 luni si ii masuram presiunea cu ocazia asta, decat sa taca MÂLC și sã se ducã motorul....

Oricum, cred ca se si exagereaza cu problema asta. Ceea ce ma deranjeaza este ca s-a generalizat, deja cui ii spui ca ai Insignia si se pricepe cat de cat la masini, ma compatimeste si imi spune cate Insignii cu motoare picate sunt pe la service-uri... Eu unul sunt super multumit de masina, nu am schimbat decat consumabile...chiar daca furtunul de la turbina e mai scump totusi trebuie sa ne asumam ca intretinerea ei nu are cum sa fie ca la Logan. Masina asta nu are nicio legatura cu o masina cu pret de catalog de 10-15 k de euro.


Ultima modificare facuta de eddy andrei la Vin 16 Jan, 2015 1:40 am
  • eddy andrei

  • Mesaje scrise: 455
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Chiar fac un apel pe acesta cale la @maiandrei sa ne spuna cate Insignii cu motoare picate i-au intrat in service? Cu prima ocazie cand ajung la baieti o sa ii intreb, se pare ca la concurenta lor, rev...opel.ro erau 4 bucati saptamana trecuta...ceea ce nu cred.
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Pe la sfarsitul lui Decembrie am scris si eu . Citez:
"Acum 2-3 saptamani am fost in vizita de lucru la Dibas Ploiesti si erau 2 Opel Insignia cu motoarele picate, in incinta , in lucru si inca 3 afara tot cu motoarele defecte, care erau la rand pt. constatare. Stiu si ei de problema semeringului si ca acesta e vinovat de distrugerea motorului dar nu au ce face. "
Asta era la Dibas Ploiesti....
  • ionut ciobanu

  • Mesaje scrise: 580
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Cu presiune scazuta si omoara motorul se mai poate si din cauza termoflotului, desi nu da ca este lipsa de presiune. Pe termoflot sunt niste supape care se pot bloca. Cineva a stricat de doua ori motorul la o Insignia pana au gasit ca este defect termoflotul. O supapa sau doua erau blocate aproape in totalitate si nu lasa sa se faca ungere cum trebuie. Asa ca trebuie verificat si asta. Nete sa ii spui mecanicului sa se uite si la termoflot. Unul nou e cam1200 roni.
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Un pic off topic, dar ca raspuns la posturi potrivit carora se duce buhul ca Insignia e varza. Din toate aceste topicuri si posturi cu totii avem de invatat.
Insignia nu este o masina proasta(nu am asa ceva, dar poate voi avea pt ca imi place foarte mult). Cine doreste sa cumpere stie la ce sa se uite, ce sa verifice si nu va avea probleme. Pentru mine cu cat exista mai multe informatii cu atat este mai bine. Intotdeaua cand cumperi o masina trebuie sa cunosti punctele slabe. Sa ne amintim cazurile de la 1.7 ydt(parca asa era indicativul) cand o lua turbina pe ulei. Stiai ce sa faci, nu distrugeai motorul. Sau 1.7 cdti ale carui furtune de racire se spargeau in jurul a 100 de k km( se asta am avut). Le inlocuiai din timp si iar nu distrugeai motorul.
Am dat exemple de Opel, ca sa nu vorbesc de alte marci unde exista situatii similare.
Ca exista Insignia cu motoare picate, cate sunt ele acum nu mai conteaza. Toti care citesc stiu la ce sa se astepte si pot preveni buba.
Cam lung......
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR