Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • szilid

  • Mesaje scrise: 479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Este sigur ca ai si in ECU !
Skip ads

  • nicu.costinesti

  • Mesaje scrise: 504
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2008

  • Mesaj Privat
darius_86,
solutia ta cu dezizolarea pe o portiune de conductoare si cositorirea conductoarelor nu stopeaza in totalitate urcarea motorinei printre firele conductoarelor spre ECU. Trebuia sa tai cele doua conductoare si sa mufezi cu cleme rapide, exact cum este aratat si pe acest topic din forum.
  • ROMFYS

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Combo 2003 1,7
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Am 3 opel toate cu motoare isuzu 1,7 la unul s-a stricat ecu motorina de mult si mai nou si apa . Daca-l pun + contactul cu tot cu cheie de pe o masina buna pe cea cu problama va merge?
  • 1.7dti_edition2000

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Va merge daca puneti cu tot cu immo;de pe astra pe corsa/combo sau invers necesita resoftare;sau la unele din anul 2000 fara AC la fel,trebuie resoftare ca altfel are erori.
Skip ads

  • ROMFYS

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Combo 2003 1,7
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2009

  • Mesaj Privat
1.7dti_edition2000 a scris:Va merge daca puneti cu tot cu immo;de pe astra pe corsa/combo sau invers necesita resoftare;sau la unele din anul 2000 fara AC la fel,trebuie resoftare ca altfel are erori.

cat m-ar costa sa-mi repari ecu? gelul din el e distrus complet nu stiu daca nu e prajit complet pt ca nu mi se mai aprinde nici ceck motor si nici motor cand pun contactul insa cu alt ecu se aprind cand pun contactul
  • bbbbbbb

  • Mesaje scrise: 132
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Corsa 2001 y17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Salutare!
Am observat caci dupa taierea firelor de la mufa a inceput sa se aseze praful pe mufa de la ecu deci cu alte cuvinte nu mai curge . Acum nu stiu ce sa fac sa desfac si capacul de la Ecu sa-l curat in interior de motorina sau sa-l las tot asa?
  • djtaotao

  • Mesaje scrise: 1,677
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Praful nu se aseaza pe o suprafata uscata. El "fuge" de pe o astfel de suprafata la o simpla suflare. Daca el ramane acolo inseamna ca acea suprafata e umezita, in speta: umezita de motorina. E foarte posibil ca motorina sa nu mai aiba pe unde ajunge, dar va trece un timp pana cand cea deja ajunsa la ecu se va duce. Legat de motorina ajunsa in ecu: nu-ti recomand desfacerea lui. In el vei gasi un gel si poate cateva picaturi de motorina, dar, mai important niste conductoare destul de sensibile, iar daca te apuci sa cureti p-acolo, fara indemanare si pricepere, mai rau faci. Asa ca, daca insisti sa faci ceva, mergi la cineva priceput.
  • bbbbbbb

  • Mesaje scrise: 132
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Corsa 2001 y17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Pai se vede ca este uscat totul in jurul mufei inclusiv mufa . Se vede ca nu mai vine motorina . Inainte mufa era uda si se vedea ca ceva nu este in ordine ( parca acum masina trage mai bine de cand cu aceasta operatie de taiat fire). Mersi de indrumare la curatarea ecu , o sa il las asa.
Skip ads

  • miltiade_oli

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2001 1.7DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Intr-adevar asa este la unele motoare se prelinge motorina pe la un fir asa ca nu dati pompa jos(cheltuiala degeaba) si ascultai cu toti la mine(manati mai hai hai...) Dezizolati banda izolatoare din spatele mufei si acolo veti gasi manuchiul de fire.Firul este unul mai grosut...nu imi amintesc culoarea acum dar am sa ma uit si am sa va zic.Bun, odata desco[peerit firul se dezizoleaza cam 0.5 cm si se lasa asa fara a incerca sa il izolati cu altceva....motorina care va ajunge pana sus nu va mai intra in ACU deci problema rezolvata cu un cuter si 5 min de bunavointa.Oricum nu se compara cu preturile de la service care oricum aceeiasi chetstie va va face.
  • MAKE

  • Mesaje scrise: 89
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2011 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2006

  • Mesaj Privat
salutare la toata lumea, dupa ce am rezolvat cu ecu acum vreau sa rezolv si cauza adica valva de avans dar am intampinat anumite problem mai exact nu am reusit sa scot al doilea surub al valvei. Ce rugaminte as avea daca ma poate ajuta si pe mine cineva sa imi spuna ce anume mai trebuie demontat (sau ordinea de demontare) ca sa ajung la el cativa colegi au scris ca ar trebui data pompa de injectie jos ca astfel se lucreaza mai bine dar daca dau jos pompa nu risc sa nu se mai potriveasca adica sa o dereglez?
  • 1.7dti_edition2000

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Trebuie doar un imbus scurtat, si rabdare..,nu se da jos pompa
  • MAKE

  • Mesaje scrise: 89
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2011 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Mersi de raspuns, dar as vrea sa mai stiu ce ar trebui sa mai demontez.
Acolo am mai intalnit suportul din spate al motorului si un suport de prindere legat de pompa printrun surub.daca desfac acel surub din pompa ce se intampla? Astea trebuie date jos? Eu am mai desfacut un supotrt ce tinea niste furtune.Drumuri bune!
Skip ads

  • 1.7dti_edition2000

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2006

  • Mesaj Privat
suportul calc de injectie se da jos doar
  • bibisilviu

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2011 1.7 DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Fratilor va spun din proprie experienta pana nu faceti ceva cu valva aia nu faceti nimic cu taiatul firelor decat ca nu mai vine motorina adica ma refer ca valva o sa scape in continuare motorina si asta nu este bine se vede in mersul masini. pana nu am astupat cu epoxy (poxilina) valva masina tot mergea ca dracu dar acum de cand am facut operatiunea merge de mananca pamantul ca sa nu mai spun ca pierderile de putere si zgomot de tractor tot de la ea este cel putin la mine asa a fost.
Am si o chestie care nu prea am inteles-o
Asta intrebare pt 1,7dti_edition2000 sau pentru cine se pricepe, cand am umblat la mufa aia am lipit fire mai lungi in mufa si cand am pus fitele la locul lor am scos mufa de la cranksaft plina de motorina, peste ceva timp ma bag pe sub masina ce sa vezi, planetara a agatat mufa de la cranksaft si a smulso mi-a ramas doar firele pe care le-am izolat sa nu faca scurt dar masina merge ca inainte cum este posibil? Question ? mentionez ca la tester imi arata ca am probleme cu cranksaft, apoi am gasit motorina de la valva aia in mufa cranksaft si toate problemele se zicea ca sunt de la senzor cand colo de la valva aia.
In prezent merg fara cranksaft si masina merge chiar bine
  • 1.7dti_edition2000

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2006

  • Mesaj Privat
nu e bine fara crankshaft,unele merg cu avansul prost sau chiar opresc motorul cind o turezi mai tare
poate era senzorul de presiune atmosferica,ala e mai 'neimportant'
  • costel opel

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2009

  • Mesaj Privat
?opel a scris:Am discutat cu mai multa lume, dar nimeni nu stie concret ,pe unde si de unde motorina in mufa din fata la ECU Y17DT
Daca sa mai discutat subiectu imi cer scuze dar nu gasesc!
Stie cineva concret pe care fir, sau pe unde ajunge motorina in mufa ecu?
Daca stie as ruga raspuns concret ;caci povesti am auzit dar nu sau dovedit a fi reale >>>>>>> Scimba sensorul de avans timming control valve este sub pompa



Multumesc anticipat pt. toti cei care vor fi la subiect.
Sad

  • bibisilviu

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2011 1.7 DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2008

  • Mesaj Privat
1.7dti_edition2000 Sunt foarte sigur ca este vorba de cranksaft, asa am zis si eu ca este important.
Problema este acum de unde fac eu rost de mufa si cum veneau firele in ea habar nu am ca sunt 3 plus masa care este separat dar la mine dupa cum am mai spus s-a smuls mufa si chiar sunt in ceata. Ar putea sa ma ajute cineva cu problema asta Question
  • 1.7dti_edition2000

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2006

  • Mesaj Privat
scrie in autodata,daca nu nimeriti va trimit eu o poza cu mufa senzorului si semnificatia pinilor
  • bibisilviu

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2011 1.7 DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2008

  • Mesaj Privat
As fi foarte recunoscator daca ma puteti ajuta. Problema care cred eu ca se pune aar fi de culori fire sicum vin de ex maron cu albastru pinu 2 ceva de genul asta m-ar ajuta mult dar trimiteti-mi si o poza poate ma descurc
  • 1.7dti_edition2000

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2006

  • Mesaj Privat
pinul unu este cel de sus in poza,si este fir maro,legat la masa
pinul 2,in mijloc,maro cu albastru,semnalul ce merge la ecu
pinul 3,fir negru,este la +12v

Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR