cip077 a scris:Mersi de rãsp. Am încercat asearã sã-l depresez la cald ºi nu am reuºit. Azi încerc la o presã pneumaticã. În paralel am început sã sun prin þarã, poate gãsesc ºi iau sh cu tot cu planetarã. ªi pe urmã sã o repar pe a mea, de rezervã. Andrei am gãsit un B pe la Cãlimãne?ti dar încã nu rãspunde la tel. E prea devreme pentru unii. ªtiþi dacã e diferenþã la rulment/planetarã între anii '99-2004?
Este o masina verde cu numere de Anglia si evident volan pe partea dreapta.
Depinde de codu motor banuiesc, dar partea mecanica eu cred ca e aceeasi, nu mai e ca la A cu 3 motorizari diesel si 3 rapoarte diferite...
Problema e ca eu sunt cam prins cu scoala, dar daca vrei pot da o fuga sa " il caut", e la 15km de mine, sa vad ca idee masina si sa iti spun.
Masina aia e la vanzare de mult, de cateva luni bune poate un an... De mers am vazut ca merge bine, nu a stat pe dreapta deloc si proprietaru o foloseste doar prin oras, nu am vazut-o nicioata murdara de noroi sa zici ca o rupe prin padure...
Hai sa ne interesam daca mecanica e aceeasi si dau o fuga la el sau daca vrei sa faci drumu, sa pipai tu masina, dar asta dupa ce ti-as spune eu in prealabil daca merita sau nu, e ok, te pot ajuta cu 2 chestii: sa mergem sa o vedem si sa mergem la un service sa o verificam ( cred ca noi trebe sa facem operatiunea).
P.S. Eu pentru ca aveam joc mare in roti, am schimbat puntea cu totu ( si pentru o foaie de arc rupta si un cablu de frana blocat). Asta ti-as recomanda si tie, si dupa ai timp sa te ocupi de puntea aia veche sa o repari... Mai ales ca stiu ca folosesti masina mult...
P.S.2 Doar raportu final ar trebui sa fie diferit fiind cutie automata...