- Maryo78
- **
- 119 mesaje
- din 08 Aug 2013
- Astra 2005 z14xep
- Bacau
Maryo78
- Mesaje scrise: 119
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2005 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Aug 2013
- Mesaj Privat
gusteru29
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2015
- Mesaj Privat
Salut, tocmai am schimbat si eu bujiile,am mers cu ea(corsa 1.2 2003) 20.000 fara sa stiu marca lor masina fiind luata din Germania.
Am cumparat Bosch cele recomandate si sper sa nu fie fake-uri.
Bujiile care au fost pe masina sunt NGK si au mers foarte foarte bine fara nici o problema in cei 20k pe care i-am facut fara sa verific.
Nici acum nu aveam probleme, dar imi statea pe creier fiind singurul lucru pe care nu l-am verificat.
Pun poze cu vechile bujii care au fost pe masina. Nu stiu numarul total de km.
Am cumparat Bosch cele recomandate si sper sa nu fie fake-uri.
Bujiile care au fost pe masina sunt NGK si au mers foarte foarte bine fara nici o problema in cei 20k pe care i-am facut fara sa verific.
Nici acum nu aveam probleme, dar imi statea pe creier fiind singurul lucru pe care nu l-am verificat.
Pun poze cu vechile bujii care au fost pe masina. Nu stiu numarul total de km.
- PL500
- ****
- 1,151 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Agila 2001 z12xe 1.2i
- CURTEA DE ARGES
PL500
- Mesaje scrise: 1,151
- Locatie: CURTEA DE ARGES
- Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
- adi pitu
- **
- 129 mesaje
- din 06 Feb 2015
- Agila 2000 1,2
- Alba
adi pitu
- Mesaje scrise: 129
- Locatie: Alba
- Masina: Agila 2000 1,2
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Feb 2015
- Mesaj Privat
gusteru29
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2015
- Mesaj Privat
De vreo doua zile parca a apucat-o nebuneala pe corsa mea...
Problema se manifesta in felul urmator:
*pornesc dimineatea merge perfect maxim 1 km pana se incazeste un pic apoi daca vreau sa accelerez mai brusc paraie si smuceste ca o dacie, daca o las la relanti merge iar perfect rotund...iar ii dau aceleratie brusc parca se inneaca asa si paraie chiar si fara a fi in sarcina.
*daca o las sa se raceasca merge iar binisor pana se incazeste la 90 grade.
Ea a inceput sa se manifeste cu mici smucituri dar rare.De exemplu in weekend a mers 420 km perfect fara nici o problema dar in drum spre casa cand am fortat-o un pic la un deal iar a apucat-o nebunia.
Problema poate fi de la bobina sau de la calculator?!
Problema se manifesta in felul urmator:
*pornesc dimineatea merge perfect maxim 1 km pana se incazeste un pic apoi daca vreau sa accelerez mai brusc paraie si smuceste ca o dacie, daca o las la relanti merge iar perfect rotund...iar ii dau aceleratie brusc parca se inneaca asa si paraie chiar si fara a fi in sarcina.
*daca o las sa se raceasca merge iar binisor pana se incazeste la 90 grade.
Ea a inceput sa se manifeste cu mici smucituri dar rare.De exemplu in weekend a mers 420 km perfect fara nici o problema dar in drum spre casa cand am fortat-o un pic la un deal iar a apucat-o nebunia.
Problema poate fi de la bobina sau de la calculator?!
cdsoul
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Galati
- Masina: Agila 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2012
- Mesaj Privat
Una din cauze poate fi https://www.clubopel.com/vie...discutii+similare
Poti verifica si mufele sa nu fie oxidate .
Poti verifica si mufele sa nu fie oxidate .
- PL500
- ****
- 1,151 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Agila 2001 z12xe 1.2i
- CURTEA DE ARGES
PL500
- Mesaje scrise: 1,151
- Locatie: CURTEA DE ARGES
- Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
gusteru29
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2015
- Mesaj Privat
gusteru29
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2015
- Mesaj Privat
gusteru29
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2015
- Mesaj Privat
occph
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Oct 2016
- Mesaj Privat
Salutare!
Deoarece masina prietenei mele(opel corsa c, 1.0 benzina din 2001 cu vreo 200000+ km la bord) mergea foarte prost(pe ea nu o prea intereseaza) am decis sa o duc la mecanic(masina, nu prietena) care a hotarat sa schimbam bujiile. Asa arata cele shimbate:
Din spusele mecanicului arata uzate normal. Care ar fi parerea vostra?
Din cauza unui tacanit al unui tachet, mecanicul, mi-a recomandat sa facem un schimb de ulei cu un ulei mai gros si sa adugam si un tratament de motor(ceratec ii zicea el). Ar aduce vreo imbunatatire in ceea ce priveste bataia tachetului si mersul usor "nerotund"al motorului? Daca da, ce ulei si ce tratament pentru motor recomandati? Eventual un link prin pm/pm sa nu poluam topicul.
Imi cer scuze pentru off-topicul cu uleiul, stiu ca exista functia search si informatii foarte bune pe forum dar sunt presat de timp si nu pot citi momentan zeci de pagini din care sa extrag informatiile care ma intereseaza.
O zi buna tuturor!
Deoarece masina prietenei mele(opel corsa c, 1.0 benzina din 2001 cu vreo 200000+ km la bord) mergea foarte prost(pe ea nu o prea intereseaza) am decis sa o duc la mecanic(masina, nu prietena) care a hotarat sa schimbam bujiile. Asa arata cele shimbate:
Din spusele mecanicului arata uzate normal. Care ar fi parerea vostra?
Din cauza unui tacanit al unui tachet, mecanicul, mi-a recomandat sa facem un schimb de ulei cu un ulei mai gros si sa adugam si un tratament de motor(ceratec ii zicea el). Ar aduce vreo imbunatatire in ceea ce priveste bataia tachetului si mersul usor "nerotund"al motorului? Daca da, ce ulei si ce tratament pentru motor recomandati? Eventual un link prin pm/pm sa nu poluam topicul.
Imi cer scuze pentru off-topicul cu uleiul, stiu ca exista functia search si informatii foarte bune pe forum dar sunt presat de timp si nu pot citi momentan zeci de pagini din care sa extrag informatiile care ma intereseaza.
O zi buna tuturor!
- PL500
- ****
- 1,151 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Agila 2001 z12xe 1.2i
- CURTEA DE ARGES
PL500
- Mesaje scrise: 1,151
- Locatie: CURTEA DE ARGES
- Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
- corsa.timis
- **
- 490 mesaje
- din 29 Dec 2014
- Corsa 2001 Z12XE
- Timis
corsa.timis
- Mesaje scrise: 490
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2014
- Mesaj Privat
occph a scris:Salutare!
Deoarece masina prietenei mele(opel corsa c, 1.0 benzina din 2001 cu vreo 200000+ km la bord) mergea foarte prost(pe ea nu o prea intereseaza) am decis sa o duc la mecanic(masina, nu prietena) care a hotarat sa schimbam bujiile. Asa arata cele shimbate:
Din spusele mecanicului arata uzate normal. Care ar fi parerea vostra?
Din cauza unui tacanit al unui tachet, mecanicul, mi-a recomandat sa facem un schimb de ulei cu un ulei mai gros si sa adugam si un tratament de motor(ceratec ii zicea el). Ar aduce vreo imbunatatire in ceea ce priveste bataia tachetului si mersul usor "nerotund"al motorului? Daca da, ce ulei si ce tratament pentru motor recomandati? Eventual un link prin pm/pm sa nu poluam topicul.
Imi cer scuze pentru off-topicul cu uleiul, stiu ca exista functia search si informatii foarte bune pe forum dar sunt presat de timp si nu pot citi momentan zeci de pagini din care sa extrag informatiile care ma intereseaza.
O zi buna tuturor!
Deoarece masina prietenei mele(opel corsa c, 1.0 benzina din 2001 cu vreo 200000+ km la bord) mergea foarte prost(pe ea nu o prea intereseaza) am decis sa o duc la mecanic(masina, nu prietena) care a hotarat sa schimbam bujiile. Asa arata cele shimbate:
Din spusele mecanicului arata uzate normal. Care ar fi parerea vostra?
Din cauza unui tacanit al unui tachet, mecanicul, mi-a recomandat sa facem un schimb de ulei cu un ulei mai gros si sa adugam si un tratament de motor(ceratec ii zicea el). Ar aduce vreo imbunatatire in ceea ce priveste bataia tachetului si mersul usor "nerotund"al motorului? Daca da, ce ulei si ce tratament pentru motor recomandati? Eventual un link prin pm/pm sa nu poluam topicul.
Imi cer scuze pentru off-topicul cu uleiul, stiu ca exista functia search si informatii foarte bune pe forum dar sunt presat de timp si nu pot citi momentan zeci de pagini din care sa extrag informatiile care ma intereseaza.
O zi buna tuturor!
Face drumuri scurte.. Daca n-ai cumparat, pune FGR8KQR0 sunt cu gap mai mare, face scanteie mai mare si sunt recomandate pentru calatorii predominant scurte. Sau macar FR91X, sunt mai "calde" si sunt excelente.
Link FGR8KQR0
Link FR91X
piranda
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 1998 X12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Feb 2008
- Mesaj Privat
- corsa.timis
- **
- 490 mesaje
- din 29 Dec 2014
- Corsa 2001 Z12XE
- Timis
corsa.timis
- Mesaje scrise: 490
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2014
- Mesaj Privat
- mariuseek
- **
- 300 mesaje
- din 31 Jul 2015
- Corsa 2008 Z12XEP
- Galati
mariuseek
- Mesaje scrise: 300
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2008 Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2015
- Mesaj Privat
Salutare,
Detin o Corsa D Z12XEP din 2008 cu 96.000 km.
De cand s-a racit afara si mai ales cand e ceata sau atmosfera umeda (dimineata masina e aburita toata) am probleme la pornire dimineata.
Se manifesta in felul urmator:
- dau cheie, porneste la sfert cum se zice, totul ok
- relantiul e marisor, e normal cu motorul rece, apoi incepe sa scada spre 750, uneori chiar da sa moara motorul, dar o balbaie pana creste iar la loc si tot asa (in tot timpul asta nu ating acceleratia). Abia dupa un minut pot sa plec.
- intr-o dimineata aceleasi simptome, dar de data asta cu tremurat de ziceai ca merge in 3 pistoane. Am incercat sa plec imediat dupa pornire si surpriza, la accelerare nu crestea turatia si dadea in nas urat, nu puteam sa bag imediat a 2-a ca murea motorul. Dupa un minut, doua se amelioreaza problema si in final cand motorul ajunge in temperatura totul e ok.
Parca uneori mai simt niste suturi usoare in mers pana ajunde motorul in temperatura, iar dupa parca ceva fin tot mai e. Toatea astea de cand s-a facut mai frig, vara nu am experimentat nimic din cele de mai sus.
De fel cu motorul rece nu turez peste 3000 de ture pana nu se incalzeste oleaca.
La temperaturi de peste 10 grade nu mai am aceasta problema, variatiile relantiului sunt mai mici si mai rare.
Nu am coduri de eroare stocate. Anul trecut EGR-ul a fost curatat temeinic (era foarte putin murdar), clapeta de acceleratie la fel a fost curatata foarte bine, bujiile schimbate si ele cu GM FQR8LEU2, sonda lambda 1 e noua Bosch. Masina trage foarte bine, distributia e ok , nici nu se aude, consumul e normal, nu a crescut. Nu scoate fum negru sau alte culori, toba luceste, nu e afumata. Bujiile nu sunt afumate.
O sa pun testerul pe ea intr-o dimineata, sa inregistrez parametrii, poate "am noroc" sa faca figuri.
Bobina de inductie poate genera problemele acestea? Fara sa dea eroare?
Detin o Corsa D Z12XEP din 2008 cu 96.000 km.
De cand s-a racit afara si mai ales cand e ceata sau atmosfera umeda (dimineata masina e aburita toata) am probleme la pornire dimineata.
Se manifesta in felul urmator:
- dau cheie, porneste la sfert cum se zice, totul ok
- relantiul e marisor, e normal cu motorul rece, apoi incepe sa scada spre 750, uneori chiar da sa moara motorul, dar o balbaie pana creste iar la loc si tot asa (in tot timpul asta nu ating acceleratia). Abia dupa un minut pot sa plec.
- intr-o dimineata aceleasi simptome, dar de data asta cu tremurat de ziceai ca merge in 3 pistoane. Am incercat sa plec imediat dupa pornire si surpriza, la accelerare nu crestea turatia si dadea in nas urat, nu puteam sa bag imediat a 2-a ca murea motorul. Dupa un minut, doua se amelioreaza problema si in final cand motorul ajunge in temperatura totul e ok.
Parca uneori mai simt niste suturi usoare in mers pana ajunde motorul in temperatura, iar dupa parca ceva fin tot mai e. Toatea astea de cand s-a facut mai frig, vara nu am experimentat nimic din cele de mai sus.
De fel cu motorul rece nu turez peste 3000 de ture pana nu se incalzeste oleaca.
La temperaturi de peste 10 grade nu mai am aceasta problema, variatiile relantiului sunt mai mici si mai rare.
Nu am coduri de eroare stocate. Anul trecut EGR-ul a fost curatat temeinic (era foarte putin murdar), clapeta de acceleratie la fel a fost curatata foarte bine, bujiile schimbate si ele cu GM FQR8LEU2, sonda lambda 1 e noua Bosch. Masina trage foarte bine, distributia e ok , nici nu se aude, consumul e normal, nu a crescut. Nu scoate fum negru sau alte culori, toba luceste, nu e afumata. Bujiile nu sunt afumate.
O sa pun testerul pe ea intr-o dimineata, sa inregistrez parametrii, poate "am noroc" sa faca figuri.
Bobina de inductie poate genera problemele acestea? Fara sa dea eroare?
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
piranda
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 1998 X12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Feb 2008
- Mesaj Privat
- corsa.timis
- **
- 490 mesaje
- din 29 Dec 2014
- Corsa 2001 Z12XE
- Timis
corsa.timis
- Mesaje scrise: 490
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2014
- Mesaj Privat
- mariuseek
- **
- 300 mesaje
- din 31 Jul 2015
- Corsa 2008 Z12XEP
- Galati
mariuseek
- Mesaje scrise: 300
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2008 Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2015
- Mesaj Privat
Am facut azi dimineata niste teste (9 grade, aer destul de uscat) si evident ca totul a decurs normal, a pornit bine, fara variatii semnificative ale relantiului. Am asteptat pana a intrat in closed loop si am plecat, nici o problema.
Temperatura antigelului a evoluat normal, senzorul IAT e ok, nu au aparut detonatii nici cu motorul rece , nici cald. Restul parametrilor la o prima vedere nu sar din normal.
La relanti motor cald corectiile pe termen scurt se incadreaza inte -2 si 3 %.
Devine destul de evident ca problema se manifesta la temperaturi scazute combinate cu umiditate mare. Azi nu am avut parte de asa ceva.
Nu am posibilitatea sa vad corectia pe termen lung, analizez datele mai amanuntit, poate imi scapa ceva.
Temperatura antigelului a evoluat normal, senzorul IAT e ok, nu au aparut detonatii nici cu motorul rece , nici cald. Restul parametrilor la o prima vedere nu sar din normal.
La relanti motor cald corectiile pe termen scurt se incadreaza inte -2 si 3 %.
Devine destul de evident ca problema se manifesta la temperaturi scazute combinate cu umiditate mare. Azi nu am avut parte de asa ceva.
Nu am posibilitatea sa vad corectia pe termen lung, analizez datele mai amanuntit, poate imi scapa ceva.