Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Tuning
  • bazare

  • Mesaje scrise: 2,319
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2008

  • Mesaj Privat
mirben a scris:Pe rampa comuna exista un senzor de presiune cu o mufa in el. Scoti acea mufa si dupa te uiti la powerbox ca vine cu un cablu cu doua mufe pe el. Una din mufe se baga in senzorul de pe rampa iar in cealalta se baga mufa care ai scos-o din senzorul de pe rampa.


Ai spus cel mai mare adevar !
ECU este pacalit si face presiune in rampa mai mult decat e normal. Nu ai nici un control asupra presiunii maxime:)
Skip ads

  • mirben

  • Mesaje scrise: 294
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Iar gresesti, pt ca sunt unele powerbox-uri care permit reglaj al puterii, iar cand se regleaza o presiune prea mare ,ecu intra pe avarie, deci este control al presiunii si cand este depasita limita admisa maxima admisa de producator ti se aprinde becul galben cu motorasul in bord.
  • gaches

  • Mesaje scrise: 142
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Asta e powerbox-ul meu de la care a plecat discutia.
http://www.theitalianbox.it...-1-6-hdi-505.html

A fost cumparat din Italia de fratele meu care l-a folosit pe o Alfa Romeo 159 cu acelasi motor ca pe Signumul meu.
Mi l-a dat mie. Am fost impresionat cand l-am montat.
Am facut un concediu cu el montat pe masina in Bulgaria.
L-am demontat de pe masina pt ca pe drumul de intoarcere de la bulgari mi-a dat o eroare cu privire la PDF si nu s-a rezolvat decat cu regenerarea PDF. Oare sa fi fost din cauza ca la bulgari am mers mai mult subturat din cauza limiteleor de viteza?
Oricum firma producatoare e cu traditie si produce pt mai multe marci si motoare.
Aruncati si voi o privire si poate ma sfatuiti daca sa il montez la loc.
Intr-adevar consum de 5.4 n-am mai scos niciodata.
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Am mai spus si o mai spun. Astfel de cutiute pacalesc intr-un fel sau altul ca ECU sa dea motorina mai multa. De obicei ii zice ca are temperatura motorului 50-60 grade in loc de 90. De aici si mers ciudat, lipsa regenerare DPF etc.,..
Skip ads

  • ddf

  • Mesaje scrise: 1,346
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Totusi , daca ar fi o simpla rezistenta care face ca ECU sa vada o temperatura scazuta in motor , nu as vrea sa imi imaginez ce s-ar intampla dc ar fierbe apa in motor :adica realitatea sa fie 120grade si ecu sa fie pacalit ca apa are doar 30.Iar pe bord ce indica?
Vorbesc de o benzinara.
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Depinde de soluție. La anumite moment prin temperatura motorului ECU da mai mult combustibil, sau debitmetrul vede ceva mai mult aer, sau presiune in rampa mai mica si pot continua...
  • mishu_b

  • Mesaje scrise: 1,669
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2007

  • Mesaj Privat
gaches a scris:Asta e powerbox-ul meu de la care a plecat discutia.
http://www.theitalianbox.it...-1-6-hdi-505.html

A fost cumparat din Italia de fratele meu care l-a folosit pe o Alfa Romeo 159 cu acelasi motor ca pe Signumul meu.
Mi l-a dat mie. Am fost impresionat cand l-am montat.
Am facut un concediu cu el montat pe masina in Bulgaria.
L-am demontat de pe masina pt ca pe drumul de intoarcere de la bulgari mi-a dat o eroare cu privire la PDF si nu s-a rezolvat decat cu regenerarea PDF. Oare sa fi fost din cauza ca la bulgari am mers mai mult subturat din cauza limiteleor de viteza?
Oricum firma producatoare e cu traditie si produce pt mai multe marci si motoare.
Aruncati si voi o privire si poate ma sfatuiti daca sa il montez la loc.
Intr-adevar consum de 5.4 n-am mai scos niciodata.


marfa - scula de scula!

Sa ne spui cum se simte masina dupe ce il motezi iar!

Bafta
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Oricum ai da-o, tot se pacaleste ceva si de acolo toate calculele ECU se duc naibii. Cea mai sanatoasa este o resoftare cu optimizare pe dyno special pentru masina ta.
Iar legat de consum, BC-ul afiseaza consumul in functie de latimea pulsului ce deschide injectorul si presiunea din rampa.
Tie iti ramane pulsul la fel de lung, dar pacalind senzorul de presiune din rampa in loc de 1300 bari (doar un exemplu) ai presiunea de 1450 (ecu vede 1300, deschide injectorul pentru a injecta cantitatea X de motorina in Y ms), deci mai mult combustibil, AFR mai mic si posibil fum la accelerari bruste.
  • Moga.Alexandru

  • Mesaje scrise: 141
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Eu nu as monta nici o data power boxuri pe masina . Este o metoda foarte cruda de marire a puteri . Si iti spun din propria experienta motorul asta ajunge la niste cifre impresionante in conditile corecte ( eu am stors 240cp si aproape 500nm din el ) .
  • laurentiuu

  • Mesaje scrise: 148
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2011 a20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jan 2014

  • Mesaj Privat
Eu cred ca cea mai buna si eficienta varianta (in cazul celor cu buton sport pe H Z19DTH) este remaparea pe buton sport, astfel ai putere mai mare doar cand apesi acel buton si nici nu cresti uzura motorului pt ca prin oras nu o sa mergi pe "SPORT".
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Eu inca sunt tare curios cum e cu remaparea asta exclusiv pe buton sport atata vreme cat in ECU e o singura harta de injectie iar butonul sport, concret face ca ECU sa vada apasata acceleratia cu X% mai mult fata de obisnuit...
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Probabil rescaleaza DW-ul in alti pasi sa para ca trage masina mai bine pe sport Smile
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Tuning

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR