Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  3. Opel vs ...
  • Vectra sri

  • Mesaje scrise: 879
  • Locatie: Cluj-Napoca
  • Masina: Astra 2002 z20let
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2012

  • Mesaj Privat
ca fost posesor de diesel eu recomand un motor ce provine de la BMW am avut un 320 d din 2004 facelift modelulu cu 150 de cai am folosit masina aproximativ 50 de mii de km in care am schimbat doar o bucsa de cardan si caseta de directie in rest doar consumabile cat timp a fost la mine, nimeni nu sa atins de injectoare pompa de motorina turbo sau alte defecte comune ale masinilor diesel... si bucsa aia de cardan am schimbat-o ca imi placea sa i dau ca avea viata motorul si nu ma puteam rabda iar caseta evident din cauza mersului sportiv pe drumul romanesc Smile) acum am trecut la benzina pt ca costurile de intretinere si preturile pieselor sunt la jumatate indiferent daca cumpar ceva la motor sau ceva la directie tren de rulare si restul cei care au diesel platesc mai mult la piese doar pt ca au ales motorina nu mi se pare corect pt acei maxim 2-3 litri in minus la consum sa platesc in plus la intretinerea masinii sau repararea ei.
Skip ads

  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Inca n-a trecut o luna de la ultimul post, ti-ai gasit masina?
In aceeasi situatie ca si tine m-am aflat acum vreo 2 luni, ma saturasem de astra si vroiam o masina mai mare. Cum insa vectra nu-mi prea surade am cautat pe la toate marcile.
Singurele motoare diesel care merita luate in seama sunt 2.0tdci de la ford (dupa 2004), 2.2 de la honda (taxe mari) si 2.0dci de la reno. Eu am sfarsit prin a-l lua pe ultimul, se pare ca e un maaaare pas inainte fata de vechiul 1.9dci. In afara de consumabile si ceva probleme pe la o fulie care se rezolva destul de ieftin, nu stiu sa fie probleme la motoarele astea. Dezavantajul ar fi revizia scumpa (7L de ulei) si consumul mare. A, motorul ca motorul, dar fiind reno ma astept sa pice orice pe la instalatia electrica, asta e alta discutie insa. Momentan nu am probleme.
  • mad2max

  • Mesaje scrise: 795
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Salut
Inca n-am luat masina, pentru ca intai trebuie sa vand ceva , si probabil mai dureaza, e vorba de o casa..
Sunt cu ochii ca pe butelie pe toate forumurile...desi initial scosesem din discutie tdi-ul, avand 2 colegi cu a4 b7 1.9 de 116cp m-au facut curios de motorul asta pentru ca prea il lauda, nu tu consum de ulei, nu probleme cu injectoare, nu cu turbina, revizii ieftine...masini cu vreo 200k km.
Motorul de 2.0dci de la renault ce consum are?De asemenea am o cunostina cu un 1.9dci de 120cp de care e foarte multumit, fara sa aiba probleme cu el, masina la fel peste 200k km
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Undeva la 11-12% in oras si minim 6,5% in afara, uzual cam 7,5%. Vezi si consum instant de 5% pe tempomat la 90km/h. Consumuri vara, cu ac pornit non-stop.
Skip ads

  • florin71

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2004 1,7cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Vectra sri a scris:ca fost posesor de diesel eu recomand un motor ce provine de la BMW am avut un 320 d din 2004 facelift modelulu cu 150 de cai am folosit masina aproximativ 50 de mii de km in care am schimbat doar o bucsa de cardan si caseta de directie in rest doar consumabile cat timp a fost la mine, nimeni nu sa atins de injectoare pompa de motorina turbo sau alte defecte comune ale masinilor diesel... si bucsa aia de cardan am schimbat-o ca imi placea sa i dau ca avea viata motorul si nu ma puteam rabda iar caseta evident din cauza mersului sportiv pe drumul romanesc Smile) acum am trecut la benzina pt ca costurile de intretinere si preturile pieselor sunt la jumatate indiferent daca cumpar ceva la motor sau ceva la directie tren de rulare si restul cei care au diesel platesc mai mult la piese doar pt ca au ales motorina nu mi se pare corect pt acei maxim 2-3 litri in minus la consum sa platesc in plus la intretinerea masinii sau repararea ei.


Ceva mai multi km, circa 52mii km au facut si eu cu Opelasul meu, motorizare Z17DTL,59kw, si cu exceptia a unui rulment, un cap de bara, bucse, burduful la o planetara si binenteles consumabilele, nu am schimbat nimic, ca nu a fost cazul.Ca ii dau doar motorina de calitate este alta poveste. Smile
  • Vectra sri

  • Mesaje scrise: 879
  • Locatie: Cluj-Napoca
  • Masina: Astra 2002 z20let
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2012

  • Mesaj Privat
pai intradevar pompele, injectoarele, si cam toate prin care trec motorina sunt proleme comune la dieselurile noi sau vechi la noi si credeti-ma nu marca sau modelul este de vina pt acestea indiferent ca vb de ford, bmw, opel, vw motorina de la noi este mult mai proasta si de aceea se strica si normal lumea se plange de ele ... insa daca faci un amestec cu lei 2t in mototrina la plin (chiar este un topic pe club despre acest lucru ) atunci cu siguranta problemele astea vor disparea eu asa faceam la BMW care totusi avea un motor destul de pretentios singuru ulei care l-am bagat in el a fost BMW original si odata am incercat sa bag un castrol 5w-30 MERGEA MOTORUL CA un 1.4 TDI parca yo picat 50 de cai jos asa de la prima cheie vezi doamne am dat pe el 189 de lei atunci iar uleiul original BMW este 57 de lei litrul si intradevar imediat ce am schimbat uleiul ala castrol si suna altcumva si dupa ce m-am dus mai putin de 1 km parca motoru s-a transformat la loc cum era. Ce vreau eu sa spun e ca la diesel tre sa i dai uleiul cel mai bun posibil bine acuma sa nu exageram ca nui dai ulei de 100 ron/litrul da ma rog intelegeti ce vreau sa zic , filtru de motorina la 10 mii de km obligatoriu si clar motorina cat se poate de buna si nu ai treaba in rest decat cu restul consumabilelor ~!
  • florin71

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2004 1,7cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2007

  • Mesaj Privat
aco_008 a scris:Inca n-a trecut o luna de la ultimul post, ti-ai gasit masina?
In aceeasi situatie ca si tine m-am aflat acum vreo 2 luni, ma saturasem de astra si vroiam o masina mai mare. Cum insa vectra nu-mi prea surade am cautat pe la toate marcile.
Singurele motoare diesel care merita luate in seama sunt 2.0tdci de la ford (dupa 2004), 2.2 de la honda (taxe mari) si 2.0dci de la reno. Eu am sfarsit prin a-l lua pe ultimul, se pare ca e un maaaare pas inainte fata de vechiul 1.9dci. In afara de consumabile si ceva probleme pe la o fulie care se rezolva destul de ieftin, nu stiu sa fie probleme la motoarele astea. Dezavantajul ar fi revizia scumpa (7L de ulei) si consumul mare. A, motorul ca motorul, dar fiind reno ma astept sa pice orice pe la instalatia electrica, asta e alta discutie insa. Momentan nu am probleme.


Poate ca nu era rau daca iti cumparai Fordul, sigur, daca ai fi dispus de bani suficienti ca sa il cumperi.Fiecare cumparam ce putem.
  • florin71

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2004 1,7cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Vectra sri a scris:pai intradevar pompele, injectoarele, si cam toate prin care trec motorina sunt proleme comune la dieselurile noi sau vechi la noi si credeti-ma nu marca sau modelul este de vina pt acestea indiferent ca vb de ford, bmw, opel, vw motorina de la noi este mult mai proasta si de aceea se strica si normal lumea se plange de ele ... insa daca faci un amestec cu lei 2t in mototrina la plin (chiar este un topic pe club despre acest lucru ) atunci cu siguranta problemele astea vor disparea eu asa faceam la BMW care totusi avea un motor destul de pretentios singuru ulei care l-am bagat in el a fost BMW original si odata am incercat sa bag un castrol 5w-30 MERGEA MOTORUL CA un 1.4 TDI parca yo picat 50 de cai jos asa de la prima cheie vezi doamne am dat pe el 189 de lei atunci iar uleiul original BMW este 57 de lei litrul si intradevar imediat ce am schimbat uleiul ala castrol si suna altcumva si dupa ce m-am dus mai putin de 1 km parca motoru s-a transformat la loc cum era. Ce vreau eu sa spun e ca la diesel tre sa i dai uleiul cel mai bun posibil bine acuma sa nu exageram ca nui dai ulei de 100 ron/litrul da ma rog intelegeti ce vreau sa zic , filtru de motorina la 10 mii de km obligatoriu si clar motorina cat se poate de buna si nu ai treaba in rest decat cu restul consumabilelor ~!


Ei, nu este chiar asa.Sunt motoare cu probleme din fabricatie pentru ca asa au fost proiectate.Motorul de 2 l TDI, 140 C.P. de la VW, in perioada anilor 2005-2008, poate fi dat ca exemplu negativ.Mai nou se barfeste ca si actualul motorul de 1,6l TDI, 105C.P. de la VW are probleme dupa circa 120.000km.
Din gama masinilor care nu sunt marca premium, daca mi-as permite financiar, as opta pentru cele de la Honda sau Mazda.Noua Mazda 6 este o masina reusita, simpatica, insa si foarte scumpa pentru buzunarul meu.
Skip ads

  • Vectra sri

  • Mesaje scrise: 879
  • Locatie: Cluj-Napoca
  • Masina: Astra 2002 z20let
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2012

  • Mesaj Privat
motoarele de peugeot nu is rele ... cele de 1.6 hdi cel putin din auzite..consuma putin dar nici nu is prea "rapide"....
si fordurile focus de exemplu folosesc tot acest motor model din 2005-2008
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Motorul in sine nu, insa volantele si turbinele sunt aproape consumabile.

Florin, ma incadram si la ford in buget, insa nu am gasit nici o masina buna. Nu am plecat tinta pe o marca anume, cautam o masina buna in primul rand.
  • cont-sters-27243

  • Mesaje scrise: 1,320
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2008

  • Mesaj Privat
aco, exagerezi cu volantele si turbinele - consumabile.
Probleme cu volanta sunt la Focusurile cu motor de 1.8, nu la 1.6. Alea la 1.8 pica mai des, au fost cativa pe clubford care le-au schimbat inclusiv in garantie. La 1.6 - rar cand auzi de o volanta picata.
Cu turbinele, poti spune orice, dar consumabile nu sunt. Au fost cazuri in care s-au defectat pompele de vacuum si multi au mers pe principiul romanesc "las-o bre ca merge-asa"... pana au crapat furtunele. Multi inteligenti care au pus alte furtune mai solide si...au crapat turbinele.
Pompele de vacuum se reconditioneaza foarte usor sau si mai simplu, se schimba cu una noua care costa in jur la 200 lei.
La 1.6 - 109 CP, alta e problema - DPF-ul care este cu aditiv. Multe probleme cu asta, mai ales la masinile cu multi km. Rezolvarea e simpla, se scoate si ai scapat. Chiar luna trecuta un baiat de la mine din oras a facut ITP-ul. L-au respins pentru ca avea DPF-ul varza, l-a scos si a trecut ITP-ul fara probleme.
Pe Focus 3, motoarele de 1.6 nu mai au DPF cu aditiv.
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Eu m-am referit la 1.6le de pe pejo, nu la cel de pe ford. Pe 407 1.6hdi problemele sunt reale, nu vorbesc din auzite.
Skip ads

  • Thor_

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Au gherlit-o cam rau cu 1.6l dupa 407 care este cu probleme mai mari, dar motorul de 1.6l in variantele 90 sau 110 Cp aflat pe 307,308, 207 , 208 nu are probleme.
  • ag10tit

  • Mesaje scrise: 345
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z19DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Feb 2007

  • Mesaj Privat
aco_008 a scris:Eu m-am referit la 1.6le de pe pejo, nu la cel de pe ford. Pe 407 1.6hdi problemele sunt reale, nu vorbesc din auzite.


Motoarele sunt identice difera doar harta de injectie si etajarea cutiei de viteze care este diferita intre ford si PSA.
1.6 HDI este identic pe volvo,ford,citroen,peugeot,mazda si cine il mai foloseste.
Problema cea mai mare la acest motor este uzura prematura la turbo generata de o sita pusa pe circuitul de ungere al turbinei care daca se scoate elimina problema(exista si o nota service cu acesta informatie la citroen si problema nu mai exista pe masinile dupa 2008). A doua buba este filtru de particule care trebuie scos. In schimb scoate niste consumuri foarte bune, am venit de la baia mare pana la pitesti mers normal si a consumat 3.8 cu un ford focus 1.6 hdi de 90 CP. Iar un prieten care a mers dupa mine cu o astra h break 1.3 CDTI a scos 4%.
Din punctul meu de vedere toate motoarele diesele au bubele lor indiferent de producator, la fiecare trebuie sa faci cateva "reparatii" pentru a fii sigur de ele.
Inainte sa-ti alegi mergi cu fiecare si vezi care se potriveste stilului tau de condus si care te satisface din punct de vedere consum/performante, nu vei putea avea un consum de 5% si sa ai 150 de cai.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,677
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
La 1.6HDI mai era o problema si in ceea ce priveste schimbul de ulei, care daca nu era facut corect contamina uleiul cel nou si asta ducea la o uzura mai rapida a motorului. Am citit mai demult ca la Citroen (daca ma mai ajuta memoria) era chiar o nota interna despre cum trebuia facut schimbul de ulei (cu motorul la temperatura de functionare, uleiul era aspirat, si mai erau ceva detalii de retinut).

Per total, motorul asta 1.6HDI in variantele de pana la 109hp este unul reusit.
  • flowd500

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2006 Z19dtl 160cp
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Salut, sunt posesorul unui astra h 1.9 cdti 100 cp remapat la 160 cp si 380 nm , cand am cumpãrat masina avea 50000 de km, acum am ajuns la 150000. In afarã de consumabile am schimbat urmãtoarele: turbina , electrovalva turbo, alternator, electromotor, am anulat egr, si am eliminat de curând filtru de particule, in rest motor performant , consum ok, alte probleme deocamdatã nu am avut si dacã o sã am asta e, se repara, nu cred cã o sa gãsești masina cea mai fiabila, pãrerea mea este cã la orice model sunt si vor fi anumite probleme specifice .
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Pai n-ai schimbat motorul, dar cam toate anexele lui da Smile.
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Aco, daca avea Z19DTH mai adauga si adminise, intercooler Very Happy
Pentru 100.000 km in ro, chiar nu a schimbat multe. Ciudat cu turbo, dar banuioesc ca cei 50.000 initiali nu erau chiar reali.
  • ag10tit

  • Mesaje scrise: 345
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z19DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Cum sesizezi probleme la intercooler?in afara de cazul in care ai gaura mai mare ºi pierzi din putere? Eu am un fasait care se aude in sarcina si nu-i gãsesc deloc sursa...am dat jos bara fata si am verificat tubulatura si intercooler. Totuși cred ca se transmite sunetul pt ca in debitmetru se aude cel mai pronunțat....de aceea te întreb de intercooler
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
La intercooler se vede o usoara pata neagra unde e fisurat.
Au acelasi motor ca mine. Si la mine se aude un scartait si cu mare greu am observat ca pierd pe la galeria de evacuare, dar foarte putin, dar suficient sa scrtaie.
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale
  3. Opel vs ...

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR