- Mirabela
- **
- 149 mesaje
- din 18 Jan 2011
- Insignia 2011 A20DTH
- Timis
Mirabela
- Mesaje scrise: 149
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2011
- Mesaj Privat
alex3322- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2013
- Mesaj Privat
radurusu
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Maramures
- Masina: Astra 2013 A17DTE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2009
- Mesaj Privat
- Eugen Simionescu
- *
- 9 mesaje
- din 10 Mar 2014
- Insignia 2010 WOLGS8EM5A10684
- Brasov
Eugen Simionescu
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2010 WOLGS8EM5A10684
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mar 2014
- Mesaj Privat
Ma "abonez" si eu la aceeasi problema.Seara,cand se face trecerea automata de pe leduri pe faza normala imi apare AFL LAMP si numai pot comuta faza lunga,becurile de cornering functioneaza,am dus-o la reprezentanta Opel -Radacini Brasov acum 2-3 luni si au zis ca este ceva intrerupt si necesita inlocuirea cu totul a farului,pret aproximativ 4000 lei,second probabil peste 2000 lei.Ciudat este ca pe timpul zilei nu apare decat foarte rar acest mesaj,seara insa tot timpul.Intrebarea este sa dau crezare celor de la Opel sau exista si alte solutii "alternative" ? Multumesc anticipat colegilor de pe forum
alex3322- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2013
- Mesaj Privat
- Eugen Simionescu
- *
- 9 mesaje
- din 10 Mar 2014
- Insignia 2010 WOLGS8EM5A10684
- Brasov
Eugen Simionescu
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2010 WOLGS8EM5A10684
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mar 2014
- Mesaj Privat
- Eugen Simionescu
- *
- 9 mesaje
- din 10 Mar 2014
- Insignia 2010 WOLGS8EM5A10684
- Brasov
Eugen Simionescu
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2010 WOLGS8EM5A10684
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mar 2014
- Mesaj Privat
- Ionutz198902
- *
- 1 mesaje
- din 15 Aug 2016
- Insignia 2009 Y20DTH
- Brasov
Ionutz198902
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2009 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2016
- Mesaj Privat
alex3322- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2013
- Mesaj Privat
radurusu
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Maramures
- Masina: Astra 2013 A17DTE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2009
- Mesaj Privat
Problema mea s-a rezolvat partial la service prin schimbarea unui suport de senzor. Suportul in sine a fost ieftin in jur de 30 de lei dar daca mai pui si diagnoza si montajul se aduna...
Din cand in cand imi mai apare mesajul de headlight levelling malfunction in timpul mersului dar numai pentru o secunda dupa care dispare. Din cate am observat apare numai cand sunt denivelari pe drum si din cate mi-am dat seama atunci cand virez volanul spre dreapta. Faza scurta si lunga functioneaza amandoua, la fel si comutarea automata. Becurile de cornering functioneaza si ele. Am fost in service pentru alte probleme si le-am spus si de acest mesaj dar mi-au comunicat ca nu apare nicio eroare la diagnoza. Ar putea sa aiba vrea legatura cu becurile de cornering? Ma gandesc sa le schimb pe amandoua inainte de a ajunge iar in service pentru alte investigatii. Orice sfat e binevenit.
Ultima modificare facuta de radurusu la Lun 21 Nov, 2016 3:48 pm
Din cand in cand imi mai apare mesajul de headlight levelling malfunction in timpul mersului dar numai pentru o secunda dupa care dispare. Din cate am observat apare numai cand sunt denivelari pe drum si din cate mi-am dat seama atunci cand virez volanul spre dreapta. Faza scurta si lunga functioneaza amandoua, la fel si comutarea automata. Becurile de cornering functioneaza si ele. Am fost in service pentru alte probleme si le-am spus si de acest mesaj dar mi-au comunicat ca nu apare nicio eroare la diagnoza. Ar putea sa aiba vrea legatura cu becurile de cornering? Ma gandesc sa le schimb pe amandoua inainte de a ajunge iar in service pentru alte investigatii. Orice sfat e binevenit.
Ultima modificare facuta de radurusu la Lun 21 Nov, 2016 3:48 pm
- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
radurusu
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Maramures
- Masina: Astra 2013 A17DTE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2009
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
rocoder
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2009 A20NHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jan 2016
- Mesaj Privat
radurusu
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Maramures
- Masina: Astra 2013 A17DTE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2009
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
rocoder a scris:Si eu am avut erori pe ambele faruri, dar dupa ce mi-am schimbat unul din corneringuri care era ars, nu am mai avut probleme deloc
Nu e vorba de becurile de cornering, la "headlight levelling malfunction" e ceea ce spune @gyzmo, ies din plaja de lucru.
Daca farurile iti bat aiurea reglajul il poti face cat de cat si tu la un perete... iti trebuie un imbus de 6mm, parca.
de la cele dinspre exteriorul masinii faci reglajul pe inaltime, iar de la cele dinspre interior faci reglajul stg/dr.
rocoder
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2009 A20NHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jan 2016
- Mesaj Privat
Eu am avut atat Lin bus comunication error, cv malfunction si inca vreo 2.. plus ca cateodata nu mai puteam schimba pe faza lunga numai daca opream masina si o repormeam.. acuma de 2 sapt nu am mai am probleme. Ce zice gyzmo e legat de faptul ca actuatorul ar trebuii sa invete care is limitele si se poate face cu o diagnoza
radurusu
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Maramures
- Masina: Astra 2013 A17DTE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2009
- Mesaj Privat
schimbarea suportului de senzor s-a facut in service autorizat Opel, dupa nu am mai avut eroarea service AFL Lamp iar Headlight Leveling Malfunction apare rar doar pe drumuri cu denivelari. Poate nu mi-au facut reglajul farurilor dupa schimbarea acestui suport. Nici nu stiu daca trebuiau sa o faca sau nu. Le-am spus ca imi mai apare din cand in cand eroarea dar au zis ca la diagnoza nu apare nicio eroare. Exact nu am de unde sa stiu pentru ca nu am stat langa ei cand au facut diagnoza.
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
Reglajul/aliniamentul farurilor se face manual din cele 2 suruburi ca la orice faruri... apoi cum isi schimba pozitia, lungimea fascicolului etc se face in jurul acestui punct de referinta reglat manual.
Am facut si eu reglaj in service pe aparat, dar mi s-a parut ca bat prea jos si le-am mai ridicat eu o idee din reglaj.
Am facut si eu reglaj in service pe aparat, dar mi s-a parut ca bat prea jos si le-am mai ridicat eu o idee din reglaj.
alex3322- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2013
- Mesaj Privat
Eu am facut altceva, se numește "auto leveling sensor learning"
Ideea e urmãtoarea : când masina este perfect echilibrata , ambii senzori indica poziția 0 sau orizontala . Dacã unul din senozori nu e calibrat, el va da o valoare ieșitã din limite, de unde și eroarea.
Calibrarea se face cu op-com , mașina pe plan perfect orizontal, goala (fara sofer) și în mod ideal cu rezervorul jumãtate plin ( sau jumãtate gol, pt pesimiști
Fix aceeași problema am avut.o la astra dupã ce am calibrat greșit senzorii, în curbe sau gropi apãrea Headlight level malfunction. Bafta!
Ideea e urmãtoarea : când masina este perfect echilibrata , ambii senzori indica poziția 0 sau orizontala . Dacã unul din senozori nu e calibrat, el va da o valoare ieșitã din limite, de unde și eroarea.
Calibrarea se face cu op-com , mașina pe plan perfect orizontal, goala (fara sofer) și în mod ideal cu rezervorul jumãtate plin ( sau jumãtate gol, pt pesimiști
Fix aceeași problema am avut.o la astra dupã ce am calibrat greșit senzorii, în curbe sau gropi apãrea Headlight level malfunction. Bafta!