- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- p1ra7
- **
- 128 mesaje
- din 01 Dec 2010
- Astra 2007 z14xep
- Bucuresti
p1ra7
- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2010
- Mesaj Privat
L.am gasit, demontat, masurat, are o valoare de 902 ohm... pe cel de detonatii nu l.am demontat pentru ca nu stiu inca cum sa il masor.
Am folosit un tester opcom si nici o eroare. Singurul lucru dubios a fost ca in momentul cand dau la cheie nu imi vede turele constant, sunt cand aproximativ 240,450,320 si tot asa indica... care este de fapt senzorul care vede turatia motorului? Ca la cati am cautat nu mai stiu...
Am folosit un tester opcom si nici o eroare. Singurul lucru dubios a fost ca in momentul cand dau la cheie nu imi vede turele constant, sunt cand aproximativ 240,450,320 si tot asa indica... care este de fapt senzorul care vede turatia motorului? Ca la cati am cautat nu mai stiu...
- corsa.timis
- **
- 490 mesaje
- din 29 Dec 2014
- Corsa 2001 Z12XE
- Timis
corsa.timis
- Mesaje scrise: 490
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2014
- Mesaj Privat
Intre 800 si1200ohm trebuie sa fie. Masurat la senzor, fara carcasa montata. Turatia o masoara senzorul ala pe care l-ai masurat. E deasupra capului de planetara, langa cutie spre habitaclu. Are mufa la aprox. 45gr(unele la 90 cu cablu iesind din el).
Normal daca el era problema, trebuia sa ai eroare. P0335. Senzorul e simplu, foloseste efectul Hall(la fel ca senzorul ax came) pentru a citi pozitia inelului cu dinti/sloturi de pe vibrochen.
Senzorul de detonatii nu influenteaza, daca sunt detonatii le auzi sigur..
Normal daca el era problema, trebuia sa ai eroare. P0335. Senzorul e simplu, foloseste efectul Hall(la fel ca senzorul ax came) pentru a citi pozitia inelului cu dinti/sloturi de pe vibrochen.
Senzorul de detonatii nu influenteaza, daca sunt detonatii le auzi sigur..
- p1ra7
- **
- 128 mesaje
- din 01 Dec 2010
- Astra 2007 z14xep
- Bucuresti
p1ra7
- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2010
- Mesaj Privat
Cand nu porneste parca ar fi niste urme de detonatii.. dar nu am eroare de asa ceva... am vorbit cu un prieten mai "mecanic" decat mine si sustine ca a vazut masini cu crankshaft defect fara sa dea pe tester... cica este obosit senzorul. Habar nu am ce sa fac, sa ma duc sa fau banii pe un senzor doar din auzite?
- p1ra7
- **
- 128 mesaje
- din 01 Dec 2010
- Astra 2007 z14xep
- Bucuresti
p1ra7
- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2010
- Mesaj Privat
- corsa.timis
- **
- 490 mesaje
- din 29 Dec 2014
- Corsa 2001 Z12XE
- Timis
corsa.timis
- Mesaje scrise: 490
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2014
- Mesaj Privat
- p1ra7
- **
- 128 mesaje
- din 01 Dec 2010
- Astra 2007 z14xep
- Bucuresti
p1ra7
- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2010
- Mesaj Privat
- p1ra7
- **
- 128 mesaje
- din 01 Dec 2010
- Astra 2007 z14xep
- Bucuresti
p1ra7
- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2010
- Mesaj Privat
Am schimbat misteriosul senzor... 120 lei si tot nu porneste. Am verificat si bobina si da scanteie frumos pe toate bujiile... cand o sa mai am un pic de timp o sa pun niste beculete pe mufele injectoarelor sa vad daca primesc curent si o sa scot si injectoarele afara sa vad cum pulverizeaza... mai aveti alte idei? Accept orice!
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- p1ra7
- **
- 128 mesaje
- din 01 Dec 2010
- Astra 2007 z14xep
- Bucuresti
p1ra7
- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2010
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
Daca sunt probleme pe realizarea amestecului carburant,care include si combustibilul,se poate vedea orice neregula interpretind corect semnalul sondei lambda... Simptomul poate fi de EGR blocat pe deschis,caz in care amestecul este foarte sarac si pornirea este grea sau imposibila... Cred ca senzorul CKP,l-ai inlocuit inutil deoarece el sesiza rotire de motor,declansind aprinderea si injectia. Cu un tester,e o joaca de copii rezolvarea cazului... Ar merita verificata si presiune combustibilului(3 bari)...
- p1ra7
- **
- 128 mesaje
- din 01 Dec 2010
- Astra 2007 z14xep
- Bucuresti
p1ra7
- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2010
- Mesaj Privat
Sarac nu cred pentru ca miroase a benzina in spate de te indoaie... egr-uk a fost curatat acum vreo 2 ani si nu a mai dat probleme de atunci( eventual o sa il mai curat o data) sondele lamda sunt inlocuite amandoua in urma cu aprox 15000km deoarece imi statea ceck aprins in bord, consuma mult si nu tragea cum trebuie. Am observat adeara fiind mai frig ca de obicei( -7°) ca dupa pornire daca apas pe acceleratie mai tare urca in ture pa a la 1200-1300 acolo o se ineaca( parca nu ar avea benzina) timp de vreo 2 sec dupa care urca in ture pana la 6500 de parca nu are nimic si treaba se repeta cam 5 min pana se incalzeste un pic motorul... dupaia porneste bine merge bine toate bune si frumoase... a si presiune benzina este 3.8 bari
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
"acolo o se ineaca( parca nu ar avea benzina) "... Un motor se poate "ineca" doar cu benzina in exces...! Lipsa de benzina in amestec,are acelasi efect ca si excesul de benzina,adica amestec neconform(putere diminuata)...,de altfel acelasi efect in are surplusul sau lipsa de aer in amestec,un test facut in cunostinta de cauza,poate depista cauza si stabili modalitatea de rezolvare...
- p1ra7
- **
- 128 mesaje
- din 01 Dec 2010
- Astra 2007 z14xep
- Bucuresti
p1ra7
- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2010
- Mesaj Privat
- p1ra7
- **
- 128 mesaje
- din 01 Dec 2010
- Astra 2007 z14xep
- Bucuresti
p1ra7
- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2010
- Mesaj Privat
Am fost azi la cei cu gazul si au zis ca era ceva la calculatorul gpl (nu au vrut sa zica ce) si l-au rescris. Dupa care am vacut un drum pe autostrada (400km) mers un pic cu viteza undeva la 160-170, motorul a functionat foarre bine dar cand am ajuns acasa surpriza 2 coduri der eroare fara martor aprins in bord p0130 O2 sensor circuit malfunction (bank 1, sensor 1) si p0170 fuel trim malfunction. Sonda lamda este schimbata in urma cu 1 an aproximativ 15000km. Sa fi crapat asa repede? In fine din cauza sondei sa fie si p0170 fuel trim malfunction
A... am mers doar pe benzina ca asa au zis cei de la gaz sa isi invete calculatorul din nou parametrii (o prostie din punctul meu de vedere)
A... am mers doar pe benzina ca asa au zis cei de la gaz sa isi invete calculatorul din nou parametrii (o prostie din punctul meu de vedere)
- p1ra7
- **
- 128 mesaje
- din 01 Dec 2010
- Astra 2007 z14xep
- Bucuresti
p1ra7
- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2010
- Mesaj Privat
- p1ra7
- **
- 128 mesaje
- din 01 Dec 2010
- Astra 2007 z14xep
- Bucuresti
p1ra7
- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2010
- Mesaj Privat
- SStoica892
- *
- 22 mesaje
- din 22 Apr 2019
- Astra 2013 A14NET
- Arges
SStoica892
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2013 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2019
- Mesaj Privat
ASnd
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Feb 2017
- Mesaj Privat
- cristianopel77
- *
- 9 mesaje
- din 04 Sep 2023
- Astra 2006 Z14XEP
- Constanta
cristianopel77
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2023
- Mesaj Privat
Problema de mai sus enuntata de P1ra7 o am la opel asta h 1.4 benzina plus gpl motor 14xep.
La. Mine masina porneste dar nu are putere sa plec de pe loc. Trebuie sa turez usor motorul sa elimin vaporii de pe traseu liniei de benzina. Daca turez brusc masina da in nas. Dupa aprox. 1 minut de tinut masina ambalata la 2mi de ture pot pleca linistit
Cauza este evidenta ca instalatia de benzina ramane depresurizata dupa o perioada de stat a masini. La punerea contactului pompa reface presiunea dar in capul injectoarelor ajung doar vapori de benzina. Fiind necesara functionarea motorului injectoarelor la relanti pana ajunge benzina lichid in capul injectorului.
Dilema este , depresurizarea instalatiei de benzina. Din ce cauza se depresurizeaza? Dupa cautari pe forum am ajuns la urmatoarele concluzii plauzibile:
1. ceva in pompa de benzina ar depresuriza instalatia. (Furtune crapate , valva reg. de presiune, supapa de sens si ce o mai exista aici)
2. Injectoarele raman deschise sau intredeschise depresurizand in timp instalatia. Greu de crezut. Problema lor sar rezolva cu o curatare
Mentionez ca am intalatie gpl si sunt la a doua pompa de b3nzina. Care a funtionat perfect cateva luni dupa care am aceasi problema. Nu are masina putere la prima pornire de dimineata fiind necesar ambalarea motorului.
Intrebarea eate daca nu cumva functionarea continua a pompei de benzina cand masina ruleaza pe gpl sa afecteze pompa din cauza ca lucreaza la presiune maxima far a elibera presiune pe ijectoare sa afecteze anumete supape din pompa de benzina care in timp duc la depresurizarea instalatiei. Rezolvorul benzinei este tot timpul mai mult de jimate , deci exista racire la pompa de benzina
La. Mine masina porneste dar nu are putere sa plec de pe loc. Trebuie sa turez usor motorul sa elimin vaporii de pe traseu liniei de benzina. Daca turez brusc masina da in nas. Dupa aprox. 1 minut de tinut masina ambalata la 2mi de ture pot pleca linistit
Cauza este evidenta ca instalatia de benzina ramane depresurizata dupa o perioada de stat a masini. La punerea contactului pompa reface presiunea dar in capul injectoarelor ajung doar vapori de benzina. Fiind necesara functionarea motorului injectoarelor la relanti pana ajunge benzina lichid in capul injectorului.
Dilema este , depresurizarea instalatiei de benzina. Din ce cauza se depresurizeaza? Dupa cautari pe forum am ajuns la urmatoarele concluzii plauzibile:
1. ceva in pompa de benzina ar depresuriza instalatia. (Furtune crapate , valva reg. de presiune, supapa de sens si ce o mai exista aici)
2. Injectoarele raman deschise sau intredeschise depresurizand in timp instalatia. Greu de crezut. Problema lor sar rezolva cu o curatare
Mentionez ca am intalatie gpl si sunt la a doua pompa de b3nzina. Care a funtionat perfect cateva luni dupa care am aceasi problema. Nu are masina putere la prima pornire de dimineata fiind necesar ambalarea motorului.
Intrebarea eate daca nu cumva functionarea continua a pompei de benzina cand masina ruleaza pe gpl sa afecteze pompa din cauza ca lucreaza la presiune maxima far a elibera presiune pe ijectoare sa afecteze anumete supape din pompa de benzina care in timp duc la depresurizarea instalatiei. Rezolvorul benzinei este tot timpul mai mult de jimate , deci exista racire la pompa de benzina