Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Ce ai vazut tu pe forumurile din DE sunt cateva cazuri si din ce am vazut eu, erau doar DTH-uri. Ala cu masina din 2011 a avut probleme dupa ce a schimbat distributia si a pierdut ulei!

Insignia recall ...........totusi vedeti daca aveti facuta rechemarea respectiva.
Skip ads

  • insignia.enthusiast

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Anglia
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Uite unul dintre exemple care se refera la o Insignia cdti 130 din 2011:
Hi,
previously purred my insi without major problems.
Bj April / 2011.
However, last week at Booth 148 thousand KM showed me at the BC Motor oil pressure drop.
This happened on a highway driving at about 160 km / h.
Well ADAC had then picked me up and the next day was the diagnosis from the friendly that the engine would go.
New engine to guarantee pure and now all is well again Smile

Fiind putin ingrijorat de aceste discutii aveam de gand sa vand masina cat mai repede si sa cumpar un Mercedes E 250 cdi din 2010,2011, care este evident mult mai scump.Totusi, urmarind discutiile unor forumuri asemanatoare am ramas uimit sa aflu ca si modelul respectiv sufera de acelasi gen de probleme daca nu chiar si mai rau.Chiar si problema cu presiunea scazuta a uleiului si distrugerea cuzinetilor este des intalnita...asa ca eu unul o sa-mi asum riscul de a conduce Insignia pentru o perioada sperand ca totul va fi ok...
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Eu o voi vinde doar cand voi trece la ceva superior, premium sa zicem, si cand imi va veni 'bine'. Nu mie teama ca se darama motorul, nu am absolut nici o emotie din acest punct de vedere..........si daca e sa se darame, asta e, nu e nici o problema, sunt fiare, dar cum am mai spus, 99% sunt convins ca DTH-ul din prima serie e cu probleme din acest punct de vedere!
  • insignia.enthusiast

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Anglia
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2015

  • Mesaj Privat
In cazul meu culmea e ca masina merge perfect si deocamdata chiar nu-mi trebuie ceva mai premium decat ceea ce am deja, dar gandul k se poate intampla ceva ma ingrijoreaza.Acum, dupa relatarile colegilor de pe forum, parca conduc cu teama si tot timpul am impresia ca ceva nu este in regula cu masina, parca se aude ceva la motor...parca vibreaza mai tare si... cu ochii atintiti pe bord k poate se aprinde martorul cu oil pressure low Smile
Skip ads

  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Pe forum e si multa 'poezie', trebuie triata foarte bine informatia...........daca ne-am lua la problemele care sunt relatate, indiferent de forum, nu mai conducem nici o masina!

Eu de fiecare data cand ma urc in masina, ma bucur de condus si nu ma gandesc la ce ar putea sa se defecteze. La urma urmei, o defectiune la cutie (AF40-6), ma costa cat un motor SH de Insignia, si lista poate continua. Pentru cei ce conduc un DTH e important sa faca un test de presiune ulei si sa schimbe si respectivul oring de la pompa de ulei, pentru restul, multi km va doresc.
  • insignia.enthusiast

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Anglia
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Si eu am cutia AF40-6.Presiunea uleiului se poate lua dar poate in momentul respectiv e ok si dupa 1000 km ramane fara presiune.Eu zic k e imposibil sa nu-ti dai seama k un motor nu mai are suficienta presiune a uleiului.In primul rand uleiul nu mai ajunge cum trebuie la axul cu came si zgomotul produs de tacheti ar fi usor sesizabil.Din relatarile unora dintre cei patiti se pare ca de regula, in filtrul de ulei, se gaseste o cantitate mare de pilitura metalica si in cazurile unora chiar si elementul filtrant deformat.Pai daca acel oring ar fi cauza scaderii presiunii si implicit al dezamorsarii pompei de ulei cum ar ajunge acele fragmente in filtru?
Nu cunosc sistemul de ungere la Insignia dar sigur exista o supapa de bypass si poate blocarea acesteia ar fi o cauza mai plauzibila din punctul meu de vedere.
La ultimul service am schimbat uleiul si filtrele la reprezentanta si am observat ca filtrul Part no 55577033 care era folosit de regula a fost inlocuit de Part no: 95517794. Am intrebat un responsabil de acolo si raspunsul a fost ca au fost unele probleme cu acele filtre si ca au primit dispozitie sa le inlocuiasca cu cele noi fabricate de Mann si care sunt superioare dpvd calitativ...ciudat
  • nete_20

  • Mesaje scrise: 574
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2009

  • Mesaj Privat
insignia.enthusiast a scris:In cazul meu culmea e ca masina merge perfect si deocamdata chiar nu-mi trebuie ceva mai premium decat ceea ce am deja, dar gandul k se poate intampla ceva ma ingrijoreaza.Acum, dupa relatarile colegilor de pe forum, parca conduc cu teama si tot timpul am impresia ca ceva nu este in regula cu masina, parca se aude ceva la motor...parca vibreaza mai tare si... cu ochii atintiti pe bord k poate se aprinde martorul cu oil pressure low Smile

In postura asta sunt si eu, la 2 zile verific nivelul de ulei, si ma gandesc constant la presiune, si faptul ca"parca se aude ceva ciudat la motor" e deja trauma psihica.....acum doua zile am pornit si statea relantiul la 600 rpm, am ajuns acasa dupa 7 km, totul era normal...si nici ca am mai facut vreo figura...azi desi erau 28 de grade afara, cand am pornit sa plec spre casa, parca era prea zgomotos,(mi se parea) , cand am ajuns torcea ca o pisicuta...in weekend iar am de parcurs 1000 de km si am mari emotii, ma bate gandul sa iau trenul...o dilema a ramas acel sunet care il face cand apas acceleratia (la rece) si face un sunet ca si cum ai pronunta litera "m" pe nas pentru o secunda maxim doua(a dracu explicatie sper ca m ati inteles) asta doar cand o accelerez si cand ajunge la un anumit numar de rotatii apoi cand urca mai sus nu se mai aude....oricum..mister...sunetul l am sesizat de cand am luat masina, ..presiunea la ulei vreau vineri sa o verific la reprezentanta, ca inca nu au facut rost de acea reductie sa mi monteze sonda de presiune....ma mai calmeaza gandul care nu e 100% comvins, ca motorul e relativ nou dupa spusele lor, acum am in jur de 23000 cu el (cand l au montat au zis ca are 17800)..dar tot nu am incred...si app de ce zicea @borsy legat de "a te simti relaxat cand conduci"...asa m am simtit o perioada...si cel mai relaxat eram cand mergeam catre Genova, o zona plina de tuneluri , unele lungi ale naibi, in unul de 3 km, stand relaxat si admirand mersul masinii mi a aparut "level oil low add oil", panicat mai mult am fost ca eram la jumatatea tunelului si nu aveam cum sa opresc si nici sa incetinesc sub 90, iar relaxat nu mai conduc de atunci chiar daca am schimbat turbina pentru ca datorita ei am ramas fara ulei....dar asta ca fapt divers ca oricat de relaxat ai fi nu te lasa sa te bucuri de un condus linistit...trebuie sa te anunte intr un moment sau altul ca ea comanda, nu tu Smile) a da, conduc relaxat in oras, si chiar merg mai sport in ideea de a o solicita, daca e sa pice sa fiu sigur ca sunt acasa...in rest..te face sa faci matanii.
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Nete, la tine nu se pune, ai ramas cu traume. Smile Relantiul nu iti statea la 600, ci era peste 700 RPM.....lasa masina in pace, in principiu nu mai are ce sa cada. Smile
Skip ads

  • nete_20

  • Mesaje scrise: 574
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Cum nu, cutia Smile, dar nu-i problema, am gasit pe eBay cu 550€
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Pai ce mai astepti?! Smile
  • nete_20

  • Mesaje scrise: 574
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Sa ma lase in drum Smile)
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Eu zic sa mergi cu una in portbagaj, asa de siguranta... Idea
Laughing
Skip ads

  • nete_20

  • Mesaje scrise: 574
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Buna idee.
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
...dar o sa pierzi mult timp cu schimbatul cutiei in drum Smile , asa ca mai repede iti iei o remorca platforma si cari o masinuta dupa tine... just in case Cool .
  • nete_20

  • Mesaje scrise: 574
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Eu cred ca o sa iau STAFFul cu mecanici de la Ferrari dupa mine, si asa ma duc la IMOLA unde e pista de F1,(unde a murit Senna ), ei in 3 miscari schimba si motorul ..
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Si i-al si pe Vettel, in caz ca intarzii...
  • Suki

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Insignia
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mai 2012

  • Mesaj Privat
Salut! Revin cu un update si anume, motorul ii desfacut, blocul motor si vibrochenu is la o firma in Bistrita care se ocupa cu reconditionarea pieselor. Pana acuma cilindrul 2 ii dus in totalitate, era umflat in bloc si va trebui sa cumpar cuzineti noi pe partea stanga, dar voi cumpara cuzineti noi pe ambele parti sa fiu sigur, pompa de ulei samd. Dupa ce termina masina voi posta factura cu toatele piesele schimbate. Va dau un sfat util: Exista in magazine senzor pentru pompa de ulei, costa aprox. 60 de lei si la urmatoarea revizie montati-l pentru ca cica ajuta. Se pare ca nici Audi-ul din 2013, modelul A6 nu are senzor pe pompa de ulei, unui prieten tocmai ii s-o dus si el avea 140.000 de km. Masinile noi is o mizerie
  • bogdanescu01

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Ai spus ca blocul motor si vibrochenul sunt la BN la rectuficat? Intreaba-i daca au cuzineti pe cota de reparatie si daca alezeaza linia la arbore in bloc. Sunt foarte curios

Merci
  • nete_20

  • Mesaje scrise: 574
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Suki a scris:Salut! Revin cu un update si anume, motorul ii desfacut, blocul motor si vibrochenu is la o firma in Bistrita care se ocupa cu reconditionarea pieselor. Pana acuma cilindrul 2 ii dus in totalitate, era umflat in bloc si va trebui sa cumpar cuzineti noi pe partea stanga, dar voi cumpara cuzineti noi pe ambele parti sa fiu sigur, pompa de ulei samd. Dupa ce termina masina voi posta factura cu toatele piesele schimbate. Va dau un sfat util: Exista in magazine senzor pentru pompa de ulei, costa aprox. 60 de lei si la urmatoarea revizie montati-l pentru ca cica ajuta. Se pare ca nici Audi-ul din 2013, modelul A6 nu are senzor pe pompa de ulei, unui prieten tocmai ii s-o dus si el avea 140.000 de km. Masinile noi is o mizerie
te referi la senzorul de presiune ulei?
  • Suki

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Insignia
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mai 2012

  • Mesaj Privat
Salut! Din pacate nu se gasesc cuzineri la arbore rectifcat, deci trebuie arbore nou. Maine vreau sa sun in Germania sa intreb daca nu exista pe piata lor. Da senzor la pompa de ulei, ceva hexagonal ii senzoru. Voi ati cumparat arborele nou care au avut probleme?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR