- iulian1971
- *******
- 7,067 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,067
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- Taur Ovidiu
- OP
- 26 mesaje
- din 26 Mar 2016
- Astra 2000 Y17DT
- Hunedoara
Taur Ovidiu
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mar 2016
- Mesaj Privat
- silviupopa27
- *
- 11 mesaje
- din 24 Feb 2016
- Dolj
silviupopa27
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2016
- Mesaj Privat
Salut!
Ai rezolvat problema? Daca da, cum?
Am constatat si eu ca am eroarea 1125 si 0335. Din ce am citit pe aici reiese ca 0335 e responsabila de senzorul de turatie crankshaft, insa cu 1225 tot nu imi dau seama de unde vine problema.
Masina (y17dt) are schimbata recent turbina cu una sh in stare foarte buna, debitmetru nou, se comporta in felul urmator : Uneori imi apare martorul cu cheita atunci cand ma apropii de 3000 de turatii, iar in momentul respectiv constat si o mare pierdere de putere, masina plafonandu-se la 120 km/h. A 2 a situatie in care mi se aprinde martorul cu cheita e atunci cand pot pleca cu masina chiar din parcare, sau se aprinde la turatii mici ale motorului, numai ca in cazul asta pierderea de putere nu mai apare, masina tragand normal.
Si inca ceva, nu stiu sigur daca doar mi s-a parut mie.. Situatia cu martorul cu cheita aprins cand ma apropii de 3000 de turatii, implicit cu pierderea puterii apare daca dau pur si simplu "talpa" pana ajunge aproape de 120 km/h, iar atunci cand accelerez treptat, poate sa si decelerez putin, urmat de acceleratie din nou, trece fara probleme de 120 km/h si nu mai apare martorul.
Am cautat si citit pe toate thread-urile deschise si legate de aceste erori, insa nu m-au lamurit pe deplin. Suna cuiva cunoscut?
Ultima modificare făcută de silviupopa27 la Mar 12 Apr, 2016 8:35 pm
Ai rezolvat problema? Daca da, cum?
Am constatat si eu ca am eroarea 1125 si 0335. Din ce am citit pe aici reiese ca 0335 e responsabila de senzorul de turatie crankshaft, insa cu 1225 tot nu imi dau seama de unde vine problema.
Masina (y17dt) are schimbata recent turbina cu una sh in stare foarte buna, debitmetru nou, se comporta in felul urmator : Uneori imi apare martorul cu cheita atunci cand ma apropii de 3000 de turatii, iar in momentul respectiv constat si o mare pierdere de putere, masina plafonandu-se la 120 km/h. A 2 a situatie in care mi se aprinde martorul cu cheita e atunci cand pot pleca cu masina chiar din parcare, sau se aprinde la turatii mici ale motorului, numai ca in cazul asta pierderea de putere nu mai apare, masina tragand normal.
Si inca ceva, nu stiu sigur daca doar mi s-a parut mie.. Situatia cu martorul cu cheita aprins cand ma apropii de 3000 de turatii, implicit cu pierderea puterii apare daca dau pur si simplu "talpa" pana ajunge aproape de 120 km/h, iar atunci cand accelerez treptat, poate sa si decelerez putin, urmat de acceleratie din nou, trece fara probleme de 120 km/h si nu mai apare martorul.
Am cautat si citit pe toate thread-urile deschise si legate de aceste erori, insa nu m-au lamurit pe deplin. Suna cuiva cunoscut?
Ultima modificare făcută de silviupopa27 la Mar 12 Apr, 2016 8:35 pm
- Taur Ovidiu
- OP
- 26 mesaje
- din 26 Mar 2016
- Astra 2000 Y17DT
- Hunedoara
Taur Ovidiu
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mar 2016
- Mesaj Privat
Inca nu am rezolvat problema... La mine da eroarea P1125. Am curatat egr-ul, debitmetrul si electrovalva turbo le-am pus de pe alta masina functionala (sunt bune) si face la fel. Calculatorul de asupra de pompa de injectie e ok (am incercat si cu altul de pe alta masina), furtunele de vacum schimbate. Precizez ca face vacum pe furtune asa cum trebuie. Nu stiu ce sa ii mai fac. Acum nu imi mai porneste turbina nicicum si imi sta acel martor tot aprins.
Ce ar trebui sa mai verific acum?
Ce ar trebui sa mai verific acum?
- silviupopa27
- *
- 11 mesaje
- din 24 Feb 2016
- Dolj
silviupopa27
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2016
- Mesaj Privat
- Taur Ovidiu
- OP
- 26 mesaje
- din 26 Mar 2016
- Astra 2000 Y17DT
- Hunedoara
Taur Ovidiu
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mar 2016
- Mesaj Privat
- silviupopa27
- *
- 11 mesaje
- din 24 Feb 2016
- Dolj
silviupopa27
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2016
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,067 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,067
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
silviupopa27 a scris:... am eroarea 1125 si 0335. Din ce am citit pe aici reiese ca 0335 e responsabila de senzorul de turatie crankshaf...
Am cautat si citit pe toate thread-urile deschise si legate de aceste erori, insa nu m-au lamurit pe deplin. Suna cuiva cunoscut?
Am cautat si citit pe toate thread-urile deschise si legate de aceste erori, insa nu m-au lamurit pe deplin. Suna cuiva cunoscut?
Intr-adevar P0335 este de la senzorul de turatie arbore cotit. Iti recomand sa schimbi cu original.
P1125 este ceva mai complex. Poate fi cauzat de electrovalva turbo, furtunase vacum, motorina pe fire de la valva spill sau valva Y33, calculator pompa injectie (EDU).
- silviupopa27
- *
- 11 mesaje
- din 24 Feb 2016
- Dolj
silviupopa27
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2016
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,067 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,067
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat