florinike- Suspendat
- 1,582 mesaje
- din 22 Feb 2005
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
florinike- Mesaje scrise: 1,582
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2005
- Mesaj Privat
@pascaru-eh....cu troleu e poveste lunga...eram baiat mare , abia imi luasem masina, cu prietena in dreapta si mergeam un pic mai tare pentru conditiile de drum (60 km/h pe zapada/polei) si in fata mea un troleu. Exista de fapt o singura banda pentru ca restul jumatate din a mea si a lui erau acoperite de gheata....si ....pe portiunea mea era mai liber deci m-am bagat. Si se baga si troleu......timp de 5 secunde am franat si m-am dat cu ea sanie...norocu meu ca nu a fugit de cur sau sa ma intorc de-a latul....ca zob faceam masina.Oricum era vina lui .....dar ....asta e
Mai nou..nu mai am masina ....si habar nu ai cum e sa stai in fotoliu,relaxat, cu tastatura in brate.....sa conduci la peste 200 km/h...
Evident in NFS
Mai nou..nu mai am masina ....si habar nu ai cum e sa stai in fotoliu,relaxat, cu tastatura in brate.....sa conduci la peste 200 km/h...
Evident in NFS
- 16V
- **
- 151 mesaje
- din 04 Apr 2006
- Astra 2000
- Arad
16V
- Mesaje scrise: 151
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Apr 2006
- Mesaj Privat
pascaru_val a scris:
Pai centura..unde e centura, in suportul de centura? - vezi postul cu centura.
16V a scris:Doamne fereste, apare o groapa, nu ai timp sa o ocolesti. macar tii volanul strans in maini sa nu te arunce de pe drum.
Pai centura..unde e centura, in suportul de centura? - vezi postul cu centura.
ai inteles gresit. nu ziceam sa te tii de volan in momentul vreunui impact. vorbeam pur si simplu cum in momentul in care dai intr-o groapa iti intoarce volanul si te trimite la mama naibii daca nu il tii bine.
daca nu ai patit faza asta inseamna ca nu ai circulat in Romanika. cu dacia era sa o frec urat de la o groapa.
- love4cars
- ****
- 1,440 mesaje
- din 24 Sep 2005
- Astra Z14XEP
- Bucuresti
love4cars
- Mesaje scrise: 1,440
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2005
- Mesaj Privat
pai, ca erai cu dacia. este adevarat ca la dacia sare voanul ca popcornul la a mea cel putin, la opel, nu sare daca dau intr-o groapa desi, nu ca ma laud dar ma laud , nu pre dau in gropi.
Pozitia ideala de condu... mainile si picioarele trebuie sa fie paralele pe orizontala si capul blocat pe directia inainte.
ah, si masina trebuie sa fie ferrari
Pozitia ideala de condu... mainile si picioarele trebuie sa fie paralele pe orizontala si capul blocat pe directia inainte.
ah, si masina trebuie sa fie ferrari
- 16V
- **
- 151 mesaje
- din 04 Apr 2006
- Astra 2000
- Arad
16V
- Mesaje scrise: 151
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Apr 2006
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,463 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,463
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
Nu stiu daca exista o pozitie general valabila la condus. depinde de tipul de masina, de sofer...
mie imi place sa ridic scaunul cat mai sus posibil (si, la 1.82 mai dau si cu capul in tavan, in unele masini ) pentru ca altfel, la drum lung, ma supara spatele. apoi scaunul vine dat in spate, astfel incat sa stau cu mainile si picioarele relativ intinse (mana stanga trebuie sa ajunga cu podul palmei partea de sus a volanului). a, si spatarul il tin ridicat (nu kiar vertical, dar aproape).
La condus in oras: stanga pe varful volanului (posibilitatea de a roti mult volanul dintr-o miscare, in orice parte), dreapta pe mestecaul de benzina. La condus pe drum intins, stanga de obicei rezemata pe portiera (fie pe geam, fie pe cotiera), tinand bine de volan (pe la ora 8 ), dreapta fie pe mestecau, fie pe volan (functie de trafic si drum)
mie imi place sa ridic scaunul cat mai sus posibil (si, la 1.82 mai dau si cu capul in tavan, in unele masini ) pentru ca altfel, la drum lung, ma supara spatele. apoi scaunul vine dat in spate, astfel incat sa stau cu mainile si picioarele relativ intinse (mana stanga trebuie sa ajunga cu podul palmei partea de sus a volanului). a, si spatarul il tin ridicat (nu kiar vertical, dar aproape).
La condus in oras: stanga pe varful volanului (posibilitatea de a roti mult volanul dintr-o miscare, in orice parte), dreapta pe mestecaul de benzina. La condus pe drum intins, stanga de obicei rezemata pe portiera (fie pe geam, fie pe cotiera), tinand bine de volan (pe la ora 8 ), dreapta fie pe mestecau, fie pe volan (functie de trafic si drum)