chelu adrian- Suspendat
- 974 mesaje
- din 08 Mai 2007
- Vectra 2006 Z19DT
- Bucuresti
chelu adrian- Mesaje scrise: 974
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2007
- Mesaj Privat
Sa speram ca e asa marius pt ca deja auzisem povestea ca de fapt ar fi presostatul de vina! Dar nu unteleg de ce acest ventilator mare are legatura si cu siguranta de la A/C de la panoul din bord? adica daca las ventilatorul cuplat dar scot acea siguranta unde arata steluta aceea de A/C ventilatorul se opreste!
- dumitrache marius
- **
- 258 mesaje
- din 11 Aug 2006
- Vectra 2001 y20dth
- Tecuci-GL
dumitrache marius
- Mesaje scrise: 258
- Locatie: Tecuci-GL
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2006
- Mesaj Privat
Pentru ca acea siguranta asigura "+" atit pentru releul care cupleaza ambreiajul compresorului cit si pentru releul care cupleaza electroventilatorul in urma comenzii primite de la termocupla.
Asa a gindit neamtul schema de alimentare a releului pe siguranta de la AC cum spui tu, si in mod normal ar trebui sa aiba o valaoare de 10 A.
Asa a gindit neamtul schema de alimentare a releului pe siguranta de la AC cum spui tu, si in mod normal ar trebui sa aiba o valaoare de 10 A.
chelu adrian- Suspendat
- 974 mesaje
- din 08 Mai 2007
- Vectra 2006 Z19DT
- Bucuresti
chelu adrian- Mesaje scrise: 974
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2007
- Mesaj Privat
- dumitrache marius
- **
- 258 mesaje
- din 11 Aug 2006
- Vectra 2001 y20dth
- Tecuci-GL
dumitrache marius
- Mesaje scrise: 258
- Locatie: Tecuci-GL
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2006
- Mesaj Privat
In total sunt 3 sigurante de 30 A si una de 10 A.
Cea de 30 A pe care ia scoso tu alimenta cu "+" de putere electroventilatorul in cauza si releul general al AC.
In momentul in care se intimpla ceva cu electroventilatorul si ardea siguranta de 30A, automat si releul general al AC-ului iti decupla AC pentru ca nu mai aveai racire la condensator.
Aceasta legatura intre elctroventilator si instalatia de AC este pentru siguranta instalatiei de AC deoarece aceasta nu poate functiona corect fara electroventilatoare.
Cea de 30 A pe care ia scoso tu alimenta cu "+" de putere electroventilatorul in cauza si releul general al AC.
In momentul in care se intimpla ceva cu electroventilatorul si ardea siguranta de 30A, automat si releul general al AC-ului iti decupla AC pentru ca nu mai aveai racire la condensator.
Aceasta legatura intre elctroventilator si instalatia de AC este pentru siguranta instalatiei de AC deoarece aceasta nu poate functiona corect fara electroventilatoare.
chelu adrian- Suspendat
- 974 mesaje
- din 08 Mai 2007
- Vectra 2006 Z19DT
- Bucuresti
chelu adrian- Mesaje scrise: 974
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2007
- Mesaj Privat
- dumitrache marius
- **
- 258 mesaje
- din 11 Aug 2006
- Vectra 2001 y20dth
- Tecuci-GL
dumitrache marius
- Mesaje scrise: 258
- Locatie: Tecuci-GL
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2006
- Mesaj Privat
chelu adrian- Suspendat
- 974 mesaje
- din 08 Mai 2007
- Vectra 2006 Z19DT
- Bucuresti
chelu adrian- Mesaje scrise: 974
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2007
- Mesaj Privat
chelu adrian- Suspendat
- 974 mesaje
- din 08 Mai 2007
- Vectra 2006 Z19DT
- Bucuresti
chelu adrian- Mesaje scrise: 974
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2007
- Mesaj Privat
ionvatrai
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Olt
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jul 2007
- Mesaj Privat
Am si eu o problema la Astra 17 CDTI 2004 ,cand pun contactul incepe sa mearga ventilatorul din dreptul radiatorului de aer conditionat, dupa ce pornesc motorul incepe se mearga si cel de la radiator.Afara fiind 0 grade. Aerul conditionat nu a pornit deloc de cand am luat masina(3 saptamani). In bord stau aprinse beculetul cu fug in chenar si cel cu cheita. La service mi-au zis ca ar fi HACM dus. Voi ce ziceti? Cam cat m-ar costa un HACM?
- RazvanOpel
- *
- 30 mesaje
- din 09 Nov 2007
- Astra Z16XEP
- Bucuresti
RazvanOpel
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2007
- Mesaj Privat
mimi a scris:am si eu o problema care ar putea fi legata de aceasta tema:
Am un opel vectra 2003 motor z16xe, iar dupa ce s-a aprins beculetul cu cheita am fost si am facut test si mi-a aparut cod eroare p 1481 defectiune ventilator radiator releu 1.Ce parere aveti? Cine a mai avut asa ceva si cum se rezolva?
Am un opel vectra 2003 motor z16xe, iar dupa ce s-a aprins beculetul cu cheita am fost si am facut test si mi-a aparut cod eroare p 1481 defectiune ventilator radiator releu 1.Ce parere aveti? Cine a mai avut asa ceva si cum se rezolva?
pai este foarte simplu..... este releul de la ventilator... ori il schimbi sau (de vazut daca merge) curatate contactele de la releu ... dar tb sa stii cum sa-l desfaci cu grija...... si folosit spray de curatat contacte......
spor la lucru............
- LDivora
- *****
- 3,097 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,097
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
@RazvanOpel: Sti cat e de simplu? In primul rand te rog sa scri gramatical ca noi toti, asta ca sa intelegem ce scri, aici este un forum, nu chat. In al doilea rand, am rugamintea ca in cazul in care sti, sa scri rezolvarea, nu sa induci omul in eroare. Releul de care vorbesti se afla (dupa cum spune si @ionvatrai) in HACM, deci nu este foarte la indemana (adica pe plansa bord cu sigurante si relee sau in compartimentul motor in cutia cu relee). Ce este HACM am scris de n ori (dati Cautare). Unde este, am scris. Pentru a schimba releul trebuie demontat HACM de pe masina, desfacut, scoasa placa electronica din carcasa si schimbat releul. Cu ce? Cu un releu identic luat de pe alta placa de HACM identica, defecta. Vezi cat e de simplu? De cumparat HACM nou: depinde de vanzator, eu am avut noroc si am gasit cu 150E. Pentru aceeasi simptoma, relee defecte. La demontare s-a constatat ca este si placa arsa (trasee arse) si nu se poate reface.
@ionvatrai: Daca ai noroc, se poate inlocui releul, daca nu, trebuie sa cumperi HACM.
@ionvatrai: Daca ai noroc, se poate inlocui releul, daca nu, trebuie sa cumperi HACM.
ionvatrai
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Olt
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jul 2007
- Mesaj Privat
- dumicris1979
- *
- 47 mesaje
- din 10 Nov 2007
- Astra 2008
- Bucuresti
dumicris1979
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Nov 2007
- Mesaj Privat
am astra g caravan din 2003 prieteni o problema cu electroventilatoarele.am avut un mic accident stinga fata,bara aripa si farul:dar mi sa rupt si un fir dintr-o mufa de la computerul de sub rezervorul de sol de spalat parbrizul.am legat-o inapoi dar imi da eroare dreptunghiul cu steluta.cand apa ajunge la 90 imi porneste electroventilatorul dar numai pt citeva secunde.dupa care imi da eroarwe si nu mai merge.ajutati-ma cu un sfat.
- LDivora
- *****
- 3,097 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,097
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
- dumicris1979
- *
- 47 mesaje
- din 10 Nov 2007
- Astra 2008
- Bucuresti
dumicris1979
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Nov 2007
- Mesaj Privat
- dumicris1979
- *
- 47 mesaje
- din 10 Nov 2007
- Astra 2008
- Bucuresti
dumicris1979
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Nov 2007
- Mesaj Privat
multumesc frumos pt raspuns,am lipit firul,am zavorat cupla la HACM si cind am pornit-o imi dadea eroare. am pus bara la loc si am plecat cam 20 km .in tot acest timp nu mi sa mai aprins la bord martorul luminos care mi se aprindea pina acum.am dat drumul si la A/C si mi-a pornit radiatorul din interior.mi sa oprit mult mai tarziucred ca dupa ce si-a facut ciclul.sper sa fie bine.Multumesc mult pentru sfat.
Daca mai apare ceva va anunt.
Daca mai apare ceva va anunt.
- marius1980
- *
- 3 mesaje
- din 20 Nov 2008
- Corsa 2006
- Bucuresti
marius1980
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2008
- Mesaj Privat
Salutare, am si eu o problema de acest gen, am o corsa 1.4, climatronic si consta in faptul ca atunci cand pun contactul (uneori) porneste ventilatorul din spatele radiatorului si nu se opreste decat atunci cand si motorul este oprit.Uneori, cand am norocul sa nu porneasca cand pun contactul, dupa 30-40 min porneste iarasi si in acelasi timp imi scade si temperatura lichidului de racire la minim si nu se mai ridica deloc.In situatia asta trebuie sa opresc motorul si sa-l pornesc, daca nu porneste si ventilatorul este ok, temperatura lichidului de racire urca normal.Aveti vreo idee?
- LDivora
- *****
- 3,097 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,097
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
pachet
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2000 1.7 dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mai 2009
- Mesaj Privat
salut scz daca gresesc cu ceva sant nou si am o mare problema. am un opel astra 1.7 dti an fabr 2000 nustiu ce are ca am umblat cu ea peste tot inclusiv la reprezentanta opel din slobozia hai sa va explic simptomele:merg cu masina de exemplu 25 de km masina mergand in parametri dintr-o data se aprinde martorul de la electroventilatoare mai dureaza aproximativ 2-3 sec si cade si acul de la temperatura si apoi pornesc electroventilatoarele pe prima treapta dupa care imediat pe treapta a doua .Se mai intampla ca dintr-o data sa se stinga martorul de la electoventilatore isi revine imediat{2-3sec}si indicatorul de apa si totul merge fff bine. se mai intampla ca electroventilatoarele sa porneasca direct cant ii pun contactul si cat sta aprins martorul de la ele nu indica nici temperatura.Precizezca in bazinul de antigel este combinat cu ulei{deci ar trebui schimbat racitorul de ulei} varog ajutati-ma ca nu mai stiu ce sa fac.testerul de la service opel slobozia da eroare de "ceva" intrerupt.va multumesc mult si astept cat de curand ajutor din partea voastra
pachet
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2000 1.7 dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mai 2009
- Mesaj Privat