moshwu90
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2008
- Mesaj Privat
- Vilceanu Mihai
- *
- 10 mesaje
- din 30 Apr 2008
- Corsa 2004 Z13DT
- Olt
Vilceanu Mihai
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Olt
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2008
- Mesaj Privat
laly_1966
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Dolj
- Masina: Combo 2005 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2008
- Mesaj Privat
nu mai mergeti la service-uri opel
mie mi-au schimbat electromotorul si au uitat un magnet inauntru si am fost nevoit sa schimb dicul de ambreaj ca mia blocat placa in mers si mi-a mancat dintii de la disc
nu pot sa demonstez asta ptru ca am luat-o mergand dar magnetul sa deplasat dupaun drum de 50 km
la o zi de la iesirea din service
fara dovezi.baietii sunt curati
masina a fost adusa de la nemti iar neamtul mi-e greu sa cred ca ar face asa ceva
mie mi-au schimbat electromotorul si au uitat un magnet inauntru si am fost nevoit sa schimb dicul de ambreaj ca mia blocat placa in mers si mi-a mancat dintii de la disc
nu pot sa demonstez asta ptru ca am luat-o mergand dar magnetul sa deplasat dupaun drum de 50 km
la o zi de la iesirea din service
fara dovezi.baietii sunt curati
masina a fost adusa de la nemti iar neamtul mi-e greu sa cred ca ar face asa ceva
laly_1966
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Dolj
- Masina: Combo 2005 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2008
- Mesaj Privat
- Vilceanu Mihai
- *
- 10 mesaje
- din 30 Apr 2008
- Corsa 2004 Z13DT
- Olt
Vilceanu Mihai
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Olt
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2008
- Mesaj Privat
silviusm
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Feb 2008
- Mesaj Privat
- Vilceanu Mihai
- *
- 10 mesaje
- din 30 Apr 2008
- Corsa 2004 Z13DT
- Olt
Vilceanu Mihai
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Olt
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2008
- Mesaj Privat
mariusdej
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2008
- Mesaj Privat
mariusdej
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2008
- Mesaj Privat
- kalu
- **
- 438 mesaje
- din 18 Oct 2007
- Corsa 2004 z13dt
- Bucuresti
kalu
- Mesaje scrise: 438
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Oct 2007
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
radu4u
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Maramures
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jul 2008
- Mesaj Privat
Lutzu a scris:Sper ca nu am fost prea bagacios astfel incat sa deranjez. In general i-mi place sa ma amestec pe la masina desi cateodata vad ca ma depasesc unele lucruri dar pe care as fi foarte bucuros sa le invat. Despre diagnosticarea de care ai spus mai sus nu am nici cea mai vaga idee.
NU am fost atent si am ramas cu volti si la valoarea de 12 si la cea de 7.4. Acum am inteles stiu unde trebuie sa masor. As vrea sa incerc(EU ca daca nu mergeam la opel si nu mai scriam aici curatarea valvei deoarece simt ca ceva s-a schimbat la motor,relantiul nu mai merge asa rotund si in plus parca ezita um pic la accelerari. De vreo 2 ori am avut si beculetul galben cu evacuarea aprins in bord. Acum la relantiu simt cum se misca un pic masina de la motor doar cand e cald si relantiul scade pe la 650 rpm(la inceput parca nu scadea asa tare) pe cand inainte era ca un benzinar nu simteai nimic in masina si relantiul parca era pe la 800. (motorina am incercat din mai multe locuri+ solutie de curatat injectoare +filtru schimbat dar la fel)
AdevaruL e ca astazi cand am vazut pozitionarea m-am cam descurajat dar daca nu e foarte complicat as face cu cea mai mare placere un tutorial care ar putea ajuta si pe altii.
NU am fost atent si am ramas cu volti si la valoarea de 12 si la cea de 7.4. Acum am inteles stiu unde trebuie sa masor. As vrea sa incerc(EU ca daca nu mergeam la opel si nu mai scriam aici curatarea valvei deoarece simt ca ceva s-a schimbat la motor,relantiul nu mai merge asa rotund si in plus parca ezita um pic la accelerari. De vreo 2 ori am avut si beculetul galben cu evacuarea aprins in bord. Acum la relantiu simt cum se misca un pic masina de la motor doar cand e cald si relantiul scade pe la 650 rpm(la inceput parca nu scadea asa tare) pe cand inainte era ca un benzinar nu simteai nimic in masina si relantiul parca era pe la 800. (motorina am incercat din mai multe locuri+ solutie de curatat injectoare +filtru schimbat dar la fel)
AdevaruL e ca astazi cand am vazut pozitionarea m-am cam descurajat dar daca nu e foarte complicat as face cu cea mai mare placere un tutorial care ar putea ajuta si pe altii.
Salutare
Am si eu o Corsa C diesel din 2004 cu motor de 1.3 si as vrea sa curat valva EGR, dar sunt foarte habarnist la partea mecanica. Ai reusit sa pui un tutorial cum se curata la Corsa valva EGR, eu m-am uitat la mine, dar nu mi-am dat seama nici macar care este valva. Nu am gasit tutorial pt. Corsa C Z13DT, daca ai postat deja tutorialul si nu l-am gasit eu poti sa-mi dai linku te rog.
Multulesc
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- udg_maffia
- *
- 4 mesaje
- din 21 Jul 2007
- Astra 1994 X16SZ
- Arad
udg_maffia
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 1994 X16SZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jul 2007
- Mesaj Privat
LA VALVA EGR NU REZOLVI NIMIC CU SPRAY-UL DACA NU II DAI O GAURA CU BURGHIU DE 4 SI INTRODUCI SPRAY PE ACEA GAURA.... GAURA SE DA IN CAPUL EGR,CAPUL FIIND UNDE INTRA MUFA ELECTRICA ARE ACOLO UN PUNCT COLORAT... VERDE, ALBASTRU ETC... IN MIJLOCUL PUNCTULUI SE DA O GAURA CU BURGIU DE 4 SI ACOLO SE BAGA SPRAY-UL DE CARE SPUNEA DANCUCIUREANU... P.S. NU ESTE O NASCOCIRE DE-A MEA CI ESTE O CIRCULARA TRIMISA DE LA GM . SPOR LA TREABA.
- SorinXP
- ***
- 595 mesaje
- din 27 Aug 2007
- Astra 2006 z19dt
- Bucuresti
SorinXP
- Mesaje scrise: 595
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2007
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- udg_maffia
- *
- 4 mesaje
- din 21 Jul 2007
- Astra 1994 X16SZ
- Arad
udg_maffia
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 1994 X16SZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jul 2007
- Mesaj Privat
Problema este domnilor ca spray-ul respectivnu ajunge la supapa peste tot adica in scaunul acesteia unde se gripeaza...pt a da randament 100% cu spray-ul trebuie gresat si din spate adica pe gaura respectiva, si in plus calamina aceea care se depune pe valva ajunge si la electromagnetul de care zice dancuciureanu si si acela ar trebui uns un pic.Noi in service il degripam sau mai bn zis il ungem cu spray degripant de la matador sau de la sonax. Atentie nu folositi spray vaselina! spor la treaba domnilor si sper sa nu ajungeti sa schimbati vreunul. P.S. Aceasta metoda functioneaza si la Z 17DT,DTL si la Z19DT,DTH. salutari
- bavarezu
- ***
- 524 mesaje
- din 22 Dec 2007
- Bucuresti
bavarezu
- Mesaje scrise: 524
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2007
- Mesaj Privat
am incercat in weekend sa curat singur egr insa m-am nu am avut sort de izbanda si m-am descurajat cand am vazut cat de multe piese trebuie desfacute,am ajut doar pana la electromagnet (cred ca asa se numeste). sambata am programare la mecanic si sper sa fac niste poze mai bune cu un aparat foto.scuze pentru calitatea pozelor sunt facute cu telefonul si cu o mana "stramba" .
- eul_liric
- **
- 109 mesaje
- din 18 Sep 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Cluj
eul_liric
- Mesaje scrise: 109
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Sep 2008
- Mesaj Privat
Stiu ca e destul de vechi topicul dar cred ca egr-ul ramane o problema de actualitate pentru multi posesori de Z13DT. Am si eu o corsa cu acest mortor si am avut probleme indicate pe tester cu valva EGR. Am reusit sa desfac electromagnetul de pe ea si sa misc de acul actuator al valvei pana am simit ca merge mai usor. O perioada a mers super Ok. Acum incepe sa faca iar figuri. Ma tem ca va trenbui sa defac ier. Ce am facut eu nu a fost o curatare propriu-zisa, si inca nu pot sa-mi dau seama cum as putea ajunge la valva. Dar ma gandeam ca daca tot o desfac ar fi mai bine s-o dezactivez definitiv. Domnule Dan Cuciureanu merita sa dezactivam egr-ul mentionez ca la mine in familie mai este un Reanult Kango la care am dezactivat egr-ul de 30.000km si funcutioneaza perfect( acolo doar am scos mufa si a ramas blocat pe inchis). A reusit cineva pana acum sa curete egr pe cont propriu. Poate sa-mi explice cum ajung la valva. Va multumesc anticipat. Simptomele sunt ezitare la accelerare, tremurat la relanti, pornirea mai greoaie, relanti variabil.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat