Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Citeste cod eroare stocat, merge si cu metoda pedale ECN primele 4 cifre dar mai sigur te duci la Polivalenta joi si te ajuta Marius.
Eu banui EGR si ceva scapari de vacum. EGR se curata, in B nu stiu cine poate face dar eu si Iulian am facut in IS chiar daca "mecanicul" a spus ca nu se poate asta si "sa ma scuipi in gura daca iti face cineva asta", evident cind a plecat omul s-a dus direct la el Laughing .
Skip ads

  • against

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Rolling Eyes
Pai daca EGR-ul nu lucreaza mai are vreo importanta in comportamentul masinii? Oricum, luni, cand ma duc la ei o sa le spun sa puna softul original inapoi, ca sa activeze EGR-ul. Nu mi se pare normal sa ramana asa chit ca problema nu era de acolo. Plus, masina e in grarantie, sa schimbe EGR-ul si vedem, nu?
Ultimul raspuns de la Erebus: Sambata plecam cu ea si cu testerul montat, pe autostrada, sa vedem cum se comporta. Daca nu reusim sa dam de nimic, ca ultima solutie schimbam toata tubulatura de vacuum, poate exista un por si nu il gasim. Daca nu iese nici asa, contactam Opel Romania si vedem ce urmeaza...mrrrr. E masina noua si mai mult sta in service Sad
Pana atunci incerc si joi la intilnire, poate dam impreuna de ceva.

Mersi mult de tot tuturor pentru suport.
  • against

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Azi am avut ocazia sa am parte de fenomenul invers - mers greoi si apoi mers beton. Cum de cand discut cu voi ascult masina cu 100% mai multa atentie, am observat ca, atunci cand a trecut de la una la alta, s-au schimbat urmatoarele - pedala de frana mai rapida, frana lucreaza mai repede, mai sus; servodirectia mergea mult mai usor, demarajul era la stilul "bagat in scaun". Asa ca inclin sa ii dau dreptate lui dancuciureanu si sa cred ca e o problema de (lipsa de) vacuum. E, acum cum oi gasi pierderea....
  • marian2000

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 1,7cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2008

  • Mesaj Privat
am aceasi problema cu un astra H 1,7 cdti de ceva timp nu prea se mai accelereaza 3000 turatii si nu mai trage,poti sa-mi spui la ce ora se aduna baietii joi la polivalenta?
Skip ads

  • against

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2007

  • Mesaj Privat
S-a rezolvat la stilul smuls. Astazi am avut surpriza de a ma trezi cu masina ca accelereaza singura, intre 1500 si 2500 de ture. Am tras pe dreapta, mi-am oprit din tremurat genunchii (fusese un autobuz in fata mea si ma repezisem vijelios spre el) si am inregistrat pe telefon momentul. Apoi am plecat la ei cu telefonul in dinti, au bagat masina in service si au ajuns la o decizie unanima: ECU in balarii. Asa ca au comandat altul, mi-au zis ca dureaza cam 5-7 zile si mi-au zis sa nu ies cu ea din Bucuresti ca sa nu am surprize neplacute. Eu le-am replicat ca masina aia asa nu iese nici din service, le-am dat cheile inapoi si astept sa ma sune cind o fi.
Va tin la curent cu ce se intimpla dupa ce se schimba ECU. Poate scap de data asta.
PS: pentru doritori pot posta filmuletul cu acceleratia.
  • paulicus2002

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2007

  • Mesaj Privat
@against...frate aceleasi probleme le am si eu cu a mea...y17dt,nu se sccelereaza decat la rece,da in nas la cald,frana e tare(noroc ca mai nou trag de fiare Very Happy),nu da nici o eroare pe tester,consumul in schimb e ok...eu sa sa citesc in continuare post-urile tale...sper din tot sufletul sa gasesti o rezolvare k apoi sa ma apuc si eu de a mea...multam si bafta!
  • djtaotao

  • Mesaje scrise: 1,677
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Pana against ne spune cum a rezolvat problema, va propun un alt caz.

Y17dt, plecare de pe loc, turat pana la 3000-3500 rpm, schimbat in 2, calc acceleratia brusc... da in nas o fractiune de secunda dupa care creste in ture frumos, iar 3000-3500rpm, treapta 3, iar sincopa la accelerare brusca.

In foto se vad marcate ezitarile:


Un film:

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
djtaotao ai asa :
1. curatat debitmetru ca poate il scoti la lumina
2. curatat EGR
3. curatat senzor boost pressure
4. rezolvare calculator injectie
5. merita de verificat si wastegate si evident remediat+curatat
Toate astea se vad din grafice.
Skip ads

  • djtaotao

  • Mesaje scrise: 1,677
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2007

  • Mesaj Privat
1. pt asta te astept la fest cu un CRC (contra cost, evident)
2. EGR-ul l-am rezolvat anul trecut, a facut aceleasi figuri si inainte si dupa curatare
3. senzor boost pressure... adica MAP-ul?
4. rezolvat, doar lipiturile reci; dar o sa fac o proba cu unul de pe o masina care merge bine ca sa-l elimin complet din suspiciuni
5. mai trebuie sa vad ce fac cu wastegate

Mersi pt raspunsuri.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
1.CRC ai sa ai, curatam si te mai instruiesc...
2.EGR la tine nu are raspuns corect.
3.E pe galerie infipt in stinga la EGR
4.Se scoate placa total se curata se relipeste cu termostat la diverse temperaturi setat
5.merita
  • against

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Okeeee. M-am intors in tara, am luat ieri masina de la opel, am mers azi cu ea vreo 2 ore in oras. la prima vedere motorul merge mai rotund, mai silentios. Asta la partea buna. La parti rele - am impresia ca acum masina e constanta in a fi "moale" si frana e tare. Dar, dupa cum spuneam, ambele constante. Mai vedem zilele astea, ca de luni incep alergatura prin bucuresti iar.
Va tin la curent.

PS - In Berlin, pe unul din principalele lor bulevarde, e un showroom Opel cat toate zilele. Ghici cat acorda nemtii garantie - 6 ani!. Asta asa, ca fapt divers.
  • marcel iorga

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Vaslui
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
masina merge foarte bine numai ca daca sunt ca un exemplu intr-o depasire indiferent in ce treapta de viteza sunt ,incerc sa accelerez ,acul turometrului se duce deodata de la 2000 la 3000 si peste accelerandu-se dar masina nu sprinteaza de loc ,nu se duce .cateodata se mai aprinde si martorul cu cheia de obicei cand ajung la 120km /ora daca opresc motorul si repornesc nu mai se aprinde.mentionez ca am avut furtunul din fata de la turbo sarit,dar am remediat problema masina e Astra G turbo disel de 1,7 din 2003.am schimbat toate filtrele.
Skip ads

  • against

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Update - Am facut duminica un drum pana la Comana, incercand sa conduc masina cat mai sportiv cu putinta, cu accelerari ample (nu pedale la podea) pana la 3200-3500 de ture si actionat frana de serviciu cat mai putin (frana de motor in loc). Am impresia ca isi da drumul, ca se misca din ce in ce mai bine, ca devine mai nervoasa. Sa fie vorba de faptul ca invata computerul modul de functionare? De curatare prin mers afara turat? Sau efect placebo?

News - Azi m-au contactat cei de la Opel sa se intereseze de cum functioneaza masina acum deoarece a aparut un alt client, tot cu un Opel Astra Classic II Caravan, tot nou, de vreo 14.000 km, cu aceleasi probleme si aceeasi ordine a defectelor. Aprins martor cu motorul si elice, pierderi de putere din ce in ce mai mari, etc. Omul ajunsese sa schimbe deja debitmetrul de aer si tot sistemul de injectie, dar problema raminea. Ma gindesc ca poate o fi adormit vreun Dorel la asamblare in Polonia si au scos o serie de masini cu bucurii la clienti. Ce ziceti?
  • chagrinboy2001

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Buna ziua ,

Sunt posesorul unui Vectra C 2.0 DTI (1995cmc) , 16V , 74kW , 101cp si am o MARE problema, pe care am constatat-o aseara.

La 2200-2500 ture se simtea un usor zgomot (probabil pica TURBO ) si nu mai crestea ... cu acceleratia blana in viteaza a V-a eram la 100 km / h . Dupa ce opream si reporneam totul era ok . A facut acest lucru de vreo 5 ori apoi am ambalat-o puternic , pana la 4500 de ture in viteaza a 3-a si nu a mai fost nici o problema.Abia astept sa ajung acasa , sa reiau testele ...

Ce credeti ? A disparut problema ? Daca pica TURBO , pica definitiv dintr-o data si e nevoie de o noua turbina ? Ce se intampla daca imi pica TURBO la 180 -190 km/h ? Ce ma sfatuiti sa fac?

Multumesc anticipat
Bogdan
  • against

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Ai facut italian tune-up vreodata? Mergi preponderent in oras? Intreb pentru ca la mine se intimpla asa cand mergeam mult in Bucuresti si uitam ca la doua sapt cel putin sa ies din oras si sa ii fac o curatare.

Update 3 - Problemele mentionate in posturile mele anterioare au disparut odata cu schimbarea ECU, acum pot spune sigur. Sper ca cel nou sa ma tina cu mult mai mult de 15.000 km.
  • chagrinboy2001

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2008

  • Mesaj Privat
against a scris:Ai facut italian tune-up vreodata? Mergi preponderent in oras? Intreb pentru ca la mine se intimpla asa cand mergeam mult in Bucuresti si uitam ca la doua sapt cel putin sa ies din oras si sa ii fac o curatare.

Update 3 - Problemele mentionate in posturile mele anterioare au disparut odata cu schimbarea ECU, acum pot spune sigur. Sper ca cel nou sa ma tina cu mult mai mult de 15.000 km.


Pai daca italian tune-up inseamna curatarea turbinei si se face cum stiu eu....adica accelerand pana la linia rosie , as putea spune ca am facut chiar dupa problemele repetate. Am si spus ca dupa ce am accelerat-o puternic nu a mai facut probleme... dar m-a pus pe ganduri ... Da , e posibil sa fie si din cauza mersului prin B , apoi a fost iesirea pe autostrada unde am condus sportiv ...

Cat priveste schimbarea ECU cat te-a costat ? Nu era mai simplu o rescriere a informatiilor ?

By the way ... mi-am comandat Interfata diagnoza Opel Tech2 serial . Crezi ca e buna ? Pentru Vectra C-ul meu ...
  • chagrinboy2001

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2008

  • Mesaj Privat
chagrinboy2001 a scris:
against a scris:Ai facut italian tune-up vreodata? Mergi preponderent in oras? Intreb pentru ca la mine se intimpla asa cand mergeam mult in Bucuresti si uitam ca la doua sapt cel putin sa ies din oras si sa ii fac o curatare.

Update 3 - Problemele mentionate in posturile mele anterioare au disparut odata cu schimbarea ECU, acum pot spune sigur. Sper ca cel nou sa ma tina cu mult mai mult de 15.000 km.


Pai daca italian tune-up inseamna curatarea turbinei si se face cum stiu eu....adica accelerand pana la linia rosie , as putea spune ca am facut chiar dupa problemele repetate. Am si spus ca dupa ce am accelerat-o puternic nu a mai facut probleme... dar m-a pus pe ganduri ... Da , e posibil sa fie si din cauza mersului prin B , apoi a fost iesirea pe autostrada unde am condus sportiv ...

Cat priveste schimbarea ECU cat te-a costat ? Nu era mai simplu o rescriere a informatiilor ?

By the way ... mi-am comandat Interfata diagnoza Opel Tech2 serial . Crezi ca e buna ? Pentru Vectra C-ul meu ...


Ok. E de belea ... iar imi face probleme ... trebuie sa ajung la un tester pana imi vine mie Opel Tech2 serial-ul ... Pleassee HELP ME ! Care aveti tester pentru Vectra C sau cunoasteti pe cineva Sad

Am inteles ca pot fi urmatoarele cauze:
-ori debitmetrul, ori EGR-ul ori senzorul de presiune turbosuflanta, eventual si furtunasele de vacuum sa aibe crapaturi...


Cine ma poate ajuta ?
  • Brutus

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Ploiesti
  • Masina: Zafira 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
CATA26BCN a scris:@dancuciureanu...sa fie cumva vorba de invatarea pararmetrilor motorului dupa o resetare?as zice sa incerce si varianta asta.nu inteleg cum ar putea masina sa zboare si sa aiba martorul aprins,deci masina in regim de avarie?au ECU sa fie cu pitici pe creier?

De fapt atungi cand ECU primeste un semnal de eroare de la unul din senzori, se "autoseteaza" pe o valoare medie a parametrului inainte de eroare. In general valoarea respectiva este mult mai buna decat aceea primita inainte de eroare. Astfel ca, dupa aprinderea becului este foarte probabil ca masina sa mearga mai bine.
  • CATA26BCN

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
pot sa te contrazic,in afara de debitmetrul care cu mufa scoasa nu da nici un cod de defect si atunci in functie de starea lui masina v-a merge mai bine (sau nu),orice defectiune pe partea electrica a vreunui senzor are ca efect implicit aparitia martorului in bord si intrarea sistemului in regim de avarie pentru a permite deplasarea pina la primul service.asta in cazul in care avaria nu este majora si nu necesita oprirea motorului.
  • Brutus

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Ploiesti
  • Masina: Zafira 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Nu am spus ca nu e asa. Am spus ca regimul de avarie poate fi mai "util" la bunul mers al masinii decat cel dinaintea semnalizarii defectiunii. Depinde de avarie...
Uite spre exemplu mi s-a defectat senzorul de temperatura motor si ECU a receptionat ca motorul e rece. A imbogatit amestecul si masina mergea inecata... La scoaterea contactilor din senzor masina si-a dat drumul si am putut ajunge acasa normal...
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR