Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  3. Opel vs ...
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
adi83 a scris:Eu nu injur pe nimeni si nici nu explic nimanui ca opelul e de c....chiar ma bate gandul la un astra 1.7 diesel, dar nici ca 406-le e sub astra, veci.
Iar dupa ce spun clasamentele...e fix pix, eu stiu ce masina am si fiecare la fel stie. Pana nu conduci o masina nu poti spune multe...
sal.


Pai tu din start ai inceput cu confuziile , pt ca nu intelegi faptul ca compari 406 cu Vectra .. Tu vrei sa treci de la o clasa superioara la una inferioara si te plangi din start de : spatiu , confort la rulare .
Nu mai zic ca tu compari un Estate ( 406-le n-a avut hatch ) cu un hatchback ( Astra H ) . E ca si cand spui domle seria 5 de la BMW e mult mai superioara din perspectiva confortului decat seria 3 .... Pai nu-i normal ?
Asa ca daca vrei sa te impaci cu o masina de o generatie mai noua ( Astra H ) , mai sportiva si rigida la rulare ( ca e hatchback ) si mai micuta la portbagaj si spatiu interior , ia-ti Astra H ....
Daca nu te impaci cu lucrurile si vrei sa te uiti dupa concurenta reala a lui 406 , atunci compara cu Vectra . Un exemplu de la un site de profil : http://www.parkers.co.uk/ca...-1996.aspx?page=3
Skip ads

  • veseldemic

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2009

  • Mesaj Privat
dodo_13 a scris:Exista un motiv pentru care vrea sa faca un schimb intre un 406 full si Astra tau: fiabilitate. Un 406 cu 170mii km poti sa-l duci la programul rabla direct...


prietene habar n-ai nimic despre masini....in Spania de exemplu sunt numai taxiuri 406 si skoda octavia asta pentru ca sunt foarte fiabile....si toate au peste 500 de mii de km....am vorbit cu un taximetrist si a zis ca se roaga sa ii cada 406-ele ca s-a saturat de ea, masina mergea foarte bine, dar a zis ca vroia si el o masina noua ca restul angajatilor....si pur si simplu continua sa mearga....si avea peste 500 de mii de km...la opel cate furtunase, cate pompe, cate chichite schimbi ca sa ajungi la 500 de mii de km?

si chiar si in Romania exista 2.0 hdi-uri cu multi km....in Constanta este un 307 sw care are 640 de mii de km pe bord...si este foarte simplu sa il gasesti fiind doar 4 exemplare taxi sw....daca nu crezi...si in bucuresti sunt atatea 607 2.2 hdi cu peste 250 de mii de km....

iar cat despre motorizarea asta mananca astfaltul (trage de la 1700 la 4200 nu ca opelul la 432532532 rpm de te rogi de el intr-o depasire, am si opel si stiu ce vorbesc...).....e foarte silentioasa.....foarte fiabila nici nu exista termen de comparatie intre rasnita 1.7 cdti (chiar daca are common-rail) si 2.0 HDI care este pus si pe bmw (320d 01ยด are un 2.0 hdi de 110 cp care a suferit niste modificari, in loc de 8v are 16v, soft schimbat, turbo-ul a fost schimbat cu unul cu geometrie variabila, intercooler marit, si cutie cu 6 trepte in loc de 5) asa ca mai taceti din gura daca nu stiti nimic de masinile frantuzesti si ati trecut de la supernova la opel astra caravan si va dati cu parerea despre masini....peugeot cand facea motoare pentru bmw....opelul avea motoare de isuzu....
  • Y-GreK

  • Mesaje scrise: 1,280
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Sa intelegem ca la 406 ala taxi nu i-a schimbat decat filtrele si ocazional placutele de frana,nu?Blasfemie,trebuie sa trecem toti neaparat pe marca Peugeot...Tu ai facut un calcul,sa vezi cat te costa filtrele la un 406?Ca sa nu zic de reprezentanta,sa presupunem ca stim cum se schimba consumabilele.Ce motoare excelente avea Peugeot pana sa faca 1.6HDI?Si da,cand fabrica Opel modele Kadett/Ascona/Astra/Vectra etc cu motoare ,,amarate,, de Isuzu,care SI ACUM dupa atatia ani inca functioneaza,Peugeot ce facea?Cate Opeluri fabricate inainte de 1989 vezi pe strazi?Cate Peugeoturi?
Si de cand pana cand a facut Peugeot motoare pentru BMW?Faptul ca au cooperat pentru dezvoltarea motoarelor pe benzina,pentru clasa Mini e cu totul altceva.Am 2 prieteni care au avut amandoi Peugeot,unul un 307 1.6HDI si altul un 407 Paladine 2.0HDI,deci mai mult de 6 luni nu au tinut masinile alea,in afara de interior,nu i-a incantat nimic,mai ales preturile consumabilelelor si pieselor un pic mai mici decat cele ale unui BMW si fara suparare,dar cand Mercedes,Opel si BMW faceau masini(utimul dupa ce a facut motoare de avioane ultra-performante pentru timpul lor) Peugeot facea clatite intr-un univers paralel.
Referitor la kilometri... Laughing
Numai eu cunosc o Astra G si o Zafira A ambele cu motoare de 2.0DTi care au peste 750.000km...
Fiabilitatea o stabileste soferul in majoritate,nu motorul.
  • deleted-5946

  • Mesaje scrise: 1,737
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Y-GreK a scris:Fiabilitatea o stabileste soferul in majoritate,nu motorul.


Eu pot face un motor bun varza, dar nu pot face un motor varza sa fie bun.
Skip ads

  • Y-GreK

  • Mesaje scrise: 1,280
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Daca folosesti motorul intr-un regim echilibrat,nu sa schimbi viteze la 7000RPM,poate te va tine mai mult,nu?
De exemplu,degeaba compari un 1.7CDTi care poate a fost fortat de cand a iesit de pe portile fabricii cu un 1.6HDI care a mers doar la viteza de croaziera.

LE : Eu ma refeream la masini noi
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Daca nu ma insel, 320d-ul 01' 136CP de care povestea amicul vesel are aceeasi pompa VP44 care pica si pe la Y20DTH-urile noastre pe la vreo 200k km Smile

Duca-se inapoi de unde a venit.

LE: Citez de pe forumul beemve:
Problema cu care ma confrunt este urmatoarea: sunt posesorul unui BMW 320D E46, 2001-136 CP, la care de altfel merge foarte bine motorul in sarcina. Problema este ca la pornire cu motorul rece, trebuie tinut demarorul 3-5 sec pentru a porni, sau chiar porneste doar la a 2-a cheie. Altfel, motorul merge bine. Ce ar putea fi ?


- M47 pana in 2001, inainte de facelift, 320d/1951ccm/136CP. Injectie clasica cu pompa distribuitorare VP44, turbo cu geometrie variabila
- M47TU dupa 2001 (facelift), 320d a avut 1995ccm, injectie commonrail, 150CP. pana in 09/2003 cutie cu 5 trepte
- M47TU 320d dupa 09/2003 cutie cu 6 trepte
- intre 2001 (incepand cu faceliftul) si 09/2003, 318d a avut 1951ccm/115CP/injectie clasica VP44/cutie cu 5 trepte.
- dupa 09/2003 (MY 2004) 318d a fost trecut pe 1995ccm/115CP/commonrail/5 trepte

  • siracuza

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Nu pot sa ma abtin deloc. Am avut o Astra 1.7 dti caravan model 2003.. avea 90.000 km pe bord cand am luat-o .. impecabila optic.. uitandu-ma mai atent am vazut ca discurile spate erau aproape de limita iar cele fata erau aproape noi. Ghicitzi voi cati km avea de fapt:) Am mers cu ea 40.000km, si nu am schimbat nimic la ea, nici macar pana de cauciuc n-am facut. Iar v-as lasa sa ghiciti ce hiba avea.. dar va confirm. Scapa freonu' din instalatie si inainte sa o dau a trebuit sa fac o reincarcare. Suna cunoscut? Buun. Apoi am luat un pejou 407 136cp hdi. Lasand la o parte diferentele de clasa, confort, dotari. Ca motorizare pejou e peste opel rau de tot. Il bate la cur din toate pozitiile. Apropo. Fordul.. tot ala de germania.. mai cautatzi-l de motoare prin certificat. Nu cumva scrie tot pejo? Citroenu cam la fel. Legat de pretzuri in service. Va anunt cu respect ca o dublura de cheie la astra e la fel de scumpa ca una de 407, dar face mai putine lucruri si nu e retractabila. Revizia la 407 hdi cu totul de la ei era 7 mil una normala si 12 mil una cu curele distributii, lichid de frana, tot.. La opel, tot la firma.. tot pe acolo. Acum am o Zafira. Cea din poza. Multumit, e drept. Stiam ce ofera opel. Dar cand trece un peugeot, nu pot sa nu il admir. Cine a avut 407 stie. Cine nu, sa incerce si sa lase fobiile. Toate marcile au cate o hiba. Mai mica, mai mare. La pejo se duce afisaju d pe bord si butonul de volum. Asta ca sa nu credeti ca e masina lu' superman. Conteaza insa faptul ca nu zornaia pe interior nimic dupa 100.000km facuti numai in tara, ca nu m-a lasat niciodata in drum, ca fugea la 210km/h fara sa faca mofturi. Pt. cei curiosi am dat-o ca am harsait-o pe bucuresti pitesti de parapetul d pe mijloc. Eram dupa vreo 700km noaptea tarziu si.. am atipit 2 sec. Cum sa descriu astra? Un mini tanc. Necizelat, fara mofturi, versatil, pus pe treaba si docil. F ieftin de intretinut daca nu vrei produse de firma. Eu am schimbat un parbriz si era mai ieftin ca unu' de logan. Cel original a crapat singur la o sapt dupa ce a intrat masina in tara. Si haionul a inceput sa zangane fix dupa primii 20.000km in romania. cam asta e. Nu ponegriti marcile in bloc daca nu ati avut. Toate marcile au scos candva si modele varza. Nereusite. Eu unul cred ca in stadiul actual de dezvoltare diferentele de fiabilitate sunt mici. Conteaza pretul, forma, dotarile, imaginea.. altele. Apropo. Zafira are motor de fiat. Ca si alte modele opel. Deci? Cati dintre opelisti ar da masina lor pe un punto:) Reflectati si incercati sa nu va mai ambalatzi aiurea. Poate in 10 ani pe toate piesele alea nemtzesti o sa scrie Made in China. Atunci cu ce va mai laudatzi? Cu oalele Zeppter?Smile) Si inca ceva, celor ce urasc modelele frantzuzesti le amintesc ca au crescut in dacie si atunci li se parea ca au mercedes. No ofense.
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Foarte corect postul tau, dar fara rost. Compari masini din ere diferite si din clase diferite. Vrei sa compari 407 2.0HDI 136CP cu ceva din aceeasi liga si la acelasi pret de piata? Pai compara cu VectraC facelift 1.9CDTI 150CP. AstraH si 406, chiar daca sunt din ere diferite, macar se compara la dimensiuni si pret de piata, ca de asta a aparut topicul in care ne balacarim acum.

In caz ca nu stiai, motoarele diesel FIAT sunt cele mai bune din lume. Clar, nu mi-as lua Punto, dar asta pentru ca nu imi place masina, nu din cauza motorului.

Cat despre fiabilitate, am mai citit si noi pe whatcar.com, carsurvey.org si raportul anual de fiabilitate JD Power survey. Si cumva, VectraC si AstraH ies peste 407 si 307 cam peste tot.
Skip ads

  • siracuza

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Cand am luat 407 am avut de ales intre un vectra c 120 cp motorina 40.000km si 407 cu 50.000km. Vectra era mai dotat, piele faruri adaptive, dar nu-mi placea bordul prea masiv si ca avea o oglinda rupta. Era sa uit. Ce m-a speriat atunci a fost uleiul care se vedea pe langa turbina/motor.. nici n-am stat pe ganduri. Opelu e masina unui prieten. Nu l-am intrebat ce a avut, dar stiu ca l-a tinut ceva timp in service. Pe de alta parte am un vecin cu 407 pe benzina 1.8 care merge super dar ii consuma bateria stand in garaj. E in garantie si aia de la pejo nu-i dau de cap. Zic doar ca are un consumator. Dar nici masina nu o schimba:) Concluzia e aceeasi. Nu conteaza marca. Conteaza sa o nimeresti buna. Cu motoarele diesel fiat esti pe aproape. Daca nu ma insel au fost primii cu common railu. Pana una alta sa ne mearga oplelurile:) ca daca ne permiteam aveam totzi carrera gt.
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Nu stiu cum avea Vectra ala 40mii km si ulei pe langa turbina, ca eu am 40000km, motor remapat la 200CP de 30000km, si nu e urma de ulei pe niciunde. Normal, vorbim de acelasi tip de motor, Z19D..
  • siracuza

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Acum cat timp ai facut remaparea? Descrie-mi si mie pe scurt avantajele observate de tine.. bine, si dezavantajele..daca exista:) Pt opelu meu am citit ca face cam 300 eur operatiunea. Ma cam incanta ideea. Merci.
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Am scris, remapul e facut de 30mii km. Dezavantaje nu sunt. Bine, e mai mult fum in accelerare, dar nu atat de mult incat sa deranjeze.
Skip ads

  • cerbu

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1995 X16SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Am citit topicul cap-coada, si ca si posesor de 406 (2.0 HDI, 110 CP, af 2003) o sa va spun tuturor niste chestii foarte reale, testate pe pielea mea:
- motoarele 2.0 HDI de la Peugeot au fost declarate cele mai fiabile motoare la vremea lor (asta in 2004). A mea are 210 000 km si la motor nu am schimbat decat debitmetrul de aer (o am de 3 ani). Consumul este in jur de 6 la drum, 8 urban (cu AC pornit). Am intalnit un tip cu 406 cu 980 000 km (uitati-va pe pejo.ro), cu reviziile facute in Franta. IMPECABIL!
- zicea cineva de arcuri, amortizoare, cum ca se duc imediat pe drumurile noastre si ca ar fi exagerat de scumpe... Bullshit! Cand am adus Leul di Franta, i-am schimbat amortizoarele fata-spate si au costat astfel - fara 160 lei bucata Sachs, spate 140 lei bucata Sachs. I-am mai schimbat atunci si toate bucsele (vreo 50 lei), pivotii (120 lei amandoi), bascula fata stanga (350 lei - e turnata din fonta tratata). Total - 1400 lei cu tot cu manopera.
- alte preturi - pompa apa 150 lei, curea distributi 80 lei, rola intinzatoare 140 lei, rola ghidaj 70 lei. Calculul il faceti voi.
- intotdeauna piesele originala - GM sau Peugeot - sunt exagerat de scumpe. Daca tineti la buzunar, preferati aftermarket.
- pe langa toate acestea, diferenta de confort este enorma. Nu poti compara o Astra (clasa media) cu un 406 (clasa mare). Comparatie poti face intre Vectra si 406, fiind din aceaasi clasa, acelasi calibru. Asa cum nu poti face comparatie intre 607 (varful de gama de la Peugeot) si Vectra (varful de gama de la Opel). Sa fim seriosi...
Problema se pune in felul urmator: eu cel putin as prefera oricand 406 in locul Astrei (nu spun ca Astra ar fi o masina proasta, fiind si eu posesor de Opel), dar asta avand in vedere unele considerente: starea 406-lui, in primul rand, chiar daca are mai multi km.
Detalii mai multe voi da pe parcurs, daca aceasta discutie va continua, si sunt dispus sa dau orice sfaturi legate de ambele.
Imi pare rau daca am deranjat posesorii de Astra, acesta fiind club de Opel, dar nu eu am pornit topicul si dreptul la replica...
Sa auzim numai de bine!
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Din nou, un post foarte corect. Totusi, a alege intre 406 si AstraH e si chestie de gust si de nevoi. Eu as alege AstraH pentru ca imi plac masinile mai colturoase si mai mici. In plus, sasiul AstraH e foarte simplu, ceea ce pentru Romania se traduce in costuri mai mici de mentenanta, fiind mai putine de stricat si schimbat. Cat despre fiabilitate, nu zic, 406 o fi altfel, dar eu am vazut 307 ruginit tot pe dedesubt dupa 2 ani de Romania si turbina sparta la C4 1.6HDI 110CP la 30mii km, asa ca Pejo nu o sa fie niciodata o optiune pentru mine.
  • hdigrec

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Arad
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Intamplator lucrez in domeniul auto de ceva ani buni (piese auto), acum doi ani a trebuit sa-mi schimb masina astra f cu o masina dupa buget maxim 7500 euro. eram axat pe vectra b, passat. Dupa ce am vazut(si testat) cam 10 masini am cumparat primul 406 care l-am condus. Acum marea problema a doua zi la servici verificare preturi la piese in comparatie cu vectra si passat din nou surpriza piesele 90% cam cu 10-15 procente mai ieftine decat la celelalte. In doi ani si aproape 70000km nu am avut nici o problema cu 406 nu tu telescoape, bucsi, nimic, la motor nimic absolut nimic in afara de consumabile. am avut aceasi conceptie ca si multi altii ca daca nu e nemtesc e degeaba dar acu sta altfel treba si ma felicit in fiecare zi ca nu am luat altceva decat 406.
Sa nu sariti prea tare mai am o masina in familie care e opel si sunt multumit de el da nu se compara. Nu zic ca peugeot sunt masini foarte bune fereasca D-zeu de 407, si ultimele noutati cu 1.6hdi, dar 406 este un model zic eu foarte reusit.
  • BZ-36-JON

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 1993 c14se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2010

  • Mesaj Privat
in locul tau nu as da astra pe peogeot .....este doar o parere iar alegerea este a ta ; peogeot-ul ce an de fabricatie are?
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale
  3. Opel vs ...

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR