Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • Bogeyman

  • Mesaje scrise: 235
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Ascona 1985
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2007

  • Mesaj Privat
La un supermarket ma gandeam si eu. Caranda am gasit la 290 ron. octav, ce inseamna "peste 600 la pornire"? Actuala baterie (moarta) are 70 ah, sa iau una mai mare?
Skip ads

  • murzick

  • Mesaje scrise: 1,007
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Bogeyman, am vazut ca e plin de baterii "Varta" la Cora.


http://www.varta-automotive...hApplication.html
  • octav13

  • Mesaje scrise: 2,072
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Bogeyman a scris:La un supermarket ma gandeam si eu. Caranda am gasit la 290 ron. octav, ce inseamna "peste 600 la pornire"? Actuala baterie (moarta) are 70 ah, sa iau una mai mare?

daca te uiti in poza lui murzick,in dreapta scrie(cold cranking current) 750 si 680,ei bine ,cu cat indicativul este mai mare cu atat bateria are mai putin de suferit la pornire.
  • Bogeyman

  • Mesaje scrise: 235
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Ascona 1985
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2007

  • Mesaj Privat
octav13 a scris:daca te uiti in poza lui murzick,in dreapta scrie(cold cranking current) 750 si 680,ei bine ,cu cat indicativul este mai mare cu atat bateria are mai putin de suferit la pornire.


Am priceput Cool Totusi, cati amperi trebuie sa aiba? Si daca tot imi bag nasul prin motor, ce ar trebui sa mai curat/schimb/arunc? Very Happy
Skip ads

  • octav13

  • Mesaje scrise: 2,072
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2006

  • Mesaj Privat
minim 70 Ah,maxim...cat incape in cutie:D
poi-filtru de motorina+schimbat garnituri filtru
vizualizare ochiometrica la capac si carcasa,pt eventuale crapaturi,nu se stie niciodata.
daca vrei:ulei +filtru,filtru de aer''
verificat-busonul rezervor...etansietate off
  • chagrinboy2001

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Bogeyman a scris:Multumesc mult de tot lui murzick si lui sorin pentru amabilitate si timpul pe care mi l-au acordat si celor care au raspuns/vor raspunde in acest topic. Astept in continuare sugestii si eventual si pe cineva care a trait pe propria piele genul asta de experienta neplacuta (stiu ca nu sunt singurul). Oricum, e clar ca primul pas pe care trebuie sa-l fac este sa cumpar o baterie si dupa aceea o sa vad ce si cum.


Help ! Am un Vectra C din 2004 , pana azi de dimineata ma intelegeam bine cu ea... de dimineata nu a mai vrut sa porneasca. Becurile de pe bord se aprind la punere contactului insa cand ii dau cheie se aude un fasait infundat destul de silentios. Am incercat de 2-3 ori si nimic. Am tinut contactul mai mult si a pornit. Am vazut ca se aprinde nivelul antigelului, am oprit in fata blocului si am completat cu apa distilata. Surpriza apoi: iar nu a mai pornit ! Aveti idee ce draqu ar putea avea?

Raman dator celui care ma poate ajuta macar cu un sfat ! Sad

Sunt extrem de dezamagit. Acum 1 luna tocmai ii schimbasem placutele de frana . Apropo ar putea fi legat de asta? am schimbat placutele si nu am pus si senzor nou... semnalul de schimb al palcutelor ramanand pe bord. stiu ca la bmw nu mai merge daca apare semnul chiar daca sunt placute noi..tre resetat computerul... la opel e la fel?

Ma poate ajuta cineva?
  • fuzzy_ana

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2008

  • Mesaj Privat
am si eu o problema: am un opel astra caravan njoy motor y20dth din 2003 si porneste greu. in plus cand o tin la o turatie fixa ( ex. 2000 ture) acul nu ramane la turatie fixa, ci oscileaza, ca si cum as apasa pe acceleratie de mai multe ori rapid. Asta se intampla daca accelerez pana la 3000 de ture. Va rog sa ma ajutati cu niste raspunsuri, pareri. multumesc
  • rstefan

  • Mesaje scrise: 456
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2006

  • Mesaj Privat
chagrinboy2001 a scris:
Ma poate ajuta cineva?


Detaliaza putin problema.. ce motor ai? invarte automatul cand dai la cheie?
Skip ads

  • chagrinboy2001

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2008

  • Mesaj Privat
rstefan a scris:
chagrinboy2001 a scris:
Ma poate ajuta cineva?


Detaliaza putin problema.. ce motor ai? invarte automatul cand dai la cheie?


Opel Vectra C 2.0 DTI
Motorul Y20DTH
cilindre 1995

Se aude ca si cum ar incerca sa invarta o elice... foarte silentios (daca nu esti atent nici nu sesizezi vre-un zgomot). A pornit prima o data cand am tinut cheia rasucita cateva secunde dar dupa nu a mai vrut nici asa. E in fata blocului si eu nu am nici o idee cum sa rezolv problema... nu cunosc pe nimeni sa ma ajute Crying or Very sad
  • deleted-5277

  • Mesaje scrise: 440
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2007

  • Mesaj Privat
ai postat total aiurea, as fi venit sa te ajut dar vineri plec din bucuresti iar dimineata sunt la servici, poate daca ai rabdare pana duminica
banuiesc vreun furtunel de retur motorina crapat si se dezamorseaza pompa, poate chiar ea fasaie cand baga pe contact motorina
vezi pe yahoo, poate luam legatura
  • mark

  • Mesaje scrise: 1,429
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 1999 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2008

  • Mesaj Privat
chagrinboy2001 a scris:
rstefan a scris:
chagrinboy2001 a scris:
Ma poate ajuta cineva?


Detaliaza putin problema.. ce motor ai? invarte automatul cand dai la cheie?


Opel Vectra C 2.0 DTI
Motorul Y20DTH
cilindre 1995

Se aude ca si cum ar incerca sa invarta o elice... foarte silentios (daca nu esti atent nici nu sesizezi vre-un zgomot). A pornit prima o data cand am tinut cheia rasucita cateva secunde dar dupa nu a mai vrut nici asa. E in fata blocului si eu nu am nici o idee cum sa rezolv problema... nu cunosc pe nimeni sa ma ajute Crying or Very sad


cand dai la cheie, invarte motorul? daca nu invarte deloc, eu cred ca singura ta problema este doar electromotorul care cupleaza cand vrea el sau deloc, daca te pricepi verifica-l tu, da-l jos, baga-ti nasul in el si vezi unde e buba, daca nu, mergi la un service sau cineva care se pricepe si sa-l verifice (repare), daca invarte motorul atunci lucrurile se complica si probabil cum spune si colegul turculetz, posibil sa fie vreun furtun spart si trage aer in loc de motorina ...
  • chagrinboy2001

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Cred ca inebunesc! Am dus-o la Radacini Motors si mi-au spus ca e demarorul si mi-au cerut 21 000 000 !?! Shocked Shocked Shocked

Cine imi da un sfat! O idee ! Raman vesnic recunoscator!

bb
Skip ads

  • deleted-5277

  • Mesaje scrise: 440
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2007

  • Mesaj Privat
cel putin acum stii ce are, eu zic sa o iei de acolo sa cauti unul la dezmembrari, e un motor destul de comun, o sa gasesti destul de repede parerea mea, cat despre montaj sper sa ne descurcam si noi, se poate ajunge la el si fara rampa si tampenii

P.S. la ce pret te asteptai din partea lor?

m-am interesat eu pt tine la un centru de dezmembrari, 150E te costa
  • chagrinboy2001

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2008

  • Mesaj Privat
turculetz a scris:cel putin acum stii ce are, eu zic sa o iei de acolo sa cauti unul la dezmembrari, e un motor destul de comun, o sa gasesti destul de repede parerea mea, cat despre montaj sper sa ne descurcam si noi, se poate ajunge la el si fara rampa si tampenii

P.S. la ce pret te asteptai din partea lor?

m-am interesat eu pt tine la un centru de dezmembrari, 150E te costa



Final. pret total 8 500 000 cu manopera cu tot.

S-a schimbat:

-reductor
-bendix
-starter
-bucsi

piese noi si garanie la lucrare.

Inca nu stiu daca a fost bine sau nu... dar bine ca a trecut

Turculetz am ramas dator si tre sa te cinstesc... Smile
  • octav13

  • Mesaje scrise: 2,072
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2006

  • Mesaj Privat
ce s-a mai intamplat cu "momentan nu foarte multumit"?
a renuntat la vanzare /reparatie.....................
  • Bogeyman

  • Mesaje scrise: 235
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Ascona 1985
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Nu, n-a renuntat, dar n-a avut timp nici sa mai bea o sticla de vin in toata perioada asta. Astazi ma duc sa cumpar baterie si filtre, imi chem prietenii si sa vedem ce iese Smile. Va tin la curent.
  • deleted-5277

  • Mesaje scrise: 440
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2007

  • Mesaj Privat
am pornit-o cu ceva spray in nas, tocmai cheia care desfacea conducta injectorului n-am avut-o Smile oricum succes maine dimineata Wink
(cata bere am de baut) Smile)
  • Bogeyman

  • Mesaje scrise: 235
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Ascona 1985
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Da, i-am dat cu spray in nas si a pornit. Va mai tin putin in suspans cu ce s-a intamplat in dimineata asta, dar probabil ati ghicit deja Very Happy. Multumesc mult lui turculetz pe care l-am tinut aseara pana pe la 10 si ceva si care m-a ajutat sa-i schimb filtrul de motorina si s-o pornesc. Berea o dau cu prima ocazie, promit. Curva de masina a primit aseara baterie noua Banner austriaca (nota 10 pentru dl. Stancu de la Batpower care mi-a adus bateria acasa si mi-a montat-o, patron care stie sa-si castige clientii), filtru de aer si filtru de motorina Mann. Filtrul de aer era cam imbacsit (nu foarte tare), cel de motorina asa si asa, nici prea-prea, nici foarte-foarte. Dupa schimbarea lor, i-am dat cateva chei, n-a vrut. Dupa ce i-am dat cu spray, a luat-o, am luat-o si eu la o tura, mergea impecabil, s-a incalzit motorul, da-i in gura vreo 4500 de ture, rotund, se infige, nici un bec aprins, totul e perfect, iubirea dintre noi era mai ceva ca la inceput, ea torcea, eu ii mangaiam afectuos volanul de piele. Am ajuns in parcare, am oprit-o, am pornit-o iar, a luat-o la sfert. Azi dimineata, ghinion de nesansa: a dat s-o ia, s-a oprit si nici n-a mai vrut.
Acum, concluzia mea: am vorbit IAR la Erebus si le-o duc acolo diseara sa se spele pe cap cu ea pentru ca daca o mai vad in parcare acoperita de praf o iau sistematic la topor si dupa aia ii dau foc Mad . Daca are cineva vreo explicatie, e binevenit, desi nu cred ca exista explicatii. Deja m-a costat mai mult decat as putea lua vreodata pe ea, daca pun la socoteala si masina inchiriata in ultimele 3 saptamani or so. Ce sa-i fac nenorocitei ca mi-a mancat ficatii si nervii? Evil or Very Mad
Inca o data, multzam fain, turculetz, pentru amabilitate. Diseara probabil voi apela la ajutorul lui murzick ca s-o pornesc cu sprayul. Te sun eu, murzick, sa vedem daca esti disponibil.
  • murzick

  • Mesaje scrise: 1,007
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Suna-ma, am un topor MAAARE. Laughing Probabil ai vreun furtun fisurat serios, daca ia aer asa de repede.
  • Bogeyman

  • Mesaje scrise: 235
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Ascona 1985
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Nu ma incuraja ca si-asa... Laughing Auzi, da' n-ar putea sa fie cumva din pompa de injectie? Adica sa-si fi dat obstescul sfarsit?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR