Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • zero

  • Mesaje scrise: 307
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2005

  • Mesaj Privat
sorin666 :
M-am prins ... pare simplu si logic Smile
Intr-adevar la mine punctul cel mai inalt ii vasul de expansiune.

Merci mult.

Tot nu m-am lamurit cu cantitatea de antigel necesar Sad
Skip ads

  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,542
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
citeste bre ultime3le 2 posturi ale mele 2.9 l antigel, 2.9 l apa...vezi sa nu iei antigel gata diluat...
tip?...meri la un magazin cu piese pt masini import si cere antigel opel....eventual noteaza si tipul dat in manualul de servive- l-am postat eu anterior....si posteaza apoi rezultatele
de scos aerul se scoate pe la senzorul de temperatura (teoretic)...practic nu am facut-o si in sibiu ploua asa ca mi-e tarsala sa ma duc pana jos sa il caut si sa vad dak are vreo garnitura si de ce tip....
  • zero

  • Mesaje scrise: 307
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2005

  • Mesaj Privat
livcro ... sorry Smile am omis postul de mai sus.
Acum sa gasesc senzorul de temperatura Smile

Cred ca o sa fac rost de o camera foto si o sa incep sa fac poze si un mic tutorial Smile Cred ca ar prinde bine la multi Smile
  • kapix

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2005

  • Mesaj Privat
zero a scris:
Aveti idee daca se poate schimba "acasa" lichidul de racire? Nistre instructiuni mi-ar fi de folos.


Am postat si eu niste instructiuni destul de detaliate la "cum sa..." Probabil daca le combini pe toate ajungi la solutia optima. La mine nu o sa gasesti de exemplu partea cu supapa de aerisire pentru ca cel mai inalt punct al sistemului de racire este si la Omega chiar vasul de expansiune, de aceea circuitul se aeriseste singur.
Nu stiu daca are sens un tutorial cu poze, operatiunea este simpla si oricum circuitul difera putin de la o masina la alta.
Skip ads

  • zero

  • Mesaje scrise: 307
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2005

  • Mesaj Privat
kapix,

Si la mine punctul cel mai inalt este vasul de expansiune (se vede foarte clar) ... deci inseamna ca scap de faza cu aerisitu Smile

Ma apuc azi (daca nu ploua) Smile
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
daca ti-a aruncat apa afara inseamna ca ai o problema cu termocupla sau cu motorul ventilatorului.in nici un caz nu trebuie sa se intimple asta chiar daca mergi invers.EU zic sa procedezi asa : da jos ventilatorul verifica-l schimba-i carbunii. apoi verifica eventual schimba termocupla cu una noua.altfel risti sa distrugi garnitura de chiulasa etc...
  • zero

  • Mesaje scrise: 307
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Ventilatorul porneste OK la 95 de grade si scade temperatura.
Cateodata se mai apropie de 100.

Mentionez ca mi-a aruncat apa afara pe o caldura extrem de mare, si am si mers bara in bara / blana ... si tot asa.

Ma gandesc ca pentru inceput sa spal si sa schimb tot lichidul de racire. Ca nu stiu ce si de cand ii in masina (am luat masina acu 2 luni).

O termocupla noua ii 270.000 ... deci cred ca am sa o schimb si pe aia ... pentru banii aia macar stiu ca am o piesa noua pe masina.
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,542
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
ieftina termocupla...io cred ca s-a prevazut supapa ai ade suprapresiune in capacul vas de expansiune tocmai pt a limita stricaciunile in cazurile extreme in care ai ajuns tu...n-ar trebui sa ai probleme decat cu completarea antigelului...toate circuitele sub presiune (ma refer mai mult la altele decat cele pe masini) sunt prevazute cu astfel de supape...bine ca a ta si-a facut treaba..ca putea sa sparga vreun furtun, radiator..sa ramai complet fara lichid de racire si sa dai bani la dacia asistenta
Skip ads

  • zero

  • Mesaje scrise: 307
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2005

  • Mesaj Privat
livcro : intr-adevar, mecanismul este ingenios si te scapa de multe belele. De atunci am mai facut cu masina cam 1000 de km, si merge OK, nu s-a simtit nici un defect.
  • peter

  • Mesaje scrise: 150
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Vectra 1995 X16SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jul 2005

  • Mesaj Privat
zero, eu amschimbat lichidul de racire si chiar azi am facut 300 km.La o temperatura de 23 grade afara apa in oras oscileaza undeva pe la 89-93 grade iar in afara orasului sta chiar sub 90 grade 88-89 chiar, a a mai trecut de 90 grade cand urc cate o panta. Atunci mi-a ajuns la 100 grade tot la urcare datorita caniculei.Cu totul ca exista aceasta oscilatie eu cred ca totul este OK.
  • zero

  • Mesaje scrise: 307
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Ma pun si eu sa il schimb.
Cei de la Opel azi mi-au desfacut vasul de expansiune (motorul era cald bine) si o inceput atunci sa fiarba si sa arunce afara.

Dar ma gandesc la explicatiile de mai sus, ca fiind sub presiune, nu fierbe, dar cand a luat jos capacul, adio presiune (o si facut fas) si o inceput sa fiarba.

Ce antigel ai pus?
Cei de la Opel m-au intrebat daca vreau rosu sau albastru ... ce sa aleg?
  • zero

  • Mesaje scrise: 307
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Am luat de la reprez. Opel, antigel Mobil (ExxonMobil) albastru.
Am schimbat in masina si intr-adevar situatia s-a schimbat dramatic ... in bine.

Vechiul lichid, nu stiu de cand a fost schimbat ... ca arata ca apa de balta.
Nu stiu daca are de a face ... dar mie mi se pare si ca masina merge mult mai bine.

Am urcat un drum de tara (serpentine) cu a 1-a. Noroi, panta mare, vre-o 2-3 km prin padure ..
S-a apropiat temperatura de 100, dar imediat s-a racit spre 92.

Inapoi, pe E60, pe la 110, s-o bagat o Vectra (destul de noua) sa ma depaseasca (erau doua benzi). M-am infipt un pic in pedala... nu o putut sa treaca.
Skip ads

  • peter

  • Mesaje scrise: 150
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Vectra 1995 X16SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Tot antigel albastru am luat si eu dar nu mai stiu ce marca.Apa care am aruncat-o era tulbure.Daca mai creste temperatura la tine ar mai fi si problema ca motorul tau este micut si din cate spui tu soliciti masina.
  • zero

  • Mesaje scrise: 307
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2005

  • Mesaj Privat
A urcat ieri pana spre 100 dar a racit repede spre 92.

Asta in conditiile in care urcam pe un drum de tara (pamant), plouase si era numai noroi, si panta era exagerat de mare (prin padure). Urcam cu 1-a.
In conditiile astea, cred ca orice masina se cam incalzeste.
La drum intins, temperatura imi sta mult mai jos decat inainte.

Azi mai am de facut un drum de vre-o 100 de km, si o sa urmaresc in continuare.
  • redghola

  • Mesaje scrise: 168
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2005

  • Mesaj Privat
nu va impacientati ca asa am facut si eu si s-a dovedit a fi cam naspa.
termocupla deschide ventilatorul la 98 de grade si la 90de asta nu ajunge niciodata la 100.
nu se intampla nimic cu supapele si cu nimic altceva. sistemul de racire este pus sub o oarecare presiune si nu fierbe la 100 ci la 110.
eu ziceam la fel ca este defecta termocupla si mergeam cu viteza ca sa prinda aer din flux normal si pana la urma am spart baia de ulei
  • stefan

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Din cate stiu eu, regimul de functionare al termostatului este 93-107 grade Celsius(daca demontezi termostatul sa te uiti pe coroana lui si o sa vezi ca asta scrie:93-107). Daca totul este normal, termocupla ar trebui sa porneasca cand temperatura apei trece de 107 grade. Incearca atunci cand apa ajunge la 100 grade, cum spui tu, si las-o pe loc, poti sa o turezi un pic si daca acul de la bord ajunge pe rosu si termocupla nu porneste atunci ea e devina.
  • Florin c

  • Mesaje scrise: 235
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Fratilor in carte zice ca nu sunt probleme decat atunci cand acul ajunge in zona rosie, deci cum s-a mai spus temperatura de lucru a motorului este destul de ridicata. In cazul meu, vara sta foarte bine si confortabil la 90 grade cu mici oscilatii dupa cum lucreaza ventilatorul. Problema este iarna , mai ales la drum cand acul nu se ridica decat putin si caldura din interior este pe masura de mica. Oare ce as putea sa fac? Termocupla este buna, dar curentul de aer care intra la motor raceste prea mult...
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,542
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
solutia daciotului: carton in fata radiatorului....am vazut opel cu radiatorul acoperit complet de carton-la -20 C
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
asa este! eu merg in mod frecvent iarna cu carton in fata mai ales in oras unde ai distante scurte.(eu am visco-cupaj la ventilator.)
  • JURISTU '

  • Mesaje scrise: 237
  • Locatie: TIMISOARA
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mar 2005

  • Mesaj Privat
iulius a scris:(eu am visco-cupaj la ventilator.)


??????????????????? Shocked Shocked
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR