Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Tuning
  • cristidb

  • Mesaje scrise: 1,140
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Uite aici cum se scot restrictiile din cutia de aer:
http://forums.astra-sri.co....hread.php?t=22946
La 1,9 cea de sus nu iese. Trebuie taiata.
Uite si teava de admisie mai mare:


Skip ads

  • flytmo25

  • Mesaje scrise: 0
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1997 x16szr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2009

  • Mesaj Privat
eu am o vectra b din 97 motor 1,6.presupun ca astea de 1,8 sau 2,0 au teava de admisie mai mare. s-ar potrivi sa imi pun o teava de 1,8 la mine? mentionez ca ma intereseaza doar sunetu sa se auda un pic mai tare
  • cristidb

  • Mesaje scrise: 1,140
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Din cate stiu eu cea de la diesel e mai mare la vectra si se potriveste pe astra G si vectra fara modificari. La astra H se potriveste fara bricolaje cea de la 1,9/2.0 pe care o vezi si in poza. Cauta in EPC codurile pieselor.
  • flytmo25

  • Mesaje scrise: 0
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1997 x16szr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2009

  • Mesaj Privat
multumesc pentru informatii
Skip ads

  • marquiz

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2008

  • Mesaj Privat
poate sa-mi explice si mie cineva mai detaliat care e faza cu silencerul? a incercat cineva sa il scoata? cum se aude? si unde este localizat exact si cum arata ca din pozele alea nu am inteles f bine
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Linkul pe care l-a dat cristidb e foarte elocvent.

Ca sa fie mai clar, am sa reiau pozele aici:


Acolo e cutia de aer:


Asa se scoate cutia de aer :


Asa se scoate restrictia de pe intrare, care e in baza cutiei:


Va ramane un patratel gol si acolo se lipeste ceva pe baza de plastic/cauciuc. Omul a pus garnitura lichida:


Asta se scoate restrictia de pe iesire, care e in capacul cutiei:


  • ady_vasiloiu

  • Mesaje scrise: 117
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Am scos si eu tot ce tinea de silencer din cutia filtrului,am pus si un K&N si toata treaba asta m-a dus intr-un final cu o roata in bordura din cauza unui sound bestial.ca si putere tind sa cred ca e in scadere(mai ales vara cand e cald rau afara)asa ca optez pentru un filtru normal in cutia masinii schimbat destul de des.Plus ca daca scoti toate restrictiile cutii se aude si asta destul de bine.
  • Sabin_seg

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jan 2009

  • Mesaj Privat
salutare!sper sa ma ajutati si pe mine in legatura cu un filtru sport patrat.
Daca a montat cineva pe o astra z16xe astept sa-mi zica dak a vazut vreo schimbare in bine.....tanks Cool
ma refer la acceleratie,demaraj,etc....
Skip ads

  • StefanTolos

  • Mesaje scrise: 4,224
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2018 B12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Salutare,

un filtru de aer nu poate sa-ti mareasca considerabil sau deloc parametrii de functionare ai motorului.
  • Sabin_seg

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jan 2009

  • Mesaj Privat
tanks!
  • fnf bogdan fnf

  • Mesaje scrise: 452
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2007

  • Mesaj Privat
NU !

cu parere de rau !
  • uskt2005

  • Mesaje scrise: 2,093
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Astra 2008 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Dar un kit de admisie precum in poza de mai jos s-ar merita investitia de 135 euro?

Skip ads

  • raduemy

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2009

  • Mesaj Privat
filtrul de aer nu influenteaza sesizabil mersul motorului,sunt kitt-uri de admisie care .....cica....dau cativa cai in plus .....dar care saracii ori sunt foarte obositi ori nu vor ei sa se faca prezenti. si sa nu mai pui la socotela ca daca i-ti iei un filtru de aer sport si mergi pe drumuri cu praf(si slava Domnului in RO avem destule....chiar si la orase) se imbacseste foarte repede si tre sa-l schimbi. la cel clasic se mai poate spala,sufla etc. parerea mea...BANI CHELTUITI AIUREA.singura satisfactie este ca majoritatea filtrelor sport da un oarecare zgomot de "putere". daca vrei caluti in plus pune un cip pt motor,cu conditia ca peste 1-2 ani de mers mai sportiv sa iei alta masina!
  • Pisoiul cel Rau

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2010

  • Mesaj Privat
http://forums.astra-sri.co....hread.php?t=22946 nu mai functioneaza?

http://www.autoboom.ro/filtre_carbon.html
  • SergiuP

  • Mesaje scrise: 116
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 A-H BN11
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Salut

Sincer am citit doar cateva postari la inceput,referitor la aceste filtre,deci kitul acela de admisie de la K&N se pare ca nui recomandat,vreau sa intreb despre filtrul de aer cel care al inlocuiesti normal fara a face o modificare ce parere aveti ? cel cu dimensiuni 340 mm si latime 205 mm parca tot de la K&N,pretul e cam de 300 ron.
  • ady_vasiloiu

  • Mesaje scrise: 117
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Probabil ala e mai indicat,cu toate ca la masinile noastre,aspirate si motoare mici nu se simte f tare diferenta.
  • SergiuP

  • Mesaje scrise: 116
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 A-H BN11
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2008

  • Mesaj Privat
am mai vazut si pe www.thepipercrossshop.co.uk
  • AleCkS

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 1993 X16SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Eu unu nu sunt adeptu filtrelor sport conice ,si eu aveam dorinta sa`mi pun ....darrr....am renuntat si mi`am pus un K&N direct in cutie , pentru ca motorul meu X16SZ din '93 este destul de batran si daca mai pun si filtru conic , care baga mult mai mult praf in motor posibil sa`l adun de pe jos...

Asta e parerea mea , asa ca daca vreti performante la masina optati pentru alceva , nu pentru Filtru Conin , ca nu ajuta decat sa faca amestecu mai mare , de unde rezulta consum mai mare .



  • crystip84

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 z20let
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2008

  • Mesaj Privat
aveti grija cu filtrele sport, nu tot ce zboara se mananca.. eu am bulit un debitmetru din cauza la filtru sport, trebuie sa le curatati si sa le dati cu ulei la 5000-10000km, nu dati cu prea mult ulei ca iar nu e bine..
  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,415
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Filtrul sport ,cu sau fara kit de inductie ,cu sau fara racire nu-ti va da mai mult de 2 sau 3 caluti,deci nu o sa simti mai nimic.
La ce va ajuta acest kit? Ca masina sa primeasca aer mai mult.
Si la ce ajuta?sa urce mai repede in turatii si un zgomot mai mare.
Si atat.
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Tuning

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR