- pichu
- **
- 157 mesaje
- din 19 Nov 2005
- Bucuresti
pichu
- Mesaje scrise: 157
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2005
- Mesaj Privat
- Ingineru
- ****
- 1,086 mesaje
- din 24 Jun 2004
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
Ingineru
- Mesaje scrise: 1,086
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2004
- Mesaj Privat
- Florin_
- **
- 103 mesaje
- din 19 Feb 2006
- Astra 2000 1.7 DTI
Florin_
- Mesaje scrise: 103
- Locatie:
- Masina: Astra 2000 1.7 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Feb 2006
- Mesaj Privat
- pichu
- **
- 157 mesaje
- din 19 Nov 2005
- Bucuresti
pichu
- Mesaje scrise: 157
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2005
- Mesaj Privat
jonbabu
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2007
- Mesaj Privat
Salut, sunt posesor de Opel Astra 1,7 DT motor Y17dt an fabricatie 2000 si motorul nu se accelereaza mai mult de 1300 turatii.
Am verificat distributia, injectoarele, pompa de injectie, filtrul de motorina, chiar si parte electronica dar nimeni nu a reusit sa-i gasasca problema. Acum am observat ca s-a aprins un bec galben (seamana cu un motor cu elice). Ma poate ajuta cineva cu un sfat>
Am verificat distributia, injectoarele, pompa de injectie, filtrul de motorina, chiar si parte electronica dar nimeni nu a reusit sa-i gasasca problema. Acum am observat ca s-a aprins un bec galben (seamana cu un motor cu elice). Ma poate ajuta cineva cu un sfat>
- gabiopel
- *******
- 5,796 mesaje
- din 23 Sep 2007
- Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Buzau
gabiopel
- Mesaje scrise: 5,796
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2007
- Mesaj Privat
sal. astazi am intimpinat o mare problema . adica mi sa aprins becul masina cu cheia pe ea si masina nu mai tragea. la turatii de peste 2000 becul mi se stingea,si atunci aveam si eu ceva mai multa putere dar nu de speriat cand scadeam sub 2000 becul mi se aprindea la loc ,si tot asa . din tot ce am urmarit pe forum am inteles ca ar fii vorba de debimetru de aer.motor 2.0dti. ce credeti ca ar putea fi.VA MULTUMESC
constantingabor- Suspendat
- 10 mesaje
- din 09 Feb 2006
constantingabor- Mesaje scrise: 10
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Feb 2006
- Mesaj Privat
senzor debitmetru(nu are rost sa schimbi tot debitmetri) este in jur de 250-300 ron in finctie de producator.recomand pe cel cu partea care acopera rezistenta din aluminiu,(ca la cablajele vechi la tranzistori)
nu mai umblati cu curatat.nu are rost,pt banii astia DIFERENTA SE CUNOASTE SI LA CONSUM ....
nu mai umblati cu curatat.nu are rost,pt banii astia DIFERENTA SE CUNOASTE SI LA CONSUM ....
- gabiopel
- *******
- 5,796 mesaje
- din 23 Sep 2007
- Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Buzau
gabiopel
- Mesaje scrise: 5,796
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2007
- Mesaj Privat
dragos.popescu- Suspendat
- 27 mesaje
- din 13 Jan 2008
- Vectra 2007 Z19DT
- Dolj
dragos.popescu- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2007 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2008
- Mesaj Privat
- CORBU
- ****
- 1,670 mesaje
- din 01 Dec 2006
- Zafira Tourer 2015 b16dth
- Iasi
CORBU
- Mesaje scrise: 1,670
- Locatie: Iasi
- Masina: Zafira Tourer 2015 b16dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2006
- Mesaj Privat
- rareshaiduc
- *
- 10 mesaje
- din 14 Jun 2010
- Astra 2007
- Cluj
rareshaiduc
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2010
- Mesaj Privat
Am un ASTRA H, am avut un furtun crepat la pompa de vacuum si l-am inlocuit, dar acum nu mai am acel "sprint" cand intra turbo. Are masina putere dar nu mai simt efectul de turbo deloc. Acceleratia creste liniar, uneori chiar simt un mic "hop" la tractiune - adica parca ar scapa ceva. Ceva idei ? Multumesc.
odo
- Mesaje scrise: 84
- Locatie: Dambovita
- Masina: Zafira 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2012
- Mesaj Privat
Salutare. Unui prieten de al meu imi apar urmatoarele erori:
OP-COM-Fereastra de comunicare -KW2000> 2001|Astra-G|Motor|Y 17 DT
Keyword #1: EF
Keyword #2: 8F
Setare timpi de parametri normali
NumeSistemSauTipMotor: Y17DT
Identificare: 1305
Data de fabricatie: STRCB0A
Numãrul codurilor: 2
P0110 - Semnal traductor temperaturã aer admisie - prea mare
(01) - Prezent
P0100 - Tensiune debitmetru aer - prea mica
(02) - Prezent
Ca problema, masina trage mai greu, dardaie, nu se tureaza mult (chiar daca accelaeratia este apasata la maxim - 2000-2500 rpm) dimineata cand este rece. Dupa ce se incalzeste merge in parametrii normali.
Voi ce parere aveti, alt debitmetru?
OP-COM-Fereastra de comunicare -KW2000> 2001|Astra-G|Motor|Y 17 DT
Keyword #1: EF
Keyword #2: 8F
Setare timpi de parametri normali
NumeSistemSauTipMotor: Y17DT
Identificare: 1305
Data de fabricatie: STRCB0A
Numãrul codurilor: 2
P0110 - Semnal traductor temperaturã aer admisie - prea mare
(01) - Prezent
P0100 - Tensiune debitmetru aer - prea mica
(02) - Prezent
Ca problema, masina trage mai greu, dardaie, nu se tureaza mult (chiar daca accelaeratia este apasata la maxim - 2000-2500 rpm) dimineata cand este rece. Dupa ce se incalzeste merge in parametrii normali.
Voi ce parere aveti, alt debitmetru?
odo
- Mesaje scrise: 84
- Locatie: Dambovita
- Masina: Zafira 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2012
- Mesaj Privat
- nicunicu
- ****
- 2,597 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Zafira 2002 z16xe
- Bucuresti
nicunicu
- Mesaje scrise: 2,597
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat