ucae
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jul 2009
- Mesaj Privat
- xcuseme
- ****
- 1,458 mesaje
- din 26 Aug 2006
- Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
- Iasi
xcuseme
- Mesaje scrise: 1,458
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2006
- Mesaj Privat
- lucian wmw
- **
- 162 mesaje
- din 03 Oct 2010
- Vectra 2001 Y20DTH
- Prahova
lucian wmw
- Mesaje scrise: 162
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2010
- Mesaj Privat
voinap
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Vectra 2002 Z 18 XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jun 2012
- Mesaj Privat
- Brook
- ***
- 759 mesaje
- din 24 Feb 2010
- Astra 2001 Z16XE
- Iasi
Brook
- Mesaje scrise: 759
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2010
- Mesaj Privat
voinap
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Vectra 2002 Z 18 XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jun 2012
- Mesaj Privat
- d3c3n3u
- **
- 342 mesaje
- din 24 Jun 2008
- Astra 2003 Y20DTH
- Bucuresti
d3c3n3u
- Mesaje scrise: 342
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2008
- Mesaj Privat
Dragi colegi,
Am un Astra G Caravan y20dth din 2003.
Acum mai bine de o luna am fost la service cu masina pentru a remedia unele defectiuni si am hotarat sa schimb si arcurile pe spate, unul dintre ele avea rupta mai mult de o spira de mai bine de 3 ani.
Zis si facut, arcuri noi, remediat si celelalte probleme si hai la drum numai ca aici intervin problemele. Obisnuit ca la plecarea in week-end sa pun in masina pe langa cei 4 membri ai familiei si oarece bagaje am ramas mut cand am constatat ca masina sta ,,pe burta"...mai mult decat atat, la denivelarile de pe sosea si la viteza de 80-90 km/ora simteam ca mi se rupe coloana. Mentionez ca inainte de inlocuirea arcurilor puneam lejer 5 persoane si portbagajul plin cu baxuri de apa sau suc si se lasa putin fara a avea probleme.
Intrebarea mea este ce arcuri sa pun sa scap de aceste probleme?
Va multumesc
Am un Astra G Caravan y20dth din 2003.
Acum mai bine de o luna am fost la service cu masina pentru a remedia unele defectiuni si am hotarat sa schimb si arcurile pe spate, unul dintre ele avea rupta mai mult de o spira de mai bine de 3 ani.
Zis si facut, arcuri noi, remediat si celelalte probleme si hai la drum numai ca aici intervin problemele. Obisnuit ca la plecarea in week-end sa pun in masina pe langa cei 4 membri ai familiei si oarece bagaje am ramas mut cand am constatat ca masina sta ,,pe burta"...mai mult decat atat, la denivelarile de pe sosea si la viteza de 80-90 km/ora simteam ca mi se rupe coloana. Mentionez ca inainte de inlocuirea arcurilor puneam lejer 5 persoane si portbagajul plin cu baxuri de apa sau suc si se lasa putin fara a avea probleme.
Intrebarea mea este ce arcuri sa pun sa scap de aceste probleme?
Va multumesc
- xcuseme
- ****
- 1,458 mesaje
- din 26 Aug 2006
- Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
- Iasi
xcuseme
- Mesaje scrise: 1,458
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2006
- Mesaj Privat
- ZaFlor
- ***
- 602 mesaje
- din 12 Mar 2013
- Zafira 2002 z18xe
- Bucuresti
ZaFlor
- Mesaje scrise: 602
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mar 2013
- Mesaj Privat
imi poate explica si mie cineva care este diferenta dintre arcuri spate"normale" si arcuri spate pt carlig de remorcare ? ... exista o diferenta de grosime? ... lungime ? ... zamfirica mea de 1.8 din 2002 este cam lasata de spate ( in locul rezervei am rezervorul de gpl care este mai tot timpul plin) si doresc sa-i schimb arcurile ca sa o inalt un pic ... o eventuala achizitie de rulota ar trebui sa influenteze alegerea arcurilor ? ... astept plin de interes raspunsurile voastre pt a face cea mai buna alegere
multumesc
multumesc
- pascaru_val
- ****
- 1,430 mesaje
- din 07 Jun 2005
- Astra 2006 Z17DTL
- Bucuresti
pascaru_val
- Mesaje scrise: 1,430
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2005
- Mesaj Privat
Aceeasi intrebare o am si eu, cea cu carligul, daca pe viitor voi vrea remorca/rulota (desi f putin probabil).
Am fost vineri la service si mecanicul a descoperit o spira rupta la arcul stg spate, mi se pare destul de curios pt ca protejez destul de mult masina.
Arcurile mele spate au spirele subtiri la capete si groase la mijloc.
Ma intereseaza in primul rand confortul, asta inseamna sa cumpar arcuri de la un astra classic 2, respectiv varianta heavy duty, adica inaltata?
Am fost vineri la service si mecanicul a descoperit o spira rupta la arcul stg spate, mi se pare destul de curios pt ca protejez destul de mult masina.
Arcurile mele spate au spirele subtiri la capete si groase la mijloc.
Ma intereseaza in primul rand confortul, asta inseamna sa cumpar arcuri de la un astra classic 2, respectiv varianta heavy duty, adica inaltata?
- ZaFlor
- ***
- 602 mesaje
- din 12 Mar 2013
- Zafira 2002 z18xe
- Bucuresti
ZaFlor
- Mesaje scrise: 602
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mar 2013
- Mesaj Privat
- Brook
- ***
- 759 mesaje
- din 24 Feb 2010
- Astra 2001 Z16XE
- Iasi
Brook
- Mesaje scrise: 759
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2010
- Mesaj Privat
Am sa va lamuresc eu , atat cat pot.
Intai sa incepem cu echiparea de fabrica (pe arcurile spate , daca sunt cele de fabrica avem inscrise 2 litere , vorbesc special pentru Astra G, s-ar putea sa fie la fel si pentru Zafira )
-JY - Arcuri pentru echiparea cu sasiu coborat (SPORT)
-JP - Arcuri monobloc , cele mai multe dintre Astre au aceasta varianta , ar fi cea mai confortabila (cam moale dupa parerea mea)
-JQ - Arcuri varianta HD (Heavy Duty) aka "Drumuri Grele"
ZaFlor , tie iti recomand arcuri varianta JQ (HD , drumuri grele). Garda la sol putin ridicata 2-3 cm , incarcata , masina nu va cobora pana sa atinga pamantul. Isi va mentine cat de cat garda la sol mai inalta. Masina va fi tot rigida , insa ceva mai stabila decat cele "JP-confort"
pascaru_val , tie iti recomand varianta JP -arcuri monobloc , pentru confort , insa cu rulota se va lasa ceva mai tare pe spate (pentru rulota recomand , varianta drumuri grele)
Acum va dau coduri de la Kayaba , pe care ni le-a comunicat Xcuseme (multumim pentru asta):
RX5135 - arc standard, nu stiu daca e progresiv sau liniar
RJ5125 - arc in format minibloc (http://www.kyb-europe.com/kyb-romania/images/template/coil-springs3.jpg)
RX5418 - zice in catalogul lor ca ar fi HEAVY DUTY... nu stiu ce inseamna asta, probabil ceva mai tare si inalta spatele cativa cm. La fel, nu stiu daca e linear sau progresiv.
La LESJOFORDS :
- normal (42 634 37)
- sasiu coborat (42 634 90)
-heavy duty (42 634 65)
Intai sa incepem cu echiparea de fabrica (pe arcurile spate , daca sunt cele de fabrica avem inscrise 2 litere , vorbesc special pentru Astra G, s-ar putea sa fie la fel si pentru Zafira )
-JY - Arcuri pentru echiparea cu sasiu coborat (SPORT)
-JP - Arcuri monobloc , cele mai multe dintre Astre au aceasta varianta , ar fi cea mai confortabila (cam moale dupa parerea mea)
-JQ - Arcuri varianta HD (Heavy Duty) aka "Drumuri Grele"
ZaFlor , tie iti recomand arcuri varianta JQ (HD , drumuri grele). Garda la sol putin ridicata 2-3 cm , incarcata , masina nu va cobora pana sa atinga pamantul. Isi va mentine cat de cat garda la sol mai inalta. Masina va fi tot rigida , insa ceva mai stabila decat cele "JP-confort"
pascaru_val , tie iti recomand varianta JP -arcuri monobloc , pentru confort , insa cu rulota se va lasa ceva mai tare pe spate (pentru rulota recomand , varianta drumuri grele)
Acum va dau coduri de la Kayaba , pe care ni le-a comunicat Xcuseme (multumim pentru asta):
RX5135 - arc standard, nu stiu daca e progresiv sau liniar
RJ5125 - arc in format minibloc (http://www.kyb-europe.com/kyb-romania/images/template/coil-springs3.jpg)
RX5418 - zice in catalogul lor ca ar fi HEAVY DUTY... nu stiu ce inseamna asta, probabil ceva mai tare si inalta spatele cativa cm. La fel, nu stiu daca e linear sau progresiv.
La LESJOFORDS :
- normal (42 634 37)
- sasiu coborat (42 634 90)
-heavy duty (42 634 65)
- pascaru_val
- ****
- 1,430 mesaje
- din 07 Jun 2005
- Astra 2006 Z17DTL
- Bucuresti
pascaru_val
- Mesaje scrise: 1,430
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2005
- Mesaj Privat
Multumesc Brook de raspuns/recomandare, inteleg ca pentru remorca e nevoie de niste arcuri mai tari, ca masina sa nu se lase prea tare pe spate.
O sa merg probabil pe JP pentru confort pentru ca masina mi se pare ca e prea rigida pe spate, zgomotoasa si asa nu are suspensie independenta, inseamna ca va fi cu aprox 2 cm mai joasa decat este acum, va arata oare hidos ?
JP sa inteleg ca este "normal" pentru astra g si JQ pentru astra classic 2?
O sa merg probabil pe JP pentru confort pentru ca masina mi se pare ca e prea rigida pe spate, zgomotoasa si asa nu are suspensie independenta, inseamna ca va fi cu aprox 2 cm mai joasa decat este acum, va arata oare hidos ?
JP sa inteleg ca este "normal" pentru astra g si JQ pentru astra classic 2?
- Brook
- ***
- 759 mesaje
- din 24 Feb 2010
- Astra 2001 Z16XE
- Iasi
Brook
- Mesaje scrise: 759
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2010
- Mesaj Privat
- ccostras
- ***
- 714 mesaje
- din 21 Jan 2007
- Omega 2002 Y25DT
- Bacau
ccostras
- Mesaje scrise: 714
- Locatie: Bacau
- Masina: Omega 2002 Y25DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2007
- Mesaj Privat
Am citi topicul in totalitate, am o rugaminte. Pentru cei care si-au schimbat arcurile pe spate, varianta heavy duty Kayaba ce reprezinta? E o varianta mai dura si la denivelarile mici? Am un opel omega si am descoperit ambele arcuri pe spate rupte, cam o spira jumatate, in partea de jos a arcului. Cert e ca trebuie schimbate si acum caut o varianta durabila.
- Brook
- ***
- 759 mesaje
- din 24 Feb 2010
- Astra 2001 Z16XE
- Iasi
Brook
- Mesaje scrise: 759
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2010
- Mesaj Privat
Heavy duty e varianta putin mai inalta , si poate ceva mai dura decat cele confort .
Poti sa optezi pentru Kayaba , Magnum , etc... sa fie varainta HD scrisa pe ele , are spira ceva mai groasa . La denivelarile mici , vor intra in contact foarte mult si amortizoarele... nu o sa fie diferenta la confort notabila , dar cele HD vor fi putin mai inalte si mai tari.
Poti sa optezi pentru Kayaba , Magnum , etc... sa fie varainta HD scrisa pe ele , are spira ceva mai groasa . La denivelarile mici , vor intra in contact foarte mult si amortizoarele... nu o sa fie diferenta la confort notabila , dar cele HD vor fi putin mai inalte si mai tari.
- jonyx87
- **
- 285 mesaje
- din 13 Jul 2011
- Vectra 1997 X16XEL
- Valcea
jonyx87
- Mesaje scrise: 285
- Locatie: Valcea
- Masina: Vectra 1997 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jul 2011
- Mesaj Privat
Salutare!.
Am o mare rugãminte la voi.
Mașina: Vectra B, x 16xel, hatchback.
Am discutat și pe alte topic-uri dar nu și aici.
Problema: pe fațã suspensie înãlțatã (posibil heavy duty). Pe spate stock. Așa am luat mașina.
ÃŽntrebarea: Ce arcuri înalțã spatele fațã de cele stock cu aproximativ 5 cm?
Asta e distanța dintre fațã și spate. Este inestetic și nu-mi place..... Nu am nimic în portbagaj în afarã de roata de rezervã, cric, etc. Arcurile nu sunt rupte (verificat sus pe elevator), distanța e aceeași și pe stânga și pe dreapta. Am pus 150-160 de kg - 65 de sticle de suc și dacã s-a lãsat 3-4 cm practic anvelopa era drept în drept cu aripa (185/70/14), eu cred cã e ok.
Nu vreau înãlțãtoare de arcuri sau alte „chițibușuri”. Vreau alte arcuri.
Sau dacã ma ajutã cineva sã-mi spunã marca și seria la arcurile stock pe spate ca sã pot face o diferențã cu altele.
Vã mulțumesc.
Am o mare rugãminte la voi.
Mașina: Vectra B, x 16xel, hatchback.
Am discutat și pe alte topic-uri dar nu și aici.
Problema: pe fațã suspensie înãlțatã (posibil heavy duty). Pe spate stock. Așa am luat mașina.
ÃŽntrebarea: Ce arcuri înalțã spatele fațã de cele stock cu aproximativ 5 cm?
Asta e distanța dintre fațã și spate. Este inestetic și nu-mi place..... Nu am nimic în portbagaj în afarã de roata de rezervã, cric, etc. Arcurile nu sunt rupte (verificat sus pe elevator), distanța e aceeași și pe stânga și pe dreapta. Am pus 150-160 de kg - 65 de sticle de suc și dacã s-a lãsat 3-4 cm practic anvelopa era drept în drept cu aripa (185/70/14), eu cred cã e ok.
Nu vreau înãlțãtoare de arcuri sau alte „chițibușuri”. Vreau alte arcuri.
Sau dacã ma ajutã cineva sã-mi spunã marca și seria la arcurile stock pe spate ca sã pot face o diferențã cu altele.
Vã mulțumesc.
- jonyx87
- **
- 285 mesaje
- din 13 Jul 2011
- Vectra 1997 X16XEL
- Valcea
jonyx87
- Mesaje scrise: 285
- Locatie: Valcea
- Masina: Vectra 1997 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jul 2011
- Mesaj Privat
Am mai aflat câte ceva....
Unele modele (printre care și mașina mea) vin echipate din fabricã cu DELPHI SC10027.
ÃŽnãlțime: 360 mm;
Grosime: 10,75 mm.
Diametru (același pt toate) 119-120 mm.
Deci asta e pe spate acum.
Eu am gãsit asta. Ambele variante pt Heavy Duty (se vede în poza din catalog) în principiu diferența este la grosimea arcului.
O varianta pt Vectra B CC -11,5 mm și o altã variantã pt Vectra B Estate (Break-urile de la Vectra) -12 mm.
și catalogul KYB
Eu vreau varianta care sã o înalțe 5 cm .....
Poate știe vreunul din voi și mã ajutã.
Unele modele (printre care și mașina mea) vin echipate din fabricã cu DELPHI SC10027.
ÃŽnãlțime: 360 mm;
Grosime: 10,75 mm.
Diametru (același pt toate) 119-120 mm.
Deci asta e pe spate acum.
Eu am gãsit asta. Ambele variante pt Heavy Duty (se vede în poza din catalog) în principiu diferența este la grosimea arcului.
O varianta pt Vectra B CC -11,5 mm și o altã variantã pt Vectra B Estate (Break-urile de la Vectra) -12 mm.
și catalogul KYB
Eu vreau varianta care sã o înalțe 5 cm .....
Poate știe vreunul din voi și mã ajutã.
- octavapolon
- *
- 1 mesaje
- din 13 Aug 2015
- Astra 2002 Z16XE
- Tulcea
octavapolon
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Tulcea
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Aug 2015
- Mesaj Privat
salutare! am un opel astra g sportive 1.6 16v 101 cp din 2002 de cateva luni.iam pus pe ea anvelope 205/55/16 iar cand am greutate pe spate(gen 2-3 persoane mai bn facute) imi atinge roata in aripa.ieri am dat o roata jos si am observat ca arcul il puteai strange in mana.intrebarea mea este:ii pot pune arcuri de break?daca nu macar un sfat de ceea ce ii pot pune.va multumesc anticipat!
- Dariescu Claudiu
- ***
- 692 mesaje
- din 30 Jun 2008
- Astra 2003 Z18xe
- Iasi
Dariescu Claudiu
- Mesaje scrise: 692
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2003 Z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jun 2008
- Mesaj Privat
Pune 205/50/16 si nu va mai atinge , pentru ca asta e dimensiunea corecta la Astra G. Am patit si eu ca tine cind am pus 205/55/16 , am schimbat cauciucurile cu dimensiunea trecuta in talon si nu am mai avut probleme. Daca vezi ca arcurile sunt moi le schimbi cu altele normale, nu cred ca te avantajeaza cele de breack (sunt prea inalte) si nici nu cred ca se potrivesc.
Uite o poza cu masina mea cu portbagajul full si cu 205/50/16 , arcuri si amortizoare Kayaba.
Uite o poza cu masina mea cu portbagajul full si cu 205/50/16 , arcuri si amortizoare Kayaba.