haideti sa va explic eu cu fulia de 1.9 cdti , ce am patit eu de la o fulie NOUA + curea noua schimbate:
- am luat o fulie , nu mai stiu exact numele, daca enumerati ceva firme poate imi aduc aminte
- curea noua
dupa vreo 8 luni de zile, plec cu masina se aude un poc, motor oprit, pom de craciun in bord
fulia prost facuta mancase din curea, care s-a rupt, si s-a infasurat de la inertie in spatele fuliei si a blocat fulia de la distributie (care sta pe vibrochen, pe acelasi ax)
rezultat:
- supapele strambe
- cama de la pompa de vacuum distrusa
- cama de la roata dintata din capatul axei cu came distrusa
- culbutori crapati
pret total : 1200E
am schimbat:
- supape
- simeringuri supape
- pompa vacuum (pierburg originala)
- roata dintata axa cu came (GM originala)
- daca tot s-a dus dracu distributia, pompa apa, intinzator, curea
- fulie vibrochen INA (am vrut sa iau GM si scria acelasi lucru pe ea, doar cutia era diferita)
- curea accesorii GM
- garnitura chiulasa
- s-au refacut scaunele de la supape
schimbasem si injectoarele acum ceva timp, deci masina este si merge ca noua
![Very Happy](//www.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
bineinteles, nu aveam chef sa bag banii astia in ea dar nah... cand te loveste ghinionul..
mai am de schimbat corp clapeta acceleratie (l-am tot curatat, i-am schimbat garnitura de cauciuc de pe ax dar degeaba, tot intra ulei la partea electrica) si bujiile incandescente
Asa ca, verificati din cand in cand starea fuliei (cand se crapa cauciul de pe ea, e timpul sa o SCHIMBATI) si aveti grija ce cumparati.