- Augustin73
- **
- 127 mesaje
- din 20 Jul 2014
- Vectra 2002 Z18XE
- Bucuresti
Augustin73
- Mesaje scrise: 127
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2002 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jul 2014
- Mesaj Privat
motorica
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Braila
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mar 2020
- Mesaj Privat
Salut, am si eu o problema cu pompa servodirectie. Vectra C, 1.9 CDTI 120 cai, pompa electrica TRW. Deci, nu imi merge greu volanul, nu am nicio eroare in bord, nu am nicio eroare pe OPCOM, doar ca pompa mea "plange". Asta se intampla atat in relanti, cat si in mers. Daca misc cat de putin stanga sau dreapta de volan, sunetul dispare. Dupa care...iar isi revine sunetul. Se aude ca un chelacait. I-am verificat uleiul, era deja...pamant de flori si sub nivel. I l-am improspatat, am completat la nivel, i-am facut aerisirea. Acum...parca mai al dracului face. Alternatorul imi baga curent, 14V, bateria e ok. Ce naiba poate sa aiba? Scap fara sa o schimb? Exista vreo alta solutie? Si ce pericole pot aparea daca mai merg cu ea asa?
marius-opel- Suspendat
- 516 mesaje
- din 26 Nov 2016
- Astra 2001 z16xe
- Cluj
marius-opel- Mesaje scrise: 516
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2016
- Mesaj Privat
- GGheorghita811
- *
- 4 mesaje
- din 07 Apr 2022
GGheorghita811
- Mesaje scrise: 4
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Apr 2022
- Mesaj Privat
motorica
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Braila
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mar 2020
- Mesaj Privat
Sincer? E destul de complicat. Am schimbat si eu servodirectia cu una SH dar identica cu a mea, functioneaza perfect doar ca martorul cu volanul a ramas in bord. E ca si cum ai schimba un injector sau un senzor, noua "piesa" trebuie scrisa in soft. In cazul de fata nu se poate realiza cu OPCOM, ci doar cu TECH2. Prin urmare trebuie remontata serva veche, citita varianta de soft, serie, etc, dupa care o remontezi pe cea buna si cu Tech 2 se programeaza in ECU. Altfel nu scapi de martorul din bord. Ideea este urmatoarea: NU ca ECU NU citeste serva, de fapt CIM-ul nu-ti mai citeste senzorul de acceleratie gravitationala care in cazul nostru, al acelora cu pompa servo electronica TRW, senzorul este pe pompa.
- bibu16v
- *******
- 6,531 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,531
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
Augustin73 a scris:Verifica crucea dintre coloana de directie si caseta , se gripeaza
Când nu apar martori în bord, iar funcționarea servodirecției este afectată din când în când(în anumite poziții, grade de viraj), deci nu permanent, cum zice colegul, mai sus, primul lucru folosiți un spray degripant, dat din belșug, pe crucea cardanică a coloanei volanului. O să fiți impresionați de efect! Iar dacă circulați în medii foarte umede, nu ar strica să faceți periodic chestia asta, așea, măcar când vă aduceți aminte: e o chestie de 2 minute max., dar vă scutește de alte dureri de cap pe viitor.
motorica
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Braila
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mar 2020
- Mesaj Privat
In cazul meu...am rezolvat problema. Am tras Opelul pe dreapta pana la viitoare momente cand n-am ce face cu banii si am prea mult timp liber sa stau sa repar la ea in loc sa ma folosesc de ea. Si in schimb de pretul reparatiilor viitoare mi-am luat masina. Cel mai ieftin si standard Logan din 2006 pe benzina, 1.4. Super tare, acum pot sa zic ca am masina. Cu Opelul insa...