Revin cu problema mea, la care inca nu i-am dat de cap.
In ultimele doua zile de concendiu am desfacut aproape toata masina. Am verificat furtunele de vacum, am curatat cu spray toate contactele, am verficat toate mufele, defectul persista. Simptomele sunt aceleasi.
Dupa toate acestea as avea cateva intrebari, daca ma puteti ajuta:
1. @djtaotao spunea ca in soft la parametrul comanda boost pressure nu se poate umbla. Totusi, exista vreo modalitate de a afla daca harta mea este OK? (Sincer nu cred sa fie asta problema pentru ca 2.5 ani nu am avut probleme cu masina).
2. Poate intreb o prostie, dar...
![Embarassed](//www.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
Presupunand, ca senzorul boost pressure este defect, este posibil ca el sa trimita semnalele catre ECU ata de haotic incat sa "innebuneasca" calculatorul, acesta neputand lua decizia daca sa dea comanda sau nu?
3. Stiu de la fostul proprietar ca in mufa M a fost motorina pe vremuri. Faptul ca am comanda 0 pe linie se poate datora vreunui pin rupt in ECU? Are rost sa-l desfac sa verific?
@bazare, am facut o poza la ECU, il postez deseara, cand ajung acasa. Dupa cum spuneam, nu cred sa existe diferente intre y17dt si y17dit, mai ales ca pinii pentru YACC si CC sunt aceeasi pentru ambele modele.