Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  • danieel

  • Mesaje scrise: 297
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2007 19cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2008

  • Mesaj Privat
@biela si @octav daca voi faceti echilibistrica pe marginea dexului eu vreau sa fiu antrenorul,,,,ma bucur ca nu este o partida "inversunata "si va doresc doar bine !
Skip ads

  • octav13

  • Mesaje scrise: 2,072
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2006

  • Mesaj Privat
biela!tu vrei sa ne antreneze baiatu' asta! A?! Very Happy
  • biela-manivela

  • Mesaje scrise: 2,912
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Doar daca e Rednic concediat de la Dinamo. Laughing
  • gxg1313

  • Mesaje scrise: 374
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2016 Z14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2009

  • Mesaj Privat
octav13 a scris:
dumitru florin a scris:Eu m-am referit la cauze...nu din cauza alternatorului i s-a rupt lui cureaua(sigur era uzata)...poate rola din capatul alternatorului..sa fie si ea uzata...dar slabe sanse...de obicei se duce amortizorul de vibratii...sau fulia arbore cotit...de aceea cureaua se rupe in timp..

nici nu sunt 2 luni de cand am schimbat intregul chit de role si fulii,mai putin cea de la alternator.
am avut amortizorul blocat si toate vibratiile le preluau fuliile...toata distractia m-a dus lejer 1500 RON,in unele cazuri si mai mult! si asta sunt numai piesele...pentru ca manopera a fost facuta de mine si inca cineva. insa, intr-un service manopera poate sa ajunga lejer la 500 de ron,sunt foarte multe de desfacut,motorul desprins din tambur,ridicat vreo 5 cm mai sus....si bonboana de pe coliva......desfacerea fuliei de la arbore. cu tot chinul de pe lume si am avut si pistol pneumatic tot am stat 1.5 H pentru a desface fulia!
aveti mare grija pentru ca toate astea se pot preveni, doar daca se respecta termeni si perioada de intretinere!
bafta!


Sunt interesat de faptul ca toate astea se pot preveni.

Adica ce ar trebui sa schimb ca sa nu trebuiasca sa schimb intregul chit de role+fulii.

Ca sa ma explic: doar ce am achizitionat o Vectra C GTS 2003, si am dat comanda pina acum de toate filtrele + ulei, cureaua de alternator doar ce a fost schimbata, iar distributia e pe lant.

Poti sa imi raspunzi pe privat ca sa nu deranjam lumea.

Mersi si imi cer scuze daca sunt putin offtopic dar nu ma descurc cu search-ul asta prea bine.
Skip ads

  • calin1945

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2005 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2008

  • Mesaj Privat
gxg1313,

Ma bag si eu in vorba, in primul rand depinde ce motor ai, si cel mai important cati km are masina.
In al doilea rand eu nu as avea incredere in ceea ce "teoretic" a fost schimbat.
Pentru a "dormi linistit", schimba cam tot ce iti permite buzunarul.
Cati km are masina?

bye
  • sonny

  • Mesaje scrise: 439
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Scuze ca ma bag peste topicul de GTS dar nu am gasit ceva mai bun momentan pentru Y22DTR ul despre care se discuta in primele pagini. Am un Vectra C y22dtr si acum 2 zile am auzit tot asa o troznitura la motor, toate bune pana am mers cam 500m cand matorul check engine s-a aprins, martorul baterie descarcata de asemenea plus apa a inceput sa urce. Cureaua nu e rupta ca am tras de ea si nu iese complet dar e cazuta de pe fulie... Intrebarea mea e daca stie cineva, preturile mai sunt actuale cele din primele pagini, plus cam ce ar trebui sa schimb in afara de... fulie sa zicem (cea de pe vibrochen) in caz ca ea a crapat. Cand ajung acasa am sa bag masina pe canal sa ma apuc de desfacut...
  • costiy

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Alba
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2009

  • Mesaj Privat
fulia este intre 500-800 lei depinde de producator,iar kitul pentru distributie cam 800-1000 lei depinde si aici de producator
  • dumitru florin

  • Mesaje scrise: 745
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2004 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2008

  • Mesaj Privat
costiy a scris:fulia este intre 500-800 lei depinde de producator,iar kitul pentru distributie cam 800-1000 lei depinde si aici de producator

Nu este distributie ci transmisie.. Very Happy
Skip ads

  • gxg1313

  • Mesaje scrise: 374
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2016 Z14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2009

  • Mesaj Privat
calin1945 a scris:gxg1313,

Ma bag si eu in vorba, in primul rand depinde ce motor ai, si cel mai important cati km are masina.
In al doilea rand eu nu as avea incredere in ceea ce "teoretic" a fost schimbat.
Pentru a "dormi linistit", schimba cam tot ce iti permite buzunarul.
Cati km are masina?

bye


Scuza-ma credeam ca imi apare la semnatura masina...aparent nu. Motorul este 2.2 DTI parca Y22DTR ii spune, si masina are 160.000km.

Dar presupun ca e o linie ce trebuie trasa in ce imi permite buzunarul si ce trebuie ca nici sa exagerez nu e bine. Si nici nu pot sa zic ca am foarte multi bani ca sa stau sa schimb absolut tot.

Si cureaua de alternator a fost schimbata pt ca avea fisa de ultima verificare in care scria ca a fost schimbata...si avea si cureaua veche in portbagaj. Acuma na..pot schimba si aia ca nu e f scump.

Ideea e sa schimb acuma mai bine anumite piese "cruciale sa le spunem" ca sa nu plang langa ea in intersectie mai incolo.

Mersi
  • dumitru florin

  • Mesaje scrise: 745
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2004 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2008

  • Mesaj Privat
sonny a scris:Scuze ca ma bag peste topicul de GTS dar nu am gasit ceva mai bun momentan pentru Y22DTR ul despre care se discuta in primele pagini. Am un Vectra C y22dtr si acum 2 zile am auzit tot asa o troznitura la motor, toate bune pana am mers cam 500m cand matorul check engine s-a aprins, martorul baterie descarcata de asemenea plus apa a inceput sa urce. Cureaua nu e rupta ca am tras de ea si nu iese complet dar e cazuta de pe fulie... Intrebarea mea e daca stie cineva, preturile mai sunt actuale cele din primele pagini, plus cam ce ar trebui sa schimb in afara de... fulie sa zicem (cea de pe vibrochen) in caz ca ea a crapat. Cand ajung acasa am sa bag masina pe canal sa ma apuc de desfacut...

Sigur a crapat fulia....o fulie buna mai jos de 1000ron ...ma refer la calitate si la fulia arborelui ....gasesti si la 600ron dar nu garantezi pe ea...si mai trebuie ..rola intinzatoare,rola ghidaj....
  • sonny

  • Mesaje scrise: 439
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru informatii. Acum ce ramane sa fac e sa o bag pe canal si sa ma apuc de demontat Smile
  • calin1945

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2005 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2008

  • Mesaj Privat
gxg1313 a scris:

Scuza-ma credeam ca imi apare la semnatura masina...aparent nu. Motorul este 2.2 DTI parca Y22DTR ii spune, si masina are 160.000km.

Mersi


Normal ca trebuie trasa linia de demarcatie care ne delimiteaza de a fi sclavii masinilor.
La 160000 km, cred ca poti sa te gandesti sa preagtesti si un lant de distributie.
Dupa parerea mea pe la 180000 km cred ca se poate schimba, probabil ca or sa fie oameni care or sa-ti zica ca este exagerat, dar crede-ma ca nu este nici o exagerare. Si odata cu lantul probabil si rolele (roti dintate) care-l angreneaza.

In rest numai drum bun sa ai.
Skip ads

  • dumitru florin

  • Mesaje scrise: 745
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2004 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Eu te contrazic....in privinta lantului...nu pune omul sa se gandeasca aiurea...lantul e lant
Mai spune-au cativa colegi ca e buna cureaua bla bla bla...aia intr-adevar te lasa cand nici nu te gandesti...cunosc cazuri.(pe la 40.000k l-a lasat in drum)...lantul daca sa rupt la revedere...dar cand se rupe?... asta e problema.
Altii spune-au vezi doamne ca e zgomotos lantul....ma lasi Very Happy ..latra si 1.9 destul de puternic...
Asa ca ....n-are rost sa te gandesti ca se va rupe lantul...la 160.000....vb poate peste 300.000 incolo...
  • gxg1313

  • Mesaje scrise: 374
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2016 Z14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2009

  • Mesaj Privat
dumitru florin a scris:Eu te contrazic....in privinta lantului...nu pune omul sa se gandeasca aiurea...lantul e lant
Mai spune-au cativa colegi ca e buna cureaua bla bla bla...aia intr-adevar te lasa cand nici nu te gandesti...cunosc cazuri.(pe la 40.000k l-a lasat in drum)...lantul daca sa rupt la revedere...dar cand se rupe?... asta e problema.
Altii spune-au vezi doamne ca e zgomotos lantul....ma lasi Very Happy ..latra si 1.9 destul de puternic...
Asa ca ....n-are rost sa te gandesti ca se va rupe lantul...la 160.000....vb poate peste 300.000 incolo...



Cu lantu asa stiam si eu ca pe undeva pe la 300K, si presupun ca e si destul de scump si parca nu as schimba acuma asa doar de dragul crizei financiare.

Trecand putin peste lant si filtre ar mai fi chestii care trebuiesc verificate.

Ca idee, masina am luat-o din barlad dar omu a venit aicea cu ea si eu am vrut sa mergem la auto rulate Tiriac sa se uite un mecanic la ea. EI au zis ca nu are nimik. Dar in acelasi timp toate testele au fost computerizate nu au urcat masina pe rampa sa traga de ea si chestii de genul asta.
De asta sunt eu putin nedumerit. Si parca nu m-as duce nici la Dibas ca aia sigur ma pun sa schimb toata masina numai sa faca niste bani.

Da chiar, stiti prin Buc un service de incredere unde as putea sa ma duc sa verifice ei?

off topic: nu gasesc de unde sa imi pun si eu semnatura, puteti sa imi dati un mesaj pe privat si cu asta va rog? AM cautat deja dar nu am gasit...

Mersi
  • sonny

  • Mesaje scrise: 439
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Revin cu noi detalii. Abia ce am ajuns acasa aseara si azi am desfacut masina. Cam asa arata fulia cu masa dubla... actual fara masa dubla Laughing .



Am "verificat" si rolele, inca nu le-am dat jos de pe masina dar am verificat jocul. Rola de sub suportul motorului e in regula, nu are joc, insa rola de sub ea (cea metalica) si cea de plastic / cauciuc are si ea un mic joc. Plus fulia de pe pompa de apa are la fel o mica bataie. Fulia de la alternator e in regula. Intrebarea e... pompa de apa se schimba cu totul? Sau doar rulmentul. Restul rolelor cred ca mai mult ca sigur se schimba cu totul... Cureaua spre surpinderea mea e aproape noua, nu e tocita, nu e crapata / coapta. As vrea sa stiu doar cu pompa de apa daca e ok sa fie putin joc sau cum sa schimb fulia / rulment, sper nu toata pompa totusi. Multumesc anticipat.
  • danieel

  • Mesaje scrise: 297
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2007 19cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2008

  • Mesaj Privat
NU temai gandi la nimic ,schimba imediat pompa de apa cu totul daca are un mic joc,bataie etc , nu mai are mult de "trait"si daca se rupe faci praf motorul......tot ce are joc sau prezinta urme de oboseala schimba -le deoarece nu faci distributia zilnic ......
  • sonny

  • Mesaje scrise: 439
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Nu vad legatura, scuze Smile. Pompa de apa e pompa de apa, distributia e distributia. E vorbesc de cureaua de servicii ( cureaua de la alternator )Smile. Distributia e pe lant la 2.2DTI si la 125.000km cati am acum (reali testati la maiandrei) nu vad sa-mi fac griji. Intrebam de pompa de apa daca pot schimba doar rulmentul sau trebuie cu totul sa nu existe riscul sa-mi arunce cureaua din nou in caz ca ar avea bataie mare, ca nu e prea usor de intins Laughing . Merci oricum pentru raspuns. Daca stie cineva, oricum abia in 2 sapt ajung acasa. Multumesc anticipat.
  • danieel

  • Mesaje scrise: 297
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2007 19cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Daca distributia e pe lant e ok ,credeam ca e pe curea si atunci era mai grav daca cedeaza pompa ,nu am citit toate postarile tale ,dar oricum schimba pompa deoarece e pina in 200 lei si ai liniste ,nu am auzit sa fie kit de reparatii pt. pompa ...eu cand am schimbat distributia la un motor de 1.9 CDTI si am inlocuit pompa nu avea nici un joc ,atat cea noua cat si cea veche ,,,,dar faci cum crezi tu de cuvinta .....
  • dumitru florin

  • Mesaje scrise: 745
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2004 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Aici se vad avantajele unui motor pe lant...stai linistit ca la un motor pe lant nu se duce asa usor pompa de apa...la un motor pe curea ..la schimbarea distributiei mai in majoritatea cazurilor trebuie schimbata si pompa de apa...
  • danieel

  • Mesaje scrise: 297
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2007 19cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Singurul avantaj pe care il vad referitor la pompa de apa este ca la cel cu distributia pe lant daca se strica pompa de apa nu afecteaza cu nimic motorul ,,,,in schimb la cel cu distributia pe curea ,daca pompa de apa se blocheaza ,rupe ,etc strici si la motor cate ceva
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR