Deci totul a ramas ca-n gara, multumim celor care dau detalii doar ca sa se laude si nimic concret.moromete zi-ne si noua despre ce rezistenta e vorba sau pe unde-i amplasata sa o cautam si noi sa o vedem ca ne-ai facut curios.Eu la a mea nu stiu ce sa-i mai fac imi ia 10-11 in oras si afara imi ia 7.5 cam la 120 ceeea ce mi se pare mult, am segmentat motor am schimbat sonda lambda,filtre, ulei,curatat motoras relanti, acum ma gandesc si la ce-a zis valiuto :
valiauto a scris:foarte precisa lectia predata.
"o chestie(defectiune) la supape dar nu imi amintesc prea bine...nu inchid si deschid bine, si se pierde compresie...aici intra si reglajul prost al tachetilor mecanici"
deci cum ai zis o distributie proasta duce la cresterea consumului.
la motoarele de opel de 1.4l se intalneste des un fenomen : pinionul de la arborele cu came se distruge in zona penei si capata joc fata de arbore ceeace duce la o defazare a distributiei cu ceva grade , de unde o lipsa de avans si putere a masinii deci in final un consum marit de carburant.
pinionul de la axa cu came este fixat pe axa cu un surub axial si in loc de pana are un stift cilindric in axa care intra intr-o gaura in pinion (sper ca iti inchipui cam cum este )
datorita priceperii unor mecanici care pot lasa acel surub slab gaura din pinion se largeste si automat pinionul se depalaseaza fata de axa cu came.
asadar 2 pinioane stricate pot duce evident la o distributie proasta deci CONSUM MARE !
dar eu nu stiu daca am asa ceva poate cineva mai patit stie daca si eu pe motorul meu am asa ceva, sau cum as putea sa verific daca este asta.
Va multumesc anticipat !