Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Cea mai buna solutie este cea cu motorul schimbat. Singurul om care reface profesionist motoare in Romania si da garantie este Caprita (de altfel la el vin pt. asta toti, si cei de la Di-Bas si de la Porsche pt. ca ei nu se pricep), numai ca la ora actuala toata treaba la Caprita poate sa te duca mai mult decat motorul nou (a prins omul gustul banului deh...). Asa ca mergi inainte iar daca vrei sa vinzi in curand masina iti sugerez sa faci vama cum trebuie.
In legatura cu ECU intr-adevar, poate fi Simtec 71 sau 71.5 dar eu zic ca nu e o problema prea mare pt. ca softul se poate rescrie (am senzatia ca toate au OBD2) si daca te enervezi faci si un chiptuning cu ocazia asta Wink . Stiu ca n-ai chef de glume dar sper ca nu lasi chestia asta sa iti dea viata peste cap (nu ca eu as fi mai breaz daca as pati asa ceva...)
Skip ads

  • Cristi_C

  • Mesaje scrise: 741
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 2003 z18xe + z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2006

  • Mesaj Privat
1. nu vreau sa vand masina, daca vroiam o faceam sa mearga 200 km si tapeam si eu pe altcineva. Dar nu e stilul meu. Nu mai bag atatia bani ca sa o vand, e logic. Cel putin nu in viitorul apropiat, vreau sa vad cum va merge cu motorul asta nou.

2. cand ai timp dezvolta treaba cu tuningul Very Happy . O sa aiba putere mai mare? Cool Imi surade rau te tot treaba, dar mai intai sa fie totul ok cu motorul.

Cat despre vama, odata schimbat in talon si in CIV seria motorului nu vad ce probleme sa fie la vanzare!

Trecand peste treaba cu ECU, la prinderea motorului pot intampina probleme?
  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
In principiu nu tb. sa intampini probleme cu prinderea motorului (presupunand ca ca urmasii lui Adam Opel mai au ceva in creier) deoarece chiar daca tampoanele si prinderile lor pe sasiu difera, acelasi motor tb. sa mearga pe toate tipurile de suporti pt. ca e total nerentabil sa faci acelasi motor diferit in functie de modelul de masina pe care vine montat.
  • Cristi_C

  • Mesaje scrise: 741
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 2003 z18xe + z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2006

  • Mesaj Privat
@inginerl multumesc pt sfaturi. Si tuturora. Si ca sa nu mai deschid un nou topic, am sa intreb tot aici. Daca tot imi schimb motorul, am sa schimb si gentile. Intrebarea mea este: care e marimea maxima pe care pot sa o pun pe masina?
Skip ads

  • zafirul

  • Mesaje scrise: 1,444
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2004

  • Mesaj Privat
poti sa-mi dai un pm cu seria din talon?
aia cu W0L0TG.....
in EPC stiu ca exista motor intreg dat ca piesa de schimb si pt. tine ar tb sa fie niste coduri
in plus daca poti sa-mi zici daca are AC, transmisie manuala.. (banuiesc ca da) in mod nornma
o sa ma uit acasa sa vad exact ce zic... in mod normal ar tb sa ai si cutia F17
intrebarea e care ... aia WR sau CR??
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Cel mai bine ar fi sa "faci din doua unul" sa pastrezi "carcasa" celui vechi si "interiorul" celui comandat...
  • Cristi_C

  • Mesaje scrise: 741
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 2003 z18xe + z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2006

  • Mesaj Privat
@sorin666:

1. Daca motorul are cum spune neamtu, e pacat sa desfaci motorul acela.
2. Manopera va fi mult mai scumpa pentru desfacerea motorului si restul, decat daca ai schimba direct motorul cu totul.

@zafirul: ti-am dat pm.
  • Cristi_C

  • Mesaje scrise: 741
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 2003 z18xe + z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2006

  • Mesaj Privat
@iso am primit raspuns, a zis neamtu meu ca "nu stie exact de furtune, dar restu vin toate, inclusiv cutie de viteze."
Skip ads

  • iso

  • Mesaje scrise: 1,347
  • Locatie: Galati
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2005

  • Mesaj Privat
... ooo Shocked e bine asa oricum nu puteau sa fie toate furtunele de la sistemul de racire dar se pare ca vei avea un motor complet . Sa ai bafta la montaj si sa te bucuri de masina ! Wink
  • Cristi_C

  • Mesaje scrise: 741
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 2003 z18xe + z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Multumesc mult de sfaturi tuturor, am sa revin cu detalii sambata cand va merge prietenul meu din Germania sa cumpere motorul, am sa va spun tot ce are si ce nu are.

Multumesc din nou si daca e nevoie de cotizat pt intretinerea forumului sunt dispusa sa donez si eu.
  • robertt_rct

  • Mesaje scrise: 324
  • Locatie: 4426'N 2606'E
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2005

  • Mesaj Privat
ANA_V a scris:@bertone ai fi uimit sa stii ca am fost cu ea pe tester la OPEL TIMISOARA, am si platit, si nu si-au dat seama. Plus, m-am luat de ei pe chestia asta, si au zis ca ei nu au cum sa vada cu testeru presiunea la ulei daca nu e bagata mufa.


interesant! eu zic sa consulti un avocat in problema asta. sunt tare curios ce sanse ai intr-un proces civil.....
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
In conditiile in care ai factura de la Opel Timisoara + Devizul de lucrari in care se specifica clar " PUS MASINA PE TESTER " atunci te poti gandi la un proces .
Urmatorul pas este sa vorbesti cu mai multi specialisti si sa intrebi CLAR : PE TESTERUL ALA DESTEPT SI ORIGINAL DE LA REPREZENTANTA SE POATE VEDEA DACA NU FUNCTIONEAZA UN SENZOR ? IN SPETA DACA I S-A SCOS MUFA ?
Pt.ca presiunea de ulei n-o poate vedea , dar daca i s-a scos mufa si senzorul nu mai inregistreaza nci o valoare , asta se poate vedea !
Daca raspunsul este pozitiv si indeplinesti toate conditiile de mai sus + Constatarea cu factura de la aceeasi reprezentanta
ATUNCI TE poti gandi la un proces impotriva reprezentantei.

Cu ce te pot ajuta eu :
1. Pot intreba la Skoda daca in situiatie similara detectau senzorul manarit
2. Imi trimiti copie de pe facturi si iti pot formula o cerere de chemare in judecata sau te pot ajuta sa trimiti la GM ( Eventual te pot ajuta cu un nr. de tel al managerului general pt. servic Opel din Romania
3. Iti mai spun ca la Opel Galati au detectat pe tester faptul ca fusese scoasa mufa de la debitmetru la un DTI pt. ca nu mergea si i se aprindea becul pe bord..Si samsarul ii scosese mufa de tot .

Discutam daca crezi ca ai suficiente dovezi impotriva lor.
Skip ads

  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
CU profesionistii e mai usor, dar faptul ca un particular care iti vinde masina a debransat ceva de rea credinta, este imposibil de dovedit...
Daca a prezentata la vanzare actele cerute de lege, nu poti sa-i faci nimic...
  • Cristi_C

  • Mesaje scrise: 741
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 2003 z18xe + z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Deci, @bertone, pe factura de la OPEL, prima factura scria "constatare" si atat. Pe langa asta nici nu o mai am ca am aruncat-o. Sau poate e la parinti, nu mai stiu exact. Deci mici sanse la un proces impotriva OPEL. Si oricum mi-ar fi suras un proces impotriva gunoiului ce mi-a vandut masina, in primul rand!

Dar, sunt curioasa daca computerul de import inregistreaza anumite "valori", dupa cum ai spus, ale presiunii uleiului, sau doar cand presiunea nu ajunge la un anumit punct se aprinde beculetul. Sper ca m-am exprimat destul de bine. Am sa ma interesez si eu.

Vezi tu, in tara asta se duce totul pe apa sambetei pentru ca nimic nu este facut cum trebuie. Ma refer la faptul ca, inclusiv eu, nefiind in tema, nu am observat ca pe factura scrie "constatare" si nu "testare". Asta e, oricum nu ma gandesc la un proces impotriva opel, dar ma gandesc foarte serios la o modalitate da a ma revansa vanzatorului.

In rest, imi doresc ca motorul care il voi aduce sa nu mai imi faca probleme.

Si o veste proasta, mtorul acela este DOAR blocul motor + cuti ade viteze, nimic altceva, deci am sa caut alt motor.
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Este exact ce-ti trebuia tie, dar nu insist, vad ca le stii pe ale tale mai bine decat oricine...
  • Cristi_C

  • Mesaje scrise: 741
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 2003 z18xe + z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2006

  • Mesaj Privat
@sorin666, este exact ce imi trebuie, da, dar 1.200 euro motor + 200 euro transport + 100 euro acte + 200 euro montat = 1.700 euro. Asta fara vama.

Ideea era sa vina TOT motorul ca sa mai pot sa vand din el, sau cel putin sa imi ramana. Plus, vorba prietenului meu de acolo, neamtu: "daca face marsavii si nu iti da tot motorul, nu poti sa ai nici certitudinea ca are 25 mi km".

Daca asta o zis-o ala ce e neamt, atunci eu ce sa zic? A spus ca imi va cauta alte motoare, numai sa am rabdare.
  • florinike

  • Mesaje scrise: 1,582
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2005

  • Mesaj Privat
@ana-revin cu sfatul de a cauta totusi si cu ajutorul nostru si tu singurik un motor de aici din tara, eventual de la o masina lovita cu motorul intreg. Nu prea imi vine sa cred ca nu se gaseste un Astra in toata Romania care sa aiba motorul tau si sa nu se incadreze in 1700 de E. In felu asta scapi de complicatii si de drumuri aiurea.

Idea Hint :Postase odata arthuro intr-un topic toate adresele de dezmembrari din tara-de fapt cele pe care le gasise el. Da-i un searh pe forum si baga mare la cautat.
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Daca ai avea timp si o "cheie" facila, sa te rezolvi in regim de DIY, poate ca si un arbore cotit al anticului 1800 90 cai ar merge Laughing Laughing Laughing
( NU nu e DE LOC o afirmatie absoluta...) Ala se poate gasi cu mai nimica...
De ce nu cumperi un AC si un set de cuzineti ?
  • Cristi_C

  • Mesaje scrise: 741
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 2003 z18xe + z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2006

  • Mesaj Privat
@florinike cred ca realizezi ca nu am cum sa strabat toata Romania si sa ii vizitez scrhoturile. Am sa merg aici in Timisoara maine.

@sorin666 daca zici tu cine imi repara masina la un pret acceptabil SI imi da si garantie ma duc sa o fac.

Am uitat sa precizez ca motorul ala din Germania are 1 an garantie.
  • foca montana

  • Mesaje scrise: 855
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2005

  • Mesaj Privat
ana ai incercat la las vegas in Arad? este imposibil sa nu aiba
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR