- ovidiutm
- *****
- 3,502 mesaje
- din 28 Jun 2007
- Astra 1992 C14NZ
- Timis
ovidiutm
- Mesaje scrise: 3,502
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2007
- Mesaj Privat
Mda... nu ai hotarat bine locul de unde ai legat...
Desfa din nou si vezi daca in locul unde te-ai legat ai tensiune atunci cand pui pozitiile. Daca da, vezi care e + si care e - si leaga-te corespunzator.
Vezi ca - e permanent si + se intrerupe. Asa ca ar fi bine sa pui rezistenta pe -, asta in cazul in care nu le-ai prajit deja.
Desfa din nou si vezi daca in locul unde te-ai legat ai tensiune atunci cand pui pozitiile. Daca da, vezi care e + si care e - si leaga-te corespunzator.
Vezi ca - e permanent si + se intrerupe. Asa ca ar fi bine sa pui rezistenta pe -, asta in cazul in care nu le-ai prajit deja.
- sagittarius_deathstar
- *
- 41 mesaje
- din 07 Jun 2008
- Vectra 1993 C18NZ
- Alta tara
sagittarius_deathstar
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 1993 C18NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2008
- Mesaj Privat
victor_gl a scris:Incearca si varianta cu rotita de reglaj intensitate lumini bord. E langa comutator lumini. E o varianta.
Nu are nicio legatura, pt ak am desfacut tot akolo si am anulat comanda pt modificare intensitate . Totusi problema e undeva intre comutator si bord. De la sigurantze pleaca curent peste tot. Am vb cu un electrician aseara sa masuram dupa schema electrica a masinii toate firele, papucii si mufele din bord sa vedem daca da kicks vreunu. Iti dai seama ca aici e de munca vreo 2 zile . Alta varianta... ce mai am ?