Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discuții generale
  • MiShU-AsTrA

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Daca tot sunt asa de muti consumatori ai acestui carburant va recomand sa intrati pe site-ul respectiv... o sa rade-ti ceva timp !
Daca fac reclama rog un moderator sa stearga adresa ... Very Happy
www.efix.ro
Skip ads

  • adware_man

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2008

  • Mesaj Privat
salut! imi exprim si eu parerea in ce priveste subiectul d'aici... mi-o exprim insa, in ce priveste diferenta dintre OMV si Rompetrol, pentru ca de la Petrom nu mai alimentez nici daca ma ameninti cu bazooka. Mult timp, alimentam de la OMV. Asta, din 2 motive: 1. imi era in drum, chiar am in cartier vreo 2 statii... si 2. toata lumea o lauda. Dupa un timp, am inceput sa alimentez de la rompetrol, pentru ca intr-o zi, fiind "pe rosu" am trecut pe langa un rompetrol (ghencea). Eu zic ca e mare diferenta. De ce?
1. Masina merge mai lin, se accelereaza mai repede, si foarte important, nu huruie, frate!
2. O sa va mirati (poate), dar jur ca motorina de la OMV se consuma mai repede (unii zic ca asta se intampla pentru ca este mai buna).
Deci, am motive suficiente sa merg 2 km seara si sa fac plinul de la rompetrol (cu diesel efix, nu alto).
Mentionez ca am astra G 2.0 DTI.
Bafta!
  • G.i.M.

  • Mesaje scrise: 377
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2006 1.2XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Am bagat timp de 3 ani motorina de la o statie Petrom de undeva de pe langa casa (pe bulevardul Mamaia, inainte de intrarea in statiune, pe stanga) si filtrul de motorina, atunci cand il schimbam, nu era murdar mai mult de 2 centimetri in partea de jos. Apoi am alimentat aproape un an de la o statie Rompetrol (la intrare in Mamaia, langa fantana arteziana), iar de aici filtrul de motorina l-am schimbat imbacsit de fiecare data. Asa ca am revenit la Petromul de langa mine!

Bineinteles, murdaria din filtru nu este un criteriu pentru a spune ca un carburant este mai bun ca altul. Dar este un criteriu sa spunem ca o statie este mai buna ca alta.
Degeaba firma cea mare aduce carburant bun si il baga in rezervoare necuratate de pe vremea lui Ceausescu sau curatate de mantuiala, ca la Roamania, sau degeaba se aduce carburant bun care apoi este "botezat" de cei care lucreaza in statie "ca sa fie bine", tot ca la Romania.

Asa ca eu habar nu am care are carburant mai bun, Petromul sau Rompetrolul, eu stiu ca oamenii de la statia de unde bag eu tin rezervoarele si pompele curate si mie asta este ceea ce-mi convine.
  • axxelboy

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 y16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Rompetrol rulz
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,453
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
din experienta,va spun ca motorina sau benzina de Rompetrol este net superioara celei de la Petrom.
  • bluetux

  • Mesaje scrise: 1,384
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2008

  • Mesaj Privat
ca sa mai reinviu topicul:
- dupa ce am fost incantat de Efix Rompetrol diesel, din noiembrie, dimineata la relanti aveam un zgomot puternic de injectoare ca o bocaneala (1 sau chiar 2) si care se atenua complet dupa 3-4 minute de mers normal;
- am schimbat cu OMV MaxxMotion (care rezista la -33) si nu mai am zgomotul;
- cred ca am gasit si explicatia: din octombrie 2012 Petromidia nu mai foloseste decat titei Ural (Rusia si Kazahstan), pana acum folosea titei din zona Golfului sau Brent (Marea Nordului) - diferenta se vede clar, asa ca OMV premium va ramane...
  • BRAVOGTR

  • Mesaje scrise: 95
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 z20let
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Am alimentat din toate statiile posibile si imposibile si in continuare raman fidel ROMPETROL.
Intamplarea face ca acum cativa ani,niste prieteni buni incercau sa seteze ECU la o masina cu un soft foarte performant,dar care nu dadea randamentul specificat de catre creatorul softului.Acesta a solicitat mostre de benzina de la statiile cele mai des folosite in Romania.Au fost trimisse mostre de la toate benzinariile mai mari(Petrom,OMV,MOL,Rompetroletc-benzina cu cifra octanica 98/101si in acelasi timp motorina cea mai buna a fiecarei statii).Rezultatele au fost foarte surprinzatoare pentru respectivii care au spus o cheste:IN ROMANIA DIFERENTELE INTRE CARBURANTI SUNT FOARTE MARI,ca si calitate cat si cifra octanica declarata.Topul lor a fost:1.ROMPETROL;2.MOL;OMV/PETROM V.Asadar masina in cauza a fost alimentata din acel moment numai cu benzina Rompetrol,setarea softului s-a facut conform parametrilor,masina atingand maximul configuratiei respective.La momentul respectiv detineam o masina cu motor 1,9 JTD cu 150 CP (masina noua 0 KM)si care a primit un soft rezultand 180 CP.Inainte de resoftare foloseam combustibili de oriunde si masina avea momente cand functiona bine si momente cand functiona aiurea,dupa resoftare si primirea rezultatelor de la aceia cu softul,am folosit doar Rometrol si masina mi-a adus satisfactii/senzatii mari pentru un Diesel.La ora actuala am Omega 2,2 dti care primeste de cele mai multe ori combustibil Rompetrol din acela ieftin.Masina parcurge lunar ~2500 km,motorul toarce frumos.
  • ador13

  • Mesaje scrise: 294
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Sincer chiar nu am vazut vreo diferenta intre Petrom, Rompetrol, si Lukoil pana acum, sau diferentele sunt insesizabile si neimportante.
Atata timp cat nu alimentezi de la vreun peco de cartier, cred ca este ok.
Eram eu abonat acum muuuulti ani la un peco de cartier, si mergeam zilnic cu sticla de 2 litri la ei sa iau benzina.
Apoi pana ajungeam pe jos in locul in care era masina firmei ramasa in drum, gaseam 2 lichide diferite in sticla, se decantau perfect.
  • bluetux

  • Mesaje scrise: 1,384
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2008

  • Mesaj Privat
la benzinare nu se vede diferenta, la "tractoare" se schimba situatia, mai ales la "asiatice", inclusiv ISUZU cdti;
si ce era valabil acum cativa ani la Rompetrol, nu mai e cu petrolul rusesc, si iarna se vede diferenta, problema
apare si la Efix Diesel si la EfixS Diesel...
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,733
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
BRAVOGTR a scris:Am alimentat din toate statiile posibile si imposibile si in continuare raman fidel ROMPETROL.
Intamplarea face ca acum cativa ani,niste prieteni buni incercau sa seteze ECU la o masina cu un soft foarte performant,dar care nu dadea randamentul specificat de catre creatorul softului.Acesta a solicitat mostre de benzina de la statiile cele mai des folosite in Romania.Au fost trimisse mostre de la toate benzinariile mai mari(Petrom,OMV,MOL,Rompetroletc-benzina cu cifra octanica 98/101si in acelasi timp motorina cea mai buna a fiecarei statii).Rezultatele au fost foarte surprinzatoare pentru respectivii care au spus o cheste:IN ROMANIA DIFERENTELE INTRE CARBURANTI SUNT FOARTE MARI,ca si calitate cat si cifra octanica declarata.Topul lor a fost:1.ROMPETROL;2.MOL;OMV/PETROM V.Asadar masina in cauza a fost alimentata din acel moment numai cu benzina Rompetrol,setarea softului s-a facut conform parametrilor,masina atingand maximul configuratiei respective.La momentul respectiv detineam o masina cu motor 1,9 JTD cu 150 CP (masina noua 0 KM)si care a primit un soft rezultand 180 CP.Inainte de resoftare foloseam combustibili de oriunde si masina avea momente cand functiona bine si momente cand functiona aiurea,dupa resoftare si primirea rezultatelor de la aceia cu softul,am folosit doar Rometrol si masina mi-a adus satisfactii/senzatii mari pentru un Diesel.La ora actuala am Omega 2,2 dti care primeste de cele mai multe ori combustibil Rompetrol din acela ieftin.Masina parcurge lunar ~2500 km,motorul toarce frumos.

Subscriu : 1.ROMPETROL 2.MOL 3.OMV, cu diferenta ca de la Petrom(lowcost) eu nu mai alimentez (motorina cu randament scazut).
  • bluetux

  • Mesaje scrise: 1,384
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2008

  • Mesaj Privat
singura motorina care e foarte aprope de cea din vest este in prezent MaxxMotion de la OMV, ca tot e iarna, temperatura limita de
filtrabilitate e -33 fata de -21 sau -26 la Rompetrol (in Austria aceeasi MaxxMotion are -35 TLF).
restul motorinelor sunt pentru lumea a treia sau TIR-uri, MOL nu produce carburanti pt Ro, cumpara de la toti si atunci e loterie; difera mult aditivii OMV fata de Rompetrol, de Petrom nu mai vorbesc...
si nu putem compara x17dt cu motoarele common rail moderne care sunt foarte sensibile la calitatea motorinei.
  • deleted-5946

  • Mesaje scrise: 1,737
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Eu alimentez in general de la OMV... sau de la Petrom... sau de la Rompetrol... sau de la Mol, nu stiu ce masini sau simturi aveti dar eu nu sunt chimist si nici masina mea nu e ceva laborator de testare a carburantului. Alimentez si, culmea... merge cu oricare bine.
  • stefy_726

  • Mesaje scrise: 308
  • Locatie: Bucuresti, Romania
  • Masina: Ascona 1986 18E
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2006

  • Mesaj Privat
salut.pentru cei din bucuresti care pleaca la munte alimentati de la rompetrol
otopeni pina in aeroport si apoi faceti diferenta a doua zi nu conteaza benzina
sau motorina.
p.s.acum ma contrazic ca omv are cel mai bun carburant,totul pleaca de la
aditivi.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,733
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Diferenta intre motorinele de la OMV e doar cantitatea de aditiv care se adauga la fiecare sortiment de motorina, aditivul folosit de statiile OMV fiind acelasi pentru toate sortimentele. Mi-a spus-o cineva care cunoaste cum 'se prepara motorina' la ei. Am mers si eu cu MaxxMotion si mai mult chiar cu un sortiment MaxxMaxxMaxxMotion preparat de mine prin dublarea cantitatii de aditiv bagand manual aditivul pe care-l foloseste statia OMV direct in motorina lor MaxxMotion.

In urma acestui experiment cu motorina lor de la OMV am observat ca cu mai mult aditiv de-al lor am avut doar o usoara economie de carburant, nimic in plus (defapt ma asteptam la acest rezultat pentru ca aditivul folosit de ei este doar un 'cetane improver' si nimic mai mult).

Raman la clasamentul meu din post-ul de mai sus, cu observatia ca motorina MaxxMotion este prea scumpa pentru ce poate face motorina de la statiile OMV.
Skip ads

  1. Home
  2. Discuții generale

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR