cope
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Sep 2009
- Mesaj Privat
Salutare,
Am venit de la un drum lung de vre-o 200 km dus intors, pe european cu farurile aprinse, toate bune si frumoase fara martori de baterie aprins (doar o problema veche cand aprind farurile nu mai merge caxonul). A doua zi dau sa pelec prin oras, masina a prornit putin mai greu, mam mirat si eu, merg 1 km apoi se stange radioul luminile, se aprind martori in bord inclusiv cel de baterie descarcata, trag pe dreapta, opresc, dau sa repornesc si nimik putere (scot aparatul de masura din porbagaj masur si vad ca bateria este descarcata), chem un prieten sa ma ajute sa incarc si cu chiu cu vai am ajuns acasa.
Intrebare de ce nu sa aprins martorul de baterie mai devreme? sa aprins atunci bateria era descarcata la maxim (bateria o am de 1 an de zile deci e ok).
La cateva zile incarc bateria si ma duc cu masina in service - diagnostic: diode arse si se schimba impreuna cu releul: cost total 450 RON
Toate bune si frumoase las masina pe tusa o sapatmana si plec cu ea la drum merg 50 km pe european dupa care mi se aprinde martorul de baterie descarcata, (12 V in bord) nu am ce face trebuie sa ajung la destinatie si merg pe baterie inca 80 km plus 2-3 porniri pana la destinatie, Am incarcat si am schimbat baterie cu un prieten la intoarcere. De acum sa ma duc in service sa revad problema
Intrebarea este daca am o problema ce imi solicita diodele sau calitatea diodelor este proasta. A mai patit cineva asa ceva?
Multumesc!
Am venit de la un drum lung de vre-o 200 km dus intors, pe european cu farurile aprinse, toate bune si frumoase fara martori de baterie aprins (doar o problema veche cand aprind farurile nu mai merge caxonul). A doua zi dau sa pelec prin oras, masina a prornit putin mai greu, mam mirat si eu, merg 1 km apoi se stange radioul luminile, se aprind martori in bord inclusiv cel de baterie descarcata, trag pe dreapta, opresc, dau sa repornesc si nimik putere (scot aparatul de masura din porbagaj masur si vad ca bateria este descarcata), chem un prieten sa ma ajute sa incarc si cu chiu cu vai am ajuns acasa.
Intrebare de ce nu sa aprins martorul de baterie mai devreme? sa aprins atunci bateria era descarcata la maxim (bateria o am de 1 an de zile deci e ok).
La cateva zile incarc bateria si ma duc cu masina in service - diagnostic: diode arse si se schimba impreuna cu releul: cost total 450 RON
Toate bune si frumoase las masina pe tusa o sapatmana si plec cu ea la drum merg 50 km pe european dupa care mi se aprinde martorul de baterie descarcata, (12 V in bord) nu am ce face trebuie sa ajung la destinatie si merg pe baterie inca 80 km plus 2-3 porniri pana la destinatie, Am incarcat si am schimbat baterie cu un prieten la intoarcere. De acum sa ma duc in service sa revad problema
Intrebarea este daca am o problema ce imi solicita diodele sau calitatea diodelor este proasta. A mai patit cineva asa ceva?
Multumesc!
cope
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Sep 2009
- Mesaj Privat
Tiaz- Suspendat
- 1,069 mesaje
- din 23 Jan 2009
- Astra 2008 Z 17 DTR
- Bucuresti
Tiaz- Mesaje scrise: 1,069
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2009
- Mesaj Privat
cope
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Sep 2009
- Mesaj Privat
Dupa o lunga pauza (3 sap.) ieri am decis sa scot bateria din casa si sa o pornesc, binenteles ca alternatorul nu incarca dupa ce am pornit-o, asa ca am decis dupa cum spuneau colegi pe forum sa trag tare de volan in sus si in jos sa vad daca are vre-un efect, ma uit in BCC nimic, o pornesc o opresc trag de volan, iar o pronesc, si in final surpriza vad ca incarca 14.0 V, a stat in parcare juma de ora pornita (a prins-o zapada cu cauciucuri de vara), pornesc opresc si vad ca incarca in continuare, Sunt multumit!
Astazi voi invcerca sa o pornesc iarasi sa vada daca incarca!
Multumec celor cu ideea de a trage de volan (ati mai descoperit ceva?)
Imi aduc aminte ca prima data cand mi sa aprins martorul ca bateria este descarcata a fost dupa ce am coborat de pe o burdura intr-o benzinarie, chiar in secunda doi sa aprins (tind sa red ca problema este la un releu car se afla in acea zona si in felul acesta primeste cate un bobarnac)
Daca acum incarca inseamna ca alternatorul sau diodele sunt bune (cred ca si cele de primad data care le-am dat jos).
Bafta
Astazi voi invcerca sa o pornesc iarasi sa vada daca incarca!
Multumec celor cu ideea de a trage de volan (ati mai descoperit ceva?)
Imi aduc aminte ca prima data cand mi sa aprins martorul ca bateria este descarcata a fost dupa ce am coborat de pe o burdura intr-o benzinarie, chiar in secunda doi sa aprins (tind sa red ca problema este la un releu car se afla in acea zona si in felul acesta primeste cate un bobarnac)
Daca acum incarca inseamna ca alternatorul sau diodele sunt bune (cred ca si cele de primad data care le-am dat jos).
Bafta
cope
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Sep 2009
- Mesaj Privat
Bucuria me a a fost de scurta durata,
A doua zi am facut vre-o 10km mergea frumos incarca
La trei zile am repornit-o nu a mai vrut sa incarce.
Astazi am scoso la plimbare pe baterie dar degeaba nu a vrut sa incarce
Stie cineva unde se pot pune acele cleme de fixare a CIM-ului, asa cum am mai citit pe forum ca ar fi problema?
Bafta
A doua zi am facut vre-o 10km mergea frumos incarca
La trei zile am repornit-o nu a mai vrut sa incarce.
Astazi am scoso la plimbare pe baterie dar degeaba nu a vrut sa incarce
Stie cineva unde se pot pune acele cleme de fixare a CIM-ului, asa cum am mai citit pe forum ca ar fi problema?
Bafta
- pefo
- **
- 249 mesaje
- din 09 Oct 2008
- Astra 2006 Z13DTH
- Iasi
pefo
- Mesaje scrise: 249
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Oct 2008
- Mesaj Privat
cope a scris:Stie cineva unde se pot pune acele cleme de fixare a CIM-ului, asa cum am mai citit pe forum ca ar fi problema?
este vorba de o singura clema, pe care o montau cei de la gold&platin vis-a-vis de metro..te duci la informatii si spui ca ai venit pentru rework la CIM...spun ca o montau pentru ca am citit ca reprezentanta Opel&Chevrolet a fost preluata de grupul Tester prin firma ANDE..poti sa incerci insa la G&P..
una peste alta nu cred ca functionarea defectuoasa a alternatorului se datoreaza CIM-ului insa rework-ul e bine sa il faci...
succesuri fara esece!
cope
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Sep 2009
- Mesaj Privat
- pefo
- **
- 249 mesaje
- din 09 Oct 2008
- Astra 2006 Z13DTH
- Iasi
pefo
- Mesaje scrise: 249
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Oct 2008
- Mesaj Privat
cope
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Sep 2009
- Mesaj Privat
Am trimis un email la cei de la gold desi sunt in insolventa
Rãspunsul l-am primit de la Evrikar care au o noua firma care se va ocupa de service OPEL, si dealer OPEL in locul la Gold.
Am fost la ei si cicã mi-au pus acea clema lipsa (gratis)
De 3 zile vad ca nu am mai am pauze la incarcare iar claxonul vad ca functioneaza si el
Bafta
Rãspunsul l-am primit de la Evrikar care au o noua firma care se va ocupa de service OPEL, si dealer OPEL in locul la Gold.
Am fost la ei si cicã mi-au pus acea clema lipsa (gratis)
De 3 zile vad ca nu am mai am pauze la incarcare iar claxonul vad ca functioneaza si el
Bafta
CPcip
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2010 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2009
- Mesaj Privat
- stx
- **
- 258 mesaje
- din 10 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Bucuresti
stx
- Mesaje scrise: 258
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2010
- Mesaj Privat
- Danutza_2007
- *
- 18 mesaje
- din 01 Feb 2008
- Astra 2005 Z17DTL
- Constanta
Danutza_2007
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Feb 2008
- Mesaj Privat
CPcip a scris:AJUTOR !
Am o astra h 1.9cdti din 2007 si de 3 ori mi au picat : Puntea de diode si Releul
Am schimat bateria este Varta am fost pe la 2 electricieni si nimic .
Totul este perfect si dintr o data se impusca 1 sau 2 diode si releul .
Ce pot face ?
Am o astra h 1.9cdti din 2007 si de 3 ori mi au picat : Puntea de diode si Releul
Am schimat bateria este Varta am fost pe la 2 electricieni si nimic .
Totul este perfect si dintr o data se impusca 1 sau 2 diode si releul .
Ce pot face ?
1.7cdti, 59kw, 2005.
am schimbat si alternatorul si problema este aceeasi, toata lumea da din umeri. M-am saturat... In 2 ani am schimbat 4 baterii, de 3 ori punte de diode+releu si o data alternatorul. Asa ca, inainte de a-l schimba, mai gandeste-te. Sa nu patesti ca si mine.
Bafta !
- stx
- **
- 258 mesaje
- din 10 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Bucuresti
stx
- Mesaje scrise: 258
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2010
- Mesaj Privat
cope
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Sep 2009
- Mesaj Privat
- tenk
- **
- 127 mesaje
- din 02 Jul 2011
- Astra 2005 Z17DTH
- Iasi
tenk
- Mesaje scrise: 127
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jul 2011
- Mesaj Privat
- stx
- **
- 258 mesaje
- din 10 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Bucuresti
stx
- Mesaje scrise: 258
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2010
- Mesaj Privat
- vlad-OPC
- ****
- 1,080 mesaje
- din 23 Jan 2011
- Astra 2008 Z16XER
- Bucuresti
vlad-OPC
- Mesaje scrise: 1,080
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2011
- Mesaj Privat
- mihaiC A-A
- *
- 39 mesaje
- din 30 Apr 2009
- Agila 2008
- Bacau
mihaiC A-A
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Bacau
- Masina: Agila 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2009
- Mesaj Privat
- AndiBAD
- **
- 108 mesaje
- din 23 Feb 2012
- Astra 2006 Z19DT
- Brasov
AndiBAD
- Mesaje scrise: 108
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2012
- Mesaj Privat
Am si eu o mare problema cu masina din descriere ;am schimbat diostributia +filtre+ulei acu o zi .Astazi am pornit-o in garaj porneste mai greu (are baterie originala din Germania de 60 A Opel) parcurg aprox 2 km si o las ,revin sa o pornesc si nimic decat un clanc scurt si clipeau ceva martori.O pornesc impinsa si pana acasa o aduc .
O pun pe tester(op-com) si incarcarea imi arata 13,9 V la relanti ma plimb putin cu ea si o las ceva ore .
Dau iara sa o pornesc nimic pun un redresor mic pe baterie .... nimic iau curent de la mcv diesel porneste la sfert.Plec cu ea ma lasa la 10 km de casa iara iau curent si o aduc acasa ; deschid capota ca mirosea a incins si in plus imi crestea consumu instant de statea la 10 l/100km la liber....vad ca iese un fum de incins rau de tot din partea dreapta a motorului (coltul spre habitaclu)
Aveti idee ce poate fi? Am incercat sa va dau mai multe detalii poate aveti vre-o idee ceva ! HELP
O pun pe tester(op-com) si incarcarea imi arata 13,9 V la relanti ma plimb putin cu ea si o las ceva ore .
Dau iara sa o pornesc nimic pun un redresor mic pe baterie .... nimic iau curent de la mcv diesel porneste la sfert.Plec cu ea ma lasa la 10 km de casa iara iau curent si o aduc acasa ; deschid capota ca mirosea a incins si in plus imi crestea consumu instant de statea la 10 l/100km la liber....vad ca iese un fum de incins rau de tot din partea dreapta a motorului (coltul spre habitaclu)
Aveti idee ce poate fi? Am incercat sa va dau mai multe detalii poate aveti vre-o idee ceva ! HELP
- mihaiC A-A
- *
- 39 mesaje
- din 30 Apr 2009
- Agila 2008
- Bacau
mihaiC A-A
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Bacau
- Masina: Agila 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2009
- Mesaj Privat
Mai mult ca sigur s-au ars cateva diode si probabil alternatorul e pe "duca"! Cei 13,9V nu sunt suficienti sa incarce bateria mai ales daca o pornesti de 3-4 ori/ zi! In partea dreapta se afla si alternatorul...deoarece ai ramas pe baterie e posibil ca CB-ul sa fie dat peste cap.
Revin la postul meu de mai sus: ATENTIE releul Mobiletron are o gaura-CONTACT pt. masa in plus si trebuie facut filet in corpul de Al al alternatorului pt. a monta un surub de contact , altfel releul nu va functiona , asadar acum tensiune va fi "batuta in cuie" la 14,2V
Revin la postul meu de mai sus: ATENTIE releul Mobiletron are o gaura-CONTACT pt. masa in plus si trebuie facut filet in corpul de Al al alternatorului pt. a monta un surub de contact , altfel releul nu va functiona , asadar acum tensiune va fi "batuta in cuie" la 14,2V