Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  • Cata B

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2004

  • Mesaj Privat
Nu m-ai inteles. Era o opinie de genul "motoarele diesel de 1.7 si 2.2 sunt ok, feriti-va insa de cel de 2.0!"
Skip ads

  • VectraDTI

  • Mesaje scrise: 685
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Pai hai sa iti raspund . O sa fiu foarte obiectiv, desi pe masina am motorul 2.0
Deci, dupa cum am mai postat, eu abia mi-am adus Vectra de cca 2 saptamani in tara. Inainte sa plec (am plecat chitit pe Vectra BII), m-am documentat f mult despre motoarele de Opel, pentru ca nu eram f hotarat ce sa iau.Initial eram 'croit' pe o benzinara dee 1.6 sau 1.8. Insa dupa mai multe discutii cu posesori sau cunoscatori de Vectra am ajuns la concluzia generala ca : 1.6 este un motor f bun, dar nu rezista mult (cca 200k km), asta insemnanad ca daca luam o masina la 100k-150k km nu ma mai tinea mult. Deasemenea, cel de 1.8 este f bun insa are un consum exagerat de mare, ceea ce nu mi-ar fi convenit; 1.7dti este un motor hibrid de isuzu cu o putere ff mica ce nu face fata caroseriei extrem de grea; 2.0dti este un motor ff economic cu o fiabilitate destul de buna, dar foarte pretentios la uleiuri si motorina ; 2.2 dti este la fel ca si 2.0 insa cu o putere mult mai mare (125cp) si cu un consum de doar 0.2-0.4 l/100km mai mare decat cel de 2.0, iinsa ar fi avut un cost de achizitie mult mai mare decat cel de 2.0, fara sa mai vb de taxele vamale ce ar fi dedpasit 2100E (fata de 1.700 cat au fost la ceel de 2.0); asta fara sa mai punem la socoteala ca acum avem niste valori la rca enorme (1mil/an dif ded la 2.0 la 2.2) + vigneta dee reum ce va fi introdusa. Concluzia e ca mi-ar fi placut un motor de 2.2 insa costurile lui ar fi fost f mari. Asa ca al II-lea pe lista a fost motorul de 2.0 . Iar opiniile despre fiabilitatea si consumul acestui motor le-am adunat de la cecl putin 10 oameni care se price si lucreaza in domeniu (inclusiv 1 om de la Erebus + unul de la Union).
...pahrereah mea!
  • Libra

  • Mesaje scrise: 4,004
  • Locatie: Oradea
  • Masina: Astra 2002 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Fratilor, daca mai intereseaza pe cineva:
Am mers la reprezentanta Opel. Opel West din Oradea.
Cu 13.000.000. lei, am facut urmatoarele:
-schimbat curea distr. + rola + intinzator
-schimbat ulei motor (Opel 5W30) + filtru ulei
-schimbat filtru motorina
-schimbat filtru aer
-schimbat filtru polen
-schimbat 1 bucata cap. bara.
Eu sunt multumit.
Am mai platit 350.000. lei pt. verificat unghiurile la roti.
Poate filtrele si capul de bara le rezolvam singur, dar pentru restul am preferat sa merg la specialisti.
  • sandumbogdan

  • Mesaje scrise: 887
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2004

  • Mesaj Privat
VectraDTI a scris:1.7dti este un motor hibrid de isuzu cu o putere ff mica ce nu face fata caroseriei extrem de grea;

Este sau a fost 1.7 pe Vectra? Pe Astra se descurca acceptabil, mult mai bine decat unul de 1.4 pe benzina sa zic.
Skip ads

  • pratmin

  • Mesaje scrise: 401
  • Locatie: Comanesti
  • Masina: Agila 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Pentru timpul de manopera la service-ul Opel se poate consulta TIS-ul. Poti sa printezi si sa te prezinti la service cu timpii reglementati de Opel...
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Semnatura lui Sezran arata cam asa "Opel Vectra A 1.7D, 1994 (17DR)"
  • Sezran

  • Mesaje scrise: 1,183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2004

  • Mesaj Privat
motorul meu este 1.7DR, produs de GM, fara turbina.
inaintea lui a existata 1.7YD, produs tot de GM, puuuutin mai slab ca putere.
apoi a aparut si 1.7TD, produs de isuzu, cu turbina si cu putere mai mare.
asta era situatia la vectra a. 1.7TD cred ca a evoluat in timp. am vazut si vectra b cu motoare 1.7.

ps: la citi km ar trebui sa schimb cureaua? stiam de 50-60.000 si acum am ~50.000.
  • BOEING747

  • Mesaje scrise: 348
  • Locatie: ORADEA
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Chiar asa cum zice SanduBogdan....1.7DTi motor hibrid shi slab?? As fi de parere...si pot confirma faptul ca 2.0DTi 16V e mai lenes k si 1.7. Am condus deja 2 masini cu motorizarea de 2.0( Oradea- Cluj) si sunt net inferioare astrei de 1.7. M-a surprins si pe mine faptul ca nu tragea nici macar cum merge a mea...ma asteptam sa-i dau in gura si sa-mi miroase toti tzeava, dar nici pe departe . Nu stiu ce sa zic...sa fi fost la amandoua debitmetrul pe finala.. Question . Cam putine sanse....mai astept pareri.
Skip ads

  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,832
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
eu am condus de la mine la firma astra caravan cu motorizari 1.7 si 2.0 DTI.
2.0 dti e mult mai ager+ se duce mai bine la viteza si este si mai silentios ( tot la viteze mari). la turatii mici e mai silentios cel de 1.7.
la aceasta comparatie au cotribuit mai multe masini, nu doar doua.

...parerea mea...
  • sandumbogdan

  • Mesaje scrise: 887
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Singura Astra cu motor 2.0dti mi s-a parut incomparabil mai rapida ca a mea, si era si caravan, deci mai grea.
  • albinutza

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2010

  • Mesaj Privat
@senator1 Buna , imi poti lasa un nr. de telefon de la AUTO-BMG?MULTUMESC
  • senator1

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2004

  • Mesaj Privat
Desi s-ar putea sa fie cam prea tarziu, uite datele de contact (desi au mai fost prezentate pe acest forum):
AUTO-B.M.G SRL
Adresa: BUCURESTI, STR. GH. TITEICA NR. 99, S2
Telefon: 021.242.86.47
Skip ads

  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Pentru siguranta as vrea sa schimb cureaua, daca este nevoie, rolele si pompa de apa. Cam asa arata acum si daca nu ma insel a fost schimbata acum vreo 70 mii. Intrebarea este la cati km se schimba? 1,7 DTI din2002, multumesc frumos.
  • ToXyC

  • Mesaje scrise: 221
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2002 1.6 16v 101cp
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mai 2010

  • Mesaj Privat
60 000km, maxim 90 000km
  • xcuseme

  • Mesaje scrise: 1,458
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2006

  • Mesaj Privat
@Toxic nu mai vorbi aiurea daca nu stii

La 1.7 DTI se schimba la 150.000 km sau 10 ani.
  • ToXyC

  • Mesaje scrise: 221
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2002 1.6 16v 101cp
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Ma gandeam ca e la fel ca la benzina
si e ToXyC nu Toxic, "icschiuzmi"
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR