Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric
  • AcidMan

  • Mesaje scrise: 642
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2004

  • Mesaj Privat
in ce zona stai sa venim sa stam la o bere cu tine toata noaptea Smile
Skip ads

  • corsa1.2tw

  • Mesaje scrise: 138
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2005 Z12XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2006

  • Mesaj Privat
acidman uita-te in oglinda retrovizoare si ai sa-l vezi Laughing
iti sufla-n ceafa Cool
  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,301
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
eu la calibra turbo cand s-a blocat contactu, cu volanu blocat, singura solutie a fost distrugerea contactului, folosirea bormasinii cu spiral vidia pt a debloca volanul, si cumpararea a unui contact de vauxhall din 96 de la dezmembrari Smile (masina era blocata fix in fata usii de la accidente usoare sect 2, cu volanul blocat, si parcata de asa fel incat nu puteai sa aduci nici platforma s-o duci in service Very Happy ) al naibii ghinion nu ?
  • dancraciun

  • Mesaje scrise: 274
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2006

  • Mesaj Privat
ma alatur si eu voua! ce dumnezeu se intampla cu butucii astia! astazi am stat 1 ora in fata masinii pana am reusit sa rotesc cheia in contact! am mai patit odata asa insa dupa cateva incercari am reusit! stiu cum se deblocheaza volanul! chiar radea maiandrei de mine pentru ca l-am sunat poate avea el vreo idee! deci masina a stat in soare cam 3-4 ore volanul blocat iar cheia nu se misca nici macar un mm!!! nu pot sa inteleg de ce e chiar enervant dupa o ora de spray-at cu diverse wd40, inca un spray prevent pentru butuci etc.... si foarte multa forta ... am rotit de cheie cu doua maini ... am zis ca ori o rup ori de deblocheaza! .. intr-un final am reusit .. ajuns acasa opresc masina scot cheia si imi trece prin cap sa o incerc iar! nici o sansa!!! tot la fel cu foarte multa multa forta! nu pot sa cred altceva dacat ca e stricat butucul! acum .. vreau sa merg sa iau unul de pe la dezmembrari insa nu stiu ce sa iau Very Happy asta e poate ma ajuta cineva odata intr-o zi !multumesc
Skip ads

  • corsa1.2tw

  • Mesaje scrise: 138
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2005 Z12XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2006

  • Mesaj Privat
ai incercat sa impingi putin in cheie? cica ar merge si varianta asta
  • bebicanu

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Bistrita
  • Masina: Zafira 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2006

  • Mesaj Privat
ce ziceti ca mi s-a intamplat si mie acelasi lucru , nu mai mergea sa rasucesc cheia in contact. solutia ? .... WD 40. mi-ar placea sa cred ca este rezolvarea definitiva dar ma tem ca este doar o solutie de moment si nu va trece mult pana cand va trebui sa apelez si eu la burghiu pentru a putea schimba butucul.
In final nu imi ramane de cat sa sper ca acest moment va fii destul de departe.
  • fulici

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1997 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2006

  • Mesaj Privat
ATENTIE MARE!
Am avut si eu probleme cu contactul (nu puteam sa rotesc cheia deloc) si m-am dus la opel dibas, i-am dat unui mecanic 150ron (eram disperat fiindca peste 3 ore trebuia sa plec in turcia) si l-a facut super astfel incat merge si acum si nu are nici o pb. Deci se poate repara chiar daca cei de la magazine sau reprezentante iti spun ca singura solutie este inlocuirea contactului...
  • Octav

  • Mesaje scrise: 245
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Pana la urma toate problemele mecanice se pot rezolva. Dar cea mai mare problema ramane insa pierderea unei chei. Eu am cumparat un Opel Astra din Olanda si cel de acolo a pierdut o cheie. In tara am montat o alarma (deh acolo nu le trebuie ........) si marea problema acum intervine la blocarea usilor. Trebuia sa fiu foarte atent sa nu cumva sa uit cheia in interior, asa ca am facut o copie a cheii. Aceasta fuctioneaza perfect (descui,incui ) dar nu sta pornita, deci chestia e cip-ul. Am scos cipul din cheia originala l-am lipit cu izolatie de copie si masina functiona perfect. Dar daca pierd originala??????? ( nu e chiar ortodox sa montezi cip-ul in habitaclu, acesta avand rolul antifurt) Cum facem rost de un nou cip???
Stie cineva?????
Skip ads

  • turbojack

  • Mesaje scrise: 124
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Octav a scris:... Cum facem rost de un nou cip???
Stie cineva?????




Trebuie sa comanzi un alt cip si asta se poate doar la reprezentanta deoarece doar ei au codul exact dupa seria de pe sasiu.
  • Octav

  • Mesaje scrise: 245
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Si stii cumva care ar fi costul unei asemenea operatii?????( aproximativ)
  • bebicanu

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Bistrita
  • Masina: Zafira 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2006

  • Mesaj Privat
Octav a scris:Si stii cumva care ar fi costul unei asemenea operatii?????( aproximativ)

vezi ca s-a mai discutat pe forum este o mica firma pe langa obor care face si copie pentru chip / cel putin asa spuneau candva colegii de prin BUcuresti
si pretul este cel mai mic
Am in schimb o intrebare > Si-a pus cineva contact nou pe Astra sau Zafira de dupa 2001 ? cat a costat fara manopera?
multumiri anticipate...Smile
  • turbojack

  • Mesaje scrise: 124
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jul 2006

  • Mesaj Privat
cama a scris:Am aceeasi problema cu cheia in contact!



Introdu in gaura cheii furtunasul unui spray cu vaselina si injecteaza vaselina pina iese afara.Dupa asta ,introdu cheia si incearca sa o invirti chiar scuturind putin de ea la rotire.

V-ati pus intrebarea de ce se defecteaza butucul de la cheia contact?
Cea mai frecventa cauza este o legatura de chei prea grea ( gen manunchiul de chei al temnicerului) sau un breloc prea greu.
Aceasta greutate mare ,va distruge prin trepidatii mecanismul fin din butuc.
Skip ads

  • bebicanu

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Bistrita
  • Masina: Zafira 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2006

  • Mesaj Privat
turbojack a scris:
cama a scris:Am aceeasi problema cu cheia in contact!


V-ati pus intrebarea de ce se defecteaza butucul de la cheia contact?
Cea mai frecventa cauza este o legatura de chei prea grea ( gen manunchiul de chei al temnicerului) sau un breloc prea greu.
Aceasta greutate mare ,va distruge prin trepidatii mecanismul fin din butuc.


crezi ca aceasta poate fi cauza defectarii?
Rolling Eyes
sau poate o uzura mai accentuata a acestor mecanisme
este cineva care stie pretul la un butuc nou?
  • Alexx77

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Braila
  • Masina: Signum 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Am incercat sa pun contactul pe rind cu ambele chei,nici o miscare.Cheia nu se misca neam.Am facut rana la deget.Am incercat sa misc de volan intii finut apoi cu forta ,nici un rezultat.Am pus vasilina subtire (folosita la rulmenti) am indesat-o in contact....nici un rezultat.E vineri si pina luni ce mama dracului fac???Am chemat un mecanic a incercat sa dea jos butucul...nimic.Dupa ce a dat jos toate plasticele si dupa ce a decuplat si partea electrica imi zice ca trebuie dat volanul jos cu totul.Sunt totul numai spume.[b][u]Va rog din suflet o solutie sau o schema pt demontat butucul!!! Mad Mad
  • dinca_marian

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2006

  • Mesaj Privat
incearca si cu ceva pentru degripat..nu se stie poate ajuta o solutie gen wd 40
  • dnt
  • **
  • 51 mesaje
  • din 05 Aug 2006
  • Astra 2002 Y20DTH
  • Bucuresti
  • dnt

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2006

  • Mesaj Privat
si la mine face figuri, ii mai dau cu degripant si-i trece/incearca
  • vectrapxi1

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 2004 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Am facut un tutorial de reparare a butucului cheii, mai demult, uitati-va acolo macar sa stiu ca nu l-am facut degeaba, dar cred ca o sa va ajute.

Bafta !
  • Alexx77

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Braila
  • Masina: Signum 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Va multumesc pt sfaturile pe care mi le-ati dat si va iformez cum am rezolvat problema.Vineri seara cheia intra in butuc insa parca era sudata.Nu se invirtea nici un milimetru.Simbata la 9 am urcat masina pe rampa(4 insi pt ca rotile fata erau blocate in directia fata).De la 10 la 18 desfacut in service:bloc lumini,airbag,volan s.a.Cu bormasina gaurit metalul care bloca volanul.Scos butuc.Un mic pinion uzat.L-am schimbat cu unul de cielo si l-am facut sa mearga.Montat la loc totul.50 ron tractarea(2,3km),80 ron manopera,20 ron spray degresant(degeaba),rana la degetul aratator mina dreapta.TOATE CELE BUNE BAIETI.aaa si inca ceva:camasa butuc la Eurocar(piese auto import) 64 ron.
  • Aaryonar

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Salut...

Masina> Vectra B 2.0 XEV din 1996

Problema> dupa multe semne, in sensul ca mergea din ce in ce mai greu sa rasucesc cheia in contact, iar eu ca un tantalau n-am dat atentie, am ajuns in situatia in care sa ma uit la masina in parcare cu volanul blocat si fara nici o sansa sa o pornesc.
Embarassed
Simptom> e ca si cum as baga fier pe fier... alta data avea ca un resort acum e pur si simplu ca si sudat

Intrebare> Question cum se poate repara si mai ales unde?!? (in bucuresti ar fi minunat pentru ca masina e pe butuci efectiv...) sau daca nu, unde gasesc un simstem nou sau second hand sa inlocuiesc (ma refer la butuc contact + chip & restul...) dar calculatorul.. . are ceva daca inlocuiesc sistemul si nu umblu la calculator? ma gandesc ca au legatura una cu cealalta... Sad

Cu multumiri anticipate...

Silviu
  • Dr.Opel

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1984 13N
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Probabil ti s-a blocat partea mecanica a butucului. Incearca mai intii sa dai cu un spray deblocant (WD sau cam asa ceva) in interiorul butucului, apoi incerca sa deblochezi miscind de volan si in acelasi timp misca cheia incet, apasind in acelasi timp btucul. Normal ar trebui sa se poata apasa si sa revina ca un buton butucul. Ca sa demontezi butucul trebuie sa demontezi volanul (atentie la dezactivarea ABS!). Daca nu reusesti sa-l repari pe cel scos afara (desi un mecanic priceput si cu rabdare l-ar putea repara), probabil va trebui sa cumperi un contact cu decodor de la reprezentanta Opel.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR