Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  • PAUL_BM

  • Mesaje scrise: 258
  • Locatie: Maramures
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Pe un Corsa 1.0, dupa ce te saturi de consumu ala. Very Happy Smile) Oricum, faine BMW-urile vechi, imi plac si mie tare mult. ce zici de un Seria 8?Very Happy
Skip ads

  • AndrewBv

  • Mesaje scrise: 1,006
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2009

  • Mesaj Privat
chelu adrian a scris:Eu am un A8 2.8 quattro benzina automata cu GPL si imi papa 15 % in afara si intre 18-22 in oras. Un motor de 3.5 cred ca tot pe acolo bate.

Salut, mergi mai sportiv cu masina de ai un consum asa de mare?Mi se pare foarte mare consumu, e apropiat de consumul motorului de3.7si 4.2...ala ia undeva la 25 in oras...
  • alcapone

  • Mesaje scrise: 205
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Omega 1994 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2009

  • Mesaj Privat
am avut si eu audi a6 2.8 fabricatie 92 si tot cam asa era consumul , in jur de15%nu se ducea niciodata la 22. bine , depinde si de reglajul motorului si de modul in care merge fiecare cu el, mai ales ca al meu avea cutie manuala. Eu am observat ceva foarte ciudat la bmw-ul asta 535. la o turatie de 2000 rpm in treapta 4 computerul imi indica un consum de aproximativ 20%, daca o turez le 3500-4000 rpm imi scade consumul la 8-12%.si din cate am observat daca merg cu 100km/h imi consuma mai mult decat la 130. la un opel omega 2.0 16v de exmeplu am observat contrariul, daca mergeam la 1500rpm cu treapta 5 la drum intins consuma cam 7% mult mai putin daca mergeam cu ea turata. O sa revin si cu un filmulet daca o sa am timp liber saptamana aceasta.
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
e normal ce spui.la 2000 e subturata.
Skip ads

  • victor_n

  • Mesaje scrise: 983
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Am un BMW 318 tds , si cam acelasi lucru la 100 consuma mai mult decat la 130 ... Chiar daca e motorul destul de mic , se simte la consum .
Am avut cateva BMW-uri pana acuma , de la "ursuleti" (324. 320 ,318 si mai ales un 320 destul de modificat ) "pisicute" (318tds 325 tds ) dar masina care a reusit sa ma impresioneze a fost un 524 de prin 90 si ceva ( nu mai tin minte exact) . Masina respectiva era intr-o stare fff buna , avea un consum ff decent , singura problema erau franele , care erau criminale ( ca la majoritatea BMW-urilor construite in acea perioada . Iarna chiar prefer tractiunea spate ( cu o greutate adaugata in portbagaj , si cauciucuri adecvate ).
Un BMW este un BMW si dupa ce conduci o data( mai ales daca este intr-o stare buna) nu prea iti vine sa te conduci alta masina , singura "problema" desigur sunt taxele , asigurarea si pretul pieselor care uneori te pun serios pe ganduri Smile) . Oricum ca si masina este cel mai aproape sa iti arate adevarata placere a condusului , totusi problema este ca trebuie sa ai ceva experienta cand te sui la volanul unei asemenea masini ...
  • florinianc

  • Mesaje scrise: 1,600
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2010

  • Mesaj Privat
AndrewBv a scris:
chelu adrian a scris:Eu am un A8 2.8 quattro benzina automata cu GPL si imi papa 15 % in afara si intre 18-22 in oras. Un motor de 3.5 cred ca tot pe acolo bate.

Salut, mergi mai sportiv cu masina de ai un consum asa de mare?Mi se pare foarte mare consumu, e apropiat de consumul motorului de3.7si 4.2...ala ia undeva la 25 in oras...

Am un var cu un A8 tot de 2,8 motor, si tot cam atat ii consuma. Cred ca tot atat ii e dat consumul in carte. Si de bmw, m-am plimbat cu un 520i din 96 vreo 4 zile. Il lasase o ruda de-a mea sa il inmatriculez, sa nu apuce taxa asta marita. In oras vedeam cum merge in jos acu' de la benzina.. Cred ca lua in jur de 15% in oras.
Iar de motoarele mari, stai lin ca iau alea cat incape, dupa greutatea piciorului. Nu cred ca se va auzi vreodata de motor benzinar din asta mare pe autoturisme, care sa pape sub 15%.
  • Negreanu

  • Mesaje scrise: 946
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2004 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Laughing ....gata bmw-ul? ce nu iti convine la el? Am vazut ca il dai la schimb Embarassed
  • sebyalexa

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 1999 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2010

  • Mesaj Privat
arata bine masina.dar la impozitul care se anunta de la inceputul lui 2011..poate o sa te caute proprietarul masinii sa o radieze,desi uneori e greu de gasit masina.o sa se aude un impozit la el de creca o sa'l vad spanzurat la stiri.
Skip ads

  • alcapone

  • Mesaje scrise: 205
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Omega 1994 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Chiar nu ma deranjeaza impozitul ca nu il platesc. Este 52mil anul acesta.Am fost ieri si am intrebat la circa financiara si a facut tipa aceea o fata de zici ca a vazut ursul. Sunt super multumit de masina, si de consum care nu prea sare de 12-13, dar ma dispera politia.Mi-au dat sapt asta 850 lei amenda si m-au luat cu o gramada de chichite d-astea. Au inceput sa imi spuna ca face zgomot prea rau , ca am jantele alea ciudate si ca ar fi mai mari decat ce am eu pe talon. Le-am spus ca sunt originale, dar nu au crezut. Au comentat si din cauza la geamurile ionizate. Ar mai fi de rezolvat cate ceva la ea ca sa intru in legalitate, de exmeplu sa dau o fuga la rar sa omologhez rotile, ca in talon am decat dimensiune standard 195/65r15(mi se pare destul de ciudat sa pui asemenea roti la masina asta). Sa caut o autorizatie pt geamurile astea ionizate ca am vazut ca sunt decat niste timbre puse p ele. Si sa rezolv ceva si cu toba finala ca face un zgomot de trezesc si judetul vecin. Daca o sa se incalzeasca vreodata afara si o sa am chef sa stau de ea nu o mai vand, pt ca astea sunt singurele probleme.
  • sebyalexa

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 1999 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2010

  • Mesaj Privat
inteleg.pai apuca'te si pune'o la punct.poti sa fentezi putin autorizatia cu geamurile omologate,cauta la ''baieti'' autorizatii,gasisem intr'un timp la 50 lei,dar eu nu am avut nevoie.daca nu cumpara de la magazinele auto folie cu timbre si lipesti doar timbrele pe geamurile ionizate si completezi foaia.nu cred ca iti vor spune vreo ceva.intereseaza;te.e nashpa daca nu sunt omologate ptr ca iti pot rupe certificatul in unele cazuri.nu stau la vrajeala.masina arata bine.parerea mea.iti urez succes si spor la treaba.
  • alcapone

  • Mesaje scrise: 205
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Omega 1994 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2009

  • Mesaj Privat
merci mult! Wink
  • nika_nica

  • Mesaje scrise: 547
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2002 1.7 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2010

  • Mesaj Privat
stiu ca sunt offtopic dar nu vreau sa mai deschid alt topic!am un bmw 525 d din 2001,si nu stiu cum sa fac sa imi arate consumul,imi arata pe acul acela din mijloc dar eu vreau sa imi arate consumul digital.

@alcapone din cate stiu eu la motorele pe benzina trebuie sa mergi mai turata cu ea ca sa iti consume mai putin.
Skip ads

  • alcapone

  • Mesaje scrise: 205
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Omega 1994 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2009

  • Mesaj Privat
la mine la 535 se apasa pe maneta de la stergatoare pana afiseaza pe bc.
  • cyberbob

  • Mesaje scrise: 1,287
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Salutare!
Daca iti permiti sa-l intretii, ai facut o alegere f buna cu E34. Sunt pasionat de BMW, in viitor urmand sa-mi iau un E30 pt forja, pe care iau in calcul sa pun motoru M30B35...adica ce ai tu.
Din ce m-am documentat pentru proiectul meu, M30-ul e bulletproof, fiind o versiune imbunatatia a motorului mai vechi M188 am impresia.
Ca probleme generale nu are decat niste oring-uri care se uzeaza cam repede, si tachetii mecanici, care trebuiesc verificati la fiecare 20-25k km.
Am vazut film cu E32, cu acelasi motor ca al tau, tinut pe loc in limitare ~10 min. L-a oprit, l-a pornit din nou si a plecat pe roti cu masina, fara sa "dea segmentii pe evacuare"
Sper sa nu te fi plictisit cu postul meu lung.
Sa-l stapanesti sanatos si fara incidente!

Adi G.
  • alcapone

  • Mesaje scrise: 205
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Omega 1994 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Am facut si eu burnout zilele trecute dar nu imi place, ca are blocant cu alunecare limitata si merg continuu ambele roti. Este foarte bun la intrecerile pe 400m, pleaca glont. Am avut ceva de facut pe la el de cand l-am luat:
- mi-a picat discul de ambreiaj si am schimbat tot kit-ul cu unul sport+ volanta usurata.
- am gasit conducta de alimentare de sub masina strangulata ,dar am rezolvat-o+curatat rezervor ,injectoare, filtre noi...
-am indreptat jantele + alte anvelope mai inalte
-inlocuit parbriz
-am schimbat toba finala ,era rupta
-mai am o singura problema ,cred ca trebuie reglati tachetii pt ca atunci cand este incins motorul pe la 2-3000 rpm se aude ca un rontait in zona axei cu came. dupa 3000rpm nu mai face. cred ca este din cauza uleiului prost care a fost pus in el sau a unui tachet care nu este reglat bine.
zilele astea o sa ii fac si schimbul de ulei. In concluzie este un motor super reusit, are aproape 700.000km si merge super. Chiar au fost motoare facute sa reziste 1mil km. Nu mai zic ca nu are aproape deloc rugina.
Asa arata batranelul acum:




  • cyberbob

  • Mesaje scrise: 1,287
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2010

  • Mesaj Privat
alcapone a scris:Am facut si eu burnout zilele trecute dar nu imi place, ca are blocant cu alunecare limitata si merg continuu ambele roti. Este foarte bun la intrecerile pe 400m, pleaca glont.

Cum sa nu-ti placa ca trag ambele roti in burn? Shocked Ma rog...asta e chestie de gusturi.
Autoblocantul ala te mai ajuta si iarna in afara de linie ....cu un open diff nu prea pleci de pe loc cu un motor ca al tau.
alcapone a scris:
-mai am o singura problema ,cred ca trebuie reglati tachetii pt ca atunci cand este incins motorul pe la 2-3000 rpm se aude ca un rontait in zona axei cu came. dupa 3000rpm nu mai face. cred ca este din cauza uleiului prost care a fost pus in el sau a unui tachet care nu este reglat bine.
zilele astea o sa ii fac si schimbul de ulei. In concluzie este un motor super reusit, are aproape 700.000km si merge super. Chiar au fost motoare facute sa reziste 1mil km. Nu mai zic ca nu are aproape deloc rugina.

Cum am spus mai sus, motoarele astea sunt aproape indestructibile. Dar au un mic defect la tacheti...se slabesc, mai mult ca sigur e de la vre-un tachet tzacaneala, la motorul tau, tachetii trebuiesc ferificati la fiecare 20-30 mii km.

Adi G.
  • alcapone

  • Mesaje scrise: 205
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Omega 1994 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Am pus niste anvelope pe spate dunlop sp sport 2000. Sunt incredibil de proaste. sunt asa moi, ca dupa 20 secunde de burn se topesc ridurile, raman lipite parca ar fi guma de mestecat.Smile) Ai dreptate , este bun si blocantul la ceva dar iarna ma enerveaza foarte tare. Iarna asta am avut anvelope de vara , nu am mai avut timp sa le schimb si din cauza blocantului nici nu puteam pleca de pe loc , fugea spatele in toate partile. Sunt curios la iarna, cand va fi echipata cum trebuie. Referitor la e30, ar fi bine sa iti gasesti unul bun la tabla, ca majoritatea sunt foarte obosite. App, daca te intereseaza am la cineva un 535i din 92 , fost 525i . Motorul este absolut nou pe el, facut de la 0, cutie hidramata cu kickdown, scaune retapitate de curand cu piele neagra. Masina este criminala, doar ca are nevoie de itp ,asig, si reparat un ambreiaj la cutie. Poate te intereseaza sa il iei pt proiectul tau, pretul este cam de 30 mil. Daca vrei iti dau numarul lui pe privat.
  • cyberbob

  • Mesaje scrise: 1,287
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Salutare!
Interesanta masina de care mi-ai zis. Dar momentan n-am bani sa incep proiectul, la anul o sa ma apuc.
Iarna te ajuta maxim blocantul, cu un open diff, cum ar pierde aderenta, ar trage decat o roata. La iarna o sa vezi diferenta mare daca o sa ai cauciucuri de care trebuie.

Adi G.
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR