Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  • GTS-MAN

  • Mesaje scrise: 305
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 2.2 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2009

  • Mesaj Privat
WTF ? fiesta rs? Smile) lol
Skip ads

  • cont-sters-27243

  • Mesaje scrise: 1,320
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Da, sincer m-as bucura sa vad un Astra GTC acolo unde este Fiesta RS ( LOL )
  • elegance

  • Mesaje scrise: 3,088
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2000 Y 17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Doamne feri, sa speram ca cei de la opel nu se vor lasa pe o ureche CHIAR in halul ala. Rolling Eyes
  • cont-sters-27243

  • Mesaje scrise: 1,320
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Mare dreptate ai, sper sa nu se coboare chiar in asa hal sa ajunga asa:




Evil or Very Mad Evil or Very Mad
Skip ads

  • GTS-MAN

  • Mesaje scrise: 305
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 2.2 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2009

  • Mesaj Privat
mda...intr-adevar cei de la opel habar nu au de asa ceva nu au coborat deja la "nivelul " asta...ai dreptate Wink

http://www.youtube.com/watch?v=68I5a94s4s4 Evil or Very Mad

http://www.youtube.com/watc...p;feature=related Twisted Evil



totusi ce legatura are fiesta rs care oricum nu exista versiune de strada cu astra gtc? care e legatura ?
  • elegance

  • Mesaje scrise: 3,088
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2000 Y 17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Absolut nici o legatura, dar ne place sa deschidem flame'uri si sa ne dam inteligenti. Wink
  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,415
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Modelul coupe compact lansat de Opel a creat multa agitatie in iunie, cand a putut fi comandat. Aspectul dramatic al modelului GTC, creat sub conducerea lui Mark Adams, Vicepresedinte Design al Opel/Vauxhall, este menit sa uimeasca clientii si sa surclaseze liderii consacrati din clasa sa.
Insa atractivitatea modelului GTC merge dincolo de liniile increzatoare. Spre deosebire de multe alte versiuni hatchback compacte cu trei usi existente, modelul GTC, ca si versiunea precedenta, va fi unic in cadrul gamei Opel, fiind conceput pentru soferii care apreciaza atat manevrabilitatea si performanta, cat si aspectul unui autovehicul.
Pentru aceasta, inginerii Opel din Russelsheim si de la Vauxhall Engineering Center din Millbrook, Marea Britanie au creat o platforma speciala pentru modelul GTC. Componentele cheie, precum suspensia HiPerStrut pe puntea fata, au fost preluate de la modelul Insignia OPC de 239 kW/325 CP, in timp ce puntea spate unica cu brat Watt si arbore compus a fost imbunatatita semnificativ. Asadar, desi gama GTC cuprinde in prezent o gama larga de motoare cu putere de la 88 kW/120 CP la 132 kW/180 CP, soferii se pot baza intotdeauna pe un nivel inalt de dinamica la conducere.
Suspensia fata de inalta tehnologie sporeste atractivitatea modelului GTC
Inca de la inceputul programului de dezvoltare a modelului GTC, scopul a fost de a oferi autovehiculului caracteristici orientate spre sofer si adaptabilitate la conditiile de drum. "Scopul nostru a fost ca prin intermediul dinamicii de conducere a modelului GTC sa surclasam cel mai bun autovehicul din clasa", a declarat Michael Harder, inginer supraveghetor al diviziei de dinamica de conducere a Opel. "Am dorit, de asemenea, sa schimbam centrul de interes in cazul modelului Astra cu 5 usi, anume raspunsul in viraje si comportamentul amortizoarelor, concentrandu-ne pe o configuratie mai precisa, insa destul de confortabila pentru majoritatea drumurilor din Europa si Marea Britanie."
Marea parte a procesului de dezvoltare s-a concentrat pe integrarea suspensiei HiPerStrut de la Opel in cadrul modelului GTC, o premiera pentru un model Astra. Bazata pe sistemul utilizat in prezent la modelul Insignia OPC de 239 kW/325 CP, suspensia HiPerStrut utilizeaza punctele de montare existente, insa reduce unghiul de inclinare a axei pivosilor cu 44 % si reduce lungimea fuzetei cu 46 % fata de modelele echipate cu suspensie MacPherson. Acest lucru ajuta la prevenirea deraparii cauzate de cuplul motor generat la virare, o caracteristica a multor autovehicule puternice cu tractiune pe puntea fata, permitand soferilor sa valorifice mai bine performantele modelului GTC, fara a afecta precizia directiei.
Utilizarea suspensiei HiPerStrut a redus, de asemenea, variatia unghiului de cadere a rotilor din fata ale modelului GTC in timpul virajelor, imbunatatind aderenta. Comportamentul sistemului de directie este, de asemenea, imbunatatit datorita reducerii nivelului de frecare inregistrat intre componentele acestuia. Modificarile geometriei ocazionate de suspensia HiPerStrut permit, de asemenea, echiparea modelului GTC cu jante cu diametru de pana la 20 inci.
"Modelul actual Astra cu 5 usi a prezentat dintotdeauna o manevrabilitate exceptionala", a declarat Michael Harder. "Insa GTC a ridicat stacheta si mai sus. Soferul va aprecia instant raspunsul si aderenta, permitandu-i sa exploateze si mai mult potentialul platformei de baza Astra."
Revizuirile suspensiei spate completeaza modificarile aduse garzii la sol si ecartamentului modelului GTC
Fata de versiunea Astra cu 5 usi, garda la sol a modelului GTC a fost coborata cu 15 mm, in timp ce ampatamentul a fost marit cu 10 mm, de la 2.685 mm la 2.695 mm. Ambele ecartamente sunt, de asemenea, mai late, 1.584 mm (+40 mm) in fata si 1.585 mm (+30 mm) in spate.
Suspensia spate cu arbore compus si brat Watt a fost de asemenea revizuita, pentru a obtine rezultate exceptionale in ceea ce priveste rigiditatea la ruliu si inaltimea centrului de ruliu. Sistemul are multe avantaje fata de o configuratie cu brate multiple, inclusiv un design imbunatatit, rigiditate mai mare a unghiului de cadere a rotilor si un nivel redus de frecare a sistemului de suspensie. Puntea spate cu brat Watt permite, de asemenea, mentinerea in permanenta a stabilitatii laterale.
Puntea spate cu brat Watt este amplasata pe o traversa de dimensiuni mici, atasata de partea inferioara a autovehiculului, in spatele liniei centrale a rotilor din spate. Aceasta cuprinde un brat central pivotant cu o articulatie sferica la fiecare capat, pe care sunt montate bratele laterale de la roti.
Pe drum drept, configuratia ofera o stabilitate excelenta, insa in timpul virajelor aceasta minimizeaza deviatia laterala, la fel ca un sistem cu brate multiple. Inginerii Opel estimeaza ca bratele absorb aproape 80% din sarcinile laterale de pe suspensia spate. In plus, bratul Watt permite montarea unor bucse mai flexibile, fara a mai fi nevoie de compensarea unghiului de convergenta a rotilor din spate, oferind astfel un raspuns imbunatatit si un nivel sporit de confort pe puntea spate.
Un sistem unic de directie pentru modelul GTC
Precizie, raspuns si incredere: acestea au fost cele trei elemente tinta ale programului special de proiectare a sistemului de directie al GTC. Provocarea a fost reprezentata de pastrarea usurintei de utilizare a sistemului la viteze scazute, dar antrenarea unui nivel mai mare de implicare si unui efort sporit la viteze mai mari.
Astra GTC utilizeaza un sistem de directie cu pinion si cremaliera cu sistem de asistenta sensibila la viteza. Insa pentru ca sistemul de directie sa ofere soferilor un raspuns sporit, motorul electric al sistemului este montat direct pe cremaliera si nu la baza coloanei de directie.
Cele mai importante beneficii ale utilizarii servodirectiei sunt bine cunoscute. La viteze scazute, nivelul de asistenta este marit pentru a minimiza efortul. La viteze mai mari, gradul de asistenta este redus automat, pentru a asigura soferului un raspuns sporit al sistemului de directie. Cel de-al doilea beneficiu important este consumul redus de carburant, datorita faptului ca nu necesita o pompa hidraulica si raspunde direct la puterea necesara la orice viteza.
FlexRide sporeste si mai mult atractivitatea modelului GTC pentru soferi
Sasiul modelului Astra GTC a fost proiectat pentru a integra perfect sistemul inteligent, adaptiv de control al sasiului FlexRide. Acesta sporeste stabilitatea in timpul conducerii, comportamentul la virare si raspunsul sistemului de directie adaptandu-se automat la conditiile de drum, viteza in viraje, miscarile autovehiculului si stilul individual de conducere. Tinuta de drum si echilibrul imbunatatite ale autovehiculului sporesc, de asemenea, nivelul de siguranta in situatii de urgenta. In plus, FlexRide ofera trei setari diferite, permitand modificarea caracteristicilor autovehiculului cu o apasare de buton: puteti alege oricand intre modul echilibrat Standard, modul "Tour" proiectat pentru confort sau modul activ "Sport".
Carosabil accidentat: provocarea suprema pentru inginerii care proiecteaza sasiul
"Reteaua rutiera din Marea Britanie este diferita de oricare alta din Europa," a declarat Gary Baker, sef al sectiei de dinamica a Vauxhall Engineering Center. "Desigur, noi testam autovehiculele in multe tari diferite, insa serpentinele si drumurile foarte inclinate din Marea Britanie dezvaluie de multe ori caracteristici de manevrabilitate care ar ramane de altfel ascunse pe suprafetele mai uniforme si drumurile mai previzibile de pe continent. Si nu este vorba doar de suprafete. Curbele cu raza variabila sunt des intalnite in Marea Britanie, precum sunt si culmile si crestele ascunse privirii, solicitand si mai mult autovehiculele noastre si soferii. Un bun exemplu ar fi un sofer care trebuie sa faca o reglare in timpul virajului pe un drum cu care nu este obisnuit unde curba se ingusteaza iar acesta elibereaza pedala de acceleratie sau franeaza brusc. Autovehiculul trebuie sa raspunda corespunzator si intuitiv la comenzile de directie ale soferului, insa conducerea autovehiculului trebuie sa fie placuta in conditii normale."
Pentru ca soferii nu au intotdeauna acces la drumuri uniforme, serpuite, modelul GTC a fost reglat si pentru a face fata celor mai dificile si accidentate suprafete, chiar si cand este echipat cu jante de 19 si 20 inci, disponibile optional (modelul este echipat standard cu jante de 18 inch).

Sursa: Opel


  • giovanneli

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2006 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Aug 2009

  • Mesaj Privat
o sa fie senzatie gtc-ul asta, s-a lasat ceva timp asteptat
Skip ads

  • GTS-MAN

  • Mesaje scrise: 305
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 2.2 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Cred ca ar fi o super idee si o mare surpriza sa scoata OPC-ul cu sistem adaptiv 4x 4 ca pe insignia opc, macar optional .Imi dau seama ca ar creste mult pretul modelului dar ar fi ceva tare de tot.Sau daca pe OPC au gasit solutii de diminuare a "torque steer-ului" ar putea face asta pe astra GSI care am auzit ca va iesi in 2012.In rest ce sa zic , e absolut superb !
  • cont-sters-27243

  • Mesaje scrise: 1,320
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Nu vor pune niciodata sistemul 4X4 pe OPC. Pretul masinii ar fi prea mare, s-ar apropia de granzii categoriei, Mitsubishi Evo si Subaru WRX-STI si sigur un potential cumparator s-ar orienta spre una din cele doua.
  • GTS-MAN

  • Mesaje scrise: 305
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 2.2 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2009

  • Mesaj Privat
forbidden27 a scris:Nu vor pune niciodata sistemul 4X4 pe OPC. Pretul masinii ar fi prea mare, s-ar apropia de granzii categoriei, Mitsubishi Evo si Subaru WRX-STI si sigur un potential cumparator s-ar orienta spre una din cele doua.


Nu si daca potentialul cumparator poate e fan opel/opc. 95% din posesorii de OPC sunt pasionati asadar nu ar lua in vedere subaru wrx sau evo(niste masini excelente de altfel).Si cand am zis 4 x 4 ma gandeam ca si vw a pus pe r 32 asa ceva, deci se poate pune ceva gen 4 motion pe opc daca s-ar vrea asta.
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Tunerul german Irmscher a anunþat cã a pregãtit un kit de caroserie ºi un pachet de performanþã pentru Opel Astra GTC. La capitolul modificãri exterioare, hatchback-ul german a primit o grilã nouã, un spoiler restilizat ºi un eleron poziþionat pe portbagaj.

Mai mult decât atât, tunerii nu puteau uita de deflectorul de aer ºi de sistemul de evacuare care se terminã cu patru þevi de eºapament. Pentru ca ecuaþia sã fie completã, nemþii de la Irmscher au optat pentru micºorarea gardei la sol cu 30 mm ºi pentru adãugarea unor jante din aluminiu a cãror dimensiune este de 21 de inch. La interior, cleinþii vor fi întâmpinaþi de piele ºi pedale din aluminiu.

La capitolul modificãri mecanice, inginerii germani au creat un kit pentru propulsorul de 1.6 litri supraalimentat. Mulþumitã acestuia, agregatul de sub capota modelului german produce 217 cai putere ºi dezvoltã un cuplu motor de 274 Nm.
Embarassed
Skip ads

  • tonypsg

  • Mesaje scrise: 1,556
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2011

  • Mesaj Privat
masina este gata.am si vazuto la inceputul lui iulie intro parcare in polonia.era galbena si avea toate siglele acoperite ca sa....vezi doamne ...sa nu fie recunoscuta.nu aveam aparatul landemana dar ce m-a lasat masca chiar dimensiunea jantelor.e dementiala ca aspect.
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
@tonypsg
masina de o luna de zile se si poate comanda de pe opel.de exista configurator pentru ea Wink
  • tonypsg

  • Mesaje scrise: 1,556
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2011

  • Mesaj Privat
o fi si asta dar sa fiu tot on era exact ca cea din pozele postate de tine.ce rost are sa scriu pe forumuri aiurea.credema ca nu ma plictisesc.ideea e ca se pot vedea multe aici.o sami tin aparatul mai aproape deacum in speranta sa vin si cu argumente clare la ce zic.stima.
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
@tonypsg
stai linistit ca te cred doar in polonia se fabrica ar fi culmea sa nu le vezi pe strada fie ele camuflate sau nu, eu ziceam ca deja se poate comanda Wink pentru cei interesati
  • GTS-MAN

  • Mesaje scrise: 305
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 2.2 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2009

  • Mesaj Privat
sper ca de data asta sa nu mai aiba clarkson de ce se lua in legatura cu torque steer-ul, sa fie mai buna decat astra h opc care de altfel e pentru mine ceva de vis.Very Happy
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat

  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
video din timpul testelor pe Nurburgring

Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR