- lifetrekker
- *
- 33 mesaje
- din 24 Oct 2012
- Insignia 2009 A20DTH
- Buzau
lifetrekker
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Buzau
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2012
- Mesaj Privat
Serban B
- Mesaje scrise: 75
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jan 2011
- Mesaj Privat
opel4evar- Mesaje scrise: 35
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 1993 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Nov 2012
- Mesaj Privat
- dragos1326
- **
- 255 mesaje
- din 31 Jul 2010
- Insignia 2010 A20DTH
- Alta tara
dragos1326
- Mesaje scrise: 255
- Locatie: Alta tara
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2010
- Mesaj Privat
utoiui
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Neamt
- Masina: Insignia 2012
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2012
- Mesaj Privat
Serban B
- Mesaje scrise: 75
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jan 2011
- Mesaj Privat
- Protektor
- **
- 497 mesaje
- din 27 Feb 2011
- Insignia 2011
- Harghita
Protektor
- Mesaje scrise: 497
- Locatie: Harghita
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2011
- Mesaj Privat
Bravo, felicitari!
Eu doar asta vreau sa spun ca, Sistem electric auxiliar de incalzire QuickHeat – C32 – 129 Euro + TVA face toti banii, in 300 de metrii incepe sa bage caldura; iarna e foarte utila. Mie si acum imi pare rau ca nu am luat sistemul webasto de incalzire care costa in jur de 850 de euro, daca mai tin bine minte, dar e bun si asta.
Eu doar asta vreau sa spun ca, Sistem electric auxiliar de incalzire QuickHeat – C32 – 129 Euro + TVA face toti banii, in 300 de metrii incepe sa bage caldura; iarna e foarte utila. Mie si acum imi pare rau ca nu am luat sistemul webasto de incalzire care costa in jur de 850 de euro, daca mai tin bine minte, dar e bun si asta.
utoiui
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Neamt
- Masina: Insignia 2012
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2012
- Mesaj Privat
- Kissdragos
- **
- 285 mesaje
- din 30 Aug 2012
- Insignia 2010 A20DTC
- Giurgiu
Kissdragos
- Mesaje scrise: 285
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Insignia 2010 A20DTC
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Aug 2012
- Mesaj Privat
- bz17dth
- **
- 205 mesaje
- din 12 Feb 2010
- Astra 2006 z17dth
- Buzau
bz17dth
- Mesaje scrise: 205
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2006 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2010
- Mesaj Privat
- Kissdragos
- **
- 285 mesaje
- din 30 Aug 2012
- Insignia 2010 A20DTC
- Giurgiu
Kissdragos
- Mesaje scrise: 285
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Insignia 2010 A20DTC
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Aug 2012
- Mesaj Privat
utoiui
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Neamt
- Masina: Insignia 2012
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2012
- Mesaj Privat
utoiui
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Neamt
- Masina: Insignia 2012
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2012
- Mesaj Privat
utoiui
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Neamt
- Masina: Insignia 2012
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2012
- Mesaj Privat
La multi ani si un an nou mult mai bun pentru toata lumea!
Am intrat in posesia bijuteriei si pot s a spun ca sunt foarte multumit de masina.Am deja 1200 km si nu pot reprosa absolut nimic.Masina se comporta exemplar.Sistemul 4x4 isi face treaba din plin.Am condus cam 70 km numai pe zapada si serpentine.Pot sa spun ca masina parca e lipita de drum.Consumul mediu afisat pe CB este 8,1%.
Am si cateva fotografii dar din pacate nu stiu sa le atasez.Poate ma ajuta cineva.
Am intrat in posesia bijuteriei si pot s a spun ca sunt foarte multumit de masina.Am deja 1200 km si nu pot reprosa absolut nimic.Masina se comporta exemplar.Sistemul 4x4 isi face treaba din plin.Am condus cam 70 km numai pe zapada si serpentine.Pot sa spun ca masina parca e lipita de drum.Consumul mediu afisat pe CB este 8,1%.
Am si cateva fotografii dar din pacate nu stiu sa le atasez.Poate ma ajuta cineva.
- krashy22
- ****
- 1,212 mesaje
- din 25 Jun 2007
- Vectra 2000 x20dth
- Bucuresti
krashy22
- Mesaje scrise: 1,212
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2007
- Mesaj Privat
utoiui
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Neamt
- Masina: Insignia 2012
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2012
- Mesaj Privat
- Loghin Reny
- **
- 132 mesaje
- din 15 Feb 2007
- Insignia 2011 A20DTH
- Iasi
Loghin Reny
- Mesaje scrise: 132
- Locatie: Iasi
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Feb 2007
- Mesaj Privat
dragos1326 a scris:Salutare tuturor.
Luna trecuta....am facut un drive test cu o Insignia 2.0 Bi turbo Kombi 4X4 cutie automata.
Parti bune:
- navigatia e cu SD card si arata un pic diferit grafica
- are senzor de coliziune......isi calculeaza distanta fata de masina din fata si daca te apropii prea mult....face DING DING (un fel de tempomat adaptiv - numai ca nu franeaza singura)
- grafica din bord este schimbata.Acum dam din comutator....si ne afiseaza pe display cate o pagina cu cate o informatie....la asta noua....displayul contine doar 2 pagini ....si informatiile sunt afisate cate 4 sau 5 pe pagina orizontal....cu linii intre ele.
- ....si cam atat am vazut plusuri
Parti rele:
- cutia de viteze automata : e de tot rasul ( cand schimbi treptele ..... zdrang R, zdrang N, zdrang D....).Trancane tare cand schimbi treptele.
- are lag-uri cand schimba vitezele ....foarte violente....iti balangaie capul la propriu....e cam aceeasi senzatie cand intri cu o manuala iarna intr-o frana de motor mai violenta.....si viceversa la kick.
- merge foarte turata (schimba sus tare - ce-i drept ,....e diesel.....da parca sa schimbe in 3700-4500 de ture ...e cam mult).Zgomotoasa tare.Se aude tare tare motorul in interior.
- De fugit....fuge....dar nu m-au dat pe spate 195 de cai in comparatie cu 160 ai mei.Eu unul nu am simtit diferenta.
- 4X4....va dati seama ca nu mi-am dat seama ce inseamna pe uscat....desi m-am plimbat singur cu masina vreo ora jumate.Asa mi-a zis dealerul....ca trebuie min o ora si ceva sa merg cu ea sa vad ce poate.
Concluzie:
Am o masina extraordinara .... si n-am s-o schimb niciodata pe masina descrisa mai sus. (parerea mea)
Toate bune.
Luna trecuta....am facut un drive test cu o Insignia 2.0 Bi turbo Kombi 4X4 cutie automata.
Parti bune:
- navigatia e cu SD card si arata un pic diferit grafica
- are senzor de coliziune......isi calculeaza distanta fata de masina din fata si daca te apropii prea mult....face DING DING (un fel de tempomat adaptiv - numai ca nu franeaza singura)
- grafica din bord este schimbata.Acum dam din comutator....si ne afiseaza pe display cate o pagina cu cate o informatie....la asta noua....displayul contine doar 2 pagini ....si informatiile sunt afisate cate 4 sau 5 pe pagina orizontal....cu linii intre ele.
- ....si cam atat am vazut plusuri
Parti rele:
- cutia de viteze automata : e de tot rasul ( cand schimbi treptele ..... zdrang R, zdrang N, zdrang D....).Trancane tare cand schimbi treptele.
- are lag-uri cand schimba vitezele ....foarte violente....iti balangaie capul la propriu....e cam aceeasi senzatie cand intri cu o manuala iarna intr-o frana de motor mai violenta.....si viceversa la kick.
- merge foarte turata (schimba sus tare - ce-i drept ,....e diesel.....da parca sa schimbe in 3700-4500 de ture ...e cam mult).Zgomotoasa tare.Se aude tare tare motorul in interior.
- De fugit....fuge....dar nu m-au dat pe spate 195 de cai in comparatie cu 160 ai mei.Eu unul nu am simtit diferenta.
- 4X4....va dati seama ca nu mi-am dat seama ce inseamna pe uscat....desi m-am plimbat singur cu masina vreo ora jumate.Asa mi-a zis dealerul....ca trebuie min o ora si ceva sa merg cu ea sa vad ce poate.
Concluzie:
Am o masina extraordinara .... si n-am s-o schimb niciodata pe masina descrisa mai sus. (parerea mea)
Toate bune.
Eu am cutie automata pe a mea si sincer in afara faptului ca miscarea levierului, la schimbarea treptelor, se face mai agresiv, asa cum ai mentionat si tu, dar nu foarte deranjant, in rest nu-ti impartasesc parerile.
Este drept ca ceea ce am nu este un combi 4x4 cum ai condus tu, dar nu prea as crede ca cutiile sunt chiar asa de diferite.
A mea schimba vitezele la 2000 de ture in modul normal si pe la 3000 +, in modul SPORT.
De aceea cred ca pe ceea ce ai condus tu era, fie setat optiunea SPORT din FLEXRIDE ori aveai obtiunile sport definite in meniul configuratiei. Dar chiar si asa nu vad cum o cutie automata ar schimba la o rulare normala treptele in 4500 de turatii dar cine stie .....
emiluu
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Prahova
- Masina: Insignia 2013 A20DTR(LBY)
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2009
- Mesaj Privat
dragos1326 a scris:Salutare tuturor.
Luna trecuta....am facut un drive test cu o Insignia 2.0 Bi turbo Kombi 4X4 cutie automata.
Parti bune:
- navigatia e cu SD card si arata un pic diferit grafica
- are senzor de coliziune......isi calculeaza distanta fata de masina din fata si daca te apropii prea mult....face DING DING (un fel de tempomat adaptiv - numai ca nu franeaza singura)
- grafica din bord este schimbata.Acum dam din comutator....si ne afiseaza pe display cate o pagina cu cate o informatie....la asta noua....displayul contine doar 2 pagini ....si informatiile sunt afisate cate 4 sau 5 pe pagina orizontal....cu linii intre ele.
- ....si cam atat am vazut plusuri
Parti rele:
- cutia de viteze automata : e de tot rasul ( cand schimbi treptele ..... zdrang R, zdrang N, zdrang D....).Trancane tare cand schimbi treptele.
- are lag-uri cand schimba vitezele ....foarte violente....iti balangaie capul la propriu....e cam aceeasi senzatie cand intri cu o manuala iarna intr-o frana de motor mai violenta.....si viceversa la kick.
- merge foarte turata (schimba sus tare - ce-i drept ,....e diesel.....da parca sa schimbe in 3700-4500 de ture ...e cam mult).Zgomotoasa tare.Se aude tare tare motorul in interior.
- De fugit....fuge....dar nu m-au dat pe spate 195 de cai in comparatie cu 160 ai mei.Eu unul nu am simtit diferenta.
- 4X4....va dati seama ca nu mi-am dat seama ce inseamna pe uscat....desi m-am plimbat singur cu masina vreo ora jumate.Asa mi-a zis dealerul....ca trebuie min o ora si ceva sa merg cu ea sa vad ce poate.
Concluzie:
Am o masina extraordinara .... si n-am s-o schimb niciodata pe masina descrisa mai sus. (parerea mea)
Toate bune.
Luna trecuta....am facut un drive test cu o Insignia 2.0 Bi turbo Kombi 4X4 cutie automata.
Parti bune:
- navigatia e cu SD card si arata un pic diferit grafica
- are senzor de coliziune......isi calculeaza distanta fata de masina din fata si daca te apropii prea mult....face DING DING (un fel de tempomat adaptiv - numai ca nu franeaza singura)
- grafica din bord este schimbata.Acum dam din comutator....si ne afiseaza pe display cate o pagina cu cate o informatie....la asta noua....displayul contine doar 2 pagini ....si informatiile sunt afisate cate 4 sau 5 pe pagina orizontal....cu linii intre ele.
- ....si cam atat am vazut plusuri
Parti rele:
- cutia de viteze automata : e de tot rasul ( cand schimbi treptele ..... zdrang R, zdrang N, zdrang D....).Trancane tare cand schimbi treptele.
- are lag-uri cand schimba vitezele ....foarte violente....iti balangaie capul la propriu....e cam aceeasi senzatie cand intri cu o manuala iarna intr-o frana de motor mai violenta.....si viceversa la kick.
- merge foarte turata (schimba sus tare - ce-i drept ,....e diesel.....da parca sa schimbe in 3700-4500 de ture ...e cam mult).Zgomotoasa tare.Se aude tare tare motorul in interior.
- De fugit....fuge....dar nu m-au dat pe spate 195 de cai in comparatie cu 160 ai mei.Eu unul nu am simtit diferenta.
- 4X4....va dati seama ca nu mi-am dat seama ce inseamna pe uscat....desi m-am plimbat singur cu masina vreo ora jumate.Asa mi-a zis dealerul....ca trebuie min o ora si ceva sa merg cu ea sa vad ce poate.
Concluzie:
Am o masina extraordinara .... si n-am s-o schimb niciodata pe masina descrisa mai sus. (parerea mea)
Toate bune.
cred ca visezi la un biturbo
nosphy- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2016
- Mesaj Privat
cornelpopa a scris:Interesant de citit parerea celor de la ProMotor care au avut si un testdrive:
http://www.promotor.ro/test...a-biturbo-9351818
la concluzii spun cei de la promotor ca opel a facut cel mai puternic motor de 2000 cmc diesel biturbo.......seria 5 are un asemenea motor 2000 biturbo diesel de 215 cai dar l-au trecut oficial 525d...
http://www.promotor.ro/test...a-biturbo-9351818
- Madalin1796
- ***
- 558 mesaje
- din 04 Jan 2015
- Astra 2001 Y17DT
- Bucuresti
Madalin1796
- Mesaje scrise: 558
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2015
- Mesaj Privat