- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- cornel_02
- **
- 283 mesaje
- din 13 Feb 2007
- Astra 2002 y17dt
- Galati
cornel_02
- Mesaje scrise: 283
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2007
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- cornel_02
- **
- 283 mesaje
- din 13 Feb 2007
- Astra 2002 y17dt
- Galati
cornel_02
- Mesaje scrise: 283
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2007
- Mesaj Privat
Prin rescrierea softului nu se poate rezolva oare ? Chestia e ca cei de la opel mi-au zis ca nu au reusit sa rescrie softul ca ar fi ceva in neregula. Cica ecu nu "vede" servodirectia si abs-ul. Lucru asta imi confirma ca problema ar fi in el. Oricum eu vreau sa verific teoria, asta avand in vedere suma de bani in discutie.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- edyionut
- **
- 318 mesaje
- din 26 Oct 2007
- Astra 2005 Z17DTL
- Bucuresti
edyionut
- Mesaje scrise: 318
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2007
- Mesaj Privat
Salut ,
Saptamana trecuta am reconditionat calc de injectie si acum masina merge mult mai bine, dar totusi mai are caderi la relanti!, mici, dar le are, si nu mereu.Pe tester nu imi mai apare nimic, decat releul de bujii trebuie inlocuit.
O alta problema : la relanti parca duduie motorul , poat ca exagerez putin, dar nu toarec asa bine.Repet, am si acea electrovalva de la pompa de injectie cu ceva probleme si releul de bujii.
La debitmetru! i-am scos mufa si nu are nici o schimbare la motor.
Saptamana trecuta am reconditionat calc de injectie si acum masina merge mult mai bine, dar totusi mai are caderi la relanti!, mici, dar le are, si nu mereu.Pe tester nu imi mai apare nimic, decat releul de bujii trebuie inlocuit.
O alta problema : la relanti parca duduie motorul , poat ca exagerez putin, dar nu toarec asa bine.Repet, am si acea electrovalva de la pompa de injectie cu ceva probleme si releul de bujii.
La debitmetru! i-am scos mufa si nu are nici o schimbare la motor.
- CATA26BCN
- ***
- 680 mesaje
- din 25 Sep 2007
- Astra 2002 Y17DT
- Constanta
CATA26BCN
- Mesaje scrise: 680
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2007
- Mesaj Privat
- 1.7dti_edition2000
- *****
- 533 mesaje
- din 28 Aug 2006
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
1.7dti_edition2000
- Mesaje scrise: 533
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2006
- Mesaj Privat
pentru eroarea P0216 ce dispare la cald,existenta la cel putin 4 masini de pe forum,,la y17dt,se pare ca nu e ECU de vina nici calc de injectie (au fost probate pe alta masina);si valva a fost inlocuita fara efect;posibil cica sa fie un defect hidraulic in pompa dar se mai asteapta inca raspunsul corect.
In legatura cu problemele ECU si calc injectie,in ultima vreme se remediaza 99% calc de injectie (indiferent ce piese sunt defecte dar fara cablaje prea rau arse) si 75-80% ECU (dar neumblate de nepriceputi);asta cel putin 'in gradina mea' ; deci nu va faceti griji prea mari ca trebuie luat unul nou.
Iar motorina din ele-nu e chiar asa periculoasa,e bine de remediat dar nu ff mare urgenta.Majoritatea ECU remediate in ultima vreme nu aveau motorina in ele.
In legatura cu ce se spunea mai sus ca nu sunt compatibile DIT cu DT etc -de fapt sunt,mai mari diferente sunt la optiunile programate (de pilda cu sau fara AC,dar asta se poate aranja);in rest merg inlocuite fara probleme,cu un plus de cuplu la turatii mici pentru DT
Si in alte privinte e mai bun softul de pe DT fata de DIT in sensul ca un senzor de turatie sau de pozitie injectie defect nu opreste motorul la DT asa cum se intimpla la varianta veche DIT.
Ultima modificare facuta de 1.7dti_edition2000 la Lun 21 Jan, 2008 2:09 am
In legatura cu problemele ECU si calc injectie,in ultima vreme se remediaza 99% calc de injectie (indiferent ce piese sunt defecte dar fara cablaje prea rau arse) si 75-80% ECU (dar neumblate de nepriceputi);asta cel putin 'in gradina mea' ; deci nu va faceti griji prea mari ca trebuie luat unul nou.
Iar motorina din ele-nu e chiar asa periculoasa,e bine de remediat dar nu ff mare urgenta.Majoritatea ECU remediate in ultima vreme nu aveau motorina in ele.
In legatura cu ce se spunea mai sus ca nu sunt compatibile DIT cu DT etc -de fapt sunt,mai mari diferente sunt la optiunile programate (de pilda cu sau fara AC,dar asta se poate aranja);in rest merg inlocuite fara probleme,cu un plus de cuplu la turatii mici pentru DT
Si in alte privinte e mai bun softul de pe DT fata de DIT in sensul ca un senzor de turatie sau de pozitie injectie defect nu opreste motorul la DT asa cum se intimpla la varianta veche DIT.
Ultima modificare facuta de 1.7dti_edition2000 la Lun 21 Jan, 2008 2:09 am
- CATA26BCN
- ***
- 680 mesaje
- din 25 Sep 2007
- Astra 2002 Y17DT
- Constanta
CATA26BCN
- Mesaje scrise: 680
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2007
- Mesaj Privat
supapa si cablajul se verifica foarte simplu,iar daca ECU trimite semnal catre acea electrovalva si asta este posibil de verificat.chiar daca cineva nu are incredere in masuratori,pentru a fi sigur,poate recurge la metoda imprumutarii de la un prieten pentru o scurta perioada de timp a ECU+IMO+CIP si astfel se poate elimina suspiciunea de a fi ECU.
andeyu
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Astra 2003 z 17 dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2007
- Mesaj Privat
Salutare sunt nou p aici si am o dilema ,, bantui de vro saptamana pe forum si nu am gasit mai nimic despre calculatorul de injectie de la 1.7 cdti , daca ma poate ajuta cineva cum sa il dau jos ? orice informatie este bine venita iar o poza cu acesta ar fii super, va multumesc din suflet am uitat sa zic,,, am un astra g 2003 130000km
- DB77AAA
- *******
- 6,715 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,715
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
Visse- Suspendat
- 1,464 mesaje
- din 06 Jun 2005
- Alta tara
Visse- Mesaje scrise: 1,464
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2005
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
bmarinus
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2008
- Mesaj Privat
am un astra 1.7 dti din 2000 si problema a aparut in timp ce mergeam cu masina, s-a oprit de o data motorul, am tras pe dreapta, am dat la cheie, motorul invartea dar nu pornea si nici nu a mai pornit de atunci, pompa in sine am verificat-o, si trage motorina si o impinge inapoi pe retur, am descoperit ca o supapa din capul pompei nu primeste curent si deci nu se deschide ca sa duca motorina catre motor. am incercat sa fac o punte (improvizatie) catre baterie si dandu-i impulsuri, dadea sa porneasca, dar totusi fara succes... care ar putea fi problema? am veriicat rezistentele de la bord, nu e nici una arsa... efectiv nu imi dau seama unde ar putea fi problema va rog sa ma indrumati... multumesc
- 1.7dti_edition2000
- *****
- 533 mesaje
- din 28 Aug 2006
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
1.7dti_edition2000
- Mesaje scrise: 533
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2006
- Mesaj Privat
bmarinus
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2008
- Mesaj Privat
- john191071
- *
- 2 mesaje
- din 19 Nov 2007
- Astra 2004 Z17DT
- Prahova
john191071
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2007
- Mesaj Privat
- CATA26BCN
- ***
- 680 mesaje
- din 25 Sep 2007
- Astra 2002 Y17DT
- Constanta
CATA26BCN
- Mesaje scrise: 680
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2007
- Mesaj Privat
bmarinus
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2008
- Mesaj Privat
bmarinus
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2008
- Mesaj Privat