credal
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Aug 2010
- Mesaj Privat
- lucio85
- ******
- 4,965 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,965
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
@credal
acel i-pod
il poti folosi prin conexiunea aux cu ajutorul unui cablu cu 2 jack-uri
in mufa usb recunoaste stick de memorie in format fat32 care de preferat e sa fie pana in 4 gb ca oricum daca e mai mare si pui mai mult de 1000 piese nu il citeste
poate acelasi lucru s-a intamplat si cu i-pod-ul
acel i-pod
il poti folosi prin conexiunea aux cu ajutorul unui cablu cu 2 jack-uri
in mufa usb recunoaste stick de memorie in format fat32 care de preferat e sa fie pana in 4 gb ca oricum daca e mai mare si pui mai mult de 1000 piese nu il citeste
poate acelasi lucru s-a intamplat si cu i-pod-ul
- optzeci
- ***
- 793 mesaje
- din 28 Feb 2010
- Astra 2010 A14NET
- Bucuresti
optzeci
- Mesaje scrise: 793
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2010
- Mesaj Privat
Stie cineva care este sistemul de prindere al placutei negre(la versiunea Sport e neagra, la Enjoy e argintie, la Cosmo nu mai stiu) care acopera manerul de care tragi sa inchizi usile fata? Am pus si o poza cu o sageata rosie catre placuta ca sa intelegeti la ce ma refer.
Ma intereseaza cum e prinsa, ca sa stiu cum s-ar putea da jos. Nu pare lipita sau ceva de genul. Ma gandesc ca e posibil sa gliseze si sa aiba niste puncte de sustinere ceva in genul unui capac de pe spatele unui telefon mobil.
Daca stie cineva please reply.
Multumesc,
Ma intereseaza cum e prinsa, ca sa stiu cum s-ar putea da jos. Nu pare lipita sau ceva de genul. Ma gandesc ca e posibil sa gliseze si sa aiba niste puncte de sustinere ceva in genul unui capac de pe spatele unui telefon mobil.
Daca stie cineva please reply.
Multumesc,
- lucio85
- ******
- 4,965 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,965
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
- optzeci
- ***
- 793 mesaje
- din 28 Feb 2010
- Astra 2010 A14NET
- Bucuresti
optzeci
- Mesaje scrise: 793
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2010
- Mesaj Privat
Vreau sa stiu cum se da jos pentru ca cei de la Radacini cor trebui sa-mi inlocuiasca partea argintie, care are un defect de material la usa din dreapta. Cand am fost la resoftare le-am spus si vor face comanda de acea parte, dar s-au uitat si nu pareau sa stie cum se da jos. Ce pot sa zic, tipic romanesc. Mie mi se parea normal ca Opel sa le puna la dispozitie un manual de service. In manualele de service arata cum se demonteaza fiecare bucatica din masina.
Eu ma gandesc ca sub acea parte neagra se afla niste suruburi in care este prinsa partea argintie, deci trebuie data jos intai partea neagra.
Eu ma gandesc ca sub acea parte neagra se afla niste suruburi in care este prinsa partea argintie, deci trebuie data jos intai partea neagra.
lucan
- Mesaje scrise: 59
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2010 a16xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Aug 2010
- Mesaj Privat
kylerul a scris:@lucan
pay si mie mi sa spus ca mi sa dat comanda de acel senzor si ca va venit in cel mai scurt timp ( comanda cica a fost data acum o luna si ceva ) dar din cate am auzit cica nu o sa se remedieze probl decat pt o per si nu am insistat sa imi schimbe acel senzor/contact. daca or sa ma sune sa ma duc sa il schimb o sa ma duc altf nu cred, cel putin pt o perioada
pay si mie mi sa spus ca mi sa dat comanda de acel senzor si ca va venit in cel mai scurt timp ( comanda cica a fost data acum o luna si ceva ) dar din cate am auzit cica nu o sa se remedieze probl decat pt o per si nu am insistat sa imi schimbe acel senzor/contact. daca or sa ma sune sa ma duc sa il schimb o sa ma duc altf nu cred, cel putin pt o perioada
ar trebui sa le faca clientii reclamatii ca doar am dat o caruta de bani pe masina aia si cred ca ditamai firma poate sa gaseasca o solutie care sa fie ok pt toata lumea. acu na sper sa faca si un update calumea la masina si sa instaleze si optiunea de inchidere a usilor in mers si de blocare a usilor in caz de o deschizi accidental. acu na cine stie ce le mai trece prin cap.
- aiftimieilucian
- **
- 156 mesaje
- din 25 Aug 2010
- Astra 2010
- Neamt
aiftimieilucian
- Mesaje scrise: 156
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Aug 2010
- Mesaj Privat
Buna ziua, sunt nou pe forum deci nu aruncati cu pietre . La sfarsitul lunii octombrie va sosi si modelul meu de opel NG enjoy 1.4 (1.373 kg 100cp). Se pare ca nimeni nu are o parere buna despre aceasta motorizare la aceasta masina. Pana in prezent am condus Tico (655 kg 47.6 cp) Logan 1.4 Mpi (1.105 kg 75cp) si Fiat Panda 1.1 (840 kg 54cp),masini ok pe care le-as clasifica din p. de vedere al rapiditatii astfel: Tico, Fiat si Logan. Daca am imparti greutatea masinilor la caii putere ai fiecareia ar iesi cam asa: Tico 655/47.6=13.76 , Fiat 840/54=15.55 si Logan 1105/75=14.73. Acestea sunt valorile kg/cp pe care motorul trebuie sa le suporte. Opelul ar avea 1373/100=13.73 deci chiar mai bine ca Tico, pe care dc il cunoasteti sau l-ati condus de multe ori pleaca primul de la semafor. Din experienta mea de sofer pot spune ca toate aceste 3 modele isi fac treaba cu brio dc stii sa le conduci , mai ales in depasiri, dc stii la ce turatii sa schimbi vitezele. Asadar ma gandesc ca si Opelul va fi o masina buna din acest punct de vedere, insa pentru cei care doresc sa fac intreceri la semafoare si nu numai , aceasta motorizare nu le va satisface deloc aceasta dorinta . Din calcule reiese ca masina Opel 1.4 100cp se va comporta la accelerare aproximativ la fel cu Tico , Loganul 1.4 si Fiat panda 1.1. Este o masina mizerabila? Nicidecum zic eu, atat timp cat imi ofera un plus de confort si siguranta fata de sus numitele. Deci , nu trebuie sa disperati dc ati dat comanda la o masina pe care nu ati facut drive test, decat dc chiar aveti un stil de sofat mai agresiv. Sper sa pot ajuta astfel pe cei cu incertitudinii in alegerea motorului cel mai adecvat pt fiecare. Numai bine si conduceti in siguranta.
- optzeci
- ***
- 793 mesaje
- din 28 Feb 2010
- Astra 2010 A14NET
- Bucuresti
optzeci
- Mesaje scrise: 793
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2010
- Mesaj Privat
- Spire
- ***
- 707 mesaje
- din 15 Dec 2009
- Vectra 1989 c20ne
- Bucuresti
Spire
- Mesaje scrise: 707
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1989 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2009
- Mesaj Privat
astazi am fost sunat de cei de la service radacinii vitan si nu radacinii b-dul timisoara de unde am luat masina sa-mi spuna cand am timp sa ma duc cu masina in service ca s-ar putea sa fi gasit solutia problemei mele si anume trebuie sa recalibreze nu stiu ce ! sunt curios cand o sa o duc in service ce trebuie sa recalibreze si daca dupa recalibrat o sa mai faca asa masina ! numai bine all
- optzeci
- ***
- 793 mesaje
- din 28 Feb 2010
- Astra 2010 A14NET
- Bucuresti
optzeci
- Mesaje scrise: 793
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2010
- Mesaj Privat
opel1
- Mesaje scrise: 68
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2010
- Mesaj Privat
Azi am sunat la GM 0212060700 si le-am povestit ce probleme am, iar pe la ora 16 m-au sunat si mi-au zis ca nu sunt singurul cu aceasta problema si ca in cel mai scurt timp se va gasi o rezolvare in sensul ca va o piesa care se numeste atenuator zgomot sau nu stiu ce parghii de la etrieri si sa nu-mi fac probleme ca masina nu are nimic si ca e chestia doar de zgomot.
In continuare masina troncane ca o caruta si se pare ca nu am ce sa fac momentan. As vrea sa le fac o reclamatie si protectia consumatorului.
Voi ce ma sfatuiti pentru ca pur si simplu imi este rusine sa merg cu ea pe strada masina la 1500km
In continuare masina troncane ca o caruta si se pare ca nu am ce sa fac momentan. As vrea sa le fac o reclamatie si protectia consumatorului.
Voi ce ma sfatuiti pentru ca pur si simplu imi este rusine sa merg cu ea pe strada masina la 1500km
- optzeci
- ***
- 793 mesaje
- din 28 Feb 2010
- Astra 2010 A14NET
- Bucuresti
optzeci
- Mesaje scrise: 793
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2010
- Mesaj Privat
- Azrael
- **
- 154 mesaje
- din 30 Mar 2010
- Astra 2010 A14NET
- Timis
Azrael
- Mesaje scrise: 154
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2010 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2010
- Mesaj Privat
Un nou raport legat de motorul 1.4T:
Am plecat pe ruta Timisoara - Munchen - Amsterdam, 4 persoane la bord + bagaje ce acopereau pana si luneta (un geamantan mare, 2 medii si 2 ghiozdane.... nici eu nu stiu cum am reusit sa le inghesui). AC-ul a fost pornit non stop.
Timisoara - Munchen: consum mediu 7.2L/100km, viteza medie 105km/h.
Munchen - Vama Olanda: consum mediu 11.5L/100km , viteza medie 150km/h ( am mers constant la 190-200km/h pe GPS - 200-215 pe bord - in afara de 2 zone unde era blocata circulatia din cauza unor lucrari + un accident in lant cu minim 4 masini implicate. Am putut scoate o medie mare fiindca am circulat Duminica si era cam gol )
Vama Olanda - Amsterdam: consum 6.8L/100km ( au autostrada cu 6 benzi pe sens si restrictie de viteza la 100km/h ).
Cateva mentiuni:
- nu am avut nici o problema cu pilotul automat pe autostrada. Nu a mai trebuit nici sa ridic pedala de ambreiaj.
- prima data cand am trecut de 200km/h am simtit un mic miros de cauciuc ars... a trecut dupa vreo 10 minute si apoi nu am mai existat nici un miros. Motorul merge ok la 200 km/h in a V-a... in a VI-a o sa scada viteza la inclinari mai puternice.
- nu a consumat deloc ulei. Aveam aproape de maxim la plecare si acum am tot aproape de maxim. Pe o distanta de 2500km ( m-am mai invartit prin Germania pe la ceva castele ) a scazut oil life cu 6-7%. Acum am 79% si 5700Km.
- franele sunt foarte bune. A fost o situatie in care am franat de la 200 la 0 si aveam un BMW seria 3 in fata ( accidentul in lant de care vorbeam mai sus ). Toata coloana a franat brusc. Nu m-am apropiat mai deloc de masina din fata ( in spate aveam un Porsche deci nu mi-am facut probleme ca ar putea intra in mine ). A intrat ABS-ul si la mine si la cel din fata ( stopurile palpaiau ). Traiectoria a fost pastrata si distanta de franare a fost excelenta.
Per total sunt foarte multumit de motor ( si foarte impresionat de frane ). Trage ok si la viteze mari, insa in a IV-a sau a V-a. Am vrut sa ii fac tuning aici ( 170hp si cuplu de minim 250 intre 1800-4900 ) insa baietii mi-au recomandat sa astept pana am 10.000km la bord. Deci abia la iarna o sa incerc, cand ajung din nou pe aici.
Am plecat pe ruta Timisoara - Munchen - Amsterdam, 4 persoane la bord + bagaje ce acopereau pana si luneta (un geamantan mare, 2 medii si 2 ghiozdane.... nici eu nu stiu cum am reusit sa le inghesui). AC-ul a fost pornit non stop.
Timisoara - Munchen: consum mediu 7.2L/100km, viteza medie 105km/h.
Munchen - Vama Olanda: consum mediu 11.5L/100km , viteza medie 150km/h ( am mers constant la 190-200km/h pe GPS - 200-215 pe bord - in afara de 2 zone unde era blocata circulatia din cauza unor lucrari + un accident in lant cu minim 4 masini implicate. Am putut scoate o medie mare fiindca am circulat Duminica si era cam gol )
Vama Olanda - Amsterdam: consum 6.8L/100km ( au autostrada cu 6 benzi pe sens si restrictie de viteza la 100km/h ).
Cateva mentiuni:
- nu am avut nici o problema cu pilotul automat pe autostrada. Nu a mai trebuit nici sa ridic pedala de ambreiaj.
- prima data cand am trecut de 200km/h am simtit un mic miros de cauciuc ars... a trecut dupa vreo 10 minute si apoi nu am mai existat nici un miros. Motorul merge ok la 200 km/h in a V-a... in a VI-a o sa scada viteza la inclinari mai puternice.
- nu a consumat deloc ulei. Aveam aproape de maxim la plecare si acum am tot aproape de maxim. Pe o distanta de 2500km ( m-am mai invartit prin Germania pe la ceva castele ) a scazut oil life cu 6-7%. Acum am 79% si 5700Km.
- franele sunt foarte bune. A fost o situatie in care am franat de la 200 la 0 si aveam un BMW seria 3 in fata ( accidentul in lant de care vorbeam mai sus ). Toata coloana a franat brusc. Nu m-am apropiat mai deloc de masina din fata ( in spate aveam un Porsche deci nu mi-am facut probleme ca ar putea intra in mine ). A intrat ABS-ul si la mine si la cel din fata ( stopurile palpaiau ). Traiectoria a fost pastrata si distanta de franare a fost excelenta.
Per total sunt foarte multumit de motor ( si foarte impresionat de frane ). Trage ok si la viteze mari, insa in a IV-a sau a V-a. Am vrut sa ii fac tuning aici ( 170hp si cuplu de minim 250 intre 1800-4900 ) insa baietii mi-au recomandat sa astept pana am 10.000km la bord. Deci abia la iarna o sa incerc, cand ajung din nou pe aici.
- lucio85
- ******
- 4,965 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,965
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
@opel1
cum mai exact se manifesta acel zgomot?
eu zic ca iti pierzi timpul cu reclamatiile ai rabdare ca daca stiu de problema o sa o si rezolve cel putin asa cred atat timp cat ai anuntat si pe cei de reprezinta GM o sa isi faca treaba si aia de la service cand o sa aiba piesa care trebuie inlocuita
eu am mai zis mai demult ca ne-am asunat un risc atunci cand am comandat o masina dintr-o generatie noua si la putin timp de la lansare
si cred ca si daca e mercedes sau bmw are si ala mici probleme la o masina lansata de nici un an de zile
cum mai exact se manifesta acel zgomot?
eu zic ca iti pierzi timpul cu reclamatiile ai rabdare ca daca stiu de problema o sa o si rezolve cel putin asa cred atat timp cat ai anuntat si pe cei de reprezinta GM o sa isi faca treaba si aia de la service cand o sa aiba piesa care trebuie inlocuita
eu am mai zis mai demult ca ne-am asunat un risc atunci cand am comandat o masina dintr-o generatie noua si la putin timp de la lansare
si cred ca si daca e mercedes sau bmw are si ala mici probleme la o masina lansata de nici un an de zile
- lucio85
- ******
- 4,965 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,965
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
@Azrael
ai avut un consum decent la viteza bagajele si clima pornita
legat de pilotul automat cum zicea si @AndrewAxxxl de la iesire din tara si pana in austria nu i s-a dezactivat niciodata
si am specificat si eu pe drum bun nu ai nici o problema cum apare drum cu denivelari si gropi ca pe la noi atunci incepe sa se dezactiveze
si cred ca nu e devina masina cu nimic si sunt devina drumurile varza de pe la noi ca e normal la cea mai mica atingere sau soc a ambreajului sau franei sa il dezactiveze din motive de siguranta
ai avut un consum decent la viteza bagajele si clima pornita
legat de pilotul automat cum zicea si @AndrewAxxxl de la iesire din tara si pana in austria nu i s-a dezactivat niciodata
si am specificat si eu pe drum bun nu ai nici o problema cum apare drum cu denivelari si gropi ca pe la noi atunci incepe sa se dezactiveze
si cred ca nu e devina masina cu nimic si sunt devina drumurile varza de pe la noi ca e normal la cea mai mica atingere sau soc a ambreajului sau franei sa il dezactiveze din motive de siguranta
opel1
- Mesaje scrise: 68
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2010
- Mesaj Privat
Zgomotul este prezent aproape tot timpul exceptand portiunile in care asfaltul este perfect, adica face mai tot timpul si cand tin pe frana nu mai face dar problema e ca nu pot tine tot timpul pedala de frana apasata.
Zgomotul este prezent si pe fata dar se aude mai incet, problema e ca ei zic ca face numai spatele dar nu este adevarat si parca vad ca mai dureaza inca un an pana recunosc ca aceaiasi problema este si pe fata
Zgomotul este prezent si pe fata dar se aude mai incet, problema e ca ei zic ca face numai spatele dar nu este adevarat si parca vad ca mai dureaza inca un an pana recunosc ca aceaiasi problema este si pe fata
- kylerul
- ***
- 715 mesaje
- din 19 Mar 2010
- Astra 2010 A14XER
- Bucuresti
kylerul
- Mesaje scrise: 715
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mar 2010
- Mesaj Privat
- lucio85
- ******
- 4,965 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,965
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
- _mihai_
- **
- 434 mesaje
- din 20 Nov 2005
- Astra 2010 A14NET
- Bucuresti
_mihai_
- Mesaje scrise: 434
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2005
- Mesaj Privat
credal a scris:offf...ok ms mult dar am un ipod gen a 3a si prin conexiune usb nu a mers.....cand am citit in carte decat ipod touch den 1 si 2 .... pot sa.i schimb softu la ipod?
nu stiu daca e aceeasi interfata cu ipod3 (ar trebui), dar usb-ul de pe astra merge perfect cu interfata de ipod de pe iphone IOS4 (ultima versiune de soft pt iphone).
opel1
- Mesaje scrise: 68
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2010
- Mesaj Privat