Salut ,nu inteleg de ce in rominia se injumatatesc ?
Eu am schimbat distributia la 142000km si era in stare foarte buna si daca neamtul a dat in carte 150000 km ,de ce la noi sa fie altfel doar nu tine de motorina sau ulei pur si simplu de exploatare a masinii in km.
Si cred ca in cazul lui MARIAN R nu este vorba de bratul spate si de ceva uitat prin lazile din spate ale masinii care sint destul de mari si la denivelari de drum am patit si eu asa ceva ,acum am completat golurile cu bureti .Sau sper sa nu fie masina asamblata pe le unguri sau mai stiu eu unde si sa fie facuta treaba de mintuiala cum a patit un prieten cu o astra tot noua.
Salut si va multumesc pentru sugestii.
Am citit cele mai sus mentionate si revin cu cateva completari:
- modelul Vectra este fabricat in Germania ( cu factura originala) data facturii 15.08.2007,
- am verificat si amortizoarele la reprezentanta Opel Pitesti,
- am facut testul cloncanitului si cu trusa de scule scoasa din portbagaj,
- .....si cu roata de rezerva scoasa din portbagaj,
- am golit toate locasurile de depozitare din portbagaj,
- apoi cu capota portbagaj ridicata sa elimin posibilitatea provenientei de la vre-un reglaj,
- au verificat si sistemul de inchidere a portbagajului prin demontarea capitonajului,
- au verificat si sistemul de clipsare al semibanchetelor spate
- am facut si revizia generala,
MA DISPERA!
Mentionez ca acest zgomot apare la denivelarile usoare si nu la gropi,il am de la 1000 km!!!! si apare dimineata la primii 3-4 km (auzindu-se tare de parca ar ciocani cineva in partea spate a caroseriei) apoi scade in intensitate si ramane constant dar numai dupa ce parcurg cei 3-4 km.
In prezent am 11000 km si un an rulaj!
Culmea este ca pana ajung sa reclam la dealerul Opel parcurg aproape 3 km si zgomotul scade in intensitate.
Astept orice idee deoarece cei de la Opel Pitesti nu vor sa mai auda de acest subiect spunandu-mi ca nu este semnificativ si sa ma obisnuiesc cu zgomotul!
Cu stima,
Marian