laurlaur
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2014
- Mesaj Privat
laurlaur
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2014
- Mesaj Privat
- gutab
- **
- 291 mesaje
- din 03 Nov 2009
- Antara 2014
- Brasov
gutab
- Mesaje scrise: 291
- Locatie: Brasov
- Masina: Antara 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2009
- Mesaj Privat
laurlaur
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2014
- Mesaj Privat
- gutab
- **
- 291 mesaje
- din 03 Nov 2009
- Antara 2014
- Brasov
gutab
- Mesaje scrise: 291
- Locatie: Brasov
- Masina: Antara 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2009
- Mesaj Privat
laurlaur
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2014
- Mesaj Privat
- sever iulian
- ****
- 1,325 mesaje
- din 17 Sep 2006
- Insignia 2017 B20NFT
- Bacau
sever iulian
- Mesaje scrise: 1,325
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2017 B20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2006
- Mesaj Privat
am gasit preturi reduse chiar si cu 13 mii Euro la masinile pe stoc astfel incat e foarte posibil sa-i cumpar una nevestei(18 k euro, cosmo, 163 cai , 4 x 4 ). ma cam sperie consumurile medii scrise aici pe forum, 9 l/100 e cu 50% mai mare decat am pe insignia acum.
prin revistele de profil motorul de 2.2 de pe antara e mai laudat decat cel de pe insignia ca fiind mai rafinat si mai potent, o sa programez un drive test cand ajung acasa.
prin revistele de profil motorul de 2.2 de pe antara e mai laudat decat cel de pe insignia ca fiind mai rafinat si mai potent, o sa programez un drive test cand ajung acasa.
- Giulestina
- **
- 183 mesaje
- din 28 Aug 2012
- Antara 2014 Z22
- Bucuresti
Giulestina
- Mesaje scrise: 183
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Antara 2014 Z22
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2012
- Mesaj Privat
- sever iulian
- ****
- 1,325 mesaje
- din 17 Sep 2006
- Insignia 2017 B20NFT
- Bacau
sever iulian
- Mesaje scrise: 1,325
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2017 B20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2006
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
laurlaur
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2014
- Mesaj Privat
sever iulian a scris:am gasit preturi reduse chiar si cu 13 mii Euro la masinile pe stoc astfel incat e foarte posibil sa-i cumpar una nevestei(18 k euro, cosmo, 163 cai , 4 x 4 ). ma cam sperie consumurile medii scrise aici pe forum, 9 l/100 e cu 50% mai mare decat am pe insignia acum.
prin revistele de profil motorul de 2.2 de pe antara e mai laudat decat cel de pe insignia ca fiind mai rafinat si mai potent, o sa programez un drive test cand ajung acasa.
prin revistele de profil motorul de 2.2 de pe antara e mai laudat decat cel de pe insignia ca fiind mai rafinat si mai potent, o sa programez un drive test cand ajung acasa.
163 cp, transmisie manualã, primii 1000Km 1/2 București 1/4 autostradã 1/4 DN, 2x regenerare ⇒consum mediu 11 l/100Km
Mai am un Renault care consumã 8l/100km adicã 3l mai puțin, 10.000 km / an ⇒ 450€ în fiecare an, în 4 ani = 1.800€ + 18K (achiziția) mergem spre 20K=prețul mașinii .
Nu e prea rãu.
- vlad_g
- **
- 165 mesaje
- din 15 Apr 2014
- Antara 2014
- Bucuresti
vlad_g
- Mesaje scrise: 165
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Antara 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2014
- Mesaj Privat
- sever iulian
- ****
- 1,325 mesaje
- din 17 Sep 2006
- Insignia 2017 B20NFT
- Bacau
sever iulian
- Mesaje scrise: 1,325
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2017 B20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2006
- Mesaj Privat
eu am nevoie de masina pt naveta de la tara-oras cu copiii la scoala, am casa la stadiul de finisaje la 10 km de oras. fiind zona de munte si drum izolat iarna drumarii dezapezesc soseaua uneori si la 2 zile , de asta trebuie sa iau un 4x4. initial ma gandeam la Mokka dar la pretul de 18 mii e destul de tentanta Antara,o sa decid dupa drive test. mai am pe lista Rav 4, Noul Sorento si Evoque.
in cazul meu , la ultimile 3 masini opel detinute in aproape 10 ani ( vectra C + 2 insignia) am avut consum mediu apropiat de cel al producatorului( 5.8 , 5.9 , 6.2) , asa ca e posibil sa scot consumul din manualul opel si cu antara. stau in Onesti , e un orasel in care cu mici exceptii se circula aproape ca in afara localitatii. am maxim 2 semafoare din orice capat in altul
in cazul meu , la ultimile 3 masini opel detinute in aproape 10 ani ( vectra C + 2 insignia) am avut consum mediu apropiat de cel al producatorului( 5.8 , 5.9 , 6.2) , asa ca e posibil sa scot consumul din manualul opel si cu antara. stau in Onesti , e un orasel in care cu mici exceptii se circula aproape ca in afara localitatii. am maxim 2 semafoare din orice capat in altul
- gutab
- **
- 291 mesaje
- din 03 Nov 2009
- Antara 2014
- Brasov
gutab
- Mesaje scrise: 291
- Locatie: Brasov
- Masina: Antara 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2009
- Mesaj Privat
sa nu fii un poic cam dezamagit. eu m-am certat foarte tare cu cei de la Opel Romania care s-au apucat sa-mi spuna cum fac ei testul de consum. Si le-am explicat ca nu are nicio legatura cu regimul de functionare al masinii.
Poate dupa 15.000 km sa isi mai revine dar nu cu mult. Eu am masina din aprilie, am 20.000 si consumul mediu scos pana cum este de 9,4. Cu un mers linistit.
Asa ca...
Poate dupa 15.000 km sa isi mai revine dar nu cu mult. Eu am masina din aprilie, am 20.000 si consumul mediu scos pana cum este de 9,4. Cu un mers linistit.
Asa ca...
- vlad_g
- **
- 165 mesaje
- din 15 Apr 2014
- Antara 2014
- Bucuresti
vlad_g
- Mesaje scrise: 165
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Antara 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2014
- Mesaj Privat
- gutab
- **
- 291 mesaje
- din 03 Nov 2009
- Antara 2014
- Brasov
gutab
- Mesaje scrise: 291
- Locatie: Brasov
- Masina: Antara 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2009
- Mesaj Privat
la inceput m-am gandit si eu la Mokka. DAr nu a fost pe gustul meu. In Antara stai mai altfel, esti cam ca un mic pasha.
In Mokka te cam lovesti la coate cu partenerul/a de condus. Este mai intima intradevar. Si dotarile sunt mai altfel fata de Mokka.
Dar ca prestanta tot Antara este "the first".
Celelalte sunt faine, intradevar, dar si pretul este pe masura.
Pana la urma pt 20k este mai mult decat Ok.
Si eu m-am zburlit foarte mult la inceput dar acum m-am mai linistit. Din pacate nu prea are multe optiuni si accesorii si nu prea o poti tuna, dar n rest este ok.
In Mokka te cam lovesti la coate cu partenerul/a de condus. Este mai intima intradevar. Si dotarile sunt mai altfel fata de Mokka.
Dar ca prestanta tot Antara este "the first".
Celelalte sunt faine, intradevar, dar si pretul este pe masura.
Pana la urma pt 20k este mai mult decat Ok.
Si eu m-am zburlit foarte mult la inceput dar acum m-am mai linistit. Din pacate nu prea are multe optiuni si accesorii si nu prea o poti tuna, dar n rest este ok.
- cmusat2000
- **
- 88 mesaje
- din 29 Apr 2014
- Antara 2014
- Timis
cmusat2000
- Mesaje scrise: 88
- Locatie: Timis
- Masina: Antara 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2014
- Mesaj Privat
Pentru sever iulian,
Din cei 2700km parcursi la volanul fostei Antara (2.2 Diesel, 6AT, 4x4, 163CP), au fost 2 "chestiuni" peste care nu am putut trece, astfel ajungand sa si vand masina asa repede:
1. Regenerarile excesive ale DPF-ului, 11 la numar in 14 saptamani de folosinta sau 1 la circa 250 km. Asta in conditiile in care 50% din km au fost urbani si 50% extraurbani. Noteaza pe hartie, ca fiecare proces de regenerare inghite circa 1,5l motorina in plus, in cursul verii si cred ca 2l pe frig. In fct de nr. de km, intr-un an Antara iti fura din buzunar 2-3 plinuri de combustibil!.
Nu stiu daca exista alt producator auto cu DPF care are presetata regenerarea atat de frecventa.
2. Consumul masinii - urban in TM, pe timp de vara, cu strazi destul de libere, fara A/C activat decat ocazional, masina urca la 13-13,5l, acum iarna cred ca urcam la 15l, in conditiile in care CONDUC FOARTE LINISTIT SI FARA LINIUTE. Afara masina ajunge la 6,5-7l daca iti place sa mergi cu pana la 90-100km/h, peste mai bine nu privesti BC. Motorul nu prea sa lasa, astea sunt povesti de la masinile de acum 10-15 ani. La vanzare masina indica un consum mediu de 10,1l/100km, fata de 7,6l/100km-consumul "oficial" al producatorului.
Acestea au fost principalele motive pentru care ne-am despartit, cu toate ca masina arata foarte bine, este comoda, stabila, are alura impunatoare, dar...buzunarul fiecaruia este mai important decat o tabla frumos proiectata.
Alegerea este a ta, insa cred ca toti cei care vor sa-si achizitioneze Antara, trebuie sa se aseze un pic si sa caute informatii despre masina pt a nu fi apoi dezamagiti in felul in care am patit eu.
Toate cele bune.
Din cei 2700km parcursi la volanul fostei Antara (2.2 Diesel, 6AT, 4x4, 163CP), au fost 2 "chestiuni" peste care nu am putut trece, astfel ajungand sa si vand masina asa repede:
1. Regenerarile excesive ale DPF-ului, 11 la numar in 14 saptamani de folosinta sau 1 la circa 250 km. Asta in conditiile in care 50% din km au fost urbani si 50% extraurbani. Noteaza pe hartie, ca fiecare proces de regenerare inghite circa 1,5l motorina in plus, in cursul verii si cred ca 2l pe frig. In fct de nr. de km, intr-un an Antara iti fura din buzunar 2-3 plinuri de combustibil!.
Nu stiu daca exista alt producator auto cu DPF care are presetata regenerarea atat de frecventa.
2. Consumul masinii - urban in TM, pe timp de vara, cu strazi destul de libere, fara A/C activat decat ocazional, masina urca la 13-13,5l, acum iarna cred ca urcam la 15l, in conditiile in care CONDUC FOARTE LINISTIT SI FARA LINIUTE. Afara masina ajunge la 6,5-7l daca iti place sa mergi cu pana la 90-100km/h, peste mai bine nu privesti BC. Motorul nu prea sa lasa, astea sunt povesti de la masinile de acum 10-15 ani. La vanzare masina indica un consum mediu de 10,1l/100km, fata de 7,6l/100km-consumul "oficial" al producatorului.
Acestea au fost principalele motive pentru care ne-am despartit, cu toate ca masina arata foarte bine, este comoda, stabila, are alura impunatoare, dar...buzunarul fiecaruia este mai important decat o tabla frumos proiectata.
Alegerea este a ta, insa cred ca toti cei care vor sa-si achizitioneze Antara, trebuie sa se aseze un pic si sa caute informatii despre masina pt a nu fi apoi dezamagiti in felul in care am patit eu.
Toate cele bune.
- gutab
- **
- 291 mesaje
- din 03 Nov 2009
- Antara 2014
- Brasov
gutab
- Mesaje scrise: 291
- Locatie: Brasov
- Masina: Antara 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2009
- Mesaj Privat
laurlaur
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2014
- Mesaj Privat
cmusat2000 a scris:Pentru sever iulian,
Din cei 2700km parcursi la volanul fostei Antara (2.2 Diesel, 6AT, 4x4, 163CP), au fost 2 "chestiuni" peste care nu am putut trece, astfel ajungand sa si vand masina asa repede:
1. Regenerarile excesive ale DPF-ului, 11 la numar in 14 saptamani de folosinta sau 1 la circa 250 km. Asta in conditiile in care 50% din km au fost urbani si 50% extraurbani. Noteaza pe hartie, ca fiecare proces de regenerare inghite circa 1,5l motorina in plus, in cursul verii si cred ca 2l pe frig. In fct de nr. de km, intr-un an Antara iti fura din buzunar 2-3 plinuri de combustibil!.
Nu stiu daca exista alt producator auto cu DPF care are presetata regenerarea atat de frecventa.
2. Consumul masinii - urban in TM, pe timp de vara, cu strazi destul de libere, fara A/C activat decat ocazional, masina urca la 13-13,5l, acum iarna cred ca urcam la 15l, in conditiile in care CONDUC FOARTE LINISTIT SI FARA LINIUTE. Afara masina ajunge la 6,5-7l daca iti place sa mergi cu pana la 90-100km/h, peste mai bine nu privesti BC. Motorul nu prea sa lasa, astea sunt povesti de la masinile de acum 10-15 ani. La vanzare masina indica un consum mediu de 10,1l/100km, fata de 7,6l/100km-consumul "oficial" al producatorului.
Acestea au fost principalele motive pentru care ne-am despartit, cu toate ca masina arata foarte bine, este comoda, stabila, are alura impunatoare, dar...buzunarul fiecaruia este mai important decat o tabla frumos proiectata.
Alegerea este a ta, insa cred ca toti cei care vor sa-si achizitioneze Antara, trebuie sa se aseze un pic si sa caute informatii despre masina pt a nu fi apoi dezamagiti in felul in care am patit eu.
Toate cele bune.
Din cei 2700km parcursi la volanul fostei Antara (2.2 Diesel, 6AT, 4x4, 163CP), au fost 2 "chestiuni" peste care nu am putut trece, astfel ajungand sa si vand masina asa repede:
1. Regenerarile excesive ale DPF-ului, 11 la numar in 14 saptamani de folosinta sau 1 la circa 250 km. Asta in conditiile in care 50% din km au fost urbani si 50% extraurbani. Noteaza pe hartie, ca fiecare proces de regenerare inghite circa 1,5l motorina in plus, in cursul verii si cred ca 2l pe frig. In fct de nr. de km, intr-un an Antara iti fura din buzunar 2-3 plinuri de combustibil!.
Nu stiu daca exista alt producator auto cu DPF care are presetata regenerarea atat de frecventa.
2. Consumul masinii - urban in TM, pe timp de vara, cu strazi destul de libere, fara A/C activat decat ocazional, masina urca la 13-13,5l, acum iarna cred ca urcam la 15l, in conditiile in care CONDUC FOARTE LINISTIT SI FARA LINIUTE. Afara masina ajunge la 6,5-7l daca iti place sa mergi cu pana la 90-100km/h, peste mai bine nu privesti BC. Motorul nu prea sa lasa, astea sunt povesti de la masinile de acum 10-15 ani. La vanzare masina indica un consum mediu de 10,1l/100km, fata de 7,6l/100km-consumul "oficial" al producatorului.
Acestea au fost principalele motive pentru care ne-am despartit, cu toate ca masina arata foarte bine, este comoda, stabila, are alura impunatoare, dar...buzunarul fiecaruia este mai important decat o tabla frumos proiectata.
Alegerea este a ta, insa cred ca toti cei care vor sa-si achizitioneze Antara, trebuie sa se aseze un pic si sa caute informatii despre masina pt a nu fi apoi dezamagiti in felul in care am patit eu.
Toate cele bune.
un plin = 100€ × 3 = 300 € / an în 6 ani (sã zicem, 5 plinuri / an) sunt 3000 € plãtiți în timp, pentru mașinã, ajungem la 21000 € preț de achiziție; tot e bine. am fãcut calculul înainte de a cumpãra mașina.
- Giulestina
- **
- 183 mesaje
- din 28 Aug 2012
- Antara 2014 Z22
- Bucuresti
Giulestina
- Mesaje scrise: 183
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Antara 2014 Z22
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2012
- Mesaj Privat