mihai1969
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Suceava
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2007
- Mesaj Privat
- Blackwater
- **
- 116 mesaje
- din 27 Apr 2006
- Insignia 2011 Y17DT
- Germania
Blackwater
- Mesaje scrise: 116
- Locatie: Germania
- Masina: Insignia 2011 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Apr 2006
- Mesaj Privat
Avind in vedere ca dupa desfacerea chiulasei (a doua oara) am gasit apa in cilindrul 4... nu mai avea rost sa trimit chiulasa la verificari...
Nu stiu ce as putea recupera din chiulasa veche, cel mult componenta care contine axele cu came.
Multa bafta. Poate scapi doar cu garnitura de chiulasa.
Apropos, citi km are motorul tau ?
Al meu avea 147.000 cind am depistat problema. Am mai mers asa cam 6.000 km asa pina am dus-o in service.
La modul sentimental :p vorbind, simt ca motorul m-a tradat. Eu ma purtam cu mare grija, in sensul ca nu turam motorul peste 2000 ture pina nu ajungea la 90 grade, schimbam uleiul si filtrele la timp... etc asa ca ma asteptam sa inceapa problemele la motor dupa 250-300.000 km... dar nu, el a crapat la 150.000...
Ultima modificare facuta de Blackwater la Mar 24 Mar, 2009 10:30 pm
Nu stiu ce as putea recupera din chiulasa veche, cel mult componenta care contine axele cu came.
Multa bafta. Poate scapi doar cu garnitura de chiulasa.
Apropos, citi km are motorul tau ?
Al meu avea 147.000 cind am depistat problema. Am mai mers asa cam 6.000 km asa pina am dus-o in service.
La modul sentimental :p vorbind, simt ca motorul m-a tradat. Eu ma purtam cu mare grija, in sensul ca nu turam motorul peste 2000 ture pina nu ajungea la 90 grade, schimbam uleiul si filtrele la timp... etc asa ca ma asteptam sa inceapa problemele la motor dupa 250-300.000 km... dar nu, el a crapat la 150.000...
Ultima modificare facuta de Blackwater la Mar 24 Mar, 2009 10:30 pm
- been
- **
- 267 mesaje
- din 05 Aug 2008
- Vectra 1993 C20NE
- Mehedinti
been
- Mesaje scrise: 267
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Vectra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Aug 2008
- Mesaj Privat
salut
am si eu o problema cu masinuta ..un opel vectra a din 93.motor c20ne.
de la un timp am inceput sa pierd lichidul de racire.am urmarit toate furtunele si nimik.unde se duce nu pot sa mi dau seama nu se vede nimik.rareori am impresia ca este un miros ciudat in interior dar nu s au udat mochetele.nu scoate fum alb,nu se aude bolborosit in borcan...
astept un raspuns de la cei care au patit o la fel...
ms...
am si eu o problema cu masinuta ..un opel vectra a din 93.motor c20ne.
de la un timp am inceput sa pierd lichidul de racire.am urmarit toate furtunele si nimik.unde se duce nu pot sa mi dau seama nu se vede nimik.rareori am impresia ca este un miros ciudat in interior dar nu s au udat mochetele.nu scoate fum alb,nu se aude bolborosit in borcan...
astept un raspuns de la cei care au patit o la fel...
ms...
mihai1969
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Suceava
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2007
- Mesaj Privat
inca nu pot fi sigur 100% dar se pare ca am gasit alta cauza, un prieten m-a pus in leg cu un mecanic "cel mai " si dupa ce i-am spus cum sta treaba mi-a recomandat, inainte de a desface motorul, sa incerc cu niste solutie de curatat instalatia de racire, zis si facut, am pus prima data o solutie, am mers ceva km am clatit, am pus alta solutie tot pt radiatoare, iar am mers iar am clatit de vreo doua ori (ultima spuma rau) si apoi am pus 3l antigel 3l apa distilata, a doua zi am mers cam 70km, a treia zi am completat pana la semn si de atunci am facut cam 200km fara sa mai scada deloc. Vreau sa precizez ca radiatorul era schimbat (luat una bucata caine in plin) probabil era infundat altundeva, presiune tot face 1.2bari, inca o suspectez si ma astept in orice clipa sa vad iarasi vasul gol, dar pana atunci
mihai1969
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Suceava
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2007
- Mesaj Privat
mvr
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Apr 2009
- Mesaj Privat
- been
- **
- 267 mesaje
- din 05 Aug 2008
- Vectra 1993 C20NE
- Mehedinti
been
- Mesaje scrise: 267
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Vectra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Aug 2008
- Mesaj Privat
andu_81
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Oct 2008
- Mesaj Privat
- deleted-29357
- **
- 80 mesaje
- din 04 Feb 2009
deleted-29357
- Mesaje scrise: 80
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2009
- Mesaj Privat
Salut!
Vreau sa fie de ajutor celor ce intampina problema grava pe care am avut-o eu.
Simptome:
-pierdere antigel cam1L la 5o km
-nivel crescut ulei,fara spuma pe joja
-ulei si spuma pe pereti vas expansiune
-pornire foarte grea la rece,a 4-a,a 5-a cheie
Dupa indelungi verificari si cautari,vizite pe la service-uri,reprezentanta,consultari mecanici,Internet,schimbat garnitura chiulasa,verificat termoflot,furtune,calorifer,am hotarat sa duc chiulasa la Bacau,la o firma specializata ,sa le dea Dumnezeu sanatate.
Dintr-o privire mi-au spus care e problema:nu e chiulasa fisurata,nu e ovalizata,ci antecamerele trebuie schimbate.Acestea sunt niste piese care se afla in chiulasa,iar injectoarele se introduc in ele.
Nu e vorba de oringuri injectoare,sunt cu totul altceva. Antecamerele au propriile lor garnituri care vin in contact cu antigelul si etanseaza.
Din cauza ca desteptii de dinainte care au avut masina au amestecat antigelurile de culori diferite,s-au produs reactii care au distrus etanseitatea antecamerelor,astfel incat:
- antigelul ajungea in capul pistonului ,de unde ajungea in evacuare ca abur fin,greu de depistat
- avand o presiune oarecare urca la axele cu came unde se amesteca cu uleiul,forma spuma gri,care la randul ei intra in circuit ulei,de aceea uleiul era tot de culoare inchisa,fara spuma gri.
- neexistand etanseitate,ulei intra si in antigel,curgand din carcasa axelor cu came pe langa antecamere.
Toata distractia 1500 lei,inclus ulei,garnituri,antigel,etc.Dar acum totul e OK.
Vreau sa fie de ajutor celor ce intampina problema grava pe care am avut-o eu.
Simptome:
-pierdere antigel cam1L la 5o km
-nivel crescut ulei,fara spuma pe joja
-ulei si spuma pe pereti vas expansiune
-pornire foarte grea la rece,a 4-a,a 5-a cheie
Dupa indelungi verificari si cautari,vizite pe la service-uri,reprezentanta,consultari mecanici,Internet,schimbat garnitura chiulasa,verificat termoflot,furtune,calorifer,am hotarat sa duc chiulasa la Bacau,la o firma specializata ,sa le dea Dumnezeu sanatate.
Dintr-o privire mi-au spus care e problema:nu e chiulasa fisurata,nu e ovalizata,ci antecamerele trebuie schimbate.Acestea sunt niste piese care se afla in chiulasa,iar injectoarele se introduc in ele.
Nu e vorba de oringuri injectoare,sunt cu totul altceva. Antecamerele au propriile lor garnituri care vin in contact cu antigelul si etanseaza.
Din cauza ca desteptii de dinainte care au avut masina au amestecat antigelurile de culori diferite,s-au produs reactii care au distrus etanseitatea antecamerelor,astfel incat:
- antigelul ajungea in capul pistonului ,de unde ajungea in evacuare ca abur fin,greu de depistat
- avand o presiune oarecare urca la axele cu came unde se amesteca cu uleiul,forma spuma gri,care la randul ei intra in circuit ulei,de aceea uleiul era tot de culoare inchisa,fara spuma gri.
- neexistand etanseitate,ulei intra si in antigel,curgand din carcasa axelor cu came pe langa antecamere.
Toata distractia 1500 lei,inclus ulei,garnituri,antigel,etc.Dar acum totul e OK.
- kosty000
- **
- 119 mesaje
- din 25 Oct 2008
- Astra 2012 A20DTH (LBS)
- Teleorman
kosty000
- Mesaje scrise: 119
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2012 A20DTH (LBS)
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Oct 2008
- Mesaj Privat
am si eu o problema si totodata o nelamurire
pierd antigel ,cam 200 ml la 50 km ,furtun fisurat ;problema este ca temperatura apei ajunge si la 96 de grade la dieselul meu.este posibil sa aiba legatura cu fatul ca circuitul nu este inchis din cauza fisurii? sau sa aiba legatura cu faptul ca este apa cam 70% si antigel 30%?
pierd antigel ,cam 200 ml la 50 km ,furtun fisurat ;problema este ca temperatura apei ajunge si la 96 de grade la dieselul meu.este posibil sa aiba legatura cu fatul ca circuitul nu este inchis din cauza fisurii? sau sa aiba legatura cu faptul ca este apa cam 70% si antigel 30%?
microice1
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1997 x18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2009
- Mesaj Privat
microice1
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1997 x18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2009
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,832 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,832
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
dupa ce mi-am schimbat oringurile de la calorifer, timp de 3 luni nu am avut nici o problema. Apoi a inceput iar sa curga. Am scos sigurantele ce tin tevile, le-am invartit, si nu am mai avut probleme inca o luna. Acum iar curge. Stau si ma intreb: le-am montat eu prost sau materialul din care sunt facute este nasol...? Setul l-am luat de la Promotor. De fiecare data cand a inceput sa curga, s-a intamplat dupa mers pe drum nasol combinat cu drum pietruit. Nu stiu daca e doar o coincidenta sau nu. Acum am luat altele ) originale GM).Dar mi-e groaza sa desfac celebrele suruburi de sub masina.
- Daniel
- ****
- 2,832 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,832
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
Mai repede decat speram, am gasit si "buba" la problema mea. Sigurantele care fixeaza H-ul din plastic de tevile instalatiei de racire nu erau fixate corespunzator. Nu au intrat pana la capat. Asa ca, mare atentie: dupa ce bagati acele sigurante, verificati cu mana pe partea cealalta sa se simta capetele sigurantelor. Daca nu au trecut pe partea cealalta, nu-i ok. Eu am reusit sa le bag cum trebuie, ajutat de inca o persoana. Unul tinea apasat de caloriferi si de conducta, celalalt baga siguranta.
Sper sa nu mai pateasca si altii ca mine:)))
Sper sa nu mai pateasca si altii ca mine:)))
- mocca
- ***
- 512 mesaje
- din 14 Oct 2007
- Iasi
mocca
- Mesaje scrise: 512
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2007
- Mesaj Privat
Salutare !
Am un opel vectra A... motor C18NZ..problema e urmatoarea...cateodata imi picura antigel pe sub masina pe partea stanga....am verificat furtunele si nu curge pe la ele...Am observat ca, curge numai cand termostatul e deschis/cand porneste ventilatorul de la radiator....nu stiu ce are...eu banuiesc ca e pompa de apa la distributie...Stie cineva cum functioneaza sistemul de racire la acest motor.Cand merg distante scurte nu picura..numai cand porneste ventilatorul ,cand masina sta pe loc..am facut un drum de 60km si nu a scazut nivelul antigelului..A mai avut cineva problema asta ?
Mentionez ca garnitura chiuloasa,termostat senzori lichid racire is schimbati acum 1000km
va multumesc ..astept sfaturi
Am un opel vectra A... motor C18NZ..problema e urmatoarea...cateodata imi picura antigel pe sub masina pe partea stanga....am verificat furtunele si nu curge pe la ele...Am observat ca, curge numai cand termostatul e deschis/cand porneste ventilatorul de la radiator....nu stiu ce are...eu banuiesc ca e pompa de apa la distributie...Stie cineva cum functioneaza sistemul de racire la acest motor.Cand merg distante scurte nu picura..numai cand porneste ventilatorul ,cand masina sta pe loc..am facut un drum de 60km si nu a scazut nivelul antigelului..A mai avut cineva problema asta ?
Mentionez ca garnitura chiuloasa,termostat senzori lichid racire is schimbati acum 1000km
va multumesc ..astept sfaturi
mishu_rnr
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2009
- Mesaj Privat
Va salut, detin un Opel Astra G an 2001, motor 1,6 benzina, sunt un membru foarte recent al acestui forum, postez aici o problema relativ similara. Pana nu demult am avut probleme cu temperatura apei, la drum relativ liber, temp. apei nu crestea de 70 de grade, m-am gandit ca ar fi termostatul. Am schimbat termostatul, am schimbat garnitura la chiluasa, dupa o vreme apa crestea foarte repede, insa nu imi imi deschide electroventilatorul. Cand apa ajunge undeva pe la 90, am avut neplacerea de a avea si un buson la vasul de expansiune destul de prost astfel incat sa nu imi elibereze suprapresiunea si astfel m-am trezit de 3 ori ca mi-a cedat furtunul de la radiator cel ce vine dinspre motor. Asta mai ales atunci cand sunt in oras cu trafic foarte aglomerat. Va imaginati ce inseamna sa stai blocat in trafic si la un moment dat sa iti explodeze un furtun, si sa pierzi tot antigelul. Voi ce credeti? Ce ar trebui sa mai fac pentru a avea o temperatura constanta de 90 de grade?
nicu_03
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 y
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2008
- Mesaj Privat
Am si eo problema cu antigelul din vasul de expansiune.am gasit antigel in masina.am mers la mecanic(la reprezentanta )si mi-a schimbat garnitirile de la calorifer.dupa un timp iar imi curge antigelul in masina .am fost a2-a oara la ei si au zis ca totul e in regula.Acum am 1 an de cand merg cu masina in felul urmator.Am observat ca dupa ce completez cu antigel dupa un timp scade(curge in masina)se goleste pana aproape de minim dupa care nu mai pierd .Nu stiu care sa fie problema.Poate ma ajuta cineva cu un sfat.
multumesc.
multumesc.
nicu_03
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 y
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2008
- Mesaj Privat
CristiS
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jul 2009
- Mesaj Privat
CatalinE a scris:Se pare ca Moshu' mi-a adus o noua pb la masina.
Sunt vreo doua luni de cand am facut revizia la masina si am completat cu antigel in vas pana la sageata(stiti voi). De atunci am facut maxim 1500km..
Acum am constat ca am pierdut lichid de vreo 2 degete (mi se pare mult) si am completat cu vreo 600-700ml de antigel.
M-am uitat si in borcan sa vad daca vad pete de ulei la suprafata si ceva se zareste dar nu-mi dau seama daca-i ulei sau mizerie...
Am verificat asa ochiometric cam toate furtunurile care intra si ies din radiator si din motor dar nu se vede vreo scurgere...
Masina nu papa ulei dar pe bujiile nr 1 si nr 3 am gasit ulei pe filet...
Banuiesc o garnitura de chiulasa ciupita
Voi ce credeti? Ce ar trebui sa mai verific?
[spoil]
Sunt vreo doua luni de cand am facut revizia la masina si am completat cu antigel in vas pana la sageata(stiti voi). De atunci am facut maxim 1500km..
Acum am constat ca am pierdut lichid de vreo 2 degete (mi se pare mult) si am completat cu vreo 600-700ml de antigel.
M-am uitat si in borcan sa vad daca vad pete de ulei la suprafata si ceva se zareste dar nu-mi dau seama daca-i ulei sau mizerie...
Am verificat asa ochiometric cam toate furtunurile care intra si ies din radiator si din motor dar nu se vede vreo scurgere...
Masina nu papa ulei dar pe bujiile nr 1 si nr 3 am gasit ulei pe filet...
Banuiesc o garnitura de chiulasa ciupita
Voi ce credeti? Ce ar trebui sa mai verific?
- Radovan_eu
- ****
- 1,311 mesaje
- din 02 Jun 2008
- Vectra 1997 X16XEL
- Iasi
Radovan_eu
- Mesaje scrise: 1,311
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1997 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2008
- Mesaj Privat