Nici macar in cei de la serviceurile autorizate si ale dealerilor nu am incredere..si nu mai am pt ca nimeni in romania, sau aproape nimeni, nu incepe o astfel de afacere destul de minutioasa si tehnic laborioasa. Toti vor genul mie ce imi iese..nu se gandeste mai departe de atata..nu sunt dedicati unei chestii, stiu sa repar nuca de la schimbatorul de viteze si o fac foarte bine..poate intelegeti ce vreau sa spun. uitati-va un pic aici..sper sa nu fie considerata reclama pt ca nu este, este doar un exemplu.... http://www.actronics.eu/en/...ion-Simtec70.html
- adriancristina
- *
- 30 mesaje
- din 11 Aug 2008
- Astra 2007 Z16XER
- Constanta
adriancristina
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2007 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2008
- Mesaj Privat
schumy1502 a scris:de ce sa nu ai incredere in romani?
Nici macar in cei de la serviceurile autorizate si ale dealerilor nu am incredere..si nu mai am pt ca nimeni in romania, sau aproape nimeni, nu incepe o astfel de afacere destul de minutioasa si tehnic laborioasa. Toti vor genul mie ce imi iese..nu se gandeste mai departe de atata..nu sunt dedicati unei chestii, stiu sa repar nuca de la schimbatorul de viteze si o fac foarte bine..poate intelegeti ce vreau sa spun. uitati-va un pic aici..sper sa nu fie considerata reclama pt ca nu este, este doar un exemplu.... http://www.actronics.eu/en/...ion-Simtec70.html
k902
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Olt
- Masina: Astra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jul 2010
- Mesaj Privat
- aurelio1
- **
- 344 mesaje
- din 23 Jun 2009
- Vectra 1996 X1,8XE
- Dolj
aurelio1
- Mesaje scrise: 344
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 1996 X1,8XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jun 2009
- Mesaj Privat
aurelio1 a scris:Salutare! Astazi am patit o chestie nasoala, adica am ramas fara frane si era sa fac un accident... Pur si simplu pedala era moale si nu tinea decat dupa 3-4 pedale... Am plecat asa si am mers foarte incet, iar dupa vreo 10 km frana incepuse sa-si revina si nu mai era nicio problema. Frana tine acum excelent ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat... Ideea este ce s-a intamplat si care a fost oare cauza? Si oare va reaparea problema?
Azi am fost la mecanic si explicatia a fost ca sunt prea uzate placutele de pe fata si au iesit pistonasele prea mult. Din acesta cauza s-ar fi dat peste cap garniturile de la pompa de frana. Oare asa sa fie?
In concluzie mi s-a recomandat sa schimb placutele.
andrei931
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Prahova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jul 2010
- Mesaj Privat
- vpreda2003
- **
- 172 mesaje
- din 12 Aug 2007
- Vectra 2002 Z22SE
- Bucuresti
vpreda2003
- Mesaje scrise: 172
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2002 Z22SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Aug 2007
- Mesaj Privat
aurelio1 a scris:
Azi am fost la mecanic si explicatia a fost ca sunt prea uzate placutele de pe fata si au iesit pistonasele prea mult. Din acesta cauza s-ar fi dat peste cap garniturile de la pompa de frana. Oare asa sa fie?
In concluzie mi s-a recomandat sa schimb placutele.
aurelio1 a scris:Salutare! Astazi am patit o chestie nasoala, adica am ramas fara frane si era sa fac un accident... Pur si simplu pedala era moale si nu tinea decat dupa 3-4 pedale... Am plecat asa si am mers foarte incet, iar dupa vreo 10 km frana incepuse sa-si revina si nu mai era nicio problema. Frana tine acum excelent ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat... Ideea este ce s-a intamplat si care a fost oare cauza? Si oare va reaparea problema?
Azi am fost la mecanic si explicatia a fost ca sunt prea uzate placutele de pe fata si au iesit pistonasele prea mult. Din acesta cauza s-ar fi dat peste cap garniturile de la pompa de frana. Oare asa sa fie?
In concluzie mi s-a recomandat sa schimb placutele.
Daca garniturile de la pompa ar fi ajuns sa se dea peste cap, inseamna ca ai uzura mare si la discurile de frana fati si la discuri frana/saboti spate.
Cine ma ajuta si pe mine cu un Security Code la o Vectra C din 2002? Mi s-a ars ECU-ul si am comandat unul SH din Germania, dar se pare ca nu a fost resetat, desi intelesesem ca e. Am VIN-ul de la masina donoare si Security Code-ul de la masina mea. Exista vreo baza de date pe internet, alta decat cea de la dealer-i? Multumesc!
- aurelio1
- **
- 344 mesaje
- din 23 Jun 2009
- Vectra 1996 X1,8XE
- Dolj
aurelio1
- Mesaje scrise: 344
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 1996 X1,8XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jun 2009
- Mesaj Privat
vpreda2003 a scris:
Daca garniturile de la pompa ar fi ajuns sa se dea peste cap, inseamna ca ai uzura mare si la discurile de frana fati si la discuri frana/saboti spate.
aurelio1 a scris:
Azi am fost la mecanic si explicatia a fost ca sunt prea uzate placutele de pe fata si au iesit pistonasele prea mult. Din acesta cauza s-ar fi dat peste cap garniturile de la pompa de frana. Oare asa sa fie?
In concluzie mi s-a recomandat sa schimb placutele.
aurelio1 a scris:Salutare! Astazi am patit o chestie nasoala, adica am ramas fara frane si era sa fac un accident... Pur si simplu pedala era moale si nu tinea decat dupa 3-4 pedale... Am plecat asa si am mers foarte incet, iar dupa vreo 10 km frana incepuse sa-si revina si nu mai era nicio problema. Frana tine acum excelent ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat... Ideea este ce s-a intamplat si care a fost oare cauza? Si oare va reaparea problema?
Azi am fost la mecanic si explicatia a fost ca sunt prea uzate placutele de pe fata si au iesit pistonasele prea mult. Din acesta cauza s-ar fi dat peste cap garniturile de la pompa de frana. Oare asa sa fie?
In concluzie mi s-a recomandat sa schimb placutele.
Daca garniturile de la pompa ar fi ajuns sa se dea peste cap, inseamna ca ai uzura mare si la discurile de frana fati si la discuri frana/saboti spate.
Am ceva uzura si la discuri, dar au spus ca mai merg cam 2 randuri de placute... iar pe spate placutele au 1500 km, deci sunt aproape noi, iar discurile sunt mancate 2-3mm.
Daca se dadeau peste cap garniturile, isi reveneau de la sine? La mine si-a revenit frana dupa ce am mers cam 30 km.
- vpreda2003
- **
- 172 mesaje
- din 12 Aug 2007
- Vectra 2002 Z22SE
- Bucuresti
vpreda2003
- Mesaje scrise: 172
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2002 Z22SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Aug 2007
- Mesaj Privat
- omega95x20se
- *
- 29 mesaje
- din 08 Dec 2009
- Omega 1995 x20se
- Bihor
omega95x20se
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Bihor
- Masina: Omega 1995 x20se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2009
- Mesaj Privat
Buna ziua. Ma ajuta si pe mine cineva?! Nu mai merge perdeaua electrica spate la un omega limuzina,am cautat peste tot dar nu am gasit instructiuni de demontare,sau de reparare. Stie cumva cineva cum se poate demonta? Multumesc anticipat.
Stiu k nu pare o problema serioasa,dar pt mine conteaza,mai ales k e vara
Stiu k nu pare o problema serioasa,dar pt mine conteaza,mai ales k e vara
andrei931
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Prahova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jul 2010
- Mesaj Privat
- virgil grigoras
- **
- 358 mesaje
- din 26 Jan 2010
- Astra y20dth
- Galati
virgil grigoras
- Mesaje scrise: 358
- Locatie: Galati
- Masina: Astra y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jan 2010
- Mesaj Privat
- aurelio1
- **
- 344 mesaje
- din 23 Jun 2009
- Vectra 1996 X1,8XE
- Dolj
aurelio1
- Mesaje scrise: 344
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 1996 X1,8XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jun 2009
- Mesaj Privat
vpreda2003 a scris:Da si tu mai multe detalii! Erain in timpul mersului? Mai actionasei frana inainte? Zici ca atunci cand ai sesizat problema, pedala s-a dus la fund? Pedala era moale?
Iesisem din Bucuresti si pe la Mihailesti (GR) se facuse coloana pt ca se trecea de la doua la o singura banda pe sens. Mai actionasem frana de cateva ori inainte pt ca mergeam cu 20km/ora. Brusc s-a dus pedala pana la podea cand am pus frana. Am calcat repede de inca 3-4 ori si nimic.Noroc cu frana de mana pe care am reparat-o acum cateva luni. Am oprit crazand ca s-a spart vreun furtun dar nu se vedea nimic. Am verificat nivelul lichidului din vas si era exact ca inainte, nu scazuse deloc. Am mers mai departe cu viteza redusa vrand sa opresc la vreun service in Alexandria. Dupa vreo 10-15km de mers in care mai calcam frana din cand in cand, am observat ca incepuse sa tina intai la a doua pedala si dupa aceea din prima pedala dar jos de tot. Am bagat viteza pt ca era soseaua mai libera si am pus cateva frane bruste dupa care, franele si-au revenit complet. Aceasta intamplare a fost acum 4 zile iar de atunci nu mi-a mai facut figuri nici la franari bruste(de la 100km/ora). Am fost ieri la un service si mi-au spus ca s-a intamplat din cauza ca aveam placutele de frana pe fata foarte uzate, insa le-am schimbat azi si mai aveau cam 4-5mm. Altcineva mi-a spus ca ar fi de vina pompa de frana sau eventual lichidul de frana? Voi ce credeti?
costel88
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Tulcea
- Masina: Astra 2000 y1.7dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jul 2010
- Mesaj Privat
am un opel astra y1.7dti din anul 2000, mi se accelereaza cand o pornesc singura pana la 1500 turatii si asa ramane pana o opresc, am depistat ca la un fir de la o mufa a cal. motorului nu ii vine tensiune, ea nici nu merge accelerata, am schimbat si pedala ,am inlocuit si calculatorul dar are aceleas simtome nimeni nu-i da de cap, ce sa fac, ajutatima va rog!
- vpreda2003
- **
- 172 mesaje
- din 12 Aug 2007
- Vectra 2002 Z22SE
- Bucuresti
vpreda2003
- Mesaje scrise: 172
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2002 Z22SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Aug 2007
- Mesaj Privat
Eu cred ca e de la garniturile din pompa de frana. Daca apesi mai brusc, presiunea in instalatie "umfla" cumva garniturile care etanseaza bine pe suprafata cilindrului din pompa si atunci franeaza bine, dar daca apesi usor, o parte din lichid va "scapa" pe langa garnituri si pedala va avea tendinta de a se duce incet spre capat de cursa. Sincer, asa am patit candva la o Dacie 1300, dar principiul e cam acelasi chiar si pe la masini mai suparate!
- albertolabirint
- *
- 2 mesaje
- din 04 Jul 2010
- Vectra 2002
- Ialomita
albertolabirint
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Ialomita
- Masina: Vectra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jul 2010
- Mesaj Privat
[quote="Kodatu Sep"]Salut, sa va spun ce patesc eu, cand schimb viteza. Am dat search pe forum dar nu am gasit pe cineva cu asa "problema". Toata lumea stie ca nu trebuie sa mergi subturat, consecintele nu sunt tocmai placute, daca se strica vreo piesa, dar eu parca sunt nevoit sa fac acest lucru. Viteza I, plecat de pe loc, schimbat a 2-a la 2200rpm, se bruscheaza! Mai incerc odata, plecat de pe loc, schimbat la 2000rpm, deci mai mica, se bruscheaza din nou! Ce se intampla mai exact, este acel fenomen de "decelerare" cand nu se introduce treapta corespunzatoare si iti da in nas, exemplu in loc sa bagi din a 4-a in a 3-a bagi a 2-a. Nu inteleg, parca zici ca am turat-o pana la 5000. Ce pot sa fac este sa schimb undeva pe la 1700-1800, si merge fara probleme,ceea ce nu cred ca e ok.
Ca sa nu schimb la asa turatii mici, am observat ca daca calc umpic acceleratia in timp ce ridic ambreajul, sunt sincronizate cutie->motor. Cu siguranta ajung sa il schimb mult mai devreme daca procedez asa, distrug placa de numa`. Sau intrebarea cea mai corecta, este cumva dus? Nu as vrea sa imi formez acest obicei, este chiar neplacut sa se bruscheze masina la fiecare schimbare de viteaza. Precizez ca nu ridic brusc pedala de ambreaj.
tot asa am si eu o vectra daca rezolvi sa mi scrii te rog eu ma kinui cu ea de vreo cateva luni am duso la reprezentanta si am dat 800 de euro si nu mi au facut nimic
Ce ziceti oameni buni? Un sfat va rog, poate fac eu ceva gresit nu stiu...
Motor Y20DTH, Vectra C.
Va multumesc anticipat!
Ca sa nu schimb la asa turatii mici, am observat ca daca calc umpic acceleratia in timp ce ridic ambreajul, sunt sincronizate cutie->motor. Cu siguranta ajung sa il schimb mult mai devreme daca procedez asa, distrug placa de numa`. Sau intrebarea cea mai corecta, este cumva dus? Nu as vrea sa imi formez acest obicei, este chiar neplacut sa se bruscheze masina la fiecare schimbare de viteaza. Precizez ca nu ridic brusc pedala de ambreaj.
tot asa am si eu o vectra daca rezolvi sa mi scrii te rog eu ma kinui cu ea de vreo cateva luni am duso la reprezentanta si am dat 800 de euro si nu mi au facut nimic
Ce ziceti oameni buni? Un sfat va rog, poate fac eu ceva gresit nu stiu...
Motor Y20DTH, Vectra C.
Va multumesc anticipat!
- gianimaftei
- **
- 51 mesaje
- din 08 Jun 2009
- Astra 2006
- Prahova
gianimaftei
- Mesaje scrise: 51
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jun 2009
- Mesaj Privat
Mii de scz ca nu caut inainte sa intreb da va rog sa ajutati asa cum ati facut-o de fiecare data cand v-am cerut ajutorul. in urma unei tamponari usoare mi-a ramas martorul de airbag aprins fara ca airbagul sa se declanseze...ce sa ii fac?nici la service nu ii da de cap.......si tot de atunci cand scot cheia din contact m-i se aprinde ecranul de navi o fractiune de secunda, dupa care se stinge...asta la un interval de 10 min aprox...ce imi sugerati?care sa fie rezolvarea?Va multumesc mult si astept un raspuns care sa ma ajute!
- cip_victor
- *
- 8 mesaje
- din 09 Jul 2010
- Astra 2000 Y1.7DT
- Vaslui
cip_victor
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Vaslui
- Masina: Astra 2000 Y1.7DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jul 2010
- Mesaj Privat
jojoloi
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Vaslui
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2010
- Mesaj Privat
alex_2010
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jul 2010
- Mesaj Privat
Salut! Am cumpãrat de curând un Opel Astra G din anul 2000 cu motor Y1.7 tdi. Ca de obicei am observat mai târziu urmele de ulei din vasul de expansiune al antigelului. Proprietarul a afirmat cã a pus nu ºtiu ce soluþie care ar trebui sã închidã porii de la radiator ºi cã nu sunt probleme ....problema e cã am curãþat vasul (avea un strat gros de mâzgã care aducea cu uleiul) dar a pãrut din nou la fel de mult.......ca un strat de grãsime care a murdãrit din nou tot borcanul.... am înþeles din discuþiile citite cã, de obicei, apare ulei din cauza "termoflotului"(rãcitor de ulei) ºi vroiam sã ºtiu dacã existã ºi de unde pot sã iau unul aftermarket ºi nu pe original.... la magazinele de piese auto din Constanþa la care am fost, aduc numai pe original ºi costã de la vreo 700 de RON fãrã manoperã.....sau dacã are cineva vreun cod..........pentru aftermarket....
- gfx8
- **
- 209 mesaje
- din 05 Sep 2008
- Astra 2005 Z17DTH
- Cluj
gfx8
- Mesaje scrise: 209
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Sep 2008
- Mesaj Privat
Salutare,
Am un Opel Astra H 1.7 CDTI, motor Z17DTH. Am dus masina la un mecanic sa-mi schimbe semeringul de palier (ce vine intre cutia de viteze si motor) ca picura ulei pe acolo.
A dat cutia de viteze si ambreiajul jos, a pus noul semering, si cand il sun sa vad daca e gata masina imi zice ca acum se aude un suierat de la motor, ca si cum ar freca fier pe fier si ca incearca sa rezolve problema. Suieratul nu se auzea inainte de a duce masina la el, asta a vazut si el. Dupa un timp ma suna sa-mi zica ca s-a dus rulmentul de presiune si ca trebuie unul nou. El sustine sus si tare ca el nu are nici o vina, ca a vorbit cu cineva de la reprezentanta Opel si ala i-a zis ca la motoarele astea rulmentul de presiune e de unica folosinta, adica daca se da odata jos, nu se mai poate pune cum trebuie la loc. Mi-a zis ca rulmentul e hidraulic si ca se decapseaza...sau ceva de genul, nu sunt sigur daca am inteles eu bine. A zis ca el nu a stiut ca asa e la Opel, si de aceea a pus inapoi rulmentul vechi
Va rog sa ma ajutati cat mai repede cu niste raspunsuri daca chiar e adevarat ce sustine mecanicul, sau a facut el ceva gresit, cei care stiti sigur cum sta treaba sau care ati mai facut facut aceasta operatiune.
Merci.
Am un Opel Astra H 1.7 CDTI, motor Z17DTH. Am dus masina la un mecanic sa-mi schimbe semeringul de palier (ce vine intre cutia de viteze si motor) ca picura ulei pe acolo.
A dat cutia de viteze si ambreiajul jos, a pus noul semering, si cand il sun sa vad daca e gata masina imi zice ca acum se aude un suierat de la motor, ca si cum ar freca fier pe fier si ca incearca sa rezolve problema. Suieratul nu se auzea inainte de a duce masina la el, asta a vazut si el. Dupa un timp ma suna sa-mi zica ca s-a dus rulmentul de presiune si ca trebuie unul nou. El sustine sus si tare ca el nu are nici o vina, ca a vorbit cu cineva de la reprezentanta Opel si ala i-a zis ca la motoarele astea rulmentul de presiune e de unica folosinta, adica daca se da odata jos, nu se mai poate pune cum trebuie la loc. Mi-a zis ca rulmentul e hidraulic si ca se decapseaza...sau ceva de genul, nu sunt sigur daca am inteles eu bine. A zis ca el nu a stiut ca asa e la Opel, si de aceea a pus inapoi rulmentul vechi
Va rog sa ma ajutati cat mai repede cu niste raspunsuri daca chiar e adevarat ce sustine mecanicul, sau a facut el ceva gresit, cei care stiti sigur cum sta treaba sau care ati mai facut facut aceasta operatiune.
Merci.
- dragan0148
- *
- 1 mesaje
- din 21 Jul 2010
- Astra 2001
- Timis
dragan0148
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jul 2010
- Mesaj Privat
salut...am o problema...am achizitionat acu 2 zile un opel astra g bertone an 2001 194cp, am schimbat uleiul si toate consumabilele in afara de distributir(urmeaza)...am dus-o la spalat si a inceput sa-mi scoata fum alb...un prieten mi-a zis k e dus turbo, k scapa ulei pe evacuare, care ajunge pe toba si de aia, eu nush,cred k ala care a spalat-o si mia livrat-o la domiciliu a cocsat-o....ea fiind rece dupa ce a spalat-o s-o fi dus turbo,dar asa repede?de fapt masina are 92000de km...astept pareri...ms