Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  • crybabyro

  • Mesaje scrise: 696
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2010 A2DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Din cate vad eu nici la masinile voastre euro4 + dfp nu e clar cum se semnalizeaza. La Insignia scrie clar ca NU o face.
Nici nu prea inteleg care e faza cu pornirea incalzirii pe luneta; iarna cand se merge cu ea pornita...nu iti dai seama daca a mai pornit o data ca isi da drumul curatarea dfp.
Skip ads

  • alexx1402

  • Mesaje scrise: 1,753
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2017 B16DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Eu folosesc dezaburirea maxim cinci minute, asa ca nu ar fi o mare problema... (cel putin pt mine) In plus, dezaburirea o pornesti de obicei la plecare cand motorul e rece, iar regenerarile se fac doar atunci cand motorul ajunge la o anumita temperatura.
  • crybabyro

  • Mesaje scrise: 696
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2010 A2DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Salutare.
Sincer astia de la Opel fie is cazuti in cap, fie nu vor sa ne speriem cata motorica consumam la regenerare. Nu ar fi fost mai simplu direct in soft o astfel de semnalizare ?
  • tomde

  • Mesaje scrise: 461
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Apr 2010

  • Mesaj Privat
crybabyro - uite pagina de contact al lor



alexx1402 - ma bucura faptul ca ai verificat si cat de cat rezultatul e promitator. Si la mine dezaburirea e folosit circa 5 minute la pornire dimineata.
Skip ads

  • Nisip

  • Mesaje scrise: 358
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2010

  • Mesaj Privat
S-a regenerat a mea de dimineata si la mine nu se activeaza dezaburirea.
N-am avut nici bec nici nimic de masurat dar am suflat in geam, l-am aburit si asa a ramas pana cand am pornit manual dezaburirea.
In secunda in care am apasat pe dezaburire a inceput sa se vada. Am oprit-o si nu s-a mai dezaburit, am pornit-o iar si s-a dezaburit complet.
Poate stie careva la ce motoare mai exact se activeaza cum scrie in carte.
  • alexx1402

  • Mesaje scrise: 1,753
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2017 B16DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Nu se poate lua "semnal" direct de la senzorul care comanda regenerarea? Parca e cel de langa filtrul de motorina in partea stanga cum te uiti la motor.
Eu am lasat un capat de cablu scos din siguranta si multimetru il tin in portbagaj, cand prind vreo regenerare sa pot masura daca am tensiune acolo.
  • Nisip

  • Mesaje scrise: 358
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Senzorul de pe langa filtrul de motorina masoara doar diferenta de presiune inainte si dupa filtru pentru a determmina cat este el de plin. Chiar daca senzorul transmite ca filtrul e plin, ecu este cel care comanda initializarea procesului de regenerare cand sunt intrunite anumite conditii. (motor cald, viteza undeva peste 60 pentru vreo 45-60secunde am observat eu)
Mai este un senzor chiar in filtru care masoara temperatura in interiorul filtrului si in functie de asta se injecteaza mai multa sau mai putina motorina cand se face evacuarea gazelor din cilindru.
Mai repede poti daca te pricepi la electronica sa incerci sa furi "semnal" de la acest senzor si sa vezi cand temperatura urca undeva la 600 grade.
  • john23

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Nu am o experienta prea mare ca posesor de Opel dar pot sa va spun ca la masina actuala (Vectra cu motor Z19DTH-110kw ) filtrul de particule s-a regenerat doar de 3 ori in aprox. 30 000 km. Masina o am de noua si folosesc ulei GM Dexos2 (schimb la 15 000 km) de care sunt foarte multumit. Very Happy
Skip ads

  • Nisip

  • Mesaje scrise: 358
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Atat ai observat tu. Daca mergi numai in oras nu treci de 700 km fara regenerare. In 30000 a facut macar 50 de regenerari.
  • tomde

  • Mesaje scrise: 461
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Intre timp am dat de un soft care iti permite scoaterea DPF-ului fara sa mergi la un service, adica o poti face si tu daca esti un fel de mester Manole. Iata link-ul: Ecusafe. Singura problema este pretul piperat de 500€. Dar cine se gandeste sa faca bani din asta, zic ca merita.
  • alexx1402

  • Mesaje scrise: 1,753
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2017 B16DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2010

  • Mesaj Privat
1.Odata cumparat softul ala, merge folosit o singura data, sau nelimitat? 2.Cu ce interfata se poate scrie?
  • crybabyro

  • Mesaje scrise: 696
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2010 A2DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2010

  • Mesaj Privat
@Nisip : ce masina/motorizare ai? La cele 50 de regenerari?

Am primit raspuns de la cei cu happylightshow : in mai va fi disponibil si pentru insignia(ma gandesc ca si pentru Astra J).

LE : Tot azi am primit un telefon de la Opel South East Europe si mi-au spus ca de ce nu m-am interesat inainte de cumpararea masinii ca e recomandata preponderent pentru drumuri externe(autostrada)? Shocked Parca ar fi avion de nu poare fi folosit in oras Very Happy
Skip ads

  • tomde

  • Mesaje scrise: 461
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Apr 2010

  • Mesaj Privat
@alexx1402 - E nelimitat ca si folosire, dar licenta e valabil pentru un singur calculator. Nu sunt permise multiple instalari. DPF Removal aici vezi la categorii sunt doua tipuri de hardware: OBD si BDM dar nu stiu care dintre ele.
  • alexx1402

  • Mesaje scrise: 1,753
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2017 B16DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Oare merge cu un simplu op-com? ca de tech2 nici nu poate fi vorba sa ne putem apropia ca pret.
  • Nisip

  • Mesaje scrise: 358
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2010

  • Mesaj Privat
@crybabyro.
masina mea e trecuta si in profil si in semnatura.
astra h z19dt.
ii spuneam lui john23 ca in 30.000 de km masina lui a facut macar vreo 50 de regenerari nu doar 3 cate a simtit el.
  • john23

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Dupa cum am spus sunt la primul Opel. De la garantii, de la reprezentanta, mi s-a spus ca regenerarea se face atunci cand se aprinde la bord martorul de bujii incandescente. Acest martor s-a aprins la masina mea doar de 3 ori in 30 000 km, eu la acest aspect m-am referit
  • tomde

  • Mesaje scrise: 461
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Nu atunci se face regenerarea cand se aprinde martorul de bujii. Sigur ca ti-a facut de mai multe ori.
  • Nisip

  • Mesaje scrise: 358
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Regenerarea se face fara sa se aprinda nimic in bord. Creste relantiul, creste consumul instant, pornesc ambele ventilatoare, miroase a incins, gazele sunt foarte fierbinti si motorul are un zgomot mai infundat. Totul dureaza 7-10 minute de obicei. Exista sanse sa nici nu-ti dai seama.
Daca opresti motorul in timp ce se regenereaza dpf. sau daca mergi cu viteza redusa (sub 50km\h) pe distante scurte acesta nu apuca sa se curete si se infunda aproape de tot. Abia atunci clipeste becul de la bujii. Atunci te anunta ca s-a incercat regenerarea dar nu a reusit.
Asta inseamna ca trebuie neaparat sa mergi cu masina turat in afara orasului pana se stinge.

Daca ai ajuns sa aprinzi becu ala nu e de bine. Daca citeai in carte te lamureai. daca asa ti-au spus la reprezentanta parerea mea e sa cauti sa duci masina in alta parte.
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
tonytm a scris:Astazi si-a facut regenerare si nu apucase sa se incalzeasca nici macar la 70 C. Am facut cred maxim 15 km cu ea pana a inceput.
Deci se pare ca nu tine cont de temperatura motorului.



Astazi iar a facut regenerare fara ca apa sa ajunga la 70 C

Am pornit motorul, inghetat, am mers 3 km. A trebuit sa ma opresc dar am vazut 2.0 L/100 instant...cam mult am zis dar nu credeam ca vrea regenerare.L-am oprit, m-am intors la masina si la repornire 0.7

Deja banuiam ca vrea regenare, a trecut ceva timp de la ultima. Plec, peste ~1km la semafor iar vad 2.0.

Na dracie ma gandeam, vrei plimbare? La urmatorul semafor .....4.5 Shocked si mult miros de ars. Am iesit cu ea la plimbare vreo 10 km si s-a linistit.

Concluzii..cu ce soft am eu, se regenereaza cand vrea muschiul ei, indiferent de temperatura motorului.
  • stanstan

  • Mesaje scrise: 148
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Si indiferent de viteza.
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR