mihaipalade- Suspendat
- 23 mesaje
- din 13 Jul 2009
- Astra 2000 y20dth
- Bucuresti
mihaipalade- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jul 2009
- Mesaj Privat
victor soare - pompa am mai da-to jos pentru verificarea calculatorului,nu ar fi asta problema.tot ce as vrea sa stiu este ca cei care au avut probleme cu pistonasul de avans sa imi spuna cat ia costat reparatia sa stiu daca ma duc la jepcari,odata ajuns la ei poate sa imi zica vrute si nevrute,nu mai incredere in cei care presteaza,toti sunt dupa bani cati mai multi
- deleted-18977
- ****
- 2,349 mesaje
- din 28 Mai 2008
deleted-18977
- Mesaje scrise: 2,349
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2008
- Mesaj Privat
Cu Jepcarii , ai dreptate.
intr-adevar trebuie sa fii extrem de precaut pe unde te duci in ziua de azi cu masina.
am auzit , la un coleg de pe forum , cum ca cei de la TDS [ total diesel service bucuresti], ar fi seriosi.
da-o jos,pune-on sacosa si dute la ei la verificat.
si termini odata cu stresul.
ei , iti zic- e buna sau nu e buna.
parerea mea ca mai mult de 50 lei nu are cum sa fie o `biata` verificare.
si mai e si bosch service ploiesti. fac treaba foarte buna , plata pe masura.]
daca vrei un nr. de tel , da-mi p.m.
intr-adevar trebuie sa fii extrem de precaut pe unde te duci in ziua de azi cu masina.
am auzit , la un coleg de pe forum , cum ca cei de la TDS [ total diesel service bucuresti], ar fi seriosi.
da-o jos,pune-on sacosa si dute la ei la verificat.
si termini odata cu stresul.
ei , iti zic- e buna sau nu e buna.
parerea mea ca mai mult de 50 lei nu are cum sa fie o `biata` verificare.
si mai e si bosch service ploiesti. fac treaba foarte buna , plata pe masura.]
daca vrei un nr. de tel , da-mi p.m.
- deleted-11331
- ***
- 768 mesaje
- din 03 Nov 2007
deleted-11331
- Mesaje scrise: 768
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2007
- Mesaj Privat
sal. azi am reusit sa o pornesc si eu pe a mea... numai ca ,,surpriza" a fost ca m-a tractat @iulian1971 si am reusit sa.i zdrelesc putin bara spate din cauza unui soc produs de ruperea unui ochet de la sufa de tractare,s.arupt ochetul, sufa intinsa... a tras ochetul lovindu,i bara spate... Oricum Raman Dator Iuliane ! cat despre masina a pornit foarte greu... abia dupa vre.o 5 sute de metri am reusit sa o pornim... acum sa vad maine seara daca porneste daca nu... ( sper sa nu fie cazul ) oringurile de la injectoare, acum i.am inlocuit furtunasele retur, peste 1 saptamana le schimba si iulian asa ca ma voi revansa fata de el atunci... Mersi inca odata @iulian1971 si sory pt incident. sal.
- iulian1971
- *******
- 7,081 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,081
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- deleted-11331
- ***
- 768 mesaje
- din 03 Nov 2007
deleted-11331
- Mesaje scrise: 768
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2007
- Mesaj Privat
- secarianu
- ***
- 885 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Omega 2001 Y22DTH
- Constanta
secarianu
- Mesaje scrise: 885
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 2001 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
Deci, sper sa o rezolvam o data pentru totdeauna. Eu am schimbat si pompa de injectie cu una recomditionata in totalitate de le Total Diesel Service cu 3700 lei cel mai ieftin va garantez, si garantie. Insa am schimbat-o fiindca si la mine se bulise pompa si am fost nevoit, acum ma gandesc sa pun o supapa pe tur pana in filtru, deoarece montarea unei supape pe retur s-a dovedit a fi ineficienta, deoarece exista una pe pompa. Asa ca voi monta supapa ori in compartimentul motor ori de la rezervor. Va anunt cand ma apuc, ca acum e cam frig si nu am unde. Referitor la metoda de amorsare, cea mai ieftina si buna este montarea unei pompite de amorsare de dacia diesel pe conducta de tur, intre filtru si pompa, garantez si eu ca nu veti ramane in drum.
- deleted-18977
- ****
- 2,349 mesaje
- din 28 Mai 2008
deleted-18977
- Mesaje scrise: 2,349
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2008
- Mesaj Privat
pai daca ai reconditionat pompa, ce nevoie mai ai de supape pe tur si retur?
si la fel si de pompita de amorsare.
nu sunt adeptul acestor `` improvizatii`` si nici nu recomand nimanui sa faca asa ceva.
cautati sa lasati dieselul cat mai `original` in instalatie si tot ce tine de ea.
intotdeauna improvizatiile au adus alte batai [ si mai mari], de cap.
si la fel si de pompita de amorsare.
nu sunt adeptul acestor `` improvizatii`` si nici nu recomand nimanui sa faca asa ceva.
cautati sa lasati dieselul cat mai `original` in instalatie si tot ce tine de ea.
intotdeauna improvizatiile au adus alte batai [ si mai mari], de cap.
- secarianu
- ***
- 885 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Omega 2001 Y22DTH
- Constanta
secarianu
- Mesaje scrise: 885
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 2001 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
- deleted-18977
- ****
- 2,349 mesaje
- din 28 Mai 2008
deleted-18977
- Mesaje scrise: 2,349
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2008
- Mesaj Privat
regeret , dar caut sa mentin cat mai mult ce este pe original.
chiar daca iau s.h. dar sa fie ` de-a `ei`.
te rog sa ma crezi ca si eu am facut improvizatii , ani in urma, toate duceau la alte probleme.
eu inclin sa cred totusi ca masina ta nu se dezamorseaza.
probabil ai facut un `fix` din asta si te-a marcat.
chiar daca iau s.h. dar sa fie ` de-a `ei`.
te rog sa ma crezi ca si eu am facut improvizatii , ani in urma, toate duceau la alte probleme.
eu inclin sa cred totusi ca masina ta nu se dezamorseaza.
probabil ai facut un `fix` din asta si te-a marcat.
- secarianu
- ***
- 885 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Omega 2001 Y22DTH
- Constanta
secarianu
- Mesaje scrise: 885
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 2001 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
hm, probabil, se poate sa fie ceva mecanic, inca studiez problema. Cred ca este etans totul, ca am mai verificat furtunul de alimentare si este plin ochi, deci e mecanic. Totusi, montarea pompitei de amorsare pe tur intre filtru si pompa nu e de neglijat, deoarece ar trebui sa fie ptr atunci cand schimbi filtrul de motorina. Renault are si Dacia, s.a.
- secarianu
- ***
- 885 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Omega 2001 Y22DTH
- Constanta
secarianu
- Mesaje scrise: 885
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 2001 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
- msv_64
- ***
- 862 mesaje
- din 27 Jan 2008
- Vectra 2005 Y20DTH
- Bucuresti
msv_64
- Mesaje scrise: 862
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2008
- Mesaj Privat
Odata cu venirea firgului masina mea se resimte si ea .Astazi am pornit-o dupa ce am dat la automat cam 15 secunde,la a doua cheie.
Masina e vectra C 2005,Y20dth.De ceva timp mi se aprinde la pornire masinuta cu cheie,dar nu i-am dat importanta deoarece se stingea,dar acum nu mai sunt asa sigur.Inca nu am citit tot topicul,dar daca aveti idee ce paote fi,spuneti-mi si mie.Mentionez ca la a doua pornire o ia la prima cheie.Am pus si un filmulet.
Masina e vectra C 2005,Y20dth.De ceva timp mi se aprinde la pornire masinuta cu cheie,dar nu i-am dat importanta deoarece se stingea,dar acum nu mai sunt asa sigur.Inca nu am citit tot topicul,dar daca aveti idee ce paote fi,spuneti-mi si mie.Mentionez ca la a doua pornire o ia la prima cheie.Am pus si un filmulet.
- deleted-11331
- ***
- 768 mesaje
- din 03 Nov 2007
deleted-11331
- Mesaje scrise: 768
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2007
- Mesaj Privat
msv_64 a scris:Odata cu venirea firgului masina mea se resimte si ea .Astazi am pornit-o dupa ce am dat la automat cam 15 secunde,la a doua cheie.
Masina e vectra C 2005,Y20dth.De ceva timp mi se aprinde la pornire masinuta cu cheie,dar nu i-am dat importanta deoarece se stingea,dar acum nu mai sunt asa sigur.Inca nu am citit tot topicul,dar daca aveti idee ce paote fi,spuneti-mi si mie.Mentionez ca la a doua pornire o ia la prima cheie.Am pus si un filmulet.
esti cam nerabdator... lasa toate becurile sa se stinga, inclusiv cel de la bujii, de langa turometru, daca nu o ia din prima, pune a 2 oare cantactul si nu dai la automat, ii mai pui odata contactul si apoi incerci, se pare ca e si motorina de vina.... ori iti trage aer pe undeva dar nu cred daca iti porneste la mai mult de 24 de ore de la ultimul drum. verifica bujiile. asa facea la mine Inainte de frig... si aveam 2 arse... si eu am y22dth,acum o ia din prima si nu dureaza mai mult de 3-4 secunde...
Masina e vectra C 2005,Y20dth.De ceva timp mi se aprinde la pornire masinuta cu cheie,dar nu i-am dat importanta deoarece se stingea,dar acum nu mai sunt asa sigur.Inca nu am citit tot topicul,dar daca aveti idee ce paote fi,spuneti-mi si mie.Mentionez ca la a doua pornire o ia la prima cheie.Am pus si un filmulet.
- msv_64
- ***
- 862 mesaje
- din 27 Jan 2008
- Vectra 2005 Y20DTH
- Bucuresti
msv_64
- Mesaje scrise: 862
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2008
- Mesaj Privat
- deleted-18977
- ****
- 2,349 mesaje
- din 28 Mai 2008
deleted-18977
- Mesaje scrise: 2,349
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2008
- Mesaj Privat
cristiv
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2006
- Mesaj Privat
Salutare,
Na c-am patit-o si eu, nu mai porneste..
Tocmai ce am venit de-afara, dupa ce am dezgropat o ora la masina am zis ca hai s-o si pornesc sa se mai dezmorteasca.. Am incercat cam de 5 ori, la ultimele 2 incercari decat "invartea" obosit fara sa mai "prinda".. nu stiu in termeni de specialitate dar intelegeti voi Mai incerc maine poate isi revine..
N-a mai avut probleme cu pornirea pana acum desi de un an mi se aprindea "motorasul" in bord dupa pornire ~1-2min si se stingea.. insemnand, cred eu, ca am cel putin o bujie incandescenta cu probleme.
Bateria e originala opel, eu am luat masina acum 4 ani si nu stiu daca vechiul proprietar a inlocuit-o cu una tot opel.. ma gandesc ca e cam mult pentru o baterie sa tina 8 ani
Dar cu toate astea pornea foarte bine, la frig maxim la a 2-a cheie..
Ce-i de facut acum? Sa cumpar baterie in primul rand daca nu vrea nici maine..
Merci pt ajutor.
Na c-am patit-o si eu, nu mai porneste..
Tocmai ce am venit de-afara, dupa ce am dezgropat o ora la masina am zis ca hai s-o si pornesc sa se mai dezmorteasca.. Am incercat cam de 5 ori, la ultimele 2 incercari decat "invartea" obosit fara sa mai "prinda".. nu stiu in termeni de specialitate dar intelegeti voi Mai incerc maine poate isi revine..
N-a mai avut probleme cu pornirea pana acum desi de un an mi se aprindea "motorasul" in bord dupa pornire ~1-2min si se stingea.. insemnand, cred eu, ca am cel putin o bujie incandescenta cu probleme.
Bateria e originala opel, eu am luat masina acum 4 ani si nu stiu daca vechiul proprietar a inlocuit-o cu una tot opel.. ma gandesc ca e cam mult pentru o baterie sa tina 8 ani
Dar cu toate astea pornea foarte bine, la frig maxim la a 2-a cheie..
Ce-i de facut acum? Sa cumpar baterie in primul rand daca nu vrea nici maine..
Merci pt ajutor.
- iulian1971
- *******
- 7,081 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,081
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
cristiv a scris:Salutare,
...
Bateria e originala opel, eu am luat masina acum 4 ani si nu stiu daca vechiul proprietar a inlocuit-o cu una tot opel.. ma gandesc ca e cam mult pentru o baterie sa tina 8 ani
Dar cu toate astea pornea foarte bine, la frig maxim la a 2-a cheie..
Ce-i de facut acum? Sa cumpar baterie in primul rand daca nu vrea nici maine..
Merci pt ajutor.
...
Bateria e originala opel, eu am luat masina acum 4 ani si nu stiu daca vechiul proprietar a inlocuit-o cu una tot opel.. ma gandesc ca e cam mult pentru o baterie sa tina 8 ani
Dar cu toate astea pornea foarte bine, la frig maxim la a 2-a cheie..
Ce-i de facut acum? Sa cumpar baterie in primul rand daca nu vrea nici maine..
Merci pt ajutor.
Salut.
Daca e bateria originala cred ca ai stabilit un record european cel putin. Pune-o pe redresor.
Pune un aparat de masura pe borne si vezi ce tensiune ai. Inainte de pornire trebuie sa ai 12,6 V. In timpul functionarii electromotorului tensiunea nu trebuie sa scada prea mult (minim 11,5 V). Verifica bujiile cu o lampa (bec) sau ohmetru si schimba-le pe toate daca e vreuna arsa.
Bafta.
- bulky
- **
- 137 mesaje
- din 16 Sep 2007
- Vectra 2000 20tdi
- Constanta
bulky
- Mesaje scrise: 137
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2000 20tdi
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Sep 2007
- Mesaj Privat
- florentyndan
- *
- 4 mesaje
- din 19 Dec 2009
- Astra 2000 y 20 dth
- Ilfov
florentyndan
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2000 y 20 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Dec 2009
- Mesaj Privat
- Drogas
- ****
- 1,260 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Bucuresti
Drogas
- Mesaje scrise: 1,260
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat