- UNHleaSHD
- ****
- 1,356 mesaje
- din 06 Jun 2010
- Astra 2002 Y20DTH
- Ilfov
UNHleaSHD
- Mesaje scrise: 1,356
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2010
- Mesaj Privat
- Alex001
- **
- 233 mesaje
- din 04 Dec 2011
- Astra 2000 Y20DTH
- Bistrita-Nasaud
Alex001
- Mesaje scrise: 233
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2011
- Mesaj Privat
salutare...
am si eu o intrebare
pe un astra g motor y20dth de cati amperi trebuie sa fie bateria? am gasit undeva o baterie rombat de 72 ah .....ce ziceti ar merge?
eu nu stiu de ce am impresia ca trebuie de 75 ah dar tipul de la magazin mi-a zis ca nu se fabrica mai mare de 72 ah....oare este adevarat?
mersi astept parerile voastre
P.S. vreau sa imi cer scuze ca nu am citit tot topicul ...probabil este trecut pe undeva dar ma cam grabesc ...
am si eu o intrebare
pe un astra g motor y20dth de cati amperi trebuie sa fie bateria? am gasit undeva o baterie rombat de 72 ah .....ce ziceti ar merge?
eu nu stiu de ce am impresia ca trebuie de 75 ah dar tipul de la magazin mi-a zis ca nu se fabrica mai mare de 72 ah....oare este adevarat?
mersi astept parerile voastre
P.S. vreau sa imi cer scuze ca nu am citit tot topicul ...probabil este trecut pe undeva dar ma cam grabesc ...
- UNHleaSHD
- ****
- 1,356 mesaje
- din 06 Jun 2010
- Astra 2002 Y20DTH
- Ilfov
UNHleaSHD
- Mesaje scrise: 1,356
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2010
- Mesaj Privat
- Alex001
- **
- 233 mesaje
- din 04 Dec 2011
- Astra 2000 Y20DTH
- Bistrita-Nasaud
Alex001
- Mesaje scrise: 233
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2011
- Mesaj Privat
- Gabi.B.HD
- *****
- 3,439 mesaje
- din 15 Mai 2007
- Astra 2011 A16XER
- Hunedoara
Gabi.B.HD
- Mesaje scrise: 3,439
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2011 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2007
- Mesaj Privat
Si eu ma pregatesc de schimbarea bateriei, cea actuala, Tudor de 75 ah din 2007 dand semne de oboseala: iarna trecuta nu a facut fata gerului iar acum, dupa mai multe porniri in interval mic de timp sta martorul de abs aprins cateva secunde. Ma gandeam la un Rombat de 72 sau 76 si nu stiu ce sa aleg.
- mikyboy
- *******
- 5,735 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,735
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
atentie cand alegeti si puneti o baterie (acumulator auto) pe masina sa nu aiba o capacitate mai mare de 5% decat cea recomandata de producator ca altfel se suprasolicita alternatorul si se duce mai repede si in plus la drumuri scurte nu apuca sa se incarca si va fi tot timpul sub parametrii normali si se va duce mai repede...
- moshu1
- ***
- 980 mesaje
- din 21 Jun 2009
- Iasi
moshu1
- Mesaje scrise: 980
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jun 2009
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,493 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,493
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
mikyboy a scris:atentie cand alegeti si puneti o baterie (acumulator auto) pe masina sa nu aiba o capacitate mai mare de 5% decat cea recomandata de producator ca altfel se suprasolicita alternatorul si se duce mai repede si in plus la drumuri scurte nu apuca sa se incarca si va fi tot timpul sub parametrii normali si se va duce mai repede...
Arata sau spune sursa informatiei,ca eu nu te cred...!
- vali_c
- **
- 114 mesaje
- din 29 Mai 2010
- Astra 2002 Z16SE
- Iasi
vali_c
- Mesaje scrise: 114
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2002 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2010
- Mesaj Privat
Eu stiam ca se poate pune un acumulator cu maxim 15% mai mare decit cel recomandat de producator (informatia o am de la Sandra Trading de cind am schimbat bateria - Bosh S4 silver). Pt mine e recomandat 55Ah si am de 60Ah. Am gasit informatii ca se poate merge pina la max 30% ... tot de la distribuitorii de acumulatoare. Ideal este sa fie ceea ce este recomandat si niciodata sub, daca este prea mare nu se incarca bine.
daniiii
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2007 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Oct 2012
- Mesaj Privat
- ksper
- ****
- 1,723 mesaje
- din 07 Aug 2008
- Vectra 1997 x20xev
- Arges
ksper
- Mesaje scrise: 1,723
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 1997 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2008
- Mesaj Privat
Va salut.
Masina: Vectra B Sedan
Motorizare: x20xev
Alternator nou: Delco Remy 12v-100A
Acumulator: Caranda Fotza 12v-65A-600 curent demaraj. Bateria este din 2010 primavara pe masina.
Astazi de dimineata, am simtit ca motorul porneste putin mai greu. Afara fiind 5.5*C la ora 09:00.
Drumul parcurs fiind destul de scurt Mioveni - Pitesti, aproximativ 17km. Restul traseului fiind prin Pitesti, drumuri scurte.
Intr-o parcare linga gara am ridicat capota sa ma uit la acumulator. Surpriza a fost cand am vazut ca are acel ochi magic,...cu bila alba. Am pus aparatul de masura pe borne si...12,48v, motorul fiind oprit de aproximativ 1 ora. Cand afara este o temperatura mai ridicara acum nu am probleme cu pornirea. Porneste si functioneaza bine. Martorul "baterie" se aprinde cand pun contactul si se stinge in urmatoare secunda dupa ce motorul porneste.
Intrebarea mea este ce se intampla cu acumulatorul?
Multumesc.
Masina: Vectra B Sedan
Motorizare: x20xev
Alternator nou: Delco Remy 12v-100A
Acumulator: Caranda Fotza 12v-65A-600 curent demaraj. Bateria este din 2010 primavara pe masina.
Astazi de dimineata, am simtit ca motorul porneste putin mai greu. Afara fiind 5.5*C la ora 09:00.
Drumul parcurs fiind destul de scurt Mioveni - Pitesti, aproximativ 17km. Restul traseului fiind prin Pitesti, drumuri scurte.
Intr-o parcare linga gara am ridicat capota sa ma uit la acumulator. Surpriza a fost cand am vazut ca are acel ochi magic,...cu bila alba. Am pus aparatul de masura pe borne si...12,48v, motorul fiind oprit de aproximativ 1 ora. Cand afara este o temperatura mai ridicara acum nu am probleme cu pornirea. Porneste si functioneaza bine. Martorul "baterie" se aprinde cand pun contactul si se stinge in urmatoare secunda dupa ce motorul porneste.
Intrebarea mea este ce se intampla cu acumulatorul?
Multumesc.
- florin baltatescu
- **
- 420 mesaje
- din 20 Jan 2011
- Astra 1996 X16XEL
- Neamt
florin baltatescu
- Mesaje scrise: 420
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 1996 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2011
- Mesaj Privat
Daca ochiul magic este alb a scazut nivelul electrolitului cel putin in elementul cu ochiul. Daca poti desi cred ca nu ai pe unde completeaza cu electrolit doi cm deasupra placilor de pb , daca completezi cu apa scade mult densitatea electrolitului.
Nu mai am incredere in acumulatorii mai de firma ca sa zic asa, toamna trecuta am luat o Varta blak de 62 ah si a mers perfect pana prin iunie , cand intr-o dupa amiaza a pict dintr-o data. Nu mai invartea deloc si se stingeau becurile den bord atunci cand dadeam la automat (am crezut ca a cazut electromotorul), cand colo bateria moarta. Am gaurit in dreptul fiecarui element si electrolitul era cca 2 cm sub nivelul placilor. Alternatorul incarca 14, 3 -14,1 cu si fara consumatori, deci
Am un rombat ciclon de 6 ani si inca nu vrea sa isi dea duhul si unul bosch de 4 ani inca viril.
Nu mai am incredere in acumulatorii mai de firma ca sa zic asa, toamna trecuta am luat o Varta blak de 62 ah si a mers perfect pana prin iunie , cand intr-o dupa amiaza a pict dintr-o data. Nu mai invartea deloc si se stingeau becurile den bord atunci cand dadeam la automat (am crezut ca a cazut electromotorul), cand colo bateria moarta. Am gaurit in dreptul fiecarui element si electrolitul era cca 2 cm sub nivelul placilor. Alternatorul incarca 14, 3 -14,1 cu si fara consumatori, deci
Am un rombat ciclon de 6 ani si inca nu vrea sa isi dea duhul si unul bosch de 4 ani inca viril.
- stefy_726
- **
- 308 mesaje
- din 31 Jan 2006
- Ascona 1986 18E
- Bucuresti, Romania
stefy_726
- Mesaje scrise: 308
- Locatie: Bucuresti, Romania
- Masina: Ascona 1986 18E
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2006
- Mesaj Privat
Dupa 7 ani Bosch silver 55 ah cu 540a nu a vrut sa mai porneasca
dupa doua zile in parcare.Azi montat Rombat premier 60ah cu 580a.
Comandat ieri la Rombat montat azi cu tot cu garantie acasa la pretul
de 330 ron sper sa duca macar 2 ani, acum cu bateriea este o loterie
indiferent de marca dar am zis sa nu dau banii la straini.Am ales o
baterie mai mare pt. ca la Bosch imi ziceau ca 55ah la motorul meu de
18i e prea mica si nu imi da garantie dar dupa ce a consultat catalogul
au zis ca este ok ca masina este pe injectie.
dupa doua zile in parcare.Azi montat Rombat premier 60ah cu 580a.
Comandat ieri la Rombat montat azi cu tot cu garantie acasa la pretul
de 330 ron sper sa duca macar 2 ani, acum cu bateriea este o loterie
indiferent de marca dar am zis sa nu dau banii la straini.Am ales o
baterie mai mare pt. ca la Bosch imi ziceau ca 55ah la motorul meu de
18i e prea mica si nu imi da garantie dar dupa ce a consultat catalogul
au zis ca este ok ca masina este pe injectie.
- ksper
- ****
- 1,723 mesaje
- din 07 Aug 2008
- Vectra 1997 x20xev
- Arges
ksper
- Mesaje scrise: 1,723
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 1997 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2008
- Mesaj Privat
florin baltatescu a scris:Daca ochiul magic este alb a scazut nivelul electrolitului cel putin in elementul cu ochiul. Daca poti desi cred ca nu ai pe unde completeaza cu electrolit doi cm deasupra placilor de pb , daca completezi cu apa scade mult densitatea electrolitului.
Nu mai am incredere in acumulatorii mai de firma ca sa zic asa, toamna trecuta am luat o Varta blak de 62 ah si a mers perfect pana prin iunie , cand intr-o dupa amiaza a pict dintr-o data. Nu mai invartea deloc si se stingeau becurile den bord atunci cand dadeam la automat (am crezut ca a cazut electromotorul), cand colo bateria moarta. Am gaurit in dreptul fiecarui element si electrolitul era cca 2 cm sub nivelul placilor. Alternatorul incarca 14, 3 -14,1 cu si fara consumatori, deci
Am un rombat ciclon de 6 ani si inca nu vrea sa isi dea duhul si unul bosch de 4 ani inca viril.
Nu mai am incredere in acumulatorii mai de firma ca sa zic asa, toamna trecuta am luat o Varta blak de 62 ah si a mers perfect pana prin iunie , cand intr-o dupa amiaza a pict dintr-o data. Nu mai invartea deloc si se stingeau becurile den bord atunci cand dadeam la automat (am crezut ca a cazut electromotorul), cand colo bateria moarta. Am gaurit in dreptul fiecarui element si electrolitul era cca 2 cm sub nivelul placilor. Alternatorul incarca 14, 3 -14,1 cu si fara consumatori, deci
Am un rombat ciclon de 6 ani si inca nu vrea sa isi dea duhul si unul bosch de 4 ani inca viril.
Ai perfecta dreptate. Nivelul electrolitului era scazut aproape de nivelul placilor. Am completat la nivel cu apa demineralizata nu cu "electrolit". Acum am citit postul tau. Acum porneste destul de bine.
De unde asi putea sa procur electrolit sau se "completeaza" la centrele de verificare?
O alta intrebare asi avea daca nu devin stresant.
- Ce a dus la scaderea electrolitului in acumulator?
Spadolini
- Mesaje scrise: 79
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Tigra 1999 x14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2012
- Mesaj Privat
- UNHleaSHD
- ****
- 1,356 mesaje
- din 06 Jun 2010
- Astra 2002 Y20DTH
- Ilfov
UNHleaSHD
- Mesaje scrise: 1,356
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2010
- Mesaj Privat
- ksper
- ****
- 1,723 mesaje
- din 07 Aug 2008
- Vectra 1997 x20xev
- Arges
ksper
- Mesaje scrise: 1,723
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 1997 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2008
- Mesaj Privat
Bornele chiar nu sunt oxidate deloc. Sunt curate.
Exact apa distilata am pus(pentru completare la nivel). Am cumparat un litru. Am demontat capacul superior(cel gri) si am completat in fiecare gaura la nivel.
Bateria nu a fost pusa pe redresor deloc pana acum. Poza este facuta astazi. Din ce am citit ar fi trebuit sa fie pusa din 6 in 6 luni sau nu este aceasta o regula?
Dupa redresare o sa o pun pe masina si o sa verific si daca borna "+" se incinge.
Bateria este LOT 2010. Nu am avut probleme cu ea pana acum.
Ultima modificare facuta de ksper la Mie 14 Nov, 2012 7:03 pm
Exact apa distilata am pus(pentru completare la nivel). Am cumparat un litru. Am demontat capacul superior(cel gri) si am completat in fiecare gaura la nivel.
Bateria nu a fost pusa pe redresor deloc pana acum. Poza este facuta astazi. Din ce am citit ar fi trebuit sa fie pusa din 6 in 6 luni sau nu este aceasta o regula?
Dupa redresare o sa o pun pe masina si o sa verific si daca borna "+" se incinge.
Bateria este LOT 2010. Nu am avut probleme cu ea pana acum.
Ultima modificare facuta de ksper la Mie 14 Nov, 2012 7:03 pm
- UNHleaSHD
- ****
- 1,356 mesaje
- din 06 Jun 2010
- Astra 2002 Y20DTH
- Ilfov
UNHleaSHD
- Mesaje scrise: 1,356
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2010
- Mesaj Privat
- florin baltatescu
- **
- 420 mesaje
- din 20 Jan 2011
- Astra 1996 X16XEL
- Neamt
florin baltatescu
- Mesaje scrise: 420
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 1996 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2011
- Mesaj Privat
Ar fi bine sa o incarci pe redresor cca. 12 ore pentru a aduce densitatea electrolitului la 1,28, pentru ca dupa completarea cu apa distilata densitatea scade cam la 1,24 , tinand cont ca la 1,25 se considera incarcata 50% si deh vine sezonul rece.
Electrolitul se gaseste la magazinele de piese auto la 6 lei lt. cu densitate de 1,28 cel putin teoretic. Bafta.
Electrolitul se gaseste la magazinele de piese auto la 6 lei lt. cu densitate de 1,28 cel putin teoretic. Bafta.
- ksper
- ****
- 1,723 mesaje
- din 07 Aug 2008
- Vectra 1997 x20xev
- Arges
ksper
- Mesaje scrise: 1,723
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 1997 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2008
- Mesaj Privat
Am pus-o deja la redresat. O las 24ore.
Intrebarea mea este urmatoarea(si nu am gasit un raspuns inca):
-De ce a scazut nivelul electrolitului?
Pot sa cumpara un acumulator nou si sa imi faca la fel dupa 1-2 ani. Trebuie sa existe "o cauza" care sa fie responsabila de acest lucru si trebuie remediata.
Intrebarea mea este urmatoarea(si nu am gasit un raspuns inca):
-De ce a scazut nivelul electrolitului?
Pot sa cumpara un acumulator nou si sa imi faca la fel dupa 1-2 ani. Trebuie sa existe "o cauza" care sa fie responsabila de acest lucru si trebuie remediata.