- fratie
- **
- 141 mesaje
- din 14 Aug 2008
- Astra 2018 B14NET
- Bucuresti
fratie
- Mesaje scrise: 141
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2018 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Aug 2008
- Mesaj Privat
marchidel
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Galati
- Masina: Meriva 2012 A17DTS
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Aug 2012
- Mesaj Privat
Salutare la toti fericitii posesori ai unei Merive. Intr-adevar, foarte fotogenice, mai ales cea alba la care contrastul alb-negru are un efect foarte frumos.
Em o meriva cosmo pack de vineri 3/08/2012.
http://www.opel.fr/vehicule...urator.html#/trim
Am facut deja 800km si mi se pare grozava. Dealerul mi-a spus ca nu mai exista notiunea "rodaj" dar ca masina trebuie plimbata linistit 1000km, apoi fortata in regimuri de turatie mai ridicate inca cateva sute.
In ceea ce priveste computerul de bord sau sistemul audio CD3000 fara bluetooth sunt cam dezamagit. Ma asteptam la mai multe, mai ales ca o mare parte din meniurile prezentate in manualul masinii, la mine nu sunt disponibile.
Em o meriva cosmo pack de vineri 3/08/2012.
http://www.opel.fr/vehicule...urator.html#/trim
Am facut deja 800km si mi se pare grozava. Dealerul mi-a spus ca nu mai exista notiunea "rodaj" dar ca masina trebuie plimbata linistit 1000km, apoi fortata in regimuri de turatie mai ridicate inca cateva sute.
In ceea ce priveste computerul de bord sau sistemul audio CD3000 fara bluetooth sunt cam dezamagit. Ma asteptam la mai multe, mai ales ca o mare parte din meniurile prezentate in manualul masinii, la mine nu sunt disponibile.
jersey
- Mesaje scrise: 96
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Meriva 2012
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2011
- Mesaj Privat
marchidel
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Galati
- Masina: Meriva 2012 A17DTS
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Aug 2012
- Mesaj Privat
La intrebarea: Vreau sa cumpar o Meriva B ? Raspunsul meu este ca masina merita banii. Opel este una dintre marcile preferate ale romanilor. Service-uri de calitate se pot gasi cu usurinta iar piesele nu sunt scumpe. In plus Meriva e o masina fabricata in Europa.
Despre Meriva mea (cosmo pack 130hp): masina merge foarte bine, imi place cutia de 6+1, imi plac farurile adaptive ºi rolul lor în creºterea securitãþii pasive, totusi sunt Halogen nu Xenon si cateodata drumul nu este luminat suficient si esti obligat sa treci pe faza lunga.
Tapiteria scaunelor este de calitate, si se poate curata foarte usor fara a ramane urme.
Sistemul audio cu 7 difuzoare Radio/mp3 CD 300 si computerul de bord sunt simple si nu chiar la zi cu tehnologia. Dar am acceptat de la inceput acest compromis.
La tavanul panoramic jaluzeaua electricã este in pana - variatorul electric a cedat dupa deschiderea trapei si a ramas in pozitia deschis - Opel il va inlocui, va dura 2 zile si imi vor da o alta masina intre timp
Ce nu are masina si ar fi fost util ?
start&stop cu baterie pt colectarea energiei de franare
avertizor sonor pentru depasirea une viteze presetate
intrare usb pentru a nu mai scrie cd-uri
bluetooth (aici mi-am luat teapa - masina are butonul PHONE pe bord si tastele pe volan dar nu are sistemul bluetooth instalat)
Despre Meriva mea (cosmo pack 130hp): masina merge foarte bine, imi place cutia de 6+1, imi plac farurile adaptive ºi rolul lor în creºterea securitãþii pasive, totusi sunt Halogen nu Xenon si cateodata drumul nu este luminat suficient si esti obligat sa treci pe faza lunga.
Tapiteria scaunelor este de calitate, si se poate curata foarte usor fara a ramane urme.
Sistemul audio cu 7 difuzoare Radio/mp3 CD 300 si computerul de bord sunt simple si nu chiar la zi cu tehnologia. Dar am acceptat de la inceput acest compromis.
La tavanul panoramic jaluzeaua electricã este in pana - variatorul electric a cedat dupa deschiderea trapei si a ramas in pozitia deschis - Opel il va inlocui, va dura 2 zile si imi vor da o alta masina intre timp
Ce nu are masina si ar fi fost util ?
start&stop cu baterie pt colectarea energiei de franare
avertizor sonor pentru depasirea une viteze presetate
intrare usb pentru a nu mai scrie cd-uri
bluetooth (aici mi-am luat teapa - masina are butonul PHONE pe bord si tastele pe volan dar nu are sistemul bluetooth instalat)
0sAND1s
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Meriva 2012 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2012
- Mesaj Privat
Marchidel,
Pentru USB si Bluetooth, am scris mai sus, exista o solutie: http://shop.dension.com/en/gateway_pro/ .
M-as mira sa ai 7 boxe. La mine sunt 4 (2 in usile din fata si 2 twitere in stalpi).
Intr-adevar, la gadget-uri lasa de dorit.
Pentru USB si Bluetooth, am scris mai sus, exista o solutie: http://shop.dension.com/en/gateway_pro/ .
M-as mira sa ai 7 boxe. La mine sunt 4 (2 in usile din fata si 2 twitere in stalpi).
Intr-adevar, la gadget-uri lasa de dorit.
tavi28flo
- Mesaje scrise: 92
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Meriva 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2011
- Mesaj Privat
marchidel
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Galati
- Masina: Meriva 2012 A17DTS
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Aug 2012
- Mesaj Privat
Salut. E o buna solutie Gateway_pro dar se va conecta pe magistrala CAN a masinii pentru a accesa calculatorul. In schimb instalarea oricarui acesoriu neautorizat de opel poate duce la pierdera garantiei. Cred ca totusi imi voi instala bluetoth la opel daca chiar voi avea nevoie.
In ceea ce priveste numarul de boxe sunt intr-adevar 7 si toate sunt functionale: 2 in portiere fata, 2 in portiere spate, 2 twitere pe montantul A si inca un difuzor pe bord in zona centrala langa senzorul de ploaie/luminozitate.
Despre utilizarea masinii cu motor diesel:
Dealerul Opel spune asa :
Prima parte si cea mai importanta : pana la 1000km
Nu se forteaza motorul. Se evita acceleratiile bruste, se evita folosirea regulatorului de viteza.
De folosit motorul intre 1500-2500 rot/min.
de la 1000 pana la 2000 km – se asteapta incalzirea motorului (90°apa 100° ulei) si se schimba la 2000-2500 rot/min cu acceleratii lente dar lungi.
de la 2000 la 3000 km --> 3000 rot/min – acceleratii mai rapide cu motorul cald. Din cand in cand chiar si 3500 rot/min
de la 3000 la 4000 km – se ruleaza normal. Din cand in cand acceleratii 4000 rot/min. Mai mult nu are rost. Curba de putere se opreste la 4000 rot/min
de la 4000 la 5000 km --> se ruleaza normal – singura obligatie : sa fie motorul cald inainte de a-l tura tare.
Voi ce parere aveti despre acest mod de rodaj ?
In ceea ce priveste numarul de boxe sunt intr-adevar 7 si toate sunt functionale: 2 in portiere fata, 2 in portiere spate, 2 twitere pe montantul A si inca un difuzor pe bord in zona centrala langa senzorul de ploaie/luminozitate.
Despre utilizarea masinii cu motor diesel:
Dealerul Opel spune asa :
Prima parte si cea mai importanta : pana la 1000km
Nu se forteaza motorul. Se evita acceleratiile bruste, se evita folosirea regulatorului de viteza.
De folosit motorul intre 1500-2500 rot/min.
de la 1000 pana la 2000 km – se asteapta incalzirea motorului (90°apa 100° ulei) si se schimba la 2000-2500 rot/min cu acceleratii lente dar lungi.
de la 2000 la 3000 km --> 3000 rot/min – acceleratii mai rapide cu motorul cald. Din cand in cand chiar si 3500 rot/min
de la 3000 la 4000 km – se ruleaza normal. Din cand in cand acceleratii 4000 rot/min. Mai mult nu are rost. Curba de putere se opreste la 4000 rot/min
de la 4000 la 5000 km --> se ruleaza normal – singura obligatie : sa fie motorul cald inainte de a-l tura tare.
Voi ce parere aveti despre acest mod de rodaj ?
0sAND1s
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Meriva 2012 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2012
- Mesaj Privat
Salut,
Legat de instalarea ulterioara bluetooth la Opel, mie mi-au zis ca nu se poate. Ma refer la un sistem integrat in bord, nu un Parrot. De asemenea, nu se schimba CD300 cu CD400 ulterior.
Legat de numarul de boxe, se pare ca nu sunt consistenti. Desi am dotare Cosmo si motorul 1.4 140 CP, am 4 boxe pe CD300. Asta dupa ce am comandat CD400 dar "au omis" sa-l comande (am povestit mai sus). Poate ca se monteaza numai la motorina 7 boxe pe CD300.
Am citit pe net ca exista un accesoriu pentru USB care se monteaza pe CD400 ulterior (pe CD300 nu se poate), dar trebuie programat ceva la masina de catre reprezentanta, lucru pe care individul respectiv nu a reusit sa-l obtina de la reprezentanta, desi isi cumparase interfata de la ei...
S-o stapanesti sanatos!
Legat de instalarea ulterioara bluetooth la Opel, mie mi-au zis ca nu se poate. Ma refer la un sistem integrat in bord, nu un Parrot. De asemenea, nu se schimba CD300 cu CD400 ulterior.
Legat de numarul de boxe, se pare ca nu sunt consistenti. Desi am dotare Cosmo si motorul 1.4 140 CP, am 4 boxe pe CD300. Asta dupa ce am comandat CD400 dar "au omis" sa-l comande (am povestit mai sus). Poate ca se monteaza numai la motorina 7 boxe pe CD300.
Am citit pe net ca exista un accesoriu pentru USB care se monteaza pe CD400 ulterior (pe CD300 nu se poate), dar trebuie programat ceva la masina de catre reprezentanta, lucru pe care individul respectiv nu a reusit sa-l obtina de la reprezentanta, desi isi cumparase interfata de la ei...
S-o stapanesti sanatos!
marchidel
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Galati
- Masina: Meriva 2012 A17DTS
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Aug 2012
- Mesaj Privat
- ionutv2007
- *
- 8 mesaje
- din 01 Jul 2012
- Meriva 2011 19VF3072
- Hunedoara
ionutv2007
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Meriva 2011 19VF3072
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jul 2012
- Mesaj Privat
Fam. mea a avut sansa sa fie castigatoarea unei masini OPEL MERIVA santem foarte multumiti de ea. Am avut o autohtona de care sincer am fost foarte atasati si multumiti. Dar nu exista grad de comparatie intre cele doua. Modelul este de 1364 cm Turbo 140 cp / La dotari mult peste L...N dar mai se putea ///
- cristi_fx
- **
- 169 mesaje
- din 07 Oct 2010
- Meriva 2010 A14NEL
- Bucuresti
cristi_fx
- Mesaje scrise: 169
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Meriva 2010 A14NEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2010
- Mesaj Privat
jersey
- Mesaje scrise: 96
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Meriva 2012
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2011
- Mesaj Privat
dragi colegi, mai noi si mai vechi,
vine iarna. preturi la cauciucuri si jenti stie careva?
de precizat ca eu la 140cp nu pot sa montez pe 195. mie imi trebuie 205/55/R16. iar modelul de janta (de tabla) nu-l stiu.
din ce am gasit eu pe net dunlop-ul e la vreo 450, iar michelin la 500. astea din cele de calitate. cele mai slabe sunt evident mai jos ca pret, dar e pacat de masina sa pun niste gume proaste. cu toate astea valoarea pentru 4 cauciucuri de iarna plus 4 jenti de tabla e uriasa pentru bugetul meu.
zilele astea o sa incerc sa trec prin vitan sa vad daca e vreo oferta.
vine iarna. preturi la cauciucuri si jenti stie careva?
de precizat ca eu la 140cp nu pot sa montez pe 195. mie imi trebuie 205/55/R16. iar modelul de janta (de tabla) nu-l stiu.
din ce am gasit eu pe net dunlop-ul e la vreo 450, iar michelin la 500. astea din cele de calitate. cele mai slabe sunt evident mai jos ca pret, dar e pacat de masina sa pun niste gume proaste. cu toate astea valoarea pentru 4 cauciucuri de iarna plus 4 jenti de tabla e uriasa pentru bugetul meu.
zilele astea o sa incerc sa trec prin vitan sa vad daca e vreo oferta.
- cristi_fx
- **
- 169 mesaje
- din 07 Oct 2010
- Meriva 2010 A14NEL
- Bucuresti
cristi_fx
- Mesaje scrise: 169
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Meriva 2010 A14NEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2010
- Mesaj Privat
tavi28flo
- Mesaje scrise: 92
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Meriva 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2011
- Mesaj Privat
- cristi_fx
- **
- 169 mesaje
- din 07 Oct 2010
- Meriva 2010 A14NEL
- Bucuresti
cristi_fx
- Mesaje scrise: 169
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Meriva 2010 A14NEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2010
- Mesaj Privat
Salut Tavi
Multumesc de raspuns....din pacate nu am reusit. M-am invartit pe langa ele, am dat capacul de plastic jos si nu am inteles cum sa le dau jos asa ca le-am lasat acolo.
Acum mai am si o problema, ca daca le dau jos o sa ramana descoperita fanta aia unde se prind...ca nu mai am nimic cu ce sa le acopar.
Oricum daca gasesti ceva te rog sa imi trimiti si mie.
In alta ordine de idei tb sa fac revizia de 45k....unde imi recomandati?
ma enerveaza la culme acel arc de la ambreaj care...dupa ce sta masina in soare...scartaie rau de tot
Multumesc de raspuns....din pacate nu am reusit. M-am invartit pe langa ele, am dat capacul de plastic jos si nu am inteles cum sa le dau jos asa ca le-am lasat acolo.
Acum mai am si o problema, ca daca le dau jos o sa ramana descoperita fanta aia unde se prind...ca nu mai am nimic cu ce sa le acopar.
Oricum daca gasesti ceva te rog sa imi trimiti si mie.
In alta ordine de idei tb sa fac revizia de 45k....unde imi recomandati?
ma enerveaza la culme acel arc de la ambreaj care...dupa ce sta masina in soare...scartaie rau de tot
xx140485
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Vaslui
- Masina: Meriva 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mai 2012
- Mesaj Privat
jersey
- Mesaje scrise: 96
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Meriva 2012
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2011
- Mesaj Privat
nasoala intrebare...
de fapt raspunsul e dureros. conteaza cat de naravas esti. eu afara reusesc sa scot si in jur de 6,5-7 la suta. dar nu obisnuiesc sa sar cu mai mult de 10km pe ora peste viteza maxima admisa. iar valorile astea mi se par decente.
problema e insa in bucuresti unde se plimba in jurul valorii de 12/100. cu mentiunea ca nu am start and stop si merg cu clima permanent. am vreo 6000 de km parcursi si sper din toata inima sa ajung la 10-10,5 dupa ce se mai lasa motorul. dar oare se mai lasa?
in rest numai de bine si s-o stapanesti sanatos!
de fapt raspunsul e dureros. conteaza cat de naravas esti. eu afara reusesc sa scot si in jur de 6,5-7 la suta. dar nu obisnuiesc sa sar cu mai mult de 10km pe ora peste viteza maxima admisa. iar valorile astea mi se par decente.
problema e insa in bucuresti unde se plimba in jurul valorii de 12/100. cu mentiunea ca nu am start and stop si merg cu clima permanent. am vreo 6000 de km parcursi si sper din toata inima sa ajung la 10-10,5 dupa ce se mai lasa motorul. dar oare se mai lasa?
in rest numai de bine si s-o stapanesti sanatos!
tavi28flo
- Mesaje scrise: 92
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Meriva 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2011
- Mesaj Privat
cristi am gasit ceva aici http://www.monoflex.dk/index.php , trebiue sa alegi ,,Fitting instruction & images, alegi opel,apoi meriva , apoi,,fast kula'' si iti deschide un desfasurator al modului de instalare al unui towbars (ansamblu cui de remorcare) si la un moment dat apare modul de a demonta bara spate , iar la final si ceva cu bara fata. Sper sa se inteleaga si sa reusesti sa-ti rezolvi treaba. Cu ceva timp in urma aprximativ sfarsit de aprilie , inceput de mai, am incercat (testat) piata ca si costuri la revizie , cel mai accesibil pret l-am gasit la radacini, dar nu situ deca e si cel mai indicat, eu nu am avut probleme, pt mine au fost ok, de stat langa masina nu am putut sta, dar o puteam urmarii de la un geam de undeva de la etaj, se putea vedea cam ce fac, asta undeva pe bulevardul Timisoara din Bucuresti linga plaza romania.Succes. Si asteptam vesti.
- cristi_fx
- **
- 169 mesaje
- din 07 Oct 2010
- Meriva 2010 A14NEL
- Bucuresti
cristi_fx
- Mesaje scrise: 169
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Meriva 2010 A14NEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2010
- Mesaj Privat
marchidel
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Galati
- Masina: Meriva 2012 A17DTS
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Aug 2012
- Mesaj Privat
Am ajuns la 6500km facuti cu Meriva. Masina merge foarte bine, acceleratia este foarte bine dozata, chiar imi place motoul diesel de 96kw.
Am fost in service deja de 2 ori. Ambele interventii au fost facute pentru repararea jaluzelei tavanului.
Mi-au mai rezolvat si o proplema a geamurilor, care nu puteau fi manevrate din telecomanda.
De acum sper sa nu-i mai vad la fata pe cei de la service decat la revizii.
Masina mea consuma 6.4l/100km calculat in functiie de km facuti si nr de litri de combustibil pusi la pompa. Calculatorul de bord imi arata un consum de 5.7. Nu ma mira ca nu e exact deoarece nici viteza nu e exacta si mi se pare ca nici numarul de km parcursi.
O intrebare pentru voi: Dupa pornirea motorului, la exact 15km/h se aude un zgomot din zona motorului si se simte un mic soc in pedala de acceleratie. Ce poate fi?
Am fost in service deja de 2 ori. Ambele interventii au fost facute pentru repararea jaluzelei tavanului.
Mi-au mai rezolvat si o proplema a geamurilor, care nu puteau fi manevrate din telecomanda.
De acum sper sa nu-i mai vad la fata pe cei de la service decat la revizii.
Masina mea consuma 6.4l/100km calculat in functiie de km facuti si nr de litri de combustibil pusi la pompa. Calculatorul de bord imi arata un consum de 5.7. Nu ma mira ca nu e exact deoarece nici viteza nu e exacta si mi se pare ca nici numarul de km parcursi.
O intrebare pentru voi: Dupa pornirea motorului, la exact 15km/h se aude un zgomot din zona motorului si se simte un mic soc in pedala de acceleratie. Ce poate fi?