dsorescu
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2013
- Mesaj Privat
Salutare!
Am un Corsa C GSi din 2005. Atunci cand intru in meniul ascuns din BC, temperatura lichidului de racire care este afisata este de -39 grade C, indiferent daca motorul este pornit sau oprit. Tin sa precizez ca am si ceas analogic pentru temperatura lichidului de racire, care functioneaza perfect. Care credeti ca ar putea fi problema?
Multumesc!
Am un Corsa C GSi din 2005. Atunci cand intru in meniul ascuns din BC, temperatura lichidului de racire care este afisata este de -39 grade C, indiferent daca motorul este pornit sau oprit. Tin sa precizez ca am si ceas analogic pentru temperatura lichidului de racire, care functioneaza perfect. Care credeti ca ar putea fi problema?
Multumesc!
- ghibirdic.sorin
- **
- 293 mesaje
- din 26 Oct 2011
- Vectra 2007 Z30DT
- Valcea
ghibirdic.sorin
- Mesaje scrise: 293
- Locatie: Valcea
- Masina: Vectra 2007 Z30DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2011
- Mesaj Privat
catalinpav66- Suspendat
- 759 mesaje
- din 29 Oct 2008
- Vectra 2006 z30dt
- Bucuresti
catalinpav66- Mesaje scrise: 759
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 z30dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2008
- Mesaj Privat
dsorescu a scris:Salutare!
Am un Corsa C GSi din 2005. Atunci cand intru in meniul ascuns din BC, temperatura lichidului de racire care este afisata este de -39 grade C, indiferent daca motorul este pornit sau oprit. Tin sa precizez ca am si ceas analogic pentru temperatura lichidului de racire, care functioneaza perfect. Care credeti ca ar putea fi problema?
Multumesc!
Am un Corsa C GSi din 2005. Atunci cand intru in meniul ascuns din BC, temperatura lichidului de racire care este afisata este de -39 grade C, indiferent daca motorul este pornit sau oprit. Tin sa precizez ca am si ceas analogic pentru temperatura lichidului de racire, care functioneaza perfect. Care credeti ca ar putea fi problema?
Multumesc!
Este normal deoarece display-ul tau nu comunica prin CAN cu motorul. Temperatura motorului este afisata in meniul ascuns doar la masinile full can iar a ta este half can.Display-ul tau comunica prin can doar cu radio-ul.
- ciprian_croitoru2002
- *
- 4 mesaje
- din 30 Dec 2012
- Vectra 1992 c16nz
- Timis
ciprian_croitoru2002
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 1992 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Dec 2012
- Mesaj Privat
- Adrian Cosma
- **
- 272 mesaje
- din 07 Aug 2012
- Astra 2003 Y17DT
- Constanta
Adrian Cosma
- Mesaje scrise: 272
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2012
- Mesaj Privat
caldura baga? daca mergi cu a 1-a mult se incazeste? pleaca ventilatorul de pe radiator? eu tot vectra a am si cand am avut termostatul blocat pe deschis doar la drum intins imi statea acul de la apa putin peste albastru in oras ajungea si la 90 sau pe loc. dupa ce am pus termostat nou chiar si cand sunt zero grade afara dupa ce plec de pe loc parcurg 5 minute si am apa la 80.
- ciprian_croitoru2002
- *
- 4 mesaje
- din 30 Dec 2012
- Vectra 1992 c16nz
- Timis
ciprian_croitoru2002
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 1992 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Dec 2012
- Mesaj Privat
Tiaz- Suspendat
- 1,069 mesaje
- din 23 Jan 2009
- Astra 2008 Z 17 DTR
- Bucuresti
Tiaz- Mesaje scrise: 1,069
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2009
- Mesaj Privat
ciprian_croitoru2002 a scris:Salut.Am un opel vectra a si am probleme cu temperatura apei.trece putin peste albastru fie vara sau iarna nu creste mai mult.am schimbat termostatul dar nici o schimbare.ce se poate face ?
Nu ai spus ce motorizare ai. Daca ai 1.6, 1.8 sau 2.0 benzina schimbi sonda de temperatura montata pe galeria de admisie un defect dealtfel comun. Nu cumpara senzori FACET sau alte no nameuri ca s-ar putea sa fie la fel de proaste ca cel actual. Localizarea este dedesubtul racordului flexibil de aer, iar senzorul are un singur fir pus deasupra sondei. Ca sa verifici ceasurile daca functioneaza corect, cu contactul pus, pui respectivul fir la masa si automat indicatorul din bord trebuie sa se duca pe rosu.
- Adrian Cosma
- **
- 272 mesaje
- din 07 Aug 2012
- Astra 2003 Y17DT
- Constanta
Adrian Cosma
- Mesaje scrise: 272
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2012
- Mesaj Privat
- ciprian_croitoru2002
- *
- 4 mesaje
- din 30 Dec 2012
- Vectra 1992 c16nz
- Timis
ciprian_croitoru2002
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 1992 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Dec 2012
- Mesaj Privat
- nicunicu
- ****
- 2,597 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Zafira 2002 z16xe
- Bucuresti
nicunicu
- Mesaje scrise: 2,597
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
sonda de apa,,citeste,,doar temperatura apei(antigel),nu are treaba sa bage caldura in masina
termostatu este responsabil cu mentinerea motorului la un regim optim de temperatura,daca el este defect se intampla 3 lucruri
1 blocat pe inchis-motoru se va incinge foarte mult si se poate arde garnitura de chiulasa,dar ai caldura in masina ca la tropice
2 blocat pe deschis-motoru NU va ajunge la temperatura normala,consum mare de combustibil,si frig in masina
3 semi deschis permanent-motoru va merge binisor,cu greu ajunge la temperatura normala,doar in aglomeratie
la drum intins,afara din oras va scade temperatura lichidului de racire si in masina se face racoare
deci nu confundati sonda de apa cu termostatu
termostatu este responsabil cu mentinerea motorului la un regim optim de temperatura,daca el este defect se intampla 3 lucruri
1 blocat pe inchis-motoru se va incinge foarte mult si se poate arde garnitura de chiulasa,dar ai caldura in masina ca la tropice
2 blocat pe deschis-motoru NU va ajunge la temperatura normala,consum mare de combustibil,si frig in masina
3 semi deschis permanent-motoru va merge binisor,cu greu ajunge la temperatura normala,doar in aglomeratie
la drum intins,afara din oras va scade temperatura lichidului de racire si in masina se face racoare
deci nu confundati sonda de apa cu termostatu
- ciprian_croitoru2002
- *
- 4 mesaje
- din 30 Dec 2012
- Vectra 1992 c16nz
- Timis
ciprian_croitoru2002
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 1992 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Dec 2012
- Mesaj Privat
dan_pcd
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 1991 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Feb 2013
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,493 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,493
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
nicunicu a scris:
3 semi deschis permanent-motoru va merge binisor,cu greu ajunge la temperatura normala,doar in aglomeratie
la drum intins,afara din oras va scade temperatura lichidului de racire si in masina se face racoare
Hai las-o balta! Eu cunosc doar 2 posibilitati; termostat functional sau defect. Semideschis o fi un fel de "struto-camila",greu de definit si greu de acceptat ca idee...!
3 semi deschis permanent-motoru va merge binisor,cu greu ajunge la temperatura normala,doar in aglomeratie
la drum intins,afara din oras va scade temperatura lichidului de racire si in masina se face racoare
- zcatalin
- **
- 161 mesaje
- din 27 Sep 2013
- Corsa 2002 Z12XE
- Galati
zcatalin
- Mesaje scrise: 161
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2013
- Mesaj Privat
Sa va zic fenomenul la Corsa mea. Daca merg normal temperatura creste undeva la 80 de grade, in frana de motor mai lunga, la coborarea unui deal mai mare spre ex, scade vazand cu ochii pana spre 50 de grade. La 90 de grade am vazut sa urce doar cand conduce prietena mea, avand in vedere ca ea conduce doar in afara orasului, si-o tine in a 4a, intre 1500-4000 de ture, dar nu da a 5a nici s-o tai. Asta seara am vazut ca si la relanti mi-a scazut de la 80 de grade la 50 de grade in 2 minute, cat am stat la un semafor. E normal comportamentul asta?
- cosmache
- **
- 139 mesaje
- din 14 Dec 2010
- Astra 2001 y20dth
- Dolj
cosmache
- Mesaje scrise: 139
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2010
- Mesaj Privat
- arachnid
- **
- 391 mesaje
- din 02 Oct 2010
- Vectra 2006 z19dth
- Vrancea
arachnid
- Mesaje scrise: 391
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 2006 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2010
- Mesaj Privat
Salut! Obervand eu ca la indicatorul de temperatura din bord se ridica acul foarte greu abia in jur de 70 grade si nu ramanea fix , zilele trecute am demontat termostatul , si l am gasit blocat pe deschis . Dupa ce am pus un termostat nou (marca Wahler, care cica deschide la 88 grade) , am facut cateva drumuri cu masina si am constatat ca acul indicatorului din bord se ridica destul de repede pana la 84 grade, unde ramane fix. Totodata in masina se incalzeste mai repede, iar consumul de motorina a scazut . Pana aici toate bune, dar eu ma asteptam ca acul sa urce pana spre 90 grade, asa cum ar fi fost normal.Motorul este z19dth.
Care sa fie cauza? termostatul deschide prea devreme, senzorul de temperatura o fi defect, sau indicatorul nu arata corect?
Care sa fie cauza? termostatul deschide prea devreme, senzorul de temperatura o fi defect, sau indicatorul nu arata corect?
big_electro61- Suspendat
- 4,493 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,493
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
- Marius T.
- ***
- 626 mesaje
- din 28 Dec 2005
- Vectra 2001 Z 16 XE
- Bucuresti
Marius T.
- Mesaje scrise: 626
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z 16 XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2005
- Mesaj Privat
De putin timp ma confrunt si eu cu o problema destul de ciudata. Am schimbat termostatul fiindca ramasese deschis, apoi cateva zile apa urca frumos la 90 de grade si ramanea in zona. Acum cateva zile am observant ca apa ajunge la aproximativ 83 de grade apoi scade pe la 75 de grade si tot asa. Ieri masina iar a funcionat corect adica temperature a stat in jurul celor 90 de grade, astazi iar max. 83 grade. Indicatorul din bord arata ok (verificare cu tester). Ce ar trebui sa verific? Drumurile sunt toate facute in Bucuresti.
- Cristy2008
- *
- 24 mesaje
- din 13 Apr 2013
- Astra 2007 Z16XEP
- Calarasi
Cristy2008
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Calarasi
- Masina: Astra 2007 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Apr 2013
- Mesaj Privat
dzomba
- Mesaje scrise: 63
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Feb 2009
- Mesaj Privat
Citisem intr-un post ca ar trebui sa porneasca ventilatorul la 113 grade pentru acest motor...mie mi se pare cam mult
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=86190
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=86190