Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • Mihai1205

  • Mesaje scrise: 201
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2010

  • Mesaj Privat
aiss poti da mai multe detalii despre aceasta solutie?
cum se numeste?
de unde se poate cumpara?
Skip ads

  • marius82

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 2004 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2011

  • Mesaj Privat
lume am si eu un vectra c z19dt,aceeas problema pe care o au cei cu astra....eu o am de circa 6 luni....adevarul e ca am curatat instalatia ca odata la 3 saptamani...si asa am reusit sa merg pana acuma....buba a inceput acuma....am incercat sa refac curatenia instalatiei si de data asta cred ca nu mai vrea.....am bagat un produs pt curatat kh7 e folosit la eliminarea grasimii....si problema e ca nu face returul la apa.....pe furtunul de retur iese doar abur....o sa mai incerc in seara asta.....in continuare aveam in plan sa anulez racitorul de ulei (cauza probabila) doar pt un timp....dupa sfatul unor mecanici(spun ca nu e nici o problema)....un sfat pls....
  • aiss

  • Mesaje scrise: 641
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Mihai1205 a scris:aiss poti da mai multe detalii despre aceasta solutie?
cum se numeste?
de unde se poate cumpara?



Zilele astea ajung la garaj si am sa fac si poza la flacon. Momemntan pot sa iti spun ca este o solutie, LICHIDA, care are se vede ca are sclipici in ea,acelea fiind particulele de teflon. Nici eu nu am crezut pana sa-mi puna si totutsi solutia asta mi-a stopat pierderea de antigel. Te poti duce la magazine si sa intrebi de aceasta solutie pe baza te teflin,ce tin minte ca era rosie si pe imaginea flaconului arata un radiator spart si solutia ce ii astupa spartura.Sper sa va fie de folos cum mi-a fost si mie.Salut, cu respect !
  • aiss

  • Mesaje scrise: 641
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2010

  • Mesaj Privat
marius82 a scris:lume am si eu un vectra c z19dt,aceeas problema pe care o au cei cu astra....eu o am de circa 6 luni....adevarul e ca am curatat instalatia ca odata la 3 saptamani...si asa am reusit sa merg pana acuma....buba a inceput acuma....am incercat sa refac curatenia instalatiei si de data asta cred ca nu mai vrea.....am bagat un produs pt curatat kh7 e folosit la eliminarea grasimii....si problema e ca nu face returul la apa.....pe furtunul de retur iese doar abur....o sa mai incerc in seara asta.....in continuare aveam in plan sa anulez racitorul de ulei (cauza probabila) doar pt un timp....dupa sfatul unor mecanici(spun ca nu e nici o problema)....un sfat pls....





Colegu, nu cred k solutia care am bagat-o mi-ar infunda ceva,este lichida. Acum un an am avut pilutra bagata...fara sa stiu,o bagase "unchiul" si mi s-a transformat intr-o mazga. Vasul este curat,nu prezinta urme de vreo "altercatie" intre motor,antigel si solutia in curs.
Skip ads

  • ovidiu_26

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2011

  • Mesaj Privat
ionascu florin a scris:Buna seara!
Daca dupa ce ati schimbat termoflotul si eventual si garnitura de chiulasa tot mai aveti ulei, sau chiar se inmulteste, verificati oringurile de pe cilindrii suport ai injectoarelor, nu cele de pe injectoare, (dar si acelea pot fi verificate si schimbate). In timp, acele inele se scoc si nu mai etanseaza. Astfel, circuitul de ungere nu mai este separat complet de cel de racire si pe acolo patrunde uleiul in lichidul de racire. Verificati, si chiar daca ia ceva timp, ve-ti vedea ca se rezolva problema dumneavoastra. Puteti chiar incepe cu acestea daca nu ati intervenit in alta parte. Putini mecanici stiu acest lucru, iar noi "proprietarii" suntem cei care platim piesele de schimb si manopera, in numeroase cazuri fara rezultatul dorit.


salut
Referitor la acele oringuri... Eu tocmai am dat jos injectoarele le-am facut ma rog 2 dintre ele... le-am montat la loc dar nu am cumparat acele oringuri(garnituri) de cupru le-am folosit tot pe cele vechi le-am decalit asa cum mi-a sugerat cel care mi-a facut injectoarele ......dupa ce am pus totul la locul lui cand am pornit masina....ups ca imi venea toata antigelul inapoi in vasul de expansiune si acel vas scotea si un zgomot ca de locomotiva plus ca imi arunca antigel si pe teava de esapament am un opel astra h....stie cineva ceva id meu ovitza20 pls astept orice sfat
  • ovidiu_26

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2011

  • Mesaj Privat
dan stoia a scris:Aceeasi problema o am si eu. La service Opel din Tg. Mures mi-au spus acceasi varianta cu radiatorul de racire al uleiului sau garnitura de chiuloasa. La un service de provincie, patronul (fost mecanic in germania) a zis ca e vorba de ceva oringuri de la injectoare, ieftine si simplu de inlocuit. Eu nu am facut deocamdata nimic si circul in continuare asa.


da asa mi-a spus si mie un mecanic din bucuresti despre niste oringuri celede cupru care aici in cta este 23 lei unu
  • djmarius

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Posibila problema: aceste "anticamere" le spune mecanicul unde fac eu acum masina, vin infipte in chiulasa, si in ele vin injectoarele. am atasat o poza, astept si alte pareri.

ps: cam la ce pret sunt acele oringuri?



  • nelutzul40

  • Mesaje scrise: 1,021
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2008

  • Mesaj Privat
djmarius a scris:Posibila problema: aceste "anticamere" le spune mecanicul unde fac eu acum masina, vin infipte in chiulasa, si in ele vin injectoarele. am atasat o poza, astept si alte pareri.

ps: cam la ce pret sunt acele oringuri?




Oringurile nu sunt scumpe, depinde de pe unde le iei, cativa lei, mai mult nu, dar vroiam sa te intreb daca a fost complicata operatia de demontare a injectoarelor si cam de ce scule ai nevoie. Ai facut cumva mai multe foto? Mersi!
Skip ads

  • Mihai1205

  • Mesaje scrise: 201
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2010

  • Mesaj Privat
djmarius

cat a costat un "paharut" din acela in care sta injectorul?
ai cumva idee care este codul pentru acestea?

eu ultima data am dat pe un oring de pe injector 18 ron pe bucata original. in vara am luat si cu 13 lei bucata de la srcpieseauto.ro,tot original

am avut si din alea cu 2 lei bucata dar au cedat la pistonul 2 si 3,la fel ca si cele cu 13 lei bucata,probabil sunt duse si paharutele acelea.acum astept sa se mai incalzeasca putin afara si sa incep sa desfac chiulasa
  • aiss

  • Mesaje scrise: 641
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Mihai1205 a scris:djmarius

cat a costat un "paharut" din acela in care sta injectorul?
ai cumva idee care este codul pentru acestea?

eu ultima data am dat pe un oring de pe injector 18 ron pe bucata original. in vara am luat si cu 13 lei bucata de la srcpieseauto.ro,tot original

am avut si din alea cu 2 lei bucata dar au cedat la pistonul 2 si 3,la fel ca si cele cu 13 lei bucata,probabil sunt duse si paharutele acelea.acum astept sa se mai incalzeasca putin afara si sa incep sa desfac chiulasa



Salut. Colegule,si tie tot antigelul il baga in ulei?paharutele astea cum le putem verifica sa vedem daca sunt fisurate?
  • Mihai1205

  • Mesaje scrise: 201
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2010

  • Mesaj Privat
aiss pana la venirea frigului aveam pete de ulei in vas.inainte de a pune atigelul am pus si un flush de spalat instalatia de racire,dupa am mai facut sa zic 70 km si a inceput sa piarda antigel,nivelul la ulei urca pe joja iar pe capac incepuse sa se formeze spuma.
Eu cred ca daca nu bagam acel flush nu baga apa in ulei si ramaneam doar cu pete de ulei in vas.
acuma astept sa se mai usuce pe afara si sa incep demontarea chiulasei.
  • aiss

  • Mesaje scrise: 641
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Mihai1205 a scris:djmarius

cat a costat un "paharut" din acela in care sta injectorul?
ai cumva idee care este codul pentru acestea?

eu ultima data am dat pe un oring de pe injector 18 ron pe bucata original. in vara am luat si cu 13 lei bucata de la srcpieseauto.ro,tot original

am avut si din alea cu 2 lei bucata dar au cedat la pistonul 2 si 3,la fel ca si cele cu 13 lei bucata,probabil sunt duse si paharutele acelea.acum astept sa se mai incalzeasca putin afara si sa incep sa desfac chiulasa



Dar tu ce oring-uri ai schimbat?cele din cap de la injector? cele de cupru? de zici ca ti-a cedat
Skip ads

  • Mihai1205

  • Mesaje scrise: 201
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2010

  • Mesaj Privat



alea rosii de pe injector le-am schimbat.

acele anticamere nu se pot refolosi oare daca se curata si se schimba doar acele oringuri de pe ele?ma gandesc ca totul se trage de la oringuri acolo si nu vad necesara inlocuirea lor cu totul.

pt cine vrea sa incerce,se gasesc in magazinele de bricolaj cutie cu oringuri de diametre diferite,costa in jur 11-15 lei o asemenea cutie si are destul de multe.
mi se pare exagerat pretul de la magazinele de piese pentru o banala garnitura.
  • aiss

  • Mesaje scrise: 641
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Mihai1205 a scris:


alea rosii de pe injector le-am schimbat.

acele anticamere nu se pot refolosi oare daca se curata si se schimba doar acele oringuri de pe ele?ma gandesc ca totul se trage de la oringuri acolo si nu vad necesara inlocuirea lor cu totul.

pt cine vrea sa incerce,se gasesc in magazinele de bricolaj cutie cu oringuri de diametre diferite,costa in jur 11-15 lei o asemenea cutie si are destul de multe.
mi se pare exagerat pretul de la magazinele de piese pentru o banala garnitura.



Salut.Se pot refolosii daca sunt valabile,daca sunt fisurate nu. Si eu vreau sa schimb acele oring-uri, mecanicul mi-a spus ca setul este undeva la 15 ron, ca doar ce a schimbat la alta masina cu aceleasi "date".
  • djmarius

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2009

  • Mesaj Privat
pretul la o anticamera este in jur de 100 ron/bucata, eu am dat 105 ron pe bucata... si nu prea gasesc acele garnituri, am gasit la 12 ron bucata sau 20.... wtf...o gramada de bani pentru o banala garnitura... daca a gasit cineva mai ieftin sa posteze aici. ms
  • Mihai1205

  • Mesaje scrise: 201
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2010

  • Mesaj Privat
deci sa inteleg ca la pretu de 100 ron se vinde doar partea metalica fara oringuri.

eu daca mai schimb oringuri voi cumpara de la magazinele de instalatii sanitare cu 5 banii bucata sau voi lua o cutie cu diferite tipuri de la hornbach si gata.chiar m-am saturat de jepcarii de la magazinele de piese.
  • aiss

  • Mesaje scrise: 641
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Mihai1205 a scris:deci sa inteleg ca la pretu de 100 ron se vinde doar partea metalica fara oringuri.

eu daca mai schimb oringuri voi cumpara de la magazinele de instalatii sanitare cu 5 banii bucata sau voi lua o cutie cu diferite tipuri de la hornbach si gata.chiar m-am saturat de jepcarii de la magazinele de piese.


Succes la rezolvarea problemei,dar trebuie sa te gandesti daca acele oring-uri isi vor face treaba. Si aici ma refer la compotia din ce sunt facute,mai moi mai tari...
  • Mihai1205

  • Mesaje scrise: 201
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2010

  • Mesaj Privat
aiss multumesc.
in vara am fost nevoit sa schimb oring-urile la robinetul de la radiator.la cate goliri a instalatiei am facut una din cele doua de acolo numai exista iar din acesta cauza pierdeam apa pe acolo.
ce credeti ca am facut?

am scos frumos dopul acela rosu din radiator si m-am dus repede la un magazin cu instalatii sanitare cu cealalta garnitura care mai era pe el ca model,a cautat nenea ala pe acolo pana a gasit la fel si am cumparat 2 pe care am dat fix 20 de banii.

le-am inlocuit pe amandoua si numai am pic de scurgere pe la acel robinet nici in ziua de azi.precizez ca am frecat destul de mult robinetul de atunci de la inlocuire cu "n" goliri ale instalatiei,chiar si cand era apa calda.
daca era sa cedeze,zic eu ca cedau pana acum.totusi si acolo sunt temperaturii destul de mari ale apei.

referitori la oringurile care le-am pus prima data pe injectoare,care au costa 2 lei bucata,au cedat doar 2,la cilindrul 2 si 3,tot acolo au cedat si cele cu cod de original,mai exact sar dupa santul injectorului.initial am crezut ca ies la introducerea injectorului la loc dar se pare ca nu asta era cauza.
  • djmarius

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2009

  • Mesaj Privat
doamne..... 22 lei bucata pt o bucata de cauciuc... chiar ca nu se mai poate....
  • vasi-x63

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Am si eu un Astra G 1,7 DTI,am probleme cu uleiul din vasul de expansiune.In agust 2010 am schimbat termoflotul si nu am mai avut probleme pina acum. In 10 febr. am fost la verificare cu masina si dupa ce au turat motorul pina la 4500 m-am gindit imediat ca s-ar putea sa -mi bage iar ulei in vasul de expansiune si intradevar iar sa dus racitorul de ulei (termoflotul) dupa doar 6 luni. Ce sa mai fac?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR