Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric
  • albert pavel

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2005 e1*2001/111*029
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Am Opel astra h 2005, 1.6 Twinport, 16 valve, bezina, 77 c.p.
Am intreruperi in mers la turatii intre 2000-3000, dupa 3000 functioneaza normal. Problema a aparut dupa 20.000 km.Exista legatura cu valva EGR, daca nu, care poate fi cauza?
Sunt din Iasi, daca cineva are probleme asemanatoare, astept sa discutam.
Skip ads

  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Bune si discutiile,dar un test diagnoza,face minuni...!
  • albert pavel

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2005 e1*2001/111*029
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Multumesc dar am facut diagnoza si nu arata nimic. Mai nou, mi-a fiert apa , termocupla nu a pornit , am completat din nou cu antigel, a dat din nou afara si termocupla tot nu a pornit. Am dat jos termostatul,am verificat termocupla si functiona. Am pus un carton in fata radiatorului pentru caldura in masina si a fiert apa din nou( posibil sa fie infundat circuitul pe traseu si sa nu ajunga apa la termocupla?). Acum merg fara carton , temperatura apei se ridica la 65
grade.
De fapt problema initiala era EGR-UL ( INFUNDAT?) ca tot intrerupe peste 2000-3000 turatii,
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Nu arata nimic...? Diagnoza nu inseamna doar citirea codurilor de eroare,Calculatorul furnizeaza o serie de informatii(valori reale),ce trebuie sa fie citite si interpretate corect.Ex: un amestec carburant corect se poate vedea citind valorile furnizate de sonda lambda amonte.Cind valorile nu sunt normale si corecte,trebuie cautate cauzele(alimentare cu aer si EGR,alimentare cu benzina,aprindere,etc),care de multe ori nu genereaza coduri de eroare.Nu folosi carton in fata radiatorului,motorul nu se poate raci,cind situatia o cere.Verifica termostatul si la nevoie inlocuieste-l.Mi-amintesc ca la Astra H,1,6 am vazut in documentatie o electrovalva,comandata de calculator pe circuitul de racire motor,nu stiu principiul de functionare a acesteia,dar poate stie cineva si ma lamureste si pe mine...! Linga "obiect",cred ca n-ar fi prea greu!
Skip ads

  • albert pavel

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2005 e1*2001/111*029
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru informatii. Trebuie sa mai caut sau o duc la doctor!
  • COSTIY20DTH

  • Mesaje scrise: 308
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Zafira 2006 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Cum testez bobina la z16xe cu op-com?
Am incercat cu bobina afara si bujiile puse pe ea, date la masa,si din leptop "test bobina 1, 2,3,4" si nimic la bujii, nici o scantee,la frecventa de 1 sec.Daca dau la automat asa ,da scantee frumos la toate.
gresesc cu ceva ?
  • johans

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2008

  • Mesaj Privat
"rolland" ai rezolvat problema pana la urma?
Ma confrunt si eu cu o problema asemanatoare la un Z16XE (P0300 si P0303).
Se manifesta numai cand motorul este rece.
  • rolland

  • Mesaje scrise: 433
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Da @johans am reusit sa rezolv. Problema era cu releu care actioneaza pompa de benzina din rezervor si cu o siguranta care avea piciorusele albastrite . Toate astea sunt intr-o cutie neagra in partea stanga la motor.Am schimbat releu si siguranta de atunci merge fara probleme.Vezi ca ti-am dat si PM
Skip ads

  • cipy06

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Salut,ma confrunt si eu cu acesta problema de ceva timp( Opel Astra G 1.4 2003) insa nici pana acum nu am rezolvat-o.am stocate erorile 0300 si 0304,am schimbat bujii,filtre,3 bobine de inductie,ECU reconditionat de un meserias care mi-a garantat ca este functional,curata egr,clapela de acceleratie,insa masina tot nu merge,martorul de noxe este aprins in bord,dupa putin timp de mers incepe sa licare,si masina merge in 3 pistoane fata pic de putere.Rog pe cei care au reusit sa scape de problema asta sa ne spuna si noua sa scapam de cosmarul asta.multumesc!
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
E greu de dat solutia reala,dar,poti incerca sa schimbi injectoarele 4 si 3,intre ele,urmarind a vedea daca se schimba codul de defect P0304,in P0303,caz in care injectorul respectiv este -cu probleme-... Recomandat ar fi,initial,un test de compresie ce ar evidentia daca sunt probleme de consum de ulei pe cilindru 4.
  • cipy06

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Asa e,schimbul intre injectoare nu l-am facut pt ca avand codul 0300,missfire multiplu m-am gandit ca e o alta problema nu doar pe u. singur piston.o sa le schimb si va anunt.bafta
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Atentie! un semering de supapa deteriorat poate cauza efecte asemanatoare,greu de depistat...
Skip ads

  • cipy06

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Asa e,cam toate raspunsurile pentru aceste erori duceau catre probleme mecanice ,dar nu am vrut momentan sa umblu in motor...
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
cipy06 eu as miza pe ECU defect, nu este primul sau ultimul cu asa ceva si cu meseriasul mai bine lipsa de maimute.
Pentru cunoscatori opera de australopitecusmecanicus reloaded :

ECU tau se poate face chiar daca a umblat un bagacios in el.
  • cipy06

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Nu m-am mai gandit ca ECU sa mai fie problema atata timp cat mi s-a garantat lucrarea,in acelasi timp nici nu va contrazic pt sunteti mult mai experimentati ca mine,insa va cer doar un sfat,ce pas as putea face acum,sa duc din nou ECU la cel care a umblat in el,sa umblu la motor,oricum bujii,bobine de inductie nu mai iau ca am o gramada.multumesc pt raspunsuri si pt timpul acordat
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
cipy06 pune un ECU de proba, trebuie resetat, programat si bla bla, merge si de Z16XE mai ca naiba dar merge fara resoftare, mere si de Z16SE dar resoftat. Un meserias adevarat sau service cu titulatura au asa ceva de proba sau la vanzare.
Eu pot sa-mi bag nasul in ECU tau dar doar daca imi dai poze si istoric, m-am cam saturat de lucrat dupa maimute.
  • dorrian

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jan 2014

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor.Va cer ajutorul in legatura cu o problema la astra g caravan z16xe...La relanti are o usoara trepidatie constant si regulata.Am demontat bujiile si am observat ca una dintre ele (a 3-a numarand de la distributie) mai afumata si cu ulei pe filet.Am schimbat bujiile cu acelasi model pe care l-am gasit montat (bosh FRL8LDCU+ cu 2 electrozi) insa tot la fel se comporta.Am curatat egr, corp acceleratie,toate furtunele, nu am nici-o eroare stocata si la service mi-au spus ca lucreaza in parametri.Atunci de unde variatia de turatie intre 750 si 810rpm?.Ce ar putea sa umezeasca bujia si daca ea poate da aceste fenomene?...sau este altceva.Vreau sa ma informez inainte de a merge la service pt a nu fi jupuit de bani aiurea.Multumesc anticipat
  • COSTIY20DTH

  • Mesaje scrise: 308
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Zafira 2006 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2009

  • Mesaj Privat
incearca cu alta bobina de inductie,eventual Delphi
  • dorrian

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jan 2014

  • Mesaj Privat
Multumesc costy20dth pt pont, insa nu ar fi trebuit sa dea o eroare ceva, missfire, orice?...o sa incerc sa gasesc undeva pt proba.Cred ca din cauza cilindrului astuia care nu lucreaza cum trebuie, am si un zgomot ciudat de la 2500-3000 rpm in sus (o auiala care se propaga in toata masina si este foarte deranjanta)...am o masina pe benzina foarte zgomotoasa...mai sondez, multumesc
  • cipy06

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Salut,nu am mai postat deoacere masina mea a functionat perfect pana azi dimineata cand martorul s-a aprins si di nou a inceput mersul in 3 pistoane.Pt domnul dan,v-as trimite ECU dar din cate stiu sunteti din Iasi,eu di Dambovita si depind de masina pt naveta,imi puteti spune un timp estimativ cat ar dura verificarile la dvs.multumesc
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR